April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Matooneke,

Dankje voor je reactie!! Er gaat zoveel door me heen nu, het zou onze eerste zijn, maar dat had je waarschijnlijk alwel begrepen, we zijn voorzichtig blij!
    ja ik denk dat ik nu regelmatig ga testen! :)

liefs

2. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel natuurlijk matonneke :)

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36

Ik zou als ik jou was morgen die van Kruidvat eens proberen.
    Maar 4 dagen voor NOD vind ik dit al geweldig duidelijk hoor!
    Spannende tijden. Maar of het nu de eerste, tweede of derde (enzovoorts) is het blijft spannend. Je denkt toch altijd in "wat als" en "misschien dat"..... Gewoon lekker testen.. Vergeet niet een dagboek bij te houden voor de kleine ;)

4. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Tsja wie verzint er dan ook zo één belachelijke Nickname als de mijne :p
    Je spreekt het trouwens uit als màtonnukeuh en niet als Maatonnekeuh. Heeft niks met mama zijn of willen worden te maken. Zoals velen denken ;)

5. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee matonneke,

Ik ben al bijna onderweg naar het kruidvat!
    Wat een goed idee een dagboek!!
    Dankje voor het meedenken!!

liefs

6. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh en nog vraagje: waarom eigenmerk kruidvat? :)
    Zijn deze beter?
    Ik dacht clearblue lekker bekend :p
    Maar ik ga het zeker doen, ik heb ook nog wat van die kleine dipsticks in huis :)

7. littlefluit

May 24, 2012
    11
    0
    0
    Beste Liza,

Wat leuk en inderdaad heel spannend dat je bent gestopt met de pil.
    Ik ben zelf sinds februari gestopt met de pil nadat ik hem geloof ik wel 15 jaar heb geslikt.
    Ik ben inmiddels al 33 jaar dus ik hoop dat het niet al te lang duurt maar dat is voor iedereen hier wel het geval geloof ik.

Ik vind het allemaal ook zo spannend dat ik me hier gisteren ook maar eens heb ingeschreven. Het is toch wel fijn om vanalles te delen met meiden/vrouwen die met hetzelfde zo bezig zijn.

En zo zie je maar dat het toch allemaal niet zo heel makkelijk is altijd dat wist ik ook allemaal niet!
    Maar laten we hopen dat het ons allemaal lukt!
    Succes!

Liefs Rebecca

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Testen testen testen die hap... :D
    die 2voor5 euro blijken erg gevoelig te zijn. En heel betrouwbaar.:cool:

Is erg leuk een dagboek bij houden. Ik heb voor beide zoons ook dagboeken vol hihi... Ben zelfs nu alweer bezig met het hele voor traject. Nu moet ik erbij zeggen dat ik fanatiek schrijf (en veeeeeeeeeeeeeel)
    Wat ik ook erg leuk vind is om vanaf het begin af aan buikfoto's te maken. Voordat je zwanger bent en er dus nog niks zichtbaar is. En dan per week een zelfde foto te maken :)
    Leuk leuk leuk ik duim mee!!! Kijk mij even plaatsvervangend enthousiast zijn :p
    Spam die testen!!!!

Liefs

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Welkom welkom!!!

Heel veel succes met inzicht krijgen in je cyclus en ik duim mee dat het snel raak mag zijn en dat alles goed gaat!!!!

Wij delen hier heel veel... ;) Sommige mensen zouden zeggen te veel!
    Er is hier altijd wel iemand die een reactie heeft op wat je te vragen hebt. Dat is fijn!!!

Good luck!!!!

10. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

Nov 1, 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Mijn gefeliciteerd is ook voorzichtig hoor. Maar er is toch duidelijk een streep te zijn, maar het lijkt mij erg sterk dat als je weer test opeens geen streep te zien is. Maar het kan....

Ik heb ook gehoord dat de 2v5 testen heel gevoelig zijn

11. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Mattoneke,

Ik vind het zo leuk dat je zo enthousiast bent!!
    Ik ben net weer terug van de stad, en heb even een bezoekje bij het kruidvat gebracht :D
    Dus we gaan morgen nog maar eens testen :)
    Ik hoop dat ie positief blijft!! :)

Heel bijzonder dit! Maar ik blijf er verassend kalm onder ( denk ik....:D)
    Ik denk nu ook ineens van alles te voelen, whaha, ik word nog net niet spontaan misselijk!!!:D

Dat van die buikfoto's is een leuk idee!! whaha maar als ik nu mijn buik uitzet lijk ik al wel 4 maand!!:D ben volslank zoals ze dat op een pretigge mannier zeggen :p

ik heb trouwens zonder gekigheid, heel erg het gevoel dat mijn buik dikker/opgeblazen is? zou dit te maken kunnen hebben met die positieve test ;), durf het nog niet echt een zwangerschap te noemen :)

liefs!

