april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer mooie naam en wat een moppie.

Stuwing, hier ook last van gehad, tip een goede strakke bh aan ook met slapen, ingevroren maandverband op je borsten en bh aan heerlijk, niet aanraken en paracetamol als het re erg is bij mij 3 dagen goed last gehad auwwe. Hou in de gaten of je geen rode plekken op je borsten krihg en geen koorts

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe wat een lieve foto van jessie!

Sjtal, fijn dat het uwv je toch help!

Tazzie, ververlend dat het niet loopt met de bv. Daar kan je echt heel verdrietig van worden. Duim voor je......

Dan ook nog iemand met koorstlip. Boney geloof ik, fijn dat je man het nu begrijpt. Ik zou ook boos worden! Jij bent vandaag tot 40 wk?

Zou er nog een paas baby komen? Van mij mag hij komen. Wat een pijn.....

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen dames,

na een gevecht met klaas vaak die mijn lichaam won zit ik weer actief op de bak te hangen.

ik ben dit weekend heel wat minder online, ik ga een paar nachtjes bij mijn ouders logeren( tot maandag) om de verjaardag van mijn pa voor te bereiden en zondag vieren we de verjaardag van mijn pa en vriend.

ik probeer elke dag even te kijken voor baby nieuws.

groetjes wendy

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Het is vandaag volle maan, dus wie weet. Mama patricia is volgens mij vandaag 40 weken. Ik morgen.
    Bij Tessa ben ik met volle maan bevallen. Het was toen ook nog een maansverduistering. En ze heeft als 2e naam ook nog Luna. Ja, ik heb dus veel met de maan. We zullen zien vandaag...
    Is er eigenlijk al een topic gestart bij de mama's? Daar zullen we toch naar toe moeten verhuizen straks. Zal zo even kijken.

Wij hebben een lekker relax dagje. Tessa is vrij en dus zitten we net pas in pyjama aan ontbijt met tv aan. Heerlijk!
    Ik wil straks nog even naar de DA en Peter haalt vast wat boodschappen voor het weekend.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa zit met smaak een boterham en een cracker op te eten met smeerkaas en daar bovenop hagelslag ;) Ieuw....
    Pas had ze al een cracker met jam en gebakken uitjes. Gek kind heb ik.

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Dreamer leuke naam Aimée en wat een mooie avatar van je meisje!
    En wat een goede tip van die witte koolbladeren!
    Stuwing, goh daar had ik ook zo'n last van bij Felicity ik gebruikte toen bevroren washandjes.

sjtal wat een goed nieuws dat je toch verlof krijgt!

zoe85 ook al zo'n mooie avatar van je meisje!

Boney goed idee dat je alvast een nieuw topic hebt gestart bij de mama's!
    Ik wil daar wel verder kletsen hoor!
    Gelukkig heb je er Het kleine clubje van gemaakt, nu is het tenminste nog overzichtelijk het clubje!;)

Volgens me eigen berekening zou ik vandaag 40 weken zwanger zijn.
    Maar ik heb me banner toch maar effe aangepast aan de termijnecho.
    Oke ik ga nu effe snel met de hondjes want ik krijg zo visite.
    Nog een fijne dag allemaal!

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Oooh die witte kool doet echt wonderen!!
    Bij mn linkerborst lijk de stuwing al af te nemen.. Die is vannacht ook redelijk leeggelopen zegmaar :p Rechts is nog wel aardig pijnlijk maar k heb goeie hoop :p Strakke bh's zijn er hier nog nie aan te pas gekomen.. Pas ze nl niet nu met die jetsers ala pamela anderson :p

Vandaag komen ze voor de hielprik.. Zie er nu al tegenop...

Vannacht ook een enorme rotnacht gehad.. Vermoedt dat ze last had van krampjes aangezien er gister ook geen ontlasting was.. Ook had ze anderhalf uur na dr laatste flesje weer honger dus heb nog maar een beetje extra gegeven... Om een uur of 3 was t ook allemaal ineens over en heeft mevrouw liggen pitten tot een uurtje of 8...

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dreamer mooi moppie heb je hoor..
    (zat net je foto album van de babykamer te kijken.. we hebben gewoon dezelfde meubeltjes haha :) grappig..

sjtal goed nieuws.. toch verlof

zoe ook een mooie foto van je meisje

boney ik wil daar ook wel verder kletsen hoor :)

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker dreamer, heb je zelf ook even kunnen bijtanken.

Zullen we dan maar gewoon overgaan naar het andere topic?

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen al gemeld maar staat er niet bij. Rot telefoon....

Sjtal wat fijn dat het UWV je toch help.

Tazzie, jammer dat het niet gaat met bv. Ik duim voor je.

Verder had nog iemand een koorstlip, ik geloof bonen, ik zou ook boos worden. Gelukkig begrijpt hij het nu....
    Boney vandaag is het jou dag. Het kan niet anders..... Volle maan.....

Vandaag nog lekker een dagje rust, zondag brunchen bij mijn ouders en smiddags komen mijn vriendinnetjes met kidz en aanhang eten. Soep met brood. Ik hoop dat het een beetje weer is, kunnen we leuk paaseitjes zoeken in de uit.

Ik heb trouwens veel pijn de afgelopen drie dagen. Had ik bij Bas ook maar toen had ik lokaal vier cm ontsluiting. Misschien heb ik nu lokaal ontsluiting, zou mij niets verbazen. Maar ik zie het vanzelf wel.
    13april is het zoontje van mijn vriendin jarig. Vrijdag de 13de.....
    Die dag mag overgeslagen worden.

Ik ga mee naar het andere topic

Wat een weer vandaag, het zou gaan regenen..?????????

Deel Deze Pagina