Wat is 'randjes te fietsen'?? Heerlijk dat hij zo meedenkt! Mijn man heeft zoiets van 'jij hebt verstand van zwanger worden na al die info van internet, ik niet, dus ik lever mijn zaad en doe lief, jij moet maar aangeven wat we anders moeten doen dan normaal'. Maar over mannelijk ego gesproken, die van mij denkt ook al dat hij Super-Zaad heeft. Inmiddels begint het te dagen dat mensen er toch gemiddeld minimaal een half jaar over doen om zwanger te raken. Hier nog steeds geen ongesteldheid, het wordt spannend! We gaan vrijdagmorgen pas testen CD31 als ik daarvoor nog geen bloed heb gezien.
Hoi Meiden! Wat een spanning hier! Pff ik heb zoooooo weinig geduld op het moment. volgende week dinsdag zou ik als het NIET goed is weer ongesteld worden. moet nog een hele week wachten voor ik serieus kan testen of het raak is! En ik hoop het zoooo, en ik ben zooo ongeduldig, heb vandaag een vroege test gedaan ( ik weet het, is niet slim maar toch..) En nu meende ik, eeen heeeeeeel ietsiepietse streepje achtig iets te zien doorschijnen........of ik wil het gewoon zien!!! Met andere worden ben nog geen steek verder en maak mezelf helemaal gek! Nu vraag ik me ook nog iets heel anders af: Is het verstandig net zo lang door te klussen (om de dag) totdat je zeg maar weer ongesteld moet worden (warvan we het niet hopen natuurlijk ) Of is tot 2 dagen na een weer negatieve ovu test voldoende?? Want nouja beetje klussen is best leuk, maar ben toch niet zo'n sexbeest dat ik dit eeuwen volhoud!! Graag jullie mening! xxx
Hoi hoi! Ik denk dat klussen sowieso geen kwaad kan? Ik heb er nu echt geen zin in (warmte/gevoelige buik en borsten). Maar het is natuurlijk net wat je zelf voelt. Verplicht klussen wordt ook zo ongezellig. En als je zeker weet dat je ei al is geweest, dan heeft het voor zwanger worden geen zin meer. Kun je een foto plaatsen van je test? Kunnen wij mee turen Ik maak mezelf ook gek. Zit een paar keer per dag mijn tepels te inspecteren, want die schijnen donkerder te worden (de tempelhof) als je meer HCG in je lijf hebt. En ik vind ze ook echt donkerder! Maar tegelijk vind ik het allemaal heel psychisch haha. Ik heb nu al meerdere dagen bruin bloed bij het afvegen en ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden, maar toch blijf ik het spannend vinden en hopen!
Hee, ja het valt echt niet mee he dat wachten! Ik wil er wel een foto van plaatsen hoor, maar ik heb geen idee hoe! hihi ben net nieuw hier! En ik heb de test vanmorgen gedaan, ik weet niet of dit uitmaakt, dat het nu al wat uurtjes later is als ik er een foto van maak Nee en qua klussen, pff netjes om de dag gedaan vanaf laatste dag menstruatie (5 mei) (positieve ovu testen op 15-16-17-18 mei) tot en met 20 mei, nu beetje klusmoe . Maar ik had ook al eens ergens gelezen dat een ei pas veel later als de ovu (positef) testen kwamen, zucht.... je kunt ook zoveel info vinden op internet!! heel leuk, maar ook heel vervelend, als je begrijpt wat ik bedoel! Oh ja het is voor jouw ook superspannend! Maar kan het ook niet een inestelingsbloeding zijn? Ik duim voor je! xxx
Hello ladies! Moet als topic starter ook hier wat vaker meelezen en schrijven! Fijn he al die vage klachten, zooooooo herkenbaar.. En waar komen ze vandaan? En wanneer gaan ze? En zijn ze van: aankomende menstruatie, ontpillen.. of heeeeeeeel misschien toch van... Ohnee daar durf ik toch niet op te hopen, die kans is zooooooooooooooo klein.. Tjeeeee wat erg! Zit op mijn werk en kan maar aan 1 ding denken.. Word helemaal gek van mezelf! En dus hier maar af en toe schrijven en lezen om het even kwijt te kunnen en tussendoor een beetje werken want dat moet natuurlijk ook gebeuren maar valt niet mee kan ik zeggen.. Pffff mijn hoofd zit er vol mee.. Eigenlijk mijn hele lijf haha.. Vanavond lekker hardlopen, hopelijk even mijn zinnen verzetten!
Hartelijk dank!!! Heerlijk met dit weer. (weet niet waar jullie wonen, maar hier tikken we de 30 graden aan) Ik denk dat we er allemaal wel wat last van hebben. Mijn lijf heeft officieel nu besloten schijn te zwangeren. HEERLIJK! Maar wie heeft er geen klachten waarvan we anders niet eens zouden denken goh hier heb ik last van. Gelukkig kunnen we er met elkaar lekker over babbelen. Ik heb gelezen dat om de dag klussen en dan bij voorkeur in de ochtend het meest effectieve is. Wij kunnen hier ons onmogelijk aan houden! Vanaf zaterdag maar weer netjes om de dag proberen te doen. Word afkicken. hihi!!! Het weekend zijn er dus weer wat testers. GOOD LUCK!!! @mammamia ik had jouw cyclus verwart met die van een ander. Im so sorry , dan heb ik ook geen idee. Geniet van het weer...
Gewoon lekker oefenen. Je kunt het samen doen maar ook prima alleen. Ik heb nog wel eens last van een over enthousiaste partner die me dan gelijk over het randje duwt Sowieso ook al vlieg je gelijk over het randje is het al nuttig!! Er is een onderzoek naar gedaan. Ik geloof een brits onderzoek. hoe het stellen helpt. incl. met mooie beelden. Misschien het googlen eens waard. Op youtube kom je met randje fietsen denk ik niet ver.
Lastig he, als het lijkt dat je nergens anders meer aan kunt denken! pff ik vind het ook wel lastig! Maargoed, af en toe eens even hier van je afschrijven is ook wel prettig!
Whaha ik zie het al voor me, even youtube checken!! ik denk dat we dan iets met fietsen en stoeprandjes te zien krijgen! Ach nouja, meerdere malen over het randje is ook leuk! LOL
hier slecht nieuws zaterdag positieve test maar sinds gister bruin bloedverlies niet veel dus dacht ik dat zal wel innestelingsbloed zijn maar gister kreeg ik krampen en dan vandaag enorm veel bloedverlies. dus weg zwangerschap... jammer! maar we proberen verder...
Bah... Ik wil eigenlijk nog veel meer zeggen, maar het ontbreekt me even aan woorden. Ik weet ook niet echt of je zit te wachten op eventuele "hoop" verhalen.
@JV23, Wat ontzettend vervelend (licht uitgedrukt, je zult je nu wel even behoorlijk kl*** voelen). Ik Heb zondag een test gedaan en er verscheen een donkere horiozontale streep en een hele lichte verticale. Nu zouden we morgenvroeg pas weer testen, maar ik denk dat ik het vanavond vast wil proberen. Ik wacht even tot mijn vriend thuis is. Ik hoop natuurlijk op een positief resultaat (al zou het wel heel snel zijn. ik ben pas 18 april met de pil gestopt en nog niet voor de 1e x ECHT ongesteld geweest).