Ik heb idd de 2 voor 5, maar er was ook nog een andere die waren 2 v 10,-, de 2voor 10 lijken een beetje op die van clearblue met plusie en minnetje :)

12. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @littlefluit Welkom en thanks voor je berichtje! Februari gestopt met de pil en nog geen menstruatie? Pffff, dat moet ook haast wel frustrerend werken, en al heel wat testen versleten waarschijnlijk? Of nog nog niet "echt bezig"?

Tja ben me er zeker van bewust hoor dat het langer kan duren en meer moeite kost.. Kon me ook niet voorstellen dat het al raak zou zijn.. Hoop alleen dat het niet heel lang meer duurt voor die menstruatie op gang komt! Maar wie weet, nu ik getest heb en die spanning eraf is kan het er zomaar zijn.. Kan ook nog weken duren helaas, ach we zien het wel! We hebben de tijd!

Jij veel sterkte en succes met wachten! En gezellig dat je ook mee komt kletsen!

13. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!

Het is erg fijn om hier wat te vragen of te kletsen of gewoon mee te lezen! Ik ben zelf ook nog maar net aan het meeschrijven :)

Het is ook idd allemaal erg spannend!
    Maar het is fijn dat je de ervaringen kunt delen!!

Veel plezier en succes!!

groetjes!!

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Ik duim mee dat hij positief blijft:)

Een opgeblazen buik kan komen doordat je hormonen ook het gedrag van je darmen beïnvloeden. Je baarmoeder komt pas na acht weken boven je schaambeen uit wat een dikkere buik kan veroorzaken (maar zelfs met 8 weken is dat nog heel vroeg)

Die 2 voor 10 schijnen juist weer minder te zijn :$ Je moet het ook allemaal maar weten he.....

Je kunt ook testen met middag urine. Mij werd aangeraden beide te proberen. Hoeft niet perse ochtend urine te zijn hoor.
    Sommige testen zelfs beter met middag urine!!!

dusssssssss ik ben benieuwd.. Duim duim duim...

15. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh ik vermoede al zoiets, qua opgeblazen buik :D
    Dus 2 voor 10, maar niet weer kopen! haha ik was zo snel weg, dat ik vergat te vragen welke ik moest hebben! Ach nouja probeer ze beide wel!
    Morgen nog maar eens testen!
    Ik zou gewoon haast om de paar uur willen testen!! tss heeft niet zoveel zin en is een dure hobby!

Ik vond het wel bijzonder dat ik nu positief teste!! Ik vermoed dat mijn ovu de 16 of 17 mei is geweest... aan de hand van de ovu testen dan ;)
    Och het is zo spannend allemaal!

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Ik vind het bijna jammer dat ik morgen met mijn gezinnetje naar Duitsland ga en dus mijn telefoon niet kan en ga gebruiken :$
    Ik snap dat wel van het testen hoor... hihi....
    Dan zou je nu dus een dag of 9 DPO zijn. Ahhhh dat valt prima te testen met kruidvat. (helaas niet als je mij bent en een gigantische laat tester bent)
    Voor de 11 weken heb ik nog nooit een positieve test in handen gehad en toch echt wel zwanger!!! :p

Wij starten morgen ochtend met "ons" klusschema.. Ons staat tussen haakjes omdat manneke het uitgestippeld heeft. Op naar een kleine stippel. Hij wou eigenlijk wel een haak in het plafond maken zodat hij mij kon optakelen na de daad.. zie je mij al onderste boven hangen? :D
    Hij is er van overtuigd dat het nu gaat lukken of dat hij onvruchtbaar is :$
    We zullen zien :)

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Leuke quote van manneke:

Euh lieverd je moet vandaag wel binnen blijven hoor, gekookte eieren hebben we niks aan.

18. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Matonneke! Ga je een dagje of een weekend? Lekker toch geniet ervan zou ik zeggen!
    Ik moest eerst even opzoeken wat DPO betekende :D Maar ik begrijp het! Ik ben nu al superbenieuwd naar morgen :)
    Ik probeer realistisch te blijven, maar kan het ondertussen wel van de daken schreeuwen! (doe ik maar niet :D)

Wat leuk dat jouw man zo ontzettend betrokken is! Echt heel leuk om te lezen haha en ik kwam niet meer bij na het lezen van "haak in plafond, voor na de daad" Heb nogal een levendig inlevingsvermogen en zag het al voor me LOL:D Geweldig!!

Ik hoop dat het voor jullie gaat lukken! Veel klus plezier iig!!
    En een fijn weekend!!!

19. jhm

jhm Lid

May 20, 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha :D:D:D:D:D:D Geweldig!!! LOL

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    We gaan een dagje lekker zwemmen...

Wat een mafketel he. hij was al aan het uitrekenen hoe zon plug hij moest hebben en welke haak :p Ik zag mezelf er ook al hangen.

Jullie ook een fijn weekend. Met een positieve test moet dat natuurlijk helemaal goed komen ;)
    Dat klussen gaat wel lukken!!! Heerlijk met dit weer. Jammer dat het maar 1x in de 2 dagen mag :)

Liefs

Share This Page