@djennis balen zeg. maar wat bedoel je met een valse test? als je 2 streepjes hebt ben je toch zwanger? kan het niet een beetje bloed zijn van het innestelen? lees hier soms dat er vrouwen zijn die later ook wat bloed verliezen? ik hoop dat je test toch juist blijkt te zijn!!! (duim duim )
Dit was de test van vanmorgen alleen op de foto kun je het streepje niet zo goed zien als ik het zie. Tot nu toe geen bloed meer gezien.... hoop dat dit zo blijft Bekijk bijlage 258629
@djennes, zo was mijn eerste test ook hoor!! Gewoon over 2 dagen weer een test doen, dan moet het resultaat duidelijker zijn!!
@djennes, ik zou de moed nog helemaal niet opgeven hoor. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar dat bloed kan gerust innestelbloed zijn, daar ben ik het mooiste bewijs van!! Heb al 3x bloeding gehad. Mij vertelden ze dat testen meestal negatief vals testen, maar nooit vals positief!!!!!! Dus die plakband blijft mooi plakken Ik mag morgen terug naar gynecoloog, was mijn vastgelegde afspraak! Ik hoop dat ik even euforisch thuis kom als vrijdag!!!!! Hopelijk hebben jullie genoten van het weekend! Wij hadden vandaag een barbeque bij vrienden, jammer was onze vriend geen expert in het barbequen, want het vlees was nog rood vanbinnen. Heb het wijselijk doorgegeven aan mijn vriend!! Wat ik ook ferm ondervind is dat mijn darmen erg gevoelig zijn!! Ik moet waarschijnlijk iets gegeten hebben die me niet lag, en ik moest echt lopen naar toilet(diaree)!! aan de meiden die op de wachtbank zitten heeel veel succes!!! aan de zwangeren hopelijk heel veel genieten!!!!!!(door het overgeven door)
Nou heb nu weer bloed bij het afvegen en een rommelbuik. Ik weet niet wat ik ervan moet denken? Gaat het alweer wat beter Mariska?
@djennes ik hoop zo dat het innestelbloed is! Ik vroeg vanmorgen of dat normaal is dat ik al 3x bloed was verloren, en zei ze dat dat vruchtje zich voortdurend aan het innestelen is dat het dus nog kan gebeuren. morgen nog een test??? Verder heb ik terug een hele goeie echo gehad!!!Ik ben nu blijkbaar al 8w vandaag!! Kindje is nu 1,6cm. al 2mm groter dan vrijdag!! En ik zag nu ook al handjes. En een sterke hartslag!!! oohhh zo smelten!!!!! Kindje is uitgerekend op 18februari!! xxxxx
Heey lieve dames!!!! @minime gaat het alweer wat beter? of ben je nog steeds aan het balen? je hebt toch wel jezelf even lekker laten gaan he, met allemaal lekkere dingen enzo??? @djennes hoe is het vandaag????wanneer ga je opnieuw testen? ik vind je test er ook niet vals positief uitzien... Ik duim mee!!!! @mariska wat heerlijk van de opnieuw fijne echo.... Geniet er van. Voel jij je goed verder? Hier gaat het op en af heel slecht en dan wat minder heel slecht. Blijf kots en kots beroerd, blijf honger houden, maar eten gaat er niet in (of net zo snel weer uit) Gister flinke hoofdpijn gehad. De bandenpijn komt ook weer opzetten. Verder veel last van mijn onderrug. Moeilijk lopen. Veel duizelig en nog steeds benauwd. Functioneren is heel erg moeilijk. Maar dat hebben we er graag voor over Het weekend hebben wij het iedereen verteld. Allemaal leuke reacties. Vooral van mijn twee zoons. Heel erg lief. Wel jammer dat we bij mijn zwager en schoonzus tranen kregen als reactie zij zijn al 1,5 jaar bezig zonder succes. Alleen weet niemand daar vanaf. Er is tot nu toe geen oorzaak gevonden. Ze zijn beide vruchtbaar!!??!! erg balen dus. Volgende week maandag hebben wij onze tweede echo. Spannend. We zijn dan 9 weken en 1 dag zwanger.... Ik wens jullie allemaal een fijne dag..... Liefs
