April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Welkom meiden en heel veel succes met zwanger worden! Dat het maar snel raak is voor ons allemaal:D

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier helaas een omo witte test. Ik denk dat ik een langere cycles heb, maar wel 2weken na ongi een eisprong gevoelt, dus twijfel twijfel twijfel!

3. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Wat is een witte omo test??

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dat er niks Te zien is. Wel de controle streep, maar verder niks

5. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Ik ben vandaag ongesteld geworden... Jammer, maar ook wel weer blij dat ik gewoon lekker ongesteld kan zijn als vanouds. Heb al zo lang geen 'echte' ongesteldheid meer gehad.

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    He wat jammer.. :(

Weten jullie of de eisprong pas is geweest na de pijn of is dat tijdens? Ik heb namelijk een dag last hiervan en vraag me af hoe dat precies zit.

En mag je gewoon pijnstillers ervoor nemen??

7. Mathilde1

Mathilde1 Lid

14 mei 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ook ik ben nieuw hier. Kan ik nog meedoen?

Ik ben 29 jaar en ik heb 6,5 jaar een Mirena spiraaltje gehad. Op 7 mei heb ik'm'n spiraaltje laten verwijderen. Ik slikte al foliumzuur, dus we zijn er gelijk voor gegaan.
    Heb na 4 dagen wat bruin bloed verloren. Geen idee wat dat was. In al die jaren dat ik het spiraaltje gehad heb ben ik maar zelden ongesteld geweest. En als ik al ongesteld werd was het maar kort en weinig. Ik ben dus benieuwd hoe mijn cyclus zal verlopen (of liever geen cyclus natuurlijk en gelijk zwanger :)).

Even voor de zekerheid, het is onze eerste ronde voor ons eerste kindje.

Succes allemaal!

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ nieuwe meiden: Welkom!

@ Swimming: En hoe gaat het vandaag? Nog een keer getest?

@ mama van Maryam: Jammer! Hopen op de volgende rond raak!

9. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik heb op dinsdag 24 april mijn eerste pil-loze dag gehad!(na ontrekkingsbloeding) Heb vanaf gister erg last van buikpijn en trekken in mijn benen (heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden). Dus hopelijk wordt ik deze week ongesteld.. Ik ga er niet vanuit, me cyclus is na jaren pil gebruik vast nog wat in de war... Maar goed je weet het nooit :) Even afwachten! Zou wel heel fijn zijn natuurlijk..

Had me voorgenomen me niet al te veel te focussen op het zwanger worden, maar als je eenmaal samen de stap genomen hebt, is dat lastig! Denk er toch wel heel vaak aan... En het lijkt alsof iedereen in me omgeving zwanger is, je bent er nu gewoon veel mee bezig.. ;)

Leuk zo'n forum hoor! Meeste van mijn vriendinnen zijn op moment zwanger, toch leuk om met mensen te "kletsen" die in hetzelfde schuitje zitten. Greetz!

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hoi meiden, welkom Nieuwelingen

Hmmzz Swimming. Morgen weer testen? (bij geen bloed natuurlijk?)

Ik moet zeggen ik vind het heerlijk dat wij gister niet getest hebben. Vandaag weer gewoon erg druk. Alle kwaaltjes zijn nog aanwezig. Het enige kwaaltje wat erbij is gekomen is dat ik vaak naar de wc moet. Terwijl ik normaal iemand ben van 3x per dag naar de wc. :D
    Dus wat is vaak in mijn ogen ;)

Als er zaterdag nog geen bloed te bekennen is gaan we op zondag testen! Maar ik heb zo het idee dat ik voor die tijd wel al wat rode duivels ga ontmoeten.
    Stille hoop natuurlijk voor niet.....

Veel klusplezier en plezier op het wachtbankje voor jullie. Ik zit er ook!

Liefs

11. Mathilde1

Mathilde1 Lid

14 mei 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie dat er inmiddels alweer wat berichtjes geplaatst zijn. Kan ik misschien op mijn profiel ergens iets aanvinken dat ik een mailtje krijg als er nieuwe berichten geplaatst zijn?

