ach ja, sommige mensen hebben zo hun eigen ideeen. wat betreft de namen zijn we er nog lang niet uit. ik heb nog een lange lijst liggen van de vorige 3, maar we hebben nog geen idee. wij gaan gericht denken als we het geslacht weten, dat scheelt weer haha.
Vandaag lekker aan het shoppen geweest voor postitiekleding en nieuwe schoenen. Heerlijk, ik had het even nodig na een bezoekje aan de fysio. Deze week bij prenatel 15% koritng op alles wat in een zak past!
Vandaag voor het eerst het hartje gehoord. Ik was helemaal vergeten hoe mooi dat is. Wordt nu allemaal wel echt. Er zit ook echt een baby in mijn buik!
Hoi, Ik kom me toch maar hier aanmelden. Ik zat eerst bij de andere club, die waar veel wordt gekletst, maar ik was daar te weinig te vinden en dan vind je gewoon bijna geen aansluiting. Ik schrijf nog actief in het febr2008 topic omdat toen mijn dochter is geboren. Ik kan en wil dus niet alle bijhouden in het andere april topic. Maar ik merk dat ik het toch wel fijn vind om met anderen te kletsen over de zwangerschap. En zeker met mama's die net zo ver zijn. Ik ben 7 april uitgerekend. M'n dochter is dan ruim 4. De 1e 3 maanden (14 weken) heb ik me erg beroerd gevoeld. Voornamelijk misselijk, maar daar had ik medicijnen voor en die hielpen goed. Daarnaast ook extreem moe. En gewoon erg futloos. Ik kon niks ondernemen en had nergens zin in. Helemaal niet leuk kan ik vertellen. MAar sinds een week of 2 gaat het dus stukken beter. Ik ben gestopt met de medicatie en dat gaat prima. Ook de moeheid is verdwenen. Heerlijk! Verder willen wij ook het geslacht weten. We hebben allebei totaal geen idee nu. We zullen zien. Heb de 20 weken echo op m'n verjaardag. 25 november. Ben zo benieuwd! Kan bijna niet wachten. Nekplooimeting en combi test hebben we niet laten doen. En sinds ongeveer een week heb ik het idee iets te voelen, maar ik twijfel nog. Ik voel het voornamelijk als ik rustig zit. En dan heel zachtjes. Word er erg gelukkig van... Ik zal mijn best doen om hier af en toe te komen lezen. Het is hier aardig rustig gelukkig. Dat moet lukken
Welkom Boney.. Hier is het lekker rustig inderdaad. Bij da tandere topic als je ee ndag niet meeleest mis je eigenlijk teveel. Dat is jammer.. Fijn dat je je weer goed voelt enzo. ik voel me helaas nog steeds snel moe, maar dat zal vast vanzelf beter gaan
Welkom Boney! Taz, ik ook meid. Lag gisteren alweer om 21.00u in mijn mandje. En mijn weerstand is ook niet je van het. Hoest al een dikke week en voel met slap en rillerig af en toe. Af en toe nog ineens heel misselijk. Hoop dat de energierijke weken snel aanbreken voor ons meis. Fijn weekend allemaal! Lekker van het mooie weer genieten. x
He dames, Alleen maar goed nieuws SUPER. Bij mij ook alles goed. We wilden niet weten of de nekplooi goed was maar de gyn zei dit wil ik ff zien (nekplooi) o dat ziet er goed uit dus ook weer super. Maar een vraagje hadden/hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn/menstruatie krampen bij 13 wk. Maak me toch wel een klein beetje zorgen. Voel de kleine nog steeds dus dat zal wel goed zitten.
ik heb t ook.. beetje zeurende pijn onderin de buik van lies tot lies.. en in mn onderrug beetje.. (maar mn stoelgang is ook niet fijn dus gok dat daar ook wel wat klachten vanaf komen
Ik heb het ook Snelly. Al vanaf week 9. Ik dacht toen dat ik een miskraam zou krijgen. Echt als een mentruatie. Nu heb ik het af en toe en doet het niet meer zoveel pijn. Dit zijn waarschijnlijk je banden die oprekken. Mijn baby is nu al 10 cm! ik ben 13 wk. Dus heeft al aardig wat ruimte nodig. Ik zie net je jij net zo ver bent! Als je het niet vertrouwd gewoon je VK bellen, daar zijn ze voor! Ook welkom boney. Wat lekker dat je al zo ver bent. Dan heb je over 4 weken al je 20 weken echo. Ik kijk er ook zo naar uit. Hoewel ik wel weet dat het veel belangrijker is dat het hartje goed enz..... maar toch
Thnx dames maakt me weer wat rustiger. Die van mij liep met 11 wk ook ineens voor en mijn bm lag al iets onder mijn navel volgens de gyn. Het was na die dag alleen nog maar af en toe gekomen. De 31ste moet ik weer naar de gyn ivm te hoge bloeddruk. Kan niet wachten om dan weer te horen of miss wel zien Balen dat sommige nog steeds moe zijn. Heb ik deze keer niet heel erg gehad wel erg misselijk dat is nu gelukkig ook stukken minder alleen als ik net heb gegeten dan komt het.
