April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    meiden, ik vrees ervoor..........:x toen ik net naar toilet en me afveegde was er beetje roze slijm mee. Had dit vorige maand ook paar dagen voor nod!:x

2. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL

Het kan zijn dat dat innestelingsbloed is? Ik hoop voor je dat het goed gaat, he bah ik kan denk ik niet zoveel zeggen om je beter te laten voelen......:(

3. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    ik wacht af.. als het zo is het heel jammer, maar beter nu dan dat ik 12w ofzo zou zijn. vind het ook al niet normaal dat ik al een dag of 3met echt buikpijn rondloop!!!

4. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    heb net nog de clear blue digital gedaan, en die tekende ook positief 2-3 weken. voorlopig geen afscheiding meer......

5. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar een beetje roze afscheiding geeft niets! Zolang het maar niet rood is en veel is. Laat je lekker verwennen :)
    Maar 2-3 op indicator betekent 4-5 weken zwanger he! Schiet op zo :)

6. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    sorry hoor voor mijn gezaag meiden!!! wat had ik vanmorgen terug geschreven?????? dat ik vanaf nu positief ging denken??!!:(
    Nuja langs de ene kant weet ik en heb ik al veel gelezen dat het niet zo erg. maar als je dat dan hebt verschiet je wel beetje. Vooral dat ik dat vorige maand ook had 2-3dagen voor nod! nuja ik ga er van genieten. Langs een kant ben ik blij hoor dat ik me zo misselijk en moe voel!!!! Zijn de belangrijkste symptomen hé. Alleen die buikpijn(ook al is het normaal) lijkt volgens mij te veel op de ongesteldheidpijn. Maar langs een andere kant dat had ik dan nooit zolang voor mijn nod. Ik had alleen pijn een uurtje of 2wanneer de nod net begonnen was. denk dat ik morgen gewoon eens langsga bij de dokter, beetje op verplichting van mijn vriend!:) dat wist ik niet hoor dat het dan al 4-5 weken is??? Dus als ze vragen hoe ver ik ben? dan mag ik 4-5weken zeggen?? (al houden we het toch nog eventjes voor ons hoor:cool:) xxxxx

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Mariska :D Mooie testen. We lopen gelijk!!!!

Kijk mijn test van gister eens. Hoe duidelijk wou ik hem hebben hihi.
    Wij gaan vandaag bellen naar de verloskundige. Heel erg leuk gister ook opgegeven voor Moeders voor Moeders :)

Ook gister een nieuwe auto gekocht. Jawel het is een station geworden. hihi hij komt misschien vanavond of morgen al :$

Ik snap die onzekerheid best hoor, ik hier ben ook nog wel wat onzeker. Ik heb hiervoor 2 mk's gehad. één vmk twee maand geleden en 2 jaar geleden met 8 weken van een tweeling. Ik ben bang dus dat het daar weer op uitloopt. Maar moet zeggen met deze gigantische bandenpijn dat het elke dag wel duidelijk is dat er wat groeit en bezig is daar binnen.
    Verder ben ik zo kortademig dat ik wel een stevige roker met fors overgewicht lijk.
    (55 kilo's en nooit gerookt, dus dat is niet aan de orde)

Een hele fijne dag meiden.

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

8. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @matonneke amai dat zijn inderdaad heel duidelijke testen hé! Wij lopen wel heeel gelijk, gaan misschien nog dezelfde dag bevallen:)
    Oei moet niet makkelijk geweest zijn die miskramen!! We gaan er gewoon vanuit dat alles vlekkeloos zal verlopen!!!! Die bandenpijn heb ik ook enorm erg!!!! Lijkt dit ook zo erg op ongesteldheidspijn bij jou???? Dit is echt mijn grootste onzekerheid dat die 2dingen zo op elkaar lijken!!!

