Hoi Mariska! Ik kom net thuis en lees dus snel je berichtjes Tip van de dag: eet ook iets vóór je gaat slapen. al is het maar een rijstewafel of een cracotte. Die tip kreeg ik en ik zweer er bij! Nu heb ik het geluk dat ik vanaf week 8 niet meer misselijk ben, maar daarvoor was ik veel beroerd. En nu eet ik nog steeds iets voor het slapen en iets voor ik opsta, goede gewoonte Ik heb geen verstand van hcg scores, maar dat klinkt erg goed! Fijn dat je zo snel gerustgesteld kan worden met een test he Ik wilde met 6 weken ook al mijn oude strakke broeken niet meer aan hoor Oei oei, wat een darmen. Vandaag wezen shoppen voor zwangerschapsbroeken want pff, soms puilt mijn buik zo boven mijn broeken ivm darmen. En goed geslaagd! Bij de H&M in Enschede hadden ze een grote positiekleding afdeling (woon ik niet, maar moest ik toevallig zijn vandaag) en daar voor weinig geld een hele gave skinnyjeans met buikband gekocht, die zit heerlijk. En ook nog een dunne zwarte broek met grote buikband. Bij de C&A heb ik in de aanbieding ook twee zwangerschapsbroeken gekocht, 1 nette zwarte voor 10 euro (!) en nog een sportieve met van die zakken enzo. Ik wilde niet meteen een fortuin uitgeven, vandaar mijn keuze voor deze winkels. Vooral de H&M vond ik heel erg leuk. Goed dat je er achter kwam dat je een blaasontsteking had, daar schijn je flink buikpijn van te kunnen hebben als je zwanger bent. Ik heb het al heel vaak gehad vóór de zwangerschap, dus ik ben gewaarschuwd dat ik het nu waarschijnlijk ook weer ga krijgen, had jij nog meer tekenen? @Wimpiej, ik moest echt lachen om je fietsverhaal, gespierde benen krijg je daar wel van. Was je blij met het weer vandaag? @Matonneke, wat balen dat je je zo beroerd voelt! En fijn dat je het met je ex hebt kunnen oplossen. Bedankt nog voor de tip van de bh/top van de Action, ik ga daar eens kijken. Aan iedereen die aan de klus is: succes En aan alle wachtende, ik duim voor jullie! fijne avond nog allemaal!
@mar2Bmam! ik ben eigenlijk bang dat ik namelijk niet zoveel leuke zwangerschapskledij zal vinden, heb van broek maat 46, zou je dat makkelijk vinden in positiekledij? Heb wel gelezen dat je eigenlijk geen grotere maten moet kopen, omdat dit meegroeimodellen zijn! van die blaasontsteking, alleen felle buikpijn(menstruatiepijn bij mij)+heel vaak plassen!!! is eigenlijk al een symptoom van zwangerschap, wel doet het geen pijn om te plassen. raar maar waar!
@Mariska, ik heb maat 44/46, de spijkerbroek van H&M is 46 En een van de twee broeken van de C&A is ook 46. Kan dus gewoon! En lekker beetje stretch.
Hallo allemaal, ben ik ook weer eens. Op't moment erg druk met werk,dus niet echt tijd om ermee bezig te zijn, maar ook nog steeds niet ongi. Probeer wel af en toe cervixslijm in de gaten te houden (voor het eerst, dus moet allemaal nog leren hoe het eruit ziet) om toch nog een beetje een idee te krijgen waar m'n cyclus een beetje zit. Had eigenlijk de hele tijd een soort witte klontjes (sorry voor de details) en had gister opeens dat het er meer cremeachtig uitzag, dus wie weet gaat m'n cyclus eindelijk eens wat doen, al zit ik dan misschien dus nog wel voor m'n 1e eisprong. Weet iemand hoe lang je die fase van creme-achtig ongeveer hebt voor je je eisprong hebt?
@ Mariska D Dank je ik hoop dat het helpt, droomde vannacht nog dat ik positief teste nou maar hopen dat ie uitkomt. @Mar2BMam Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook veel gekocht bij de h&m in Enschede ook omdat ze veel soorten en betaalbare kleding hadden ik had werk in Enschede dus dat kwam goed uit.