hoi matonneke Ik voel me ook heel erg mottig hoor. Heb van de gynecoloog gisteren pilletjes gekregen( postafene). Net gaan halen, en net eerste genomen hopelijk vlug resultaat. Ik zei ook tegen de gynecoloog, dat ik niet meer functioneerde. Tis echt een hele lieve gynecoloog. Ik heb een goed gevoel bij haar. Want dit is mijn eerste ervaring met gynecoloog. schamelijk hé, 24 en nog nooit naar een gynecoloog geweest!! Was gewoon zo taakje dat ik altijd maar verzette!!! Terwijl er eigenlijk helemaal niks aan was!!! Was jou echo ook vaginaal?? Ik hoop dat je ook iets krijgt tegen de misselijkheid!!! We weten inderdaad waar we het voor doen!! En ik onderga het allemaal met liefde!!! Maar iets minder mottig mag ook!!!!! Leuk dat je zoveel positieve reacties kreeg!!!! Hier weten de dichte vrienden en familie het ook al allemaal!!! Heb onlangs wel een reactie gekregen van, je bent toch al 3maanden?????? Ze begreep niet dat ik dit al zo vroeg vertelde. Dat was omdat zei een miskraam had gekregen aan 6weken. Ik zei wel, ik ben ook al genoeg ongerust geweest, zo erg dat ik mezelf bijna een miskraam aanpraatte! Nu wil ik genieten, en als er iets verkeerd loopt zal ik de steun van vrienden en familie kunnen gebruiken!!! Dat was dus eerder een kennis dan een vriendin!!!!! Ik maak me er niet druk meer in, ben nu echt een euforische fase!! Ik hoop dat ik eindelijk meer energie krijg om mijn huishouden te doen!!! Ons huis is een ravage!!! Ik ben normaal echt een poetsfreak!! Ik poeste 2-3x in een week!! Nu kan ik het echt niet opbrengen!!!!! GEWOON ZO FUTLOOS EN MOE EN MISSELIJK!!! Hoplijk werken mijn pillekes!!! Ik laat het je zeker weten!!!!! xxxxxxx ps, jammer van zwager en schoonzus!! Ik begrijp het echt helemaal!! Zit hier ook in deze situatie, mijn zus is ook al 2j bezig, al haar 2ivf poging. Toen ik het haar vertelde weende IK tranen met tuiten!!!!! Mijn zus reageert eigenlijk positief al weet ik wel dat ze het heeeel erg moeilijk heeft!! misschien een tip, vraag hoe je moet gedragen tegen over hen. Ik heb dat ook vlakaf gevraagd!! Ik vroeg mijn zus heb je liever dat ik er niet over praat/wel over praat. Dat ik je dicht bij de zwangerschap betrek of dat ik wat afstand moet nemen! Wij zijn heel close, en ze zei dat ze heeel dicht bij de zwangerschap wil betrokken zijn. Ze is zelfs gisteren meegeweest naar de echo!!! ik dacht dat dit een klap voor haar ging zijn, maar ze heeft echt heel positief gereageert!!! amai zeg, wat een tekst!!! Sorry hoor mijn typen word ik duidelijk niet misselijk!!!
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik die pilletjes wel zou nemen. Ik hou er absoluut niet van om ook maar iets in te nemen. Ik had gisteren een forse hoofdpijn waardoor ik niet langer als vijf minuten op mijn benen kon staan en alleen maar krom kon lopen,maar ik vertik het om paracetamol in te nemen. Ik moet straks ook weer aan de ijzertabletten en vitamine B12. Vitamine B12 ga ik wel nemen maar ijzer ook niet. Eet liever nog een pak roestige spijkers leeg dan dat ik die pilletjes ga eten Maar ja over dat soort dingen denk ik vreemd. Dat zit echt tussen mijn oren.. Ik kreeg trouwens gister de opmerking: Nu zeker graag een meisje? :x Grrrrrrrrrrr ik heb twee geweldige zoons, dus wat mij betreft nog maar een heerlijke zoon erbij was mijn reactie.. Jeempje ik vind dat zooooo kort door de bocht. Ik moet mezelf even vermannen en broodjes met ei gaan maken voor de oudste. Die zijn juf neemt vandaag afscheid. Dus iedereen neemt wat voor de lunch mee!!!
