goede avond dames, @tazzie sorry geen ervaring nog met draagdoeken of zakken ik heb hier een draagzak, van mijn zus gehad die ik hoop veelvuldig te gaan gebruiken. maar weet geen merk of iets eigenlijk. @mama patricia dan kan het alleen maar meevallen, ik probeer ook zo te denken maar betrap mezelf erop dat ook ik ga neigen naar eerder want ik merk wel dat ik vaker kramp krijg, en veel slijm verlies, vaker pijn in mijn schaamstreek en een stijgende bloeddruk. @zoe balen dat het dan weer niet werkt, heeft ze vandaag wel genoeg gedronken @Janneke bedankt voor de tip, ik ga proberen er wat mee te doen. @sjtal zo voel ik mij ook zo op het moment, kon vanmorgen ook niet stil zitten en heb te veel gedaan met als gevolg weer veel last van kramp, trekkende buik, etc etc. @ego, hier dacht ik vanmorgen als ik nou effe snel stofzuig, oud papier weg breng, ramen zeem achter dan heb ik vanmiddag wat meer rust samen met mijn zus voor ontspanning, maar niet wetende dat mijn vriendinnen een baby shower hadden georganiseerd nou het was mega leuk en gezellig en ik heb me helemaal kapot gelachen maar ik ben nu helemaal gebroken ga zometeen en kom er de komende uren hopelijk niet meer uit. mijn buik is erg onrustig voor de 2de avond achter elkaar en ik hoop dat het over gaat, ik slaap ook al 3 nachten voor mijn gevoel goed( 2x wakker) maar draai veel en beweeg extreem veel vergeleken met de maanden ervoor, dus ik hoop op een goede nacht.
Zo iedereen geslaprn vanacht? Of iedereen bevallen? Hihi Hier wel lekker geslapen. Fijne dag allemaaal
Leuk een babyshower! Hier ook een best wel goede nacht gehad gelukkig. Weer een nieuwe dag vandaag. Tessa word wakker met een enorme koortslip. Ga straks de HA bellen. Er zal vast wel zofirax op mogen, maar wil het toch even melden. Het is levensgevaarlijk voor baby's. En ze mag waarschijnlijk niet eens naar het ZH komen. Dus eigenlijk wil ik nog niet bevallen...
De ha inmiddels gebeld. Ze mag zeker het ZH niet in. Laat staan met de baby knuffelen/kussen. Vanmiddag mag ik terug bellen of ze er een zalfje voor krijgt. Ze is nu naar school. Peter brengt haar weg. Ben ook boos. Hij zit gewoon lekker haar een kus te geven. Hij is heel gevoelig voor koortslippen en heeft ze vaak. Dus ik zeg, niet doen. Zegt hij doodleuk dat hij ze toch zo vaak heeft dat het niet uit maakt. Nou ja zeg.:x Hij snapt schijnbaar niet dat hij juist er alles aan moet doen om te zorgen dat hij het ook niet krijgt. Dan mag hij straks lekker met een mondkapje voor z'n kind vast houden. Jezus zeg. Ben echt kwaad!!! Ik wacht gewoon nog even met bevallen tot na de pasen. Pffffffff
Zo, dat lucht op. Hij belt altijd als hij Tessa heeft weg gebracht en weer in de auto naar z'n werk zit. Het is hem nu in ieder geval duidelijk...
miss geul: wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! Boney: Las net dat het vocht uit de blaasjes besmettelijk is. Mocht de bevalling zich nu aan dienen dan zal Tess haar handjes wat vaker moeten wassen alleen kussen is dan uit den boze. Wat betreft over Peter Voorkomen is beter dan genezen, he!!
Zoooo kom ff ego doen hihi Kom gewoon niet aan zp toe Dinsdagmiddag thuis gekomen... Ons moppie heet Aimée Kheb nu last van flinke stuwing dus vanacht nie geslapen vd pijn
Dreamer, Aimée, wat een mooie naam! En stuwing is erg pijnlijk. Geef je BV of flesvoeding? Geniet van je meisje.
Boney, geef fv dus kan t ook nie afkolven om de spanning er af te halenwant dan stimuleer ik het alleen maar voor meer... Maar echt hebgister lopen janken vd pijn...
hey meiden @janneke fijn een goede nacht gehad. @boney balen van die koortslip, en dan een man die daar niet bij stilstaat zou ik ook boos om worden. @mama patricia het was echt super leuk, ik had het ook totaal niet verwacht en zien aankomen. @dreamer wat een mooie naam hebben jullie echt heel orgineel, veel succes met de stuwing, ik geloof best dat het pijn doet. @ego, nou ik heb een lichtelijke rotdag, ga alleen effe stofzuigen en verder doe ik effe niets want ik ben helemaal op, heel mijn lichaam doet pijn en vannacht ook slecht geslapen daardoor. ik ga effe een dag op bank hangen of op bed liggen.