@Mar2Bmam ja ik heb gewoon een aantal nieuwe broeken gekocht in een grotere maat want kon echt niet meer haha.... @Djennes en Mar2Bmam: komen jullie ook uit de buurt van Enschede dan? Dat zou namelijk betekenen dat we alle drie in die buurt wonen!! haha sorry het viel me ineens op en was benieuwd! Verder hier vandaag weer een lekker lang werkdagje... vanmorgen om 7 uur begonnen en vanavond om 19.00 uur weer vrij i.v.m. ziekte.... Regent het bij jullie ook zo? Verder ben ik helemaal opgeblazen! komt denk ik ook een beetje door het weer maar het viel mij op en ook mijn vriendinnen! dus ik verbeeld me niks haha.... Ook het gevoel dat alles veel te strak zit (En niet alleen mijn broeken haha).... ringen, horloge, armbanden, shirt's.... weet niet waar het van komt maar ben er wel weer klaar mee haha Ik denk dat ik aankomende maandag weer ga testen als ik men NOD dan (nog) niet heb gehad... Mijn vriend wil elke dag wel testen haha maar dat is me net een beetje veel van het goede! Goed ik ga maar weer eens aan het werk.... Een fijne dag allemaal en alvast een heel leuk weekend!! -x- Wimpiej
Hey meiden, Ik ga maandag op vakantie lekker naar de zon! Ben 10 juli weer terug en dan hou ik dit forum weer regelmatig in de gaten! Hopelijk als ik terug ben, hebben we er weer paar zwangeren bij Ik duim voor jullie, duimen jullie ook voor mij? hihi vandaag mijn ei, en we hebben ons best gedaan Voor de zwangeren in spanning: sterkte!! Voor de klussers: succes!! Ik duim voor jullie En voor de zwangeren zonder spanning... uhmmm geniet gewoon lekker!! haha Fijn weekend! Liefs!
@Lissy777 Een hele fijne vakantie! Lekker genieten daar!! Ik zal zeker voor je duimen! Hier is de dag alweer vroeg begonnen. Moest vanmorgen ook alweer om 8 uur beginnen.. weer een lekker de hele dag in de airco zitten! Geniet allemaal van dit heerlijke weekend en klusse allemaal!! En wachtse voor alle zwangeren en mensen in hun wachtperiode!! -x- Wimpiej
Lissy fijne vakantie! Nou dan ben ik niet de enige die in de buurt van Enschede woont Pff wachten duurd kan niet wachten tot de testdag. Misschien moet ik alvast gaan stoppen met roken Fijn weekend allemaal en geniet van dit mooie weer
Hallo Allemaal, ´t is alweer een poosje geleden dat ik gereageerd heb op dit forum. Vanmorgen toch maar een test gedaan. Nadat ik dinsdag een hele kleine bloeding heb gehad en daarna niets meer. Met het idee dan weten we maar dat het niets is. En ik ben zwanger! Dit was voor ons de 2de ronde, had dit niet verwacht. Zeker niet omdat ik zelf door een tumor nog maar een eierstok heb. Kan het nog niet geloven. Ben de hele dag al zenuwachtig .. Net toch nog maar een extra test gedaan, en het stond er echt. Dacht moet het toch even van me afschrijven, aangezien verder niemand dit nog weet.. Groet Marie
@Marie, GEFELICITEERD!!!! lastig he als je het nog niet van de daken kan schreeuwen. Geniet er maar lekker van. Inmiddels weer terug van vakantie en op de wachtbank voor ronde 3. Vandaag eerste NOD maar vorige maand ook 3 dagen later alsnog menstruatie. Dus als een week niets gebeurd ga ik een keer testen. afwachten dus Verder lees ik op de achtergrond mee met iedereen. Heb hier een bijna driejarig peuterpubertje rondlopen waar ik momenteel mn handen vol aan heb ben 's avonds hardstikke moe. voor iedereen op het wachtbankje succes ik duim (en hoop) met jullie mee. voor iedereen die zwanger is geworden tijdens mijn vakantie (hhmmm klinkt wel een beetje raar zolas het er staat) van harte gefeliciteerd!!!! en natuurlijk klus ze hihihihi
hier alleen maar de hele dag ontieglijk krampen. echt niet normaal zo zeer, maar ja geen idee wat t is. weet ook niet of dit mijn eisprong zou kunnen zijn (aan mijn handtekening te zien, pas over een dag of 20, maar heb het langst mogeijke ingevuld omdat ik niet weet wat mijn cyclus is) we zien het wel, straks lekker met een kruik naar bed en hopen dat t morgen wat minder is, want dit is geen werken zo
@ Marie: Gefeliciteerd!!! Wat leuk voor je, je hebt vast een moeilijke tijd meegemaakt. Dan eindeljk goed nieuws, geniet er maar lekker van! @Mini me: Spannend!!! Wie weet!! hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! @Steppie: Sterkte me de buikpijn...
