April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Hier is het erg rustig. Dus ik ga er maar vanuit dat ik over een paar dagen ongesteld wordt :(

Hoe is het verder met iedereen?

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij zijn aan het wachten. Zaterdag ochtend ga ik een restje wagen, mits ik niet ongi wordt natuurlijk.

Wat me gister opviel was dat ik een strak onderbuik gevoel heb, mijn darmen spelen af en toe op, kleine blauwe adertjes op mijn borsten en een donkere verkleuring op mijn tepels. Spannend!

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @swimming spannend..!! Is dit de tweede ronde?

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Eerste ronde!

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Spannend!! Zou super zijn als je meteen positief kan testen :)

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ja idd, maar je lichaam kan je voor de gek houden zoals je weet. Als ik zaterdag niet ongi ben dan ga ik testen.

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Jaa.. jammer dat we dat niet zelf in de hand hebben..

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @swimming spannend joh! Zou echt te gek zijn als het meteen raak zou zijn toch?

Hier wordt volop geklust op het moment.. Rest van de week ook nog, vrijdag ga ik een week op vakantie met mijn vader en als ik terugkom is mijn NOD, dankzij de vakantie dus geen kans of twijfel om te gaan testen.. Wil sowieso nog niet testen, heb er ook geen in huis.. Eerst maar eens afwachten, helemaal omdat ik niet weet of ik een regelmatige cyclus heb.. Allemaal erg spannend!

9. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Lekker spannend dus allemaal!!

Hier net men nod begonnen... heel veel last van.. nu lekker met een kruik op de bank en hopen dat het snel weg gaat..
    Na het stoppen met de pil weer erg veel last van pijn... onderrug en buik krampen.. zo erg dat je er gewoon wakker van wordt...
    pfff...
    iedereen die nu in de test fase zit veel succes!!
    En voor alle andere KLUSSE!!!!

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @wimpiej Oh wat vervelend, was je al wel aan het klussen geweest afgelopen maand? Pfff ben ook wel bang voor mijn eerste echte menstruatie.. Had voor de pil ook altijd veel meer last van buikpijn, hoofdpijn en rugpijn.. Dikke kans dat ik hier nu dus ook weer last van ga krijgen..
    Sterkte ermee!

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ wimpiej: Ja, ze zeggen dat na het stoppen met de pil de menstruatie weer gelijk wordt als van voor het pilgebruik. Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Hier nog steeds geen nieuws. Behalve dat ik het ineens allemaal heeeeeeeel spannend vind, ben erg bang dat er iets niet goed gaat ofzo..... het wachten naar 12 weken gaat per week net zo traag als 2 weken op de wachtbank voor NOD...... dacht eigenlijk wel klaar te zijn met wachten..
    Het enige; ik heb trouwens echt stemmingswisselingen, of tenminste kan ineens heel lullig uit de hoek komen naar m'n vriend toe. Maar leg het hem wel meteen uit hoor! schrik van mezelf soms, haha!!

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe is het hier?

Spannend hoor Vivian... het is ook allemaal nog heel pril en spannend. Zodra je je eerste echo hebt gehad en je het hartje gehoord hebt, ben je alweer een stuk gerust gesteld, komt goed meis!

Welkom nieuwelingen!

Hier niet echt heel veel last van kwaaltjes.
    Af en toe lijkt het of mijn borsten wat groter/voller/donkerder zijn en heb ik veel eetlust (chocolade) en zo nu en dan krampjes in mijn onderbuik. Ik wil gewoon TE graag, dus let echt overal op. Wil op zijn vroegst vrijdag gaan testen, maar kan maar zo zijn dat ik het woensdag al ga proberen hihihi...

Succes allemaal!

XxX

13. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    @Liza28 waren er wel mee bezig ja maar had ook niet verwacht dat het nu al raak zou zijn...

@Mammamia ja weet precies wat je bedoeld met de kwaaltjes voelen haha had er voor men nod ook heel veel last van.. en ja dan het wachten tot het teesten echt te vervelend... heb me gelukkig in kunnen houden haha het blijft spannend!!

Hier gaat het nu al wel een beetje beter... niet zo heel veel last meer maar wel de altijd aanwezige zeurende pijn in men onderrug...
    vandaag nog maar even lekker rustig aan gedaan... en het lekker laten gaan met een paar pijnstillers...
    hopelijk gaat het morgen weer beter en kan ik weer gewoon aan het werk...

@Vivian Ik vind het allemaal zo spannend voor je!!! kan me heel goed voorstellen dat je het wachten zat bent... maar je zal zien dat als het zo ver is het allemaal te snel ging haha
    Hou je maar goed vast kleintje want Vivian laat je niet zomaar gaan!!!

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mammamia: spannend nog maar 4 dagen voor NOD!! Je symptomen komen overigens best wel overeen met die ik had..... ook voor NOD. Ik duim in ieder geval hard voor je! Je hebt het vast al een keer gezegd, maar wanneer wilde je gaan testen?

@ wimpiej: groot gelijk, niks forceren!

Hoe is het met de andere meiden hier?

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mammamia: Oh ja.... ik had als 'symptoom' ook een voorgevoel (wat ik overigens niet durfde uit te spreken...... pas de avond voor het testen liet ik een beetje vallen bij m'n vriend wat ik voelde.....)

16. Magisch

Magisch Nieuw lid

15 apr 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen mijn NOD.... Maar niets wijst nog op een ongesteldheid, af en toe ontzettend moe, trek in vreemde dingen sinds 2 dagen... (net als bij ons 1e kindje) maar verder absoluut geen zwangerschapsgevoel, ik verwacht dus een negatieve test maargoed wie weet :)

Succes iedereen en gefeliciteerd Vivian!

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hallo dames,

Hier lasten lichte steekjes rond mijn baarmoeder, blauwe adertjes op mijn borsten, klein beetje voller en mijn tepels verkleuren. Ik ben zo benieuwd. Zal het dan toch in ronde 1 gelukt zijn? Ik ga zaterdag of zondag testen. Ik vind het zo spannend.

18. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag mijn nod, maar nog niks. Toch weet ik wel bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Nergens last van. Terwijl ik voor mijn eerste zwangerschap erg last had van mijn borsten. Maar ja elke zwangerschap is weer anders zeggen ze.
    Misschien toch maar een testje doen morgen?

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wow! Ineens heel veel dames die zwanger kunnen zijn! Hier weinig nieuws, wij klussen deze week nog lekker door denk ik! Komende vrijdag ga ik een weekje naar de zon met mijn vader en als ik terug kom is mijn NOD, maar omdat dit nog niet echt een officiƫle ronde voor ons is ga ik er niet vanuit dat het meteen bingo is.. Volgende maand kunnen we gerichter aan de klus ;)

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

@sabrieneke: SPANNEND! Als je morgen niet ongi bent zou ik zeker gaan testen! Ik zit ook op de moeheid te wachten die ik bij mijn 1e zwangerschap had, maar komt niet dus kan denken: ben niet zwanger... maar iedere zw. is toch weer anders;)

Ik ga morgen/overmorgen test in huis halen en wil het liefst NU al testen, maar probeer minimaal tot vrijdag te wachten, maar kan ook maar zo woensdag al een testje wagen hihi...

Deel Deze Pagina