Hoi hoi, De hoop is helemaal weg, ben toch ongie geworden Heb nu ff een rustpauze pfff druk bezig met de voorbereiding van de verjaardag van mijn kleine meid ze word morgen alweer 1 jaar!
Getsie sterkte daar.... Alvast wel een hele fijne voor de kleine meid!!!! digi knuffel voor jou. Liefs
nondedju!!! Zo jammer!!! Heel veel sterkte! Amuseer je morgen op het feestje van je kleine meid!!!! Alvast een gelukkige verjaardag voor je klein meidje!!!
Wow, weer genoeg te lezen sinds de laatste keer. @Mariska Lekke zeg dat je nu gewoon zekerheid hebt. Gewoon van genieten en je niet te druk maken. Met druk maken kan je er toch niets aan veranderen, je maakt het jezelf alleen moeilijker. @Matonneke, Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.Wel lekker denk dat je het iedereen nu kan vertellen? Oh ja, hier trouwens nog steeds geen verandering. Heb een voorgevoel dat ik volgende week ongi ga worden, maar kan misschien ook nog wel heel lang duren. voorgevoel komt trouwens doordat m'n cervixslijm weer wat veranderd is en we die week (dat evt. eisprong geweest zou kunnen zijn) we niet hebben kunnen klussen. Maar ja, kan het dus ook helemaal fout hebben.
Hallo dames! Ik ben weer terug, heerlijk weekje gehad, nu weer lekker thuis.. Zie dat er weer heeel veel berichtjes zijn bijgekomen! Goed nieuws. en minder goed nieuws. Voor een paar dus op naar de volgende maand en voor mij ook trouwens.. ik zou donderdag mijn NOD hebben en werd het dus al zondagavond! Terwijl mijn cyclus juist zo regelmatig was.. was wel tegenvaller laatste dag van me vakantie ongesteld 5 dagen na ovulatie kreeg ik bruinverlies dus was eerst positief en dacht dat het heel goed een innesteling zou kunnen zijn, paar dagen later kwam het dus gewoon door... Balen.. Heb een vriendin die elke maand vraagt of het al zover is?? " Heb eigenlijk wel beetje spijt dat ik tegen sommige heb gezegd dat we bezig zijn. Die vraag is gewoon vervelend om elke maand te horen. Heb vriendelijk gzegd dat als het zover is ik het haar heus wel zal vertellen! Ach ja tis weer even balen, maar morgen ga ik weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen! Liefs xxxxxxx
Wat ik van deze ronde wel heb geleerd is om me niet zo te focussen op de vruchtbare week! Mijn ei was dus gewoon toen we eigenlijk nog niet echt actief aan het klussen waren! het gekke is dat ik wel gewoon vruchtbaar slijm had de week dat ik dacht mijn ei te hebben.... dus de billingsmethode ga ik ook maar beetje van af stappen en gewoon de hele maand om de dag klussen maar hahah dan kan ik hem niet missen..... Goed voornemen voor aankomende maand! Slaap lekker meiden xxx
Zo wat een berichtjes weer!! @Matonneke Ik hoop dat je je al een beetje beter voelt!! @MariskaD Wat super dat je nu 2 mooie echo's hebt!!! @Lizzy777: He dat is ook balen... Zo zie je maar weer: Je lichaam kan je goed voor de gek houden!!! Hier alles ok tot zover dat kan als je blaasontsteking hent... bah moet echt elke minuut naar de wc... en dan ben je aan het werk, heb je de shop vol klanten en dan moet je gewoon zo nodig he!!!!.... Bah! Zo dat is er uit... Vanaf morgen zouden mijn vruchtbare dagen beginnen maar als ik me zo blijf voelen ben ik bang dat deze maand niks word... Alles daar doet zeer.. men buik en alles daar onder! Hoop dat ik er snel van af ben dan kunnen we lekker aan de klus!! Een fijne "Breek de week" Woensdag verder!!! -x- Wimpiej