Wow Marie, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!~ @ Steppie; Beterschap! Hier vanmorgen nog maar weer eens getest omdat het alweeer 2 weken geleden was dat ik voor het laatst getest had, maar zoals ik had verwacht negatief. Inmiddels op dag 61 van m'n cyclus, dus maar gewoon weer verder met afwachten.
Hoi lieve meiden, Marie gefeliciteerd met de zwangerschap. akb dag 63.Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid Nog even over het misselijk zijn. Ik heb er echt de hele dag last van. ik krijg niks meer gedaan. Ellendig. Eten voor het opstaan helpt mij niet ook voor het slapen gaan niet. Enige wat een beetje helpt is ijskoude ijsjes of koude appelsap of pepermuntjes (voor vijf minuutjes) Ik draag sinds vrijdag alleen nog maar zwangerschapsbroeken. Heb ook eindelijk een nieuwe bh gekocht. ben al van 70d naar 70e gegaan. Waar gaat het heen.... Morgen hebben wij dan eindelijk de eerste echo. Dan zijn we precies 7 weken zwanger. Ik las ergens de vraag of ik het erg zou vinden. NEE absoluut niet. Het is meer dan welkom. Bij meer dan twee schrik ik wel, maar bij 2 schrik ik niet.. Zou het erg leuk vinden... Ik kan me wel voorstellen dat als je problemen met je handen hebt je één dan wel genoeg vind. Klussers veel succes!!! We zitten te wachten op positieve testen Liefs
@Marie1 Gefeliciteerd meis!!!! Nu hopen dat het kleintje zich goed vast gaat houden en lekker blijft plakken!!!! @Steppie29: Beterschap! Ik hoop dat het alweer wat beter gaat.... @Mini Me: Fijne vakantie gehad? Nu maar hopen dat er over een week nog niks gebeurd is! En er een positieve test naar voren komt! Ik heb na een zeer vermoeiend weekend door veel werken en weinig slaap ook een zware maandag haha. Kon vanmorgen echt niet uit bed komen haha... Wekker ging om 6 uur en iok heb hem helemaal niet gehoord... Mijn vriend maakte mij om kwart over zes wakker en zei dat ik de wekker een keer uit moest zetten want die was al 3 keer afgegaan haha..... Blij dat hij er wel wakker van werdt anders hadden ze mooi een dicht tankstation gezien vanmorgen! Verder voel ik me helemaal goed alleen men buik is opgezet... maar dat heb ik elke periode vlak voor men NOD.. en aangezien die morgen moet zijn kan dat wel weer kloppen.... Vind het toch weer een stom iets van je lichaam dat je dan ineens een week van de maand dikker moet zijn dan normaal! pffff..... Nou allemaal een hele fijne dag en ik duim voor jullie allemaal! -x- Wimpiej
Hallo allemaal, En hallo nieuwe mensen, (ik ben al een tijdje niet meer geweest, dus ik herken niet alle namen ) Ik ben vandaag, samen met mijn vriend naar de verloskundigge geweest voor een intake gesprek, is toch ook weer een soort mijlpaaltje weer lekker veel info tot mij genomen! En dan volgende week onze eerste echo, en dan ben ik 10 weken! Wat gaat het toch best snel, als je op het wachtbankje zit, duurt alles zoooooo lang, maar voor je het weet ga je de eerste echo ook alweer tegemoet Ik wil alle (net) zwangeren feliciteren, en alle wachtende succes wensen!! En voor de mensen waar de vakantie al van op de stoep staat, veel plezier!!! Ikzelf moet nog eventjes wachten op de vakantie, nog paar maandjes en dan lekker op naar zuid frankrijk! groetjes aan iedereen
@matonneke succes bij je echo we hebben een leuke vakantie gehad lekker naar italie. elke ochtend in je hemd buiten ontbijten nu weer thuis maar dat vind ik ook altijd weer fijn.