Ik ben mijn dag kotsmisselijk begonnen hoor vandaag, tussen het strijken en afwassen door, moet ik gewoon efkes neerzitten+ dat ik echt vanmorgen een boterham moest eten van mijn maag!!! Doe ik anders nooit!!!!:D. Als ik lang rechtsta word ik echt kotsmisselijk. Dat belooft voor donderdag, heb een vriendin belooft mee te gaan met de klas van haar kindje. Ze gaan op schoolreis! Zal heel de dag ferm wandelen worden:(. Mijn nieuwe test van vanmorgen was duidelijk nog donkerder!!! Dus dat is al goed nieuws, dat die streepjes niet vervagen. Ik ga morgenochtend naar huisarts, om bloedafname, en luister naar hem wat ik nu verder moet doen. Is allemaal heel nieuw voor mij! Ik had al 9juli een afspraak staan bij de gynecoloog, dus ik denk dat ik gewoon dan ga!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=252294&stc=1&d=1339488028

Bijgevoegde bestanden:

9. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariska&Matonneke, wat een mooie testen, heerlijk hoor!

Mariska, je moet misschien even in de gebruiksaanwijzing van ClearBlue kijken, maar in die van mij stond dat de indicatie op het scherm gaat over het aantal weken sinds bevruchting. Terwijl je normaal telt vanaf je laatste menstruatie. Er staat dan zo'n tabel van 'indicator: 2-3 weken, huisarts: 4-5 weken'. Maar elke instantie vraagt je naar je laatste menstruatie en niet naar het aantal weken :)
    Waarom laat je eigenlijk een bloedtest doen (gewoon nieuwsgierigheid)? Om de hoeveelheid HCG te bepalen?

Matonneke, haha, ik heb ook soms echt van die buien dat ik loop te hijgen na het traplopen, nou ja, hoort er bij, maar niet zo charmant. Ik ging bij een vriend langs (4e verdieping met trap) en ik kwam echt zo rood aan, die vriend keek van 'moet je niet eens wat aan je conditie doen'. Terwijl de volgende dag had ik nergens last van.

Die menstruatiekrampen had ik ook heel erg in het begin. nu meer een soort van spierpijn en af en toe nog steeds wel wat trekkend gevoel in mijn onderbuik.

Nog 2 weken tot de echo, pfff, aftellen.

Hoe is het met de rest?

10. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @mar2Bmam heb dit ook gelezen. Ze maken er wel een ingewikkeld boeltje van :D!!! Ik ga gewoon naar de dokter omdat mijn vriendinnen dat zeggen:) zij hebben dat ook allemaal gedaan!! Misschien hier een gewoonte van in Belgie. :D Maar ook om te weten of ik immuun ben voor toxoplasmose. Want als je dat niet bent mag je bepaalde dingen niet eten. Hebben ze me verteld, maar ik herinner dat de huisarts dat me ook al eens had verteld. Misschien dat de dokter aan mijn hcg waarde kan zien of alles goed gaat???? dit heeft niemand mij verteld, alleen steek ik dit zelf in mijn kopke!!! haha!!!! Ik voel me vandaag toch al beetje zekerder!! Had gisteren zo een baaldag!!

Meiden, het is misschien een discrete vraag, maar hoe zit het eigenlijk met seks?? Ik durf echt niet seksen met mijn vriend!! Het is niet dat ik geen zin heb hoor.... integendeel;):)! Maar zou dit kwaad kunnen zo vroeg in de zwangerschap. Ik ben zo bang om te bloeden/ongesteld te worden. Klinkt waarschijnlijk heel belachelijk!! Gelukkig is mijn vriend superlief en begrijpt hij mij!!! Die knuffelt mij dood de laatste dagen. Normaal ben ik niet echt een knuffelaar, maar nu heb ik echt heel veel nood aan knuffels van mijn vriend!!! Zal ook wel de hormonen zijn zeker???? xxxxx

Oké mijn 5min pauze zijn over, nu verder badkamer poetsen:):p tot mijn volgende pauze(zal wel niet zo lang duren)!!!

11. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooooooooi meiden!!! Gefeliciteerd matonneke!!! Leuk!!