@AKB3 Nu geniet ik ervan hoor, heb een soort zorg van mij kunnen afzetten dat er een hele last van mij is afgevallen+ dat ik dankzij een voorgeschreven pilleke van de gynecoloog, mij veeeel beter voel, zodat ik terug een beetje degelijk functioneer!!! Weet je al iets meer van je ongesteldheid of zit je nog op wachtbankje??! Ik duim voor je!! @ lissy777 jammer dat je ongesteld bent geworden! en zeker dan nog op je vakantie!!! Langs een kant toch nog beter op je laatste dag of op de eerste vakantiedag ofzo.... Ik kan me voorstellen dat het beetje lastig is om altijd dezelfde vraag te krijgen, maar ik vind dat je het heel goed hebt opgelost met je antwoord!!! Is goed van je dat je niet meer zo focust op vruchtbare week, want zelf ben ik zwanger geworden direct na mijn maandstonden!!!! Dus voor mijn vruchtbare week!!! Dus bereid je maar voor op een hele actieve maand met je vriend !!!!! En hopelijk op naar een maand met een positieve test in de handen.... Ook voor jou duim ik!!!! @wimpiej Hopelijk al wat beter met je blaasontsteking????!!! IK hoop van wel, zodat je kan genieten van een hele actieve vruchtbare week. Heel veel succes!!!!!
@MariskaD Nou mijn blaasonsteking is alleen nog maar erger geworden! Heb gisteren toch de huisarts maar even gebeld en die heeft mij tabletten laten kopen die echt zo groot zijn :O Moet er 3x daags 2 nemen!! echt... Wist niet dat zo veel tabletten nodig waren voor een blaasontsteking... Toen ik daar vanmorgen was om mijn urine in te leveren zei de assistent dat ik even in de wachtkamer mocht wachten op de uitslag (wat normaal een dag duurt). Nou na 10 min kwam ze al terug... Of ik even naar de ha wou gaan... Daar eenmaal zei die dat het een heel ernstige blaasontsteking was... Dat hij dat al verwachtte door mijn klachten.. moet nu ook elke dag minimaal 3 liter water drinken en heel rustig aan doen... :S En dan moet het met een week over zijn... Nou dat hoop ik echt! Dan komt er nog wat van klussen... Want dat was nu echt uit den boze!! Maja eerst maar zien dat ik hier van af kom.. Dan kunnen we lekker verder!! Zo heb alweer een heel verhaal haha Sterkte, succes, Klusse en Wachtse allemaal!! -x- Wimpiej
Hallo iedereen sinds ik sinds gisteren mijn pilleke die voorgeschreven werd van de gynecoloog neem, voel ik me al veel beter, ben bijlange niet meer zo misselijk, en heb terug wat energie! kortom ik functioneer toch terug een beetje normaal, wel ben ik nog extreem moe!!! Vandaag een enorme emo/huil dag!!! Vanmorgen gaf mijn pa heel trots een mega cute knuffelbeertje!!! De fierheid straalde van hem af!!! Natuurlijk daar waren de eerste traantjes!!! deze namiddag enorm teleurgesteld in een hele goeie vriendin, man wat ben ik ziek geweest van dit telefoontje!! HUILEN HUILEN. Mijn moeder moest me kalmeren omdat het niet goed was voor mijn babytje! Kort samengevat, ik heb morgen een demostratie avond van victoriajuwelen, mijn vriendin was echt heel enthousiast om te komen, tot ze vandaag belde, en echt op een hele gelaten, arrogante manier belde om te zeggen dat ze geen zin heeft om te komen! Dit was dus één van mijn goeie vriendinnen, zo een grove manier waarop ze me dit zei! Weet gewoon niet wat haar bezielde om zo arrogant te toen tegen mij!!! :'-) Nu ja in nood kent men zijn echte vrienden! Morgen ga ik terug voor een happy vrolijke dag!!!! anders alles goed met iedereen??