Hallo dames! Ik kom me hier ook even melden! 12 pagina's vond ik erg veel om door te lezen, dus ik begin gewoon vanaf hier, en zal jullie dan goed in de gaten houden! Ik ben vandaag 14 weken zwanger, en doordat ik met 11 weken een vlokkentest heb gedaan weet ik dat het een meisje word! We hebben al een zoontje die in December 2 jaar wordt, dus de perfect combo!! Ik hou het nu eerst even hierbij, ik kom hier vast nog vaak zat mn verhaal doen.
Mamasamm welkom. Het is goed bij te houden zo. Wat meiden last van krampen las ik. Het hoort er gewoon bij, maar lastig is het wel. En onzeker ook. Wat is sinds een week of 2 heb is pijn in m'n schaambot. Met name als ik wat drukker ben geweest dan normaal en ik ga dan zitten en dan als ik daarna opsta. Dan krijg ik echt zo'n pijnscheut. Dat duurt een paar minuten, dan loop ik een stukje en dan is het weer over. Vreemd... Zal er ook wel bij horen en ik maak me er iig geen zorgen om. Hier wil dochterlief niet gaan slapen. Op dit moment hoor ik soort van oergeluiden en hoge gilletjes uit haar kamer komen. Ze houd waarschijnlijk weer een of andere toneel voorstelling met haar knuffels.
Hallo allemaal mamasamm welkom Leuk dat je al weet dat het een meisje wordt. Ben ook blij dat meerdere van ons het pijnlijke/kramperige gevoel hebben Voel me best onzeker erdoor. Maar goed het zal vast wel goed zitten denk ik maar zo.. ik mag 3 nov weer naar de vlos.. hopelijk gaan we dan ook weer hartje luisteren en horen we weer een goed kloppend hartje.. Boney is je dochter nog wel beetje snel gaan slapen?
Achteraf had ze het gewoon koud denk ik. Onze kachel is stuk en het was ook koud in huis. Ik heb ze een dikker dekbed gegeven en sokken aan. Ben even bij haar gaan liggen en toen is ze lief gaan slapen tot half 9 vanmorgen!
Hey Dames, Nou dan kan ik hier ook lekker klagen! Haha, Ik ben vanaf 4 week doodziek geweest! Erg misselijk (HG), en dat is nu net sinds een weekje minder geworden. Nu heb ik het voornamelijk s'ochtends nog. Nu heb ik alleen ontzettend last van duizeligheid, had ik wel al met opstaan enzo, maar nu ik weer op de been ben, en ook naar buiten ga ben ik er achtergekomen dat ik echt niet te lang kan stilstaan, anders ga ik tegen de vlakte! Gelukkig gaan we woensdag eindelijk weer naar de vk! Even navragen, waarschijnlijk komt het door mn "slechte" eet periode. En woensdag ook eindelijk het hartje horen!!! Laatste keer bij de vk was het nog te vroeg helaas. Nou dat was het eerst wel.
Hallo allemaal, Ik kom me hier even melden, Ben zwanger van ons eerst kindje en kan eigenlijk niet wachten tot het eindelijk april is!
welkom dames, Boney, pijn in je schaambot is niet goed. Dit moet je echt tegen je VK zeggen. Bij mij begint mijn bekkeninstabiliteit zo. Meteen actie ondernemen voor het te laat is, ik was er bij mijn eerste zwangerschap te laat bij omdat ik ook dat dit zal er wel bij horen! Niet dus, met oefeningen van de fysio kom je ervan af! Ik lig nu 2x per dag 15 min. plat. Ook op mijn werk. Deze week voor het eerst zonder pijn. Vandaag buurmeisje geboren. De bevalling is nog zo ver weg maar ik zit er al helemaal in met mijn gedachten. wil ik thuis of in het ziekenhuis bevallen? Weten jullie het al?
goeiemorgen lyza welkom Janneke fijn dat je nu zonder pijn bent.. wat betreft bevallen. Ben er nog niet helemaal over uit. Thuis is fijn en vertrouwd denk ik. Maar ziekenhuis lijkt me ook weer fijner, heb je alles bij de hand. anyway we hebben nog even om er over na te denken. Hier nog steeds last onderin de buik.. ene moment erger dan t andere. maar het zal er wel bij horen
Goedemorgen, Janneke, ik las je berichtje vannacht en schrok er van. Heb net even gegoogled en schrik nu een stuk minder Het zijn wel klachten die erbij horen, maar ze moeten wel in de gaten gehouden worden. Er staat meer dat vrouwen dan last hebben bij inspanning of daarna, maar sinds een paar dagen voel ik het heel de dag door. Of ik nu sta, lig, zit of loop. Ik moet volgende week naar de VK en zal het aankaarten. Gisteravond heb ik gewerkt. Thuiszorg. Dus lichamelijk kan het soms best zwaar zijn en het lukt me allemaal prima. Verder nergens last van. Maar gisteravond op het eind van m'n dienst merkte ik dat ik ging waggelen alsof je al 9 maanden zwanger bent. Het voelde iig niet goed. Vandaag heb ik verder rustig dagje. Tessa word nu naar de psz gebracht door papa en ik ga de boel een beetje opruimen, vaatwasser aan en dan terug in bed. Zal de komende dag wat rustiger aan doen, kijken of het dan minder wordt. Thanks voor het meedenken iig.