Hier het gevoel dat het toch echt me ongesteldheid is die zit te borrelen.... Vandaag ook enorme vreetkicks! En het gevoel dat het raak is, is sinds gister eigenlijk weg... Nou ja we zien het wel einde van de week.. Probeer me maar beetje op voor te bereiden dat het niet raak is.. En einde van de week gelukkig volledige duidelijkheid. Gister ook beetje een baaldag, klein ruzie'tje met vriend ( pfff dat zwanger worden geeft ook zoveel druk... En we zijn nog maar net bezig... ) Dus heb me wel voorgenomen om het (als deze week niet lukt) toch echt meer van me af te zetten. Zo'n forum is leuk en handig, maar het maakt je ook gek. :( elk dingetje die ik voelde heb ik afgelopen maand elke keer opgezocht, feestjes afgezegd.. Want je wilt niet teveel drinken " stel dat ik zwanger ben".. Stel dat het nog maanden duurt, dan wil ik niet zo erg er mee bezig zijn als afgelopen maand. Geen feestjes afzeggen, niet bij elke steekje dingetje op forum zoeken. Dat wil ik mezelf niet elke maand aan doen. Pfff nou ja zo even van me afgeschreven! Dank voor het lezen meiden!! En voor iedereen succes!!! En geniet van het zwanger zijn!!!! :)

12. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Heel erg bedankt meiden.

Over de vraag of sex al dan niet kwaad kan. Dat is geen gekke vraag hoor. Meestal zijn het de mannen die niet meer "durven". Het kan geen kwaad. Als het pijn doet verander je van standje. Het kan wel zo zijn dat je ietwat bloedverlies hebt na de daad. Dit komt omdat het daarbinnen allemaal wat meer doorbloed is. Dit kan geen enkel kwaad. Doen wat goed voelt. Wil of durf je het niet dan wacht je er nog even mee.

@Lissy dat is vervelend om te horen. :( Wij waren ook pas twee rondes bezig en werden ook langzaamaan gek. Het is ook wel wat ja. Je voelt van alles, wat betekend het. Lang leve google, maar helaas is ook 9 van de 10 dingen wat op google staat niet waar. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Heel vervelend allemaal. Ik hoop dat jullie de rust gaan vinden en nog meer hoop ik op een positieve test!!!!

Hier de VK gesproken. Normaal zou ik over 4 tot 6 weken langs mogen komen, maar omdat ik de laatste twee keren een MK heb gehad mag ik langskomen op de dag dat ik 7 weken zwanger ben. Dan volgt een eerste echo. Ik dacht ook de intake maar die vind later plaats plus weer een echo. Een extra echo dus.. Spannend... :)

Blijven plakken baby's!!!!

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    die kortademigheid verdwijnt trouwens niet bij mij. Ook als ik naar bed ga is die aanwezig. Of als ik rechtop zit.. Dit herken ik dan weer niet van mijn vorige vier zwangerschappen....

14. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, leuk om te horen Matonneke en Mariska D, gefeliciteerd!
    Hier nog steeds wachten op de 1ste echte ongi, vandaag 2 weken te laat, maar voel verder niets bijzonders, dus ook nog niet getest.

15. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hallo meiden!!!!
    tis officieel, vandaag bloed laten afnemen, vanavond resultaat!!!
    ik had een hcg waarde van meer dan 700, wat overeen komt met een drietal weken zwangerschap!!! heb dus een week vroeger mijn eisprong gehad!!! En ik die nog zei tegen mijn vriend dat hij zijn krachten moest sparen voor de volgende week!!! Gelukkig had hij dat niet gedaan!!!!:D

hoe gaat het met jullie???
    @AKB3 Waarom waag je eens geen testje?? Niet iedereen voelt direct een zwangerschap. xxx

