April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    zaterdag een test gedaan en deze was positief
    maar vandaag heel licht roze slijmverlies hopelijk is het niet erg...

2. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    #342 Lissy777, 21 mei 2012
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
    Wow leuk! Gefeliciteerd! Geniet ervan! :):):)

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen Dames!

Gisteren bij de dokter geweest. Gelukkig was vriendlief mee. Hij stelde echt geweldige vragen aan de dokter.
    Ik breng zo de kids naar school en dan ga ik bloedprikken en mijn urine laten onderzoeken.

Daarnaast moeten we nu verplicht temperaturen en als ik deze maand geen duidelijke eisprong heb moeten we terug komen en gaan we gelijk de medische molen al in.
    Want er zit iets niet helemaal lekker met mijn hormonen.
    In ieder geval heb ik bloedverlies gehad wat een gunstig teken is. Spannend allemaal!

De pijn blijft echter. Maar goed daar zullen we wel even doorheen moeten.

Geniet allemaal van het mooie weer. Of in alle andere gevallen Werkse :cool:

Liefs

4. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik lees weer van allerlij spannende en leuke berichten!

@ jv23 Gefeliciteerd! Leuk zeg!!

@ Matonneke, Spannend voor je allemaal! Succes!!

@ mammamia, Ja je lichaam kan soms "leuke" geintjes met je uithalen, ik denk ook van alles te voelen, maar heb geen flauw idee waar ik op moet letten!!
    -----------------------------------------------------------------

Ik zou aankomende donderdag een vroege zwangeschaps test kunnen doen, ik ben zoooo benieuwd!! Pff moeilijk hoor dat wachten!! en ik zit nog maar in ronde 2!!

Maarja we moeten maar afwachten he? Kan niet anders doen dan dat :).

Ik heb alwel wat "ongi- achtigge buikpijn gevoeld gisteravond, en een paar daagjes terug hele zeurderigge pijn aan de linker kant van mijn buik net onder mijn ribben, geen idee wat ik daar nu allemaal weer van moet denken! Ik hoop natuurlijk wel vanalles, maarja....
    zucht, ik word soms helemaal moe van mijzelf!

Maar dit is vast wel herkenbaar :)

Ik ga zo maar eens even van het mooie weer genieten!!

Groetjes allemaal, en een fijne dag!!

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey ladies!
    Ik ben er ook weer, ook hier nog geen sporen van een menstruatie te bekennen.. Geen tekenen van wat dan ook.. Heb nog niet getest.. Wilde eigenlijk wachten tot het weekend, als ik dan nog niet ongi ben om dan eens te testen maar misschien wacht ik nog wel een week langer (als het aan de orde is), zie immers genoeg mensen die een cyclus van 40 dagen hebben na het stoppen met de pil... Voel me totaal niet zwanger en kan me dus ook echt niet voorstellen dat ik positief zou testen.. Dus nog maar even afwachten.. Een test is nog zo gehaald en gedaan toch? Hoop eigenlijk dat ik gewoon ongi word een dezer dagen zodat ik in ieder geval weet dat mijn lichaam normaal functioneert.. Ik ga wel iedere dag dat ik niet ongi word bij mezelf denken: zou het dan toch?! Maar verban die gedachte ook snel weer, kans is zoooooo klein en moet mezelf niet gek maken.. Rustig afwachten dus maar.. Maar zie hier al dat ik niet de enige ben ;)

6. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

@JV: gefeliciteerd! Was iedereen maar zo snel zwanger:) Geniet er van!
    @Matonneke, wat vervelend joh, ik ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoeken en urinekweek komt!

