April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @wimpiej!! auw auw auw auw!! dit klinkt pijnlijk!!! Hopelijk is het nu met je ontzettend grote pillen over!!! Ik heb de eerste week zwangerschap ook een blaasontsteking gehad, had geen pijn bij plassen, maar enorme pijn in de buik. Dokter wilde het ook eerst oplossen zonder medicatie, en ik moest ook heeeeeeeeel veeeel water drinken, bij mij is het daarmee overgegaan!!! santé meid! en geniet van je water!!;)

2. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    hey dames,

Nou hier gaat het nu al beter!! Ben echt te blij met die tabletten!
    Heb naargenoeg geen pijn meer.... Waardoor het niet klussen heel lastig word... haha
    Verder alles hier nog oke.. alleen het weer he... bah wat een regen vandaag!
    En dan te bedenken dat ik er 2 keer door moet fietsen bah!!

Hoe is het met de rest???

-x- Wimpiej

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemidddag Ladies!!!!

Ik lees een blaasontsteking getsie... maar gelukkig gaat het weer wat beter.

Ah pilletjes die werken en je weer normaal laten functioneren... HEERLIJK!

Verder lees ik periodes. :( Ik duim voor een nieuwe vruchtbare cyclus.

Hier kan ik het aardig kort houden:
    Forse rug-,hoofd- en buikpijn, niks binnenhouden,benauwd, duizelig, vanochtend tegen de vlakte gegaan, niet lang kunnen staan, amper kunnen lopen. Al met al voel ik me behoorlijk "mwah".

Daarnet de huisarts aan de lijn gehad, die zegt verloskundige bellen, ik die bellen niet te bereiken. dus om 1 uur terug bellen en anders naar de huisarts terug bellen. Zo trek ik het niet nog een nacht. Ik slaap niet hou mijn partner wakker met mijn moeilijk adem halen en gekreun en gedoe.. Bléggg. Ik kreeg zelfs al de vraag of ik nog wel blij was zwanger te zijn... Euhm blij met de baby zeker blij met dit gevoel hmmzz niet echt.
    Hopelijk kunnen ze er vandaag nog wat aan doen. Anders wordt het een HEEEEEL lang weekend..

Fijne dag nog meiden.

liefs

4. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @djennes balen meid, altijd weer een teleurstelling he. mss de volgende maand? ;)

@mattonneke nog niet eens toegegeven aan de chocolade drang hahaha vandaag plat met rug en hoofdpijn en nu man naar de supermarkt gestuurd om chocolade te halen :D:D

5. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    :D Goed bezig!!! Mag hopen dat hij in