Goede morgen allemaal, hier zit ik nu in de derde dag van men NOD... maar vanmorgen was men bloed weg!! Niks meer.... Normaal duurt men NOD minimaal 5 dagen (meestal 7)... Snap echt helemaal niks meer van men lichaam... Maar ja het zal allemaal wel.. Heb wel heel veel last van men onderrug en krampen in men buik... Ook heb ik het gevoel dat men hoofd uit elkaar knalt... Zijn bij mij toch wel echt tekenen die bij men NOD horen... Maar goed we wachten maar weer af.... @djennes ja heel vreemd weer... Nog maar even afwachten dus (hoe moeilijk dat ook is) Hebben er nog mensen leuke plannen voor deze week?? Heb trouwens wel heel vreemde eetgewoonten gekregen... Geen zin in zoete dingen en vooral heel veel zin in zout!! Als er maar veel kruiden in zitten.. HEERLIJK!! Normaal heb ik dit nooit tijdens men NOD... juist veel zin in zoet.... chocola en snoep enz enz... maar nu echt niet... snap er helemaal niks meer van.... bah stom lichaam... haha Nou ik ga denk ik maar weer lekker de bank op met een kruik. Kan me er niet toe zetten om wat te gaan doen haha.. Fijne dag allemaal!! Groetjes Wimpiej
@jhm inderdaad spannend. Ook al neem jezelf voor om er toch wat minder mee bezig te zijn. Die laatste week loop je toch beetje op je toppen van je tenen Ook al weet je dat de kans klein is na 2maanden...... maar hé kijk dan naar u!!!!!! in ronde 2 zwanger!! dikke proficiat!!! Is waarschijnlijk een zalig gevoel te weten binnen 9maanden ligt er gewoon een klein wondertje in je armen!! Ik kom er zowaar emotioneel van maar ik ben dan ook een emotionele trien!!!! haha!!!! jammer genoeg heb ik ook nare voorbeelden, zoals mijn zus die al 2jaar bezig is en al aan haar 2de ivf poging bezig is!!!!! ik mag er niet aan denken als ik door die medische molen moet vliegen....... mijn zus is echt dezelfde niet meer door al die hormonen!!!!!!! @wimpiej is inderdaad vreemd zeg!! en dan zit je waarschijnlijk met de gedachte zou het???? er zijn toch ook wat symptoompjes hé!!! hopelijk draait het toch op positief nieuws uit!!!! ons lijf hé zeg!! wist niet dat het zo een spelletjes kon spelen met mezelf!! En wij moeten dan realistisch blijven????????
@jhm ik zeg zo vlug dat het in de 2de ronde raak was, maar blijkbaar staat dat niet in je banner. Weet dus niet of het zo snel raak was!!
Hallo dames, Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben 31 maart gestopt met de pil, dus zeg begin april . Ik schreef mee in een clubje van dames die rond deze datum gestopt waren maar daar is eigenlijk niks meer van over. Ik ben 24 jaar, mijn vriend 22 en we zijn 5,5 jaar samen. Sinds een ruim jaar wonen we ook samen en nu dus besloten om het te gaan proberen. Ik ben afgelopen zondag helaas ongesteld geworden dus voor mij komt er alweer een nieuwe ronde aan. Het lijkt me fijn ervaringen te delen en te lezen.
@me87 Welkom!!! Iedereen is hier welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! @MariskaD Ja begin idd te denken Zou het???? Dan toch???? Maar ja wil eigenlijk ook niet te positief zijn... dan is de klap nog harder.... Ga strax even naar men beste dinnetje... Die is nu bijna 6 weken zwanger... ze zei al "Ik heb nog wel een test voor je liggen" haha.. maar als ik vandaag niet meer ga bloeden denk ik dat ik toch maar ga testen... voel me zo vreemd... Nou ja duimen duimen duimen haha
Je hebt gelijk hoor! In princiepe is het de 2e ronde raak geweest!! Alleen de eerste ronde, was eigenlijk een verassing!! Ik zal het kort proberen uit te leggen: Ik was al eerder gestopt met de pil,(in maart) omdat ik mij niet zo lekker voelde, vaak depri en hoofdpijn! Dus wilde we eens kijken wat voor effect het had om helemaal de pil aan de kant te schuiven, en "het" dan maar met condoom te doen! Maargoed ik had al heel lang een kinderwens! maar mijn vriend was nog niet zo ver, we hadden afgesproken het er komend juni dan nog eens over te hebben, om te kijken hoe hij er dan tegen over stond . uiteindelijk gingen we 21 april savonds een " heeeeel" gezellig avondje tegemoet ( als je begrijpt wat ik bedoel ) nou en na de daad, zij mijn vriend tegen mij: " zo eens even kijken of mijn " mannetjes" een beetje hun best gaan doen in jouw buik" whaaaaaa ik helemaal verrast!!! huilen van blijdschap!! zo stom ik had helemaal niet in de gaten dat we "het" gedaan hadden zonder condoom!!! ( ik had een paar wijntjes gehad die avond) Dus mijn vriend had mij enorm verrast!!! Ik fantastisch! En mijn vriend is een enorme planner, en dit had ik dus nooit verwacht!! Zo super, dit vergeet ik nooit meer! Maar dit was dus eigenlijk dan ronde 1, onbewust!! Maargoed natuurlijk allang na mijn eisprong, dat "gezellige" avondje gehad!En gewoon ongesteld geworden. de 2e ronde volop aan de slag met ovulatie testen Dus ja het is een beetje hoe je het bekijkt Ik ben iig heeeel erg blij, maar vind alles ok nog heel spannend!! er kan nog zoveel fout gaan.......maar we gaan van het positieve uit!!