@JHM, hier ook ronde 2. Spannend he!
    Ik had een eerste ronde van 30 dagen (heel netjes, net gestopt met de pil), heel veel last van het ontpillen. Deze ronde had ik denk ik mijn ei op dag 13 gezien het slijm, kramp in buik en last van tepels etc. Sinds dien erg pijnlijke tepels gehouden. Op dag 22 ineens 1x rood bij het afvegen, maf. Even positief denken: misschien innesteling? Daarna iedere dag licht bruin bij het afvegen. Gister op dag 27 ineens weer 1x rood bij afvegen, dus ik dacht 'shit ongesteld'. Maar daarna alleen nog maar licht bruin gehad bij afvegen. Raar!! Gisternacht werd ik enorm misselijk, dat kalmeerde weer, gister overdag ook misselijk, geen trek. Vandaag gaat het wat beter. Komend weekend gaan we een weekend weg, mocht ik voor die tijd niet ongesteld worden dan ga ik vrijdagmorgen testen.
    Sterkte voor alle andere afwachtenden!

7. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw spannend! JOh! pff, echt gek he hoe je lichaam kan reageren!!
    Ik was zelf al begin maart gestopt met de pil, geen nare bijwerkingen gekregen, en begin april ongie geworden! Wel met veel buikpijn, hoofdpijn en rugpijn, maar ach ik had iniedergeval wel het gevoel dat mijn lichaam "het zelf deed" , nu afgelopen 1 mei ongie gewesst voor 5 daagjes, en daarna aan de klus gegaan, om de dag! Dus ik ben heel benieuwd, volgens het gemiddelde schema, zou ik dus weer op 29 mei ongie moeten worden, maargoed hoop natuurlijk van niet!
    Dit is nog maar onze 2e ronde (de eerste serieuze met ovu testen en om de dag klussen) maargoed mijn wens is zo groot, maar ik ben natuurlijk niet de enige!!

Ik hoop iig voor je dat het gelukt is! Je hebt wel de symptomen die er bij passen, nouja heel veel succes! En een heel fijn weekend!!
    groetjes!

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Oh dames wat spannend.

Zo is er altijd wel iemand die dicht bij de periode van testen zit.
    Ik duim voor een dikke positieve test voor jullie allemaal....

Mijn urine was trouwens helemaal schoon, geen tekenen van een blaasontsteking wat kan duiden op een blaasontsteking. (dat had ik ook niet anders verwacht)
    Ik ben nu wel zenuwachtig hoor. Ik denk dat er ook niet veel uit het bloedonderzoek gaat komen.
    Ik ben eerder bang dat de temp. curve geen eisprong laat zien. Dat zou inhouden dat wij de medische molen in gaan duiken. Wat natuurlijk uitzonderlijk snel zou zijn. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Maar goed liever op een andere manier.. Bijvoorbeeld een mooie test halfweg juni :D

Succes dames!!! Kom maar op met die positieve testen!!! ;)

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Matonneke Ik duim heel hard voor jou dat alles gewoon goed is en dat je ook snel positief test en dat het allemaal toch natuurlijk mag gaan!

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Dit is echt allemaal zo nieuw voor mij.
    Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas heel laat achter dat ik zwanger was. Cadeautje nummer 1.
    Bij mijn tweede zwangerschap kwam ik er nog later achter. Cadeautje nummer 2.
    Deze beide zijn dwars door de pil heen gekomen.

Mijn derde zwangerschap kwam ik achter toen ik zeven weken zwanger was. Na een week is dit een MK geworden. Het bleek een tweeling te zijn van 8 weken. :( Deze zijn dwars door een spiraal heen gekomen.

Ik ben nog nooit bewust bezig geweest met zwanger worden. Dit vind mijn lichaam dan ook niet grappig :p Die zegt nu : Ahhh ik doe gewoon alsof ik zwanger ben, terwijl het niet zo is !!!!

Hoewel er bij mij gezien mijn geschiedenis altijd een kans is dat ik alsnog gewoon zwanger zou kunnen zijn. Ondanks bloed verlies en dergelijke!! :D

Ach wat is er nou leuker dan een kindje verwekken terwijl je tijdens een motorweekend op een prachtige locatie bent!?? Ik zeg DOEN!!!
    Kom op zwemmers kruip naar het eind doel. Met open armen zullen we je ontvangen!!!

11. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mattoneke, ook hier word hard geduimd!

Succes iedereen!

12. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Matonneke, jij bent zeer vruchtbaar als je zoveel zwanger bent geworden dwars door pillen en spiraal heen :)
    Ik had mei vorig jaar een mk (lege zak, waarsch 9 weken), zonder dat we probeerden zwanger te worden en ik gewoon de pil slikte. Was echt een enorme shock. Maar dit kwam waarschijnlijk doordat ik een dag ziek was geweest (diarree) waardoor de pil niet goed werkte. Maar met die ervaring hoopte ik stiekum dat dat betekent dat we wel gemakkelijk zwanger kunnen raken. Inmiddels lees ik hier veel verhalen waaruit blijkt dat iedere zwangerschap weer anders is. Je wordt er wel nuchterder van moet ik zeggen, hoewel ik het erg spannend vind, zo afwachtend met alle klachten. Ik blijf maar zeggen 'vast ontpillen, je kunt ieder moment ongesteld worden', om teleurstelling te voorkomen. Ook tegen mijn man.
    We blijven idd duimen!

13. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Mattoneke, jeetje zeg dat is ook niet niks een MK.
    Maar je bent idd volgens mij dan wel heel vruchtbaar!
    Gewoon lekker genieten van je weekend, en succes!!

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Dat klopt op zich wel dat ik zeer vruchtbaar ben. Maar goed ook daar kan verandering in komen, Toch???

Vorige maand gigantisch veel bloed verloren, 10 dagen lang, met allemaal vreemde tsja euhm stukken. Met alle klachten daarbij van een zwangerschap en nu een ontregelde cyclus denken wij vmk. :( Wij waren toen nog niet bezig met zwanger worden.

Heel erg bedankt meiden. Ik duim net zo hard terug voor jullie!!!!
    Misschien zitten we volgende week wel allemaal bij de dok voor zere duimen :p

Het gaat ons gewoon allemaal op korte termijn lukken! Ik zeg binnen een half jaar!!!! :D

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Vandaag weer bruine/roze afscheiding, vreemd!

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Komt goed schatje;)

17. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Ja, daar gaan we voor binnen een half jaar!

18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @mammamia Dat is toch een goed teken? Althans dat dacht ik :p Gaan we gewoon van uit!
    & waar is mijn glas roosvicee en mijn aai over mijn bolletje :cool:

@sabrieneke doen we! :D

Hier weer een nieuwe dag met pijn in mijn liezen, een onbestemd gevoel en ohja die aanhoudende beroerdheid... Errug fijn met dit weer :x
    Moeten er even doorheen.
    Vriendlief maakt zich inmiddels zorgen. Wat hij me aandoet als hij me wel zwanger schopt! :$
    Hahahaha best wel lief. ;) Hij zei ook al laten we alvast weer beginnen met plat blijven liggen na de daad. En niet vaker dan om de dag.
    Vanochtend werd ik wakker hoorde ik *piep piep* wat denk je:
    Hij was me aan het temperaturen.. Vol trots riep hij 36.4 , om kwart over zes :D

Geweldig goed begin van de dag!
    Fijne dag allemaal!!!

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Haha, wat grappig!
    Doet die van mij niet, maar hij is wel altijd benieuwd naar mijn temp 's morgens. Maar dat moet nogal wat zijn als hij zo eventjes jouw temp gaat nemen... Haha, heeft hij toch in het goede gaatje gedaan of meet jij op een andere plaats ;)

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    :p Hij heeft het op de juiste manier gedaan!!!
    Wat ik erbij vergat te vermelden is dat hij wou klussen. 10 dagen voor mijn verwachte eisprong vind hij het tijd om alleen maar 's ochtends te klussen. Ik met mijn benen in mijn nek, vervolgens tien minuten liggen (heel stil) en randjes te fietsen! :$
    HALLOOOOOW IK SLAAP NOG HALF. :D
    Geweldige vent heb ik toch!
    Hij is als de dood dat hij mijn ei mist, deze maand niet lukt.... Mannelijke ego he ;) Heer-lijk!

Deel Deze Pagina