Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hey dames,
    heb alvast weer nieuw topic geopend waar we weer verder kunnen kletsen! :)

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik blijf er nog even bij totdat mijn nod voorbij is als jullie het niet erg vinden :)

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!! Hier nod op 28 juli. Komende week bloed prikken en ml sperma inleveren... Kan alleen op afspraak op 2 bepaalde dagen.. Heel handig dat de dokter zei dat we t gewoon langs konden brengen sochtends........ Niet dus...

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

yeah gezellig
    geen idee wanneer mijn nod is maar hoop dat ik toch welkom ben :)

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

He dames, sorry dat ik even wat minder reageer. Over een week of 2 weer wat meer. Aankomende week vierdaagse feesten in Nijmegen, daar gaat elk jaar flink wat tijd en geld naar toe :D
    Vanaf morgen middag vrij. Ik denk in ieder geval aan jullie allemaal.

Ik hoop mijn nod ergens in augustus te hebben, zit vandaag pas op cd 6 en ben nog nergens mee bezig.

Ik verwacht dat het voor jullie ook nog wel even duurt....
    Succes en veel plezier! En als jullie volgende week tijd over hebben zeker een avond naar Nijmegen! Het leukste gratis festival van Nederland een week lang!

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Sorry zit in de verkeerde :) haha

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Pff even mijn hart luchten. Ik ben zo bang dat mijn ei weer lang duurt? Ik had als puber ook hele rare cyclussen, dan weer 3 maanden niks en dan ineens na 3 weken ongesteld. Daarom ben ik toen aan de pil gegaan. Bij mijn dochter was het gemiddeld wel tussen 30 en 35 dagen, maar wat als ik toen gewoon mazzel heb gehad? En het nu weer terug bij af is? De angst word elke keer groter lijkt wel. Heb ook met mezelf afgesproken dat ik pas met ovulatietesten begin als ik vruchtbaarslijm zie voor minimaal 2 dagen.
    Sorry moest het even ergens kwijt, ga er uiteraard gewoon in geloven dat mijn lichaam het gewoon oppakt!

8. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leukk ik zal alleen iets minder actief zijn kom soms wel even loeren ik vergeet jullie niet mischien met vruchtbare dagen weer wat actiever heb sinds gister creamy afscheiding en buik rommelt en zeurderig zit op dag 10 v cyc, ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong zal hebben. anyway ga me best doen veel te klussen al is t minder leuk laatste tijd helaas t is zo geforceerd pffff

@maantje555 irritant he dat t alleen de ochtenden kan. Wij hebben er veel moeite mee gehad maar uit eindelijk gelukt binnenkort ook weer inleveren en dan moet t in t ziekenhuis zelf grrrr fingers crossed hopen dat t lukt weer zo iets geforceerd niet voor de fun en dan ook weer s' ochtends. Hoop dat t niet nodig zal zijn en dat we deze maand zwanger raken!! Suc6 meid hoop dat de uitslagen positief zijn voor jullie.

En alle andere ladies ook jullie suc6 komende cyclus.
    Ciao Ciao

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hoi! Mag ik ook meekletsen? Ik ben Merel en bezig voor een 3e. Eerste kindje is geboren met hulp van Clomid en utrogestan (want hele korte LF). Ik had de 2 jaar daarvoor helemaal geen eisprong /menstruatie. Met Clomid wel, maar dus nog een korte LF. Na bevalling had ik zowaar mijn menstruatie terug elke maand en ben ik wonder boven wonder zwanger geworden van nummer 2 in de 2e. Ronde (zonder clomid dus). Nu bij een poging voor een 3e kindje wèl een eisprong, maar weer een zeer korte LF(7 dagen). En een zeer late eisprong telkens. Meestal pas op dag 28! Afgelopen cyclus tarwekiemolie gebruikt en had een lf van 10 dagen. Wel nog steeds een eisprong op dag 28. Pffff...dan duurt wachten zo lang! Mijn NOD zal weer ergens begin augustus liggen. Hoop eerder, maar als mijn eisprong weer zo laat is, vrees ik het ergste.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@merel: tuurlijk mag je meekletsen. Welkom! Vervelend he onzeker over je eisprong zijn? Ik had net zo'n dergelijk verhaal hierboven geschreven.
    We wachten maar weer vol goede moed af. Gezellig 3 kinderen in huis. Wij willen het bij 2 houden, hebben wel een redelijk groot huis, maar vorige eigenaren hebben van 2 kleine 1 grote slaapkamer gemaakt waardoor we maar 3 slaapkamers hebben. Dus 2 kinderen is max ;)

11. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    komt vast wel goed allemaal meid
    maar als jou verhaal zo met merel overeen komt waarom ga je dan ook niet eens langst de dokter? misschien wat duidelijkheid dan?

@merel welkom

12. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Dames,

Ik wilde even laten weten dat ik nog steeds heel erg voor jullie aan het duimen ben en zo af en toe even bij lees om te kijken hoe het gaat.

