April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    De app die ik nu heb heet "Mijn Biologische Klok" overigens rond ie 'm af als MBK waardoor niemand het snapt als ie meekijkt op je telefoon ;) Wil liefst nu al kijken wanneer mijn vruchtbare dag is, maar kan pas als ik mijn laatste ongesteldheids-dag gehad heb!

Wij zijn nog niet extra aan het 'klussen' nu.. Maar denk er zelf ook aan zo om de dag rond de periode.. of misschien wel iedere dag? Haha, zal mijn man leuk vinden dat het nu wel wat vaker gaat gebeuren! Tja alles voor het goed doel he hahahaha!

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi meiden,

Zal mezelf ook ff voorstellen.
    Ik word over 2 maanden 30. Ben 10,5 jaar samen met mijn man, waarvan bijna 4 jaar getrouwd! We hebben al een zoontje van 27 maanden.

Heb begin april mijn spiraaltje laten verwijderen en als ik een cyclus van 28 dagen heb, dan valt mijn NOD as dinsdag of woensdag... spannend dus! Bij E. raakte ik in de 9e maand zwanger!

Succes allemaal!

X

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mammamia: spannend weer!! Hopen dat we snel zwanger zijn! :)

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @mammamia Welkom hier ook! Gezellig dat je ook mee komt kletsen.. En iemand die voor nummer 2 gaat is altijd fijn gezien de ervaring die wij nog missen en jij al hebt! Ik duim met je mee voor dinsdag/woensdag ;)

5. mammamia

Bedankt meiden voor de warme ontvangst;)

Zeker spannend...

Ligt het aan mij of doen meer vrouwen dat? Bij alles wat ik voel denk ik: zou het?

Voel me nu al de hele middag wazig moe en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook 5 dagen voor ik posi testte... zucht... en ik wilde er dit keer nog wel niet teveel mee bezig zijn:p

6. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ga nu voor de 1ste ronde dus ook spannend, want heb geeeen idee of mijn cyclus regelmatig zal zijn of niet. Heb 1 week geleden mijn eerste 'echte' ongi gehad zeg maar na het stoppen met de pil en vanaf nu dan proberen 'gericht te klussen' zoals ze dat zo leuk noemen :p
    Ik ben 29 jaar, 5,5 jr samen met mijn man (half jaar geleden getrouwd en we hebben al een dochter van 3 jaar :)

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @mammamia Kan ik nog niet over meepraten, heb vorige week woensdag mijn laatste pil geslikt en ben nog ongesteld (nog niet eens de eerste echte ongesteldheid dus), dus voel ook nog geen zogenaamde zwangerschap of eisprong.. Maar over een maand kan ik je misschien meer vertellen haha, en @Vivian kan er waarschijnlijk wel over meepraten.. Wel gezellig dat je hier ook bent!

@mamajess1982 Ook welkom hier, jij bent alweer een maand verder dan ik, ik wil ook zo ver zijn! Haha, stiekum wel een beetje jaloers op jullie.. Ik ben nu bezig met mijn laatste ongi (maar nog wel van de pil), telt dit dan wel als ronde 1 in mei? Of eigenlijk dan pas een maand later? Dat weer ik allemaal niet haha.. En hoelang duurde het bij jou voor je weer ongesteld werd na je laatste pil-ongesteldheid?

Leuk dat het hier wat drukker wordt, hopelijk kunnen we elkaar helpen, steunen en ervaringen delen! Gezellig!

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Liza28: dankjewel :)
    ehm bij mij duurde het ongeveer 6 weken voordat mijn eerste ongi kwam. en in die tijd heb ik wel 10x gedacht zwanger te zijn, voelde echt de wereld aan kwaaltjes, vreselijk! haha. maar we hadden besloten pas na de eerste ongi niet meer op te letten dus het was ook nog geen echte eerste ronde. Ben ook nog bezig met afvallen dus het heeft niet heel veel haast. Althans zo dacht ik eerst maar de kriebels zijn onderhand zo groot dat het me eigenlijk ook weer niet te snel kan gaan :)
    Ik hoop voor je dat je cyclus meteen weer op gang komt uit zichzelf (of niet natuurlijk en dat je meteen zwanger raakt ;))
    ga je al aan de ovulatietesten enzo of laat je het eerst gewoon allemaal op ze beloop?

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ga nog niet voor ovulatie testen. Eerst even op de natuurlijke manier (voor zover dat kan) hihi

10. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben er ook best wel veel mee bezig.
    Ik ga er vanuit dat ik net als voor mijn spiraaltje een cyclus heb van 28 dagen. 8 mei is mijn nod, nog 2 weken wachten :(
    Wij hebben elke dag geklust. Bij mijn zoontje was het de 2e keer raak en ook toen hebben we ook elke dag geklust, dus vandaar dat we dat nu maar weer proberen. Je weet het toch niet...

11. mammamia

Zozo, elke dag klussen... heb je daar puf voor? hihi...

ennuh, ze zeggen juist dat het beter voor het kwaliteit van het zaad is om om de dag te klussen... maar goed, bij je eerste ging het ook goed dus kan vast geen ''kwaad'':p

Succes!

12. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    op een gegeven moment is er ook weinig meer aan :)

Ik heb ook ergens gelezen dat het niet zoveel uit maakt.. Ach ja, is het deze keer niet raak, dan volgende maand maar om de dag...

13. mammamia

Daarom. Het komt wanneer het komt...!

Hoe oud is je zoontje?

14. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    @mammamia, jij heb ook een zoontje uit januari 2010 zie ik. Welke datum?

15. mammamia

27e!

16. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Tegelijk volgens mij...
    Mijn zoontje is van 8 januari 2010