April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja, ze gaan dan alleen kijken of het hartje klopt. En dan 2 of 3 weken daarna weer. Volgens mij noemde ze het wel een echo. En ik ben er inderdaad wel blij om dat het zo snel al kan, als ik het hartje heb zien kloppen kan ik weer wat rust vinden. Wachten op NOD duurt lang, maar dit duurt ook erg lang hoor (vind ik)!

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Het kan inderdaad dat je zwanger raakt voordat je je eerste echt ongesteldheid (zonder pil) krijgt. Maar zelf geen ervaring mee. Ja, dit forum is wel prettig om met anderen te praten, je moet toch ergens je info vandaan halen en je 'ei' kwijt kunnen!

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Viviane, wanneer heb jij jou eerste test gedaan? Ik kan bijna niet wachten, maar het zal moeten. Nu 2v5 en 3cb digitaal in huis. Spannend

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ swimming: Ik had 4 dagen voor NOD de Kruidvat 2v5 test gedaan, 2 dagen daarvoor ook maar die was nog negatief. Ik denk trouwens dat ik wel een kortere cyclus heb gehad, ben uitgegaan van 28 dagen, maar die cyclus daarvoor was maar 25 dagen. Maar had ook een voorgevoel dat het raak zou kunnen zijn. Spannend meis!!!!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @vivian, Voelde jij verder nog iets?

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ swimming: Ik had een paar dingetjes, overigens niks pijnlijks als steken ofzo. Ik had het gevoel alsof m'n onderbroekje continue te hoog zat opgetrokken bij m'n liezen of dat m'n broek daar te straks zat, maar dat was helemaal niet zo.

Ook was mijn vader met m'n scriptie aan het helpen (even het hele gebeuren nalopen) en we zouden het die dag afmaken, hij zei: We gaan het vandaag nog niet afkrijgen hoor...... En voordat ik het wist was ik in tranen, kon er echt niks tegen doen.... normaal in zo'n situatie zou ik echt niet in tranen barsten of ik zou ze in ieder geval weg kunnen slikken!

Verder gevoelige borsten aan de zijkanten, maar dat heb ik voor NOD ook altijd.

Dus niet echt veel opvallende dingen, maar het voorgevoel (durfde ik niet uit te spreken) was er ook nog!

Voel jij iets??

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb het gevoel dat mijn broeken strakker zitten en voel af en toe lichte steekjes in mijn buik. Midden en zijkanten. Mijn darmen spelen af en toe en heb een opgeblazen gevoel. Marja je lichaam kan je ook voor de gek houden. Het kriebelt om een 2v5 testte doen, maar kan beter wachten denk ik ivm de teleurstelling!

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Klinkt wel hoopgevend, echt spannend!!

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ben zo benieuwd. Maar nog even geduld. Ik dacht eergisteren dat de vorm van mijn borsten veranderde en de kleur van mijn tepels. Ik kan niet wachten. En als ik het weet vertellen we het pas na de eerste echo wrs. Na onze bruiloft!

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Wanneer gaan jullie trouwen? wij zijn eind juni een jaar getrouwd, was echt een dag om nooit te vergeten! Echt één groot feest! Ik hou je hier op zp in de gaten hoor! Ga je op NOD testen?

Wij gaan het zondag (met 5,5 week dus al) vertellen aan onze ouders en broers en zussen en oma. Als het mis gaat vind ik het wel fijn als zij het weten. Wij hebben het ook al één beste vriendin en één beste vriend verteld. En volgende week woensdag ga ik naar Ibiza met een vriendin, dus die moet ik het ook wel al vertellen. Verder proberen we het nog voor ons te houden, misschien dat ik het nog aan 2 of 3 goede vriendinnen vertel in verband met het pinksterfeest waar ze mij niet kennen zonder een fles bessenjenever! (tegen anderen die daar ook komen verzin ik wel een smoes over dat ik aan de antibiotica zit ofzo). Hopen dat ze dat geloven!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @vivian, ik ga wrs testen op Moederdag of misschien vrijdag maar dan moet ik even kijken. Wij trouwen ook eind juni. Maar wij willen graag met z'n 3en voor het altaar staan zonder dat iemand dat weer. Dat maakt het dan zo speciaal! Ik laat je weten als ik getest heb. Doe denk ik eerst een 2v5 test (vrijdag ) en cb digitaal (zondag). Ik kan niet wachten.

12. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    hejj meiden

ik ben ook gestopt in april
    19 april heb ik de laatste pil genomen
    mag ik er ook nog bij?;)

13. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil mij ook graag aanmelden voor dit forum. Ik heb op op 15 april de laatste pil genomen.

Ik vindt het net als veel andere van jullie ook erg spannend. Bij elk gevoel denk je zal het?
    Ik heb ging +/- 2 wkn steeds erge hoofdpijn, kennen meerdere van jullie dit? ook zou ik nou toch al weer een keer ongesteld moeten worden dacht ik zo. Het soort van onderbuik gevoel is er al wel een paar dagen maar de ongesteldheid begint nog niet.