Heel heel veel succes deze ronde!!

13. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@angel226 dankjewel! Wij hebben een afspraak gemaakt voor komende dinsdag. Bij levert dan sperma in en ik ga meteen door naar de ha voor bloed te laten prikken... Heel hopelijk vrijdag dus iets meer duidelijkheid... Zonde he dat t zo geforceerd wordt nu.. Hebben wij ook last van...

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

@dutchdiamond: onze huisarts houd echt norm 1 jaar aan vooral omdat ik al een kindje heb. We gaan gewoon weer volle moed hopen dat mijn ei op tijd komt. Net toch maar weer 25 ovulatietesten besteld. Ik vind hem wel!
    @grootsgezin: leuk dat alles goed gaat. Zeer leuk dat je ons nog in de gaten houd!
    @maantje: spannend, ik ben benieuwd of er wat uitkomt.

15. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik kom gezellig met jullie meekletsen :)
    Ben nog aan het wachten op mijn eisprong, dus nog nergens last van. Nou ja behalve aan chronisch ongeduldig zijn ;) maar denk dat ik daarin vast niet de enige ben ;)

@mamalap bah dat is echt vervelend zeg! Ik vind het al lang duren en mijn cyclus is vrij normaal. Moet voor jou/jullie helemaal eindeloos voelen. Hopelijk is je eisprong gauw. Ik heb wel eens gelezen dat theunisbloemolie kan helpen. Misschien gebruik je dat al wel. En je moet je afvragen hoe goed het werkt. Slik nu al 3 maanden tarwekiemolie, maar nog steeds niks... Dus je kan je afvragen of het echt veel zal uitmaken.

@maantje; spannende week voor jullie! Hopelijk snel wat duidelijkheid

16. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Trouwens van dat geforceerde herken ik wel ja. Probeer echt om het leuk en gezellig te houden maar kan niet ontkennen dat het soms buiten de vruchtbare dagen leuker is dan op het moment dat het 'moeten' is. (Voor hoever moeten het goede woord is natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel)

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@appelboompje: gezellig! Wachten op ei kan ook 'gezellig' zijn voor jou en je partner! Mijn man vind het nooit erg, hihi.
    Teunisbloem al geprobeerd deed niks voor mij, had zelfs het idee dat ik minder energie had. Nu gewoon vitamines en tarwekiemolie, maar dat is ook gewoon een vitamine, daar voel ik me prima bij. Ik heb niet het idee dat je daar sneller zwanger van bent, maar je vitamine level is in ieder geval op peil in je lichaam.

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou mijn angst moment is voorbij :D :D
    Gisteren wat waterige afscheiding vandaag duidelijk klodder slijm erbij, toch maar ovulatietest gedaan.
    Met dit als resultaat, had ik vorige keer pas op cd 18 a 19, dus dat betekend dat mijn ei echt nog maar een dag of 10 uiterlijk duurt. Anders krijg ik nu deze niet, dat is tot nu toe elke keer aankondiging geweest dat er iets gebeurd.
    Me happy......

19. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @mamalap: ziet er goed uit hoor, hopelijk komt dat ei nu ook! Op welke dag zit je nu?

Wij wilden het eerst ook bij 2 laten, maar op een of andere manier ging het toch weer kriebelen. We hadden zelfs al veel babyspullen weggegaan...oeps:)

@ maantje: spannend! Zie je er tegenop of ben je 'opgelucht' dat er iets gaat gebeuren? Ik dacht in het vorige topic (juni/juli) gelezen te hebben dat je ook een korte LF steeds hebt? (sorry als ik het fout heb onthouden). Welke bloedwaarden gaan er geprikt worden?

Zit zelf op cd 7 weer inmiddels. Als ik weer op cd 28 mijn eisprong heb, dan moet ik nog 21 dagen wachten arghhhhh! Maar toch toch heb ik elke maand weer de hoop dat ie spontaan op dag 18 komt ( wishful thinking;). Ben nu dus wel met teunisbloem olie begonnen voor het eerst deze cyclus. Denk niet dat het gaat helpen haha, maar je moet wat hè. De mmm wil ik eigenlijk niet meer in (zeg ik nu natuurlijk, wie weet hoe het is als er over een jaar nog geen succes is). Ik probeer me maar te bedenken dat ik al 2 gezonde kindjes heb.

20. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hoi dames,
    Sorry dat 8k niet meer gereageerd heb in de andere topic! Maaar ik heb alles wel meegelezen en dat blijf ik doen!!
    @mamalap dat wordt lekker gezell8g maken!
    @truelove je gefeliciteerd!! Lekker genieten en de testjes weglaten:D

zelf heb ik maandag mijn echo...geen idee waarom zo vroeg en wat te verwachtne maar ach ik kan niet wachten haha ;D

ik zal waarschijnlijk minder actief zijn maar lees dagelijks mee en de duimpjes draaien hoor!!

Deel Deze Pagina