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Wauw heel erg mooi hoor Mariska :)
    Hier vandaag officieel volgens mijn cyclus mijn NOD. Niks te bekennen. Volgens FF vandaag 18DPO.
    Temperatuur blijft ook lekker hoog. Dat zit tot nu toe wel goed dus.
    Over 2 weken en 5 dagen de eerste echo. Spannend! hihi

Gister ging ik dus over mijn nek toen vriendlief knakworsten ging eten.
    Ik zei al wat ruikt dat vreselijk. Hij zei je moet niet van elke mug een olifant maken nu je weet dat je zwanger bent. Dus hij neemt een hap. En roetsj ik naar de wc. :$

Vanavond gaan we hier de derde avond van de avondvierdaagse lopen. moet zeggen met bandenpijn dat het niet heel erg fijn is als je lang stil staat. Ik ben gister ook pardoes tijdens het voetbal in slaap gevallen. Beetje jammer want ik ben een echte voetbalfreak. Niet dat ik wat gemist heb ;)

Fijne dag dames!!!
    Succes voor de klussers en voor de bijna testers!!!

17. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!!

Wat een hoop berichtjes weer!

@ Mariska D! Gefeliciteerd, dat is toch ontzettend fijn zo'n bevestiging!!! En nu genieten he!;)

@ Matoneke! Ook gefeliciteerd, wel vervelend dat je zo beroerd bent!!Maar dat heb je er vast 3 dubbel voor over!!!

Met mij gaat het prima, heb geen nare klachten of dergelijke :)
    Wel had ik nog even een vraagje:

Ik heb af en toe, en dan vooral als ik ergens even druk mee geweest ben, dat ik onder in me buik beetje buikpijn heb, het is niet zo dat het verschrikkelijk pijn doet ofzo, maar ik voel het, eigenlijk net een beetje als je ongi buikpijn maar dan wat meer met vlaagjes......
    Soms heb ik het ook wel als ik niets druks heb gedaan, maar dan is het minder aanwezig lijkt wel!
    Wie herkent dit?

Ik hoop dat het gewoon mijn baarmoeder is die aan het groeien is :)
    en dat ik mij geen zorgen hoef te maken ....

Nou dames geniet van alle fijne dingen!

Groetjes!

18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Allereerst bedankt. Bij mijn twee zoons had ik er ook vreselijk veel last van, maar niet met geurtjes. Toen kon ik alles eten en overal tegen.

Over je "buikpijn" denk ik (zonder dat ik binnen in je kan kijken) dat je gelijk hebt. Dat het je baarmoeder is. Het is heel moeilijk om alle dingen die je voelt een naam te geven. Ga er maar van uit dat het je baarmoeder is. Tip wel voor de zwangeren ga niet teveel je buikspieren gebruiken. Dus niet vanaf je rug op bed zo rechtop gaan zitten. Daar kun je later in je zwangerschap echt veel last van gaan krijgen.

Jij gaat over twee weekjes voor je eerste echo of niet?
    Als je onzeker bent over je pijntjes kun je gewoon de verloskundige bellen. Die zijn daarvoor. Daar heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook heel veel aan gehad.

Hier trouwens net 3 druppen bloed verloren. (voor mij niet echt een schok, omdat ik ook veel bloed verloren ben bij de jongens)
    :(

19. jhm

jhm Lid

20 mei 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Matoneke bedankt voor jouw snelle reactie!
    Noujah weetje het is een beetje vage zeurende gevoel/pijn. Ik vermoed ook dat het erbij hoort, een warme pittenzak erop is wel heel aangenaam en laat het ook verdwijnen:)

Over 4 weekjes heb ik mijn eerste echo, dus als ik 10 weekjes ben :)
    Spannend hoor!! Voor iedereen hier!!

Nou iig succes hopelijk hoef je niet te veel te spugen!!
    liefs! en bedankt!

20. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Sorrie hoor meiden, maar o wat ben ik jaloers op diegene die zwanger zijn, ik gun het jullie uit de grond van mijn hart, maar wat zou ik t zelf ook graag willen zijn , sorrie kan er niks aan doen :(

Deel Deze Pagina