Boney wat balen zeg van de koortslip bij Tessa.. Hoop dat het snel weg trekt.. Dreamer mooie naam Aimée.. geniet van je kleintje (enne gooi maar wat stuwing naar mij toe bij mij schiet het echt totaal niet op ) miss geul leuk een babyshower sjtal ik heb nu gewoon de babylonia van de babydump besteld. las daar wel goede dingen over en vond die bij de babydump niet zo duur (je hebt ze ook duurder van babylonia maar dan met meerdere kleurtjes enzo) eerst maar eens kijken of deze bevalt. hopelijk komt ie vandaag binnen
Stuwing is idd niet fijn. Goed strak opbinden. Je kraamhulp heeft daar vast wel een truc voor. en gewoon paracetamol nemen. Peter had gewoon niet door dat het heel gevaarlijk is voor baby's. Hij heeft het opgezocht en snapt m'n reactie nu. Misschien reageerde ik ook wat over de top Maar daar kan ik lekker de hormonen de schul van geven.
Tazzie, lukt het niet met de BV? Wat vervelend. Zeker als je wel graag wil. Hoe vaak leg je aan? 12 voedingen per dag is heel normaal voor pasgeboren kindjes. Heb je nog kraamhulp?
ik leg m af en toe aan omdat ik verder kolf.. heb geen kraamhulp meer. had maar 2 dagen van 5 uurtjes omdat ik de eerste 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen.. Heb wel een lactatiekundige op wiens advies ik nu 5 keer per dag kolf op een manier van haar met neusspray erbij enzo. En leg Lucas aan als hij eerder wakker is dan de tijd van zn flesje enzo.. Het is eigenlijk in het ziekenhuis al mis gegaan (doordat lucas de kracht niet had om te zuigen en dus sondevoeding kreeg(omdat hij te vroeg geboren is).. niet even goede begeleiding gehad en de hele situatie met mijn schoonmoeder die veel stress opgeleverd heeft.
echt lastig tazzie, ik lees vaker dat het in het ziekenhuis al fout ging, ik wil ook de borst geven, ik hoop ook dat het lukt. is dat niet raar maar 2 dagen kraamzorg? ik vind dat toch eng om zometeen zonder kraamzorg te zijn en het dan "alleen" moeten doen
nee dat komt omdat ik 8 dagen ziekenhuis zorg gehad heb.. per dag ging er dan 6 uur af van mn kraamzorg uren die ik zou hebbemn als ik thuis had kunnen bevallen/ dezlfde dag naar huis had gekund..
Goedemiddag!! Heb nog helemaal niet gemeld! Dreamer mooie naam hoor! @Boney wat vervelend van die koortslip, mijn vriend heeft dat ook, gelukkig nu niet, maar wel iets waar we heel voorzichtig mee moeten zijn. Gelukkig snapt je man nu beter wat voor gevolgen het kan hebben. @Miss Geul, wat leuk een babyshower. Wat hebben jullie gedaan? @Tazzie jammer van de BV, maarjah als het echt niet gaat.. je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken denk ik hoor! En die draagzak.. als je hem hebt, laat even weten wat je er van vindt. Is het wel een elastische? Hier gaat het wel ok, betere dag vandaag, wel moe en iets teveel gedaan natuurlijk. Ook goed nieuw.. UWV had een foutje gemaakt en krijg gelukkig toch nog verlof! Super blij mee natuurlijk, het was al niet zo veel, maar alle beetjes helpen hihi. Fijne avond meiden!
de babyshower was erg leuk we hebben luier ruiken gedaan met allemaal dingen erin zoals kruiden, katteneten ed., namen verzinnen a.d.v. mijn naam en mijn vriend zijn naam en ik moest de leukste 2 uitkiezen, zoveel mogelijk babyartikelen benoemen, toen werd ik geblinddoekt en moest ik dingen benoemen in mijn handen (alles werd van mijn neefje afgepakt zodat ik mocht raden wat het was) toen moest ik dingen uit gaan beelden( poepluier, krampjes, stuiptrekkingen, borst geven, fles geven enz) daarna punten tellen en nr. 1+2 (mijn zus en ik)moesten zo snel mogelijk een pakje rosevisee leeg drinken en de eerste had gewonnen en dat was ik( ondanks de slappe lach die zowel mijn zus als ik hadden hihihi). de verloskundige was tevreden, mijn bloeddruk was weer goed, gewicht was goed, ligging was goed en mag wegblijven tot 12-4 om 3 uur.
Pfoe lijkt me net zo vervelend het niet te hebben als je het nodig hebt, dan het wel te hebben als je het niet nodig hebt Tazzie... Hier stroomde het er gister gewoon echt uit... En uitgerekend vannacht had Aimée een huil/mopper nachtje dus t bleef komen Maar die witte koolbladeren zijn een uitkomst zeg.. Na het douchen rond 5 uur twee bladeren gekneusd en er op gelegd... Tis nu net een lap zeem hahah Maar verkoeld als een malloot..
Dreamer lief je foto. En mooie naam. Morgen is hey volle maan, zou het waar zijn dat er dan veel kindjes geboren worden?