Hopelijk hebben we allemaal veel aan elkaar in dit forum.
    Iedereen veel succes met het testen!

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Natuurlijk mogen jullie hier aansluiten. Hoe meer hoe beter en gezelliger. Maken jullie ook een bannen aan? Dan kunnen we van elkaar zien hoe ver je bent in de cycles. Spannend allemaalw hè?

Ik merkte vandaag bij het inspannen tijdens het sporten lichte steekjes, spelden prikjes in mijn lies. Zo vreemd was dat. Het opgeblazen gevoel gaat ook iet over. Ben zoo benieuwd. Misschien morgen ochtend testen? Heeft dat nut denken jullie?

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi meiden,

Dacht, ff kijken of er al (goed) nieuws is hier, maar er wordt pas in het weekend getest? allemaal op 13 mei? Leuk moederdag cadeau zou het zijn als je 2 streepjes ziet hihihi...

Hier is het rustig, of nou jah... ben enorm ongi, das lang geleden zeg. Had met spiraal bijna geen menstruatie en nu loop ik zowat leeg hahaha... hopelijk is het morgen/overmorgen weer weg en kunnen we weer verder met klussen;) Ik heb mijn banner aangepast met een nieuwe cyclus ronde, heb 35 dagen aangehouden net als mijn vorige cyclus. Ga deze maand geen ovu testen doen of temperaturen, ik zie het allemaal wel... Ben wel gelijk de ochtend van mijn ongi begonnen met de etos multi zwanger worden en die hielpen me de vorige zwangerschap zwanger te worden (althans, toen ik die dingen slikte raakte ik zwanger hihi) al moeten we natuurlijk ook blijven klussen, dat is het belangrijkst he:D

Ik ben wel zwaar emotioneel op dit moment, heerlijk die hormonen hahaha...

Fijne avond allemaal!

XxX

Ps. welkom nieuwe dames:D

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen dames!! Welkom Nieuwelingen!

@vivian spannend hoor... 31 mei leuke datum. (dan gaan wij op motorweekend)

@swimming oehhh kun je je nog beheersen? Spannend hoor. Ik weet ook niet of ik wel zou kunnen wachten.

Ik heb geen ervaring of je na pilgebruik gelijk zwanger kunt worden. Ik heb wel ervaring met twee keer dwars door de pil heen zwanger worden. Heb ik twee mooie zoons aan overgehouden :D
    Ik ben ook één keer met een spiraal zwanger geworden. van een tweeling. Dit is helaas mis gegaan met 8 weken :(

Ik ben gister bij de dokter geweest voor een inwendige echo! Alles is gelukkig leeg dus geen resten van de miskraam meer. Mijn eierstokken waren net gatenkaas erg veel eieren :D (of althans plekken waar eieren zouden zitten/ hebben gezeten)

Verder kon hij mij vertellen dat mijn baarmoederslijmvlies erg dun was en naar alle waarschijnlijkheid mijn periode nog lang op zich laat wachten of dat hij minimaal zou zijn. Wat voor mij erg vreemd is. Ik heb altijd fors bloed verlies. Er was niet veel aanwezig wat ik zou kwijt kunnen raken.
    Nu begin ik enorm te twijfelen. Zit dicht tegen het einde van mijn periode aan. (banner hier loopt twee dagen achter)
    Zou ik dan toch nu zwanger geworden kunnen zijn. Na een vmk ben je wel erg vruchtbaar.
    Zou het dan in ronde 1 raak zijn :$
    Pfff die spanning.

Hier gaan wij ook zondag testen!

Spannend hoor.
    Fijne dag Dames

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik kan me ook bijna niet beheersen,maar doe zondag ochtend pas een test. Gezellig dan testen we samen
    !

18. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Heey dames,

Ik maak nog ff geen banner aan, weet namelijk nog niet hoeveel dagen mijn cyclus heeft.. Ik zit nou op dag 28 van mijn cyclus.
    Heb ook geen idee wanneer ik moet/kan testen(en het aan durf). Ja zo'n eerste keer testen lijkt me toch ook nog wel een beetje eng/spannend.
    Ik wacht denk ik nog wel ff een paar dagen af.

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ swimming: knap als je tot zondag kan wachten!!

@ matonneke: ook zondag testen?! Moet het hier dan maar in de gaten houden!

Wij gaan het zondag aan onze ouders vertellen! Ook spannend.... :-D

@ an85: Meestal wordt je cyclus ongeveer hetzelfde als voordat je aan de pil ging.

@ mammamia: hoe gaat het met de hormonen? Nog steeds erg emotioneel?

Fijne avond wijfies!! X

20. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Hoi, had me hier al aangemeld in deze topic, maar een beetje inactief geweest. Had een vraagje:

Hoe bepaal je nu je ovulatie? Ik ben sinds 23 april officieel pilvrij en ik neem aan dat mijn cyclus op gang moet komen. Moet ik nu op mijn eerste ongesteldheid wachten om te bepalen hoe lang mijn cyclus is en kan ik dan pas op zoek naar mijn vruchtbare dagen?

X.

Deel Deze Pagina