Hier meer info te vinden! Alcohol en Zwangerschap - Ik wil zwanger worden Denk je er over na om kinderen te krijgen? Dan kun je vóórdat je zwanger wordt al veel doen om ervoor te zorgen dat je kind straks een zo gezond mogelijke start krijgt. Dat is de boodschap van de website strakszwangerworden.nl, die sinds 17 april online is. Achter de site zitten ruim 20 samenwerkende organisaties, waaronder de beroepsorganisaties van verloskundigen, gynaecologen, apothekers, erfelijkheidsdeskundigen en huisartsen. Gezonder zwanger worden door betere voorlichting kan helpen de babysterfte in Nederland verder te verminderen.
Hallo allemaal, ook ik ben in april gestopt met de pil, ben nu ruim 5 jaar samen met mijn man waarvan we bijna 1 jaar getrouwd zijn, spannend hoor!
Hallo allemaal, ik ben 22 jaar en sinds april gestopt met de pil. Ben ruim 5 jaar samen met mijn man waarvan 1 getrouwd, spannend allemaal hoor!
Welkom Y87 en Daan! Wat een grappig tekentje met dat bewegende beestje, dacht dat het echt was Hier ben ik de laatste week echt futloos/moe. Denk soms echt: ik ben toch niet zwanger? Kan niet... heb 8 mei mijn menstruatie gehad en het was gewoon veel, dus dat kan gewoon niet... alleen die moeheid? Misschien komt het door de etos zwanger worden pillen die ik sinds die 8e mei ben gaan slikken? Kan me alleen van de vorige zwangerschap dat ik die pillen slikte niet herinneren dat ik daar zo moe van was... erg vervelend! Verder zo nu en dan wat afscheiding/slijm, maar is nog niet echt rekbaar... mijn temperatuur zit de afgelopen 2 dagen op de 36.8, dus normaal... we wachten het af, in ieder geval lekker aan de klus sinds donderdagavond Fijn weekend allemaal! XxX
Hey Ladies! Ben weer terug van mijn weekje vakantie! Het was heeeeeeeeerlijk! Lekker in de zon en met natuurlijk wel de nodige hapjes en drankjes.. Ook ik drink dus nog wel alcohol en heb gehoord dat het de eerste weken evt. niet schadelijk is.. Zodra ik zeker weet dat ik zwanger zou zijn zou ik helemaal stoppen.. Volgens de app op mijn telefoon zou vandaag mijn NOD zijn, althans bij een regelmatige cyclus want dat weet ik dus nog niet.. Nog niet veel te bekennen, wel het begin van menstruatiebuikpijn! En daar ben ik best blij om aangezien ik dan in ieder geval al meteen een normale cyclus zou hebben na de pil! Voorlopig eens afwachten wanneer de menstruatie doorzet... Verwacht geen zwangerschap, voel me niet zwanger, al weet ik natuurlijk niet hoe dat voelt maar denk dat een vrouw zoiets aanvoelt? En gezien de menstruatiebuikpijn ook.. Daarbij hebbben wij ook nog niet concreet geklust, en kennen we mijn cyclus dus ook nog niet goed.. Natuurlijk blijft dat sprankje hoop er, zou het al meteen? Maar die kans is wel heel erg klein.. Ga er dus vanuit dat vandaag of morgen mijn menstruatie doorzet en dat we dan gericht kunnen gaan klussen voor de officiele eerste ronde
hallo, heb dit weekend een test gedaan en al meteen positief ga deze week eens langs de huisarts gaan voor meer zekerheid!!! had nooit gedacht dat het zo snel zou lukken
@jv23 wauwww dikke proficiat!!!!! Hier zit ik op mijn laatste dag van mijn menstruatie, dus ronde 2 is morgen officieel gestart. Wat ik me eigenlijk afvraag (is waarschijnlijk een belachelijke vraag) maar kun je eigenlijk ook zwanger worden buiten de vruchtbare dagen??
Hoi meiden, Ff vraagje... ik heb sinds deze middag/avond een stekende/krampende pijn onderin aan de linkerkant, ik denk zelf dat het weleens mijn eisprong kan zijn. Ik had donderdag en vrijdag temperatuur van 36.8 gisteren 36.7 en vanavond 36.9... zou het mijn ovulatie kunnen zijn? X
Hallo dames, Ik ben niet in april gestopt met de pil, al eerder, wegens continu vage klachten depri en hoofdpijn. Maar mijn vriend en ik hebben wel in april besloten er voor te gaan! Ik hoop dat ik toch mee mag kletsen met jullie! Het zou onze eerste zijn! Heel spannend allemaal! Ik was begin maart gestopt met de pil en had ongeveer vier weken later mijn menstruatie, en ojah ik wist gelijk weer hoe een pilloze menstruatie ook al weer voelde! Buikpijn hoofdpijn rugpijn! Maar ik vond het eigenlijk wel prettig, het gaf mij het gevoel dat mijn lichaam het zelf deed, en het goed werkt! Maargoed 1mei was mijn eerste dag van de laatste menstruatie! Ik zit in ronde 2 (bewuste ronde ), en zou de 29 ste kunnen testen, ik vind het ontzettend spannend, en vind het moeilijk nog aan iets anders te denken! Ik hoop voor ons allemaal dat het zo mag zijn!! Groetjes!
Goedemorgen Dames, van harte welkom nieuwe mee kletsers! Allereerst JV van Harte Gefeliciteerd met een positieve test! Over het verhaal Temperaturen weet ik nog niet veel. Ben er sinds een paar dagen pas mee begonnen. Ik ben benieuwd. Helaas wordt het temperaturen hier niet exact waargenomen, doordat ik al drie dagen hoog zit. Ik voel me vandaag ook erg slecht. Beroerd. Last van mijn liezen en onderbuik, warm... Dus ik denk dat ik ziek word. Getsie. Vanmiddag naar de dokter toe om te vragen hoe zij denkt over alle blijvende klachten en dan vooral de klachten die niet tussen de oren kunnen zitten. Vriendlief baalde vanochtend als een stekker. Die wou even klussen maar aangezien ik zo beroerd ben moesten we halverwege er mee stoppen. Zijn reactie: Ja HALLO we willen toch wel zwanger worden? Daarna moest hij ook wel lachen want we zitten nog ver van een eventuele eisprong af. De stakker. Ik vraag me echt af wie er nu meer mee bezig is hij of ik? Inmiddels heeft hij ook al suggesties gedaan voor namen en een andere auto. In ieder geval wens ik jullie allemaal een fijne zonnige dag. Hier duik ik weer lekker mijn bedje in. Liefs
Goedemiddag meiden, Gisteravond nog maar ff geklust, you never know hihi... Vanochtend/vanmiddag wat rozig/rood bloed bij het afvegen (echt heel weinig hoor), snap niks meer van mijn lichaam... Groetjes!
Hier nog geen nieuws onder de zon.. Nog niet ongesteld, hopelijk komt het snel dan kunnen we echt aan de eerste ronde gaan beginnen! Heb overigens niet getest.. Maar verwacht ook niks... Als ik komend weekend nog niet ongi ben kan ik altijd nog testen.. Maar denk dat dit gewoon te maken heeft met het ontpillen.. Kortom, mijn lichaam moet mijn natuurlijke cyclus nog op gang brengen.. Ben benieuwd!