Meiden, heb getest vanochtend met sensitest. Er was niks te zien, het is ook nog wel vroeg. Heb ergens begin volgende week mijn nod als het goed is. Maarrrr... ik zit toch te twijfelen. Ik had de test boven op de plank gelegd en keek er later nog eens naar (na een uur) en toen was er toch wel een 2e streepje te zien, ik hoefde niet te turen... dus nu weet ik het nog steeds niet:S Zaterdag ga ik nog eens testen met een kv 2v5...
@Mammamia wat spannend! Duim duim! Ik las net de berichten terug, maar las ik goed dat iemand van ons in de trein getest heeft? WOW. Hoe doe je dat? Hobbel de hobbel haha.
Hallo allemaal, Ik lees dit topic al een tijdje mee en heb mij nu toch een keertje aangemeld. Ben nog net in april (27ste) gestopt met de Diane, dus mag er ook bij . Nog niet ongi geworden (wel na laatste stopweek), maar dat is normaal bij mij. Was voordat ik 8 jaar geleden met pil begon ook heel onregelmatig met vaak 6-7 weken. Gelukkig geen last van ontpilverschijnselen. Al komt de acné waar ik ooit voor begonnen was helaas wel al flink terug. Nog even aankijken hoe dat zich ontwikkelt.
Haha, dat was ik. Ik ben gewoon zo ongeduldig; kon niet wachten tot ik thuis was. Die test was negatief. Maar... Gisteren heb ik wederom getest en ik kreeg een heel licht streepje te zien!
@mamma van maryam, gefeliciteerd! Hier nog steeds geen tekenen van ongie te zien Vanmiddag kv 2v5 gekocht maar morgen ga ik weer testen. Bedankt voor jullie steun! Ik vind het zo fijn dat je hier gewoon je zegje kunt doen!
Hoi Djennes, Dank je wel en zolang je nog geen teken van je ongesteldheid ziet, is er altijd nog een kans. Vertrouw erop en morgen lekker testen! Hou ons op de hoogte, hè. X.
Iedereen is aan de 2 voor 5 testen van kruidvat. Ik heb ze toevallig ook vanmiddag gekocht. Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongi ben geworden, maar ik ben bang van wel.....
Hey meiden... Wel jammer van de negatieve testen... Hier was ik vanmiddag na 3 uur niet gebloed te hebben toch weer aan de beurt... En hoe! Gelijk een enorme vloedgolf! Maar ja nu weet ik het wel zeker.. wij gaan op naar ronde 3! @djennes ik hoop dat het deze ronde nog gaat lukken... Dat je maar snel een positieve test hebt! @mama van maryam gefeliciteerd! Nu duimen dat alles goed gaat! En voor alle anderen.... Lekker blijven klussen, wachten en nog meer wachten.. haha
Goedemorgen, Wauw ik lees dat we er weer een zwangere bij hebben : van harte!!!! Voor de mensen die zitten te wachten om te testen succes. Ik zeg plas allemaal een streepje op dat ding!!! Wij kunnen volgende week donderdag testen. Vannacht vreselijk wakker gelegen van buikpijn. Niet grappig. Met als gevolg dat ik nu kapot ben.. Mijn darmen spelen heel erg op. Heb gister nog even een gesprek gehad met mijn partner over kids. hij kan niet wachten totdat het zo ver is. Hij heeft ook even nagedacht over de hoeveelheid kinderen hij graag zou willen als alles lukt. Hij wil er wel graag vier van zichzelf. Ik heb er al twee. Een groot gezin lijkt hem geweldig. Het lijkt mij ook heeeeel erg geweldig, alleen zes zwangerschappen Dat lijkt mij een beetje minder Hij was ook van mening dat we dan wel gelijk door zouden moeten gaan omdat ik AL 25 ben en hij AL 32 Eerst maar eens 1 proberen. hihi Fijne dag dames!!!
Weer negatief getest! Maar ik denk dat ik gewoon ga wachten tot ongie zich meld. Alleen hoop ik niet morgen want dan gaan we een dagje weg zul je zien dat het dan gebeurd.
@mamavanmaryam: GEFELICITEERD! Over twee dagen weer testen, dan is de streep vast donkerder. alle nega-testers: balen! moeilijk dat afwachten. @matonneke, hmm, wel veel klachten he, wie weet!
Ik verwacht van deze maand niks. Hoop zo dat ik het gelijk zal weten of het zo is of niet. Vooral ook dat ik me gelijk blij voel. Ik voel me nu alleen maar ellendig. Kan me niet voorstellen dat er daar van binnen nu wat aan het gebeuren is. Soms vraag ik me wel af waar we allemaal mee bezig zijn. Hihi ik hoop niet dat het maanden gaat duren want dan worden we helemaal gek denk ik. Vind dit traject heel intensief en ben me opeens erg bewust hoe fijn het is om er pas na weken achter te komen dat je zwanger bent. Ik dacht altijd dat je dan zoveel mist. nu weet ik : ja je mist een hoop STRESS.. @djennes succes met wachten. Duim voor je dat het niet op je dagje uit op gang komt. blegg niks aan... Liefs
Bekijk bijlage 250829 Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Het is een 'vaag' streepje maar hij is er. Heb het voor de zekerheid ook nog in het andere topic gezet voor 'vage' testen. Hoop zo dat het raak is. Al is het wel bizar eergisteren las ik nog mee in dit topic en las dat sommigen al zwanger zijn. Had toen echt iets van wow zo snel en hopelijk is het nu ook voor mij al zo ver.