Heb hetzelfde als jij, Lissy777. Had me ook voorgenomen er relaxt aan te gaan beginnen, maar als je dan eenmaal samen de keuze hebt gemaakt om er voor te gaan is het toch wel wat moeilijker. Nu denk ik er bijna heel de dag aan. Ik ga ook 'ineens' vanalles voelen. Voel me misselijk, maar ik heb het idee dat ik dat mezelf als het ware aan zit te praten. En heb ook last van m'n onderbuik, maar dat kunnen ook m'n darmen zijn. Hoop dat ik mezelf niet al te gek ga maken.
    Lastig dat ik helemaal niet weet hoe m'n cyclus is. Het is dus maar afwachten wanneer ik ongesteld ben. En wanneer m'n eisprong is weet ik dus al helemaal niet :(

Vind het wel lastig dat ik het, buiten mijn man dan, het er met niemand over kan hebben. Daarom wel erg prettig dat we hier onze gedachtes en dingen die we mee maken kunnen delen.

Groetjes!

12. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het welkom :)

@Mathilde1; Komt mij erg bekend voor. Denk er ook de hele dag aan. Vandaag moest ik veel plassen, gevoelige borsten,rommelige buik. Stiekem denk ik dan " Zou het?!" Diep van binnen weet ik ook wel beter, natuurlijk zou het kunnen, maar kans is klein. Ben allang blij als ik me eerste echte ongesteldheid heb gehad. Vandaag 25e dag van de cyclus. Ik weet dus ook niet wanneer me eisprong is.. Jammer is dat he?? Heb er deze maand extra opgelet, was wel benieuwd hoe dat zou voelen.. Waarschijnlijk behoor ik tot de mensen die dat niet voelt, of ik heb er nog geen 1 gehad, kan ook natuurlijk! Ik hoop ook voor jou dat je snel ongesteld wordt ( of juist niet natuurlijk ;) )

13. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even berichtjes gelezen van de meiden die al wat langer op het forum zitten. Voor jullie uiteraard hoop ik ook dat het snel raak is! Duimen maar!!

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen Ladies.....

Hier even het nieuws vermelden:
    Rode duivels, gigantische rugpijn. Ook ontzettend sjaggie :D

Ronde 2!!!!

Wel fijn. Gewoon op de dag ongesteld worden als aangegeven!!!!:)

Fijne dag dames!

Liefs

15. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    hoi hoi,

Ben ook nieuw hier, inmiddels 30 jaar (gisteren) heb al veel gelezen van iedereen. Ook wij zijn gestopt in april met de pil. 13 april pilbloeding gehad. Geen idee wat mijn cyclus is dus dat vind ik wel balen. Voordat ik met de pil begon was ik ook heel onregelmatig ongesteld. (ongeveer 8 jaar geslikt) Inmiddels voel je natuurlijk alles wat lijkt op een zwangerschap maar dat zal iedereen wel hebben. 2 testen gedaan afgelopen 1,5 week maar natuurlijk negatief. helaas. Misschien wil ik gewoon te graag.
    nou meiden hopen dat het voor iedereen gauw raak zal zijn

xxx

16. mammamia

Welkom nieuwe meiden!

Jammer Matonneke dat je rode duivels zijn gekomen, maar nu met frisse moed een nieuwe ronde in! Succes...

Hier een weekje vakantie! Heerlijk. Vandaag is zoontje lief naar het kdv, dus heb ik mijn handen ff vrij. Wil zo ff gaan rommelen in huis, maar kan de zin nog niet vinden. Vanochtend met een stijve nek opgestaan en das niet fijn... zucht...

Zit hier te wachten op mijn eisprong. Normale cyclus zou hij over 6 dagen komen, maar mijn vorige cyclus was 35 dagen, dus geen id wat hij gaat doen... slik wel sinds de eerste dag van mijn laatste menstruatie de etos pillen en hopelijk doen zij hun werk ook deze keer weer goed (vorige zwangerschap tijdens die pillen die ik begon te slikken in ronde 5, in 1x raak hihi) dus wie weet...

Meiden, fijne dag allemaal!

Liefs, mammamia

17. mammamia

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan je over een paar weken ook de hand schudden, word dan ook 30 hihihi... Ik denk dat wij dezelfde naam hebben zo aan je nickname te zien;)

18. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dt zou best eens kunnen! Dat we dezelfde naam hebben, je voelt er niks van hoor 30 whahah. Hey ik heb proberen een banner aan te maken maar weet niet of hij nu te zien is,zoniet wie kan me helpen. Xx

19. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja hij is te zien zag ik, alleen zal die wel niet kloppen want ik weet mijn cyclus niet, test van vanmorgen was negatief :(

20. mammamia

Ik zie je banner! Wil je me je echte naam eens pben, dan kan ik zien of het klopt;)

Jammer dat je test negatief was...

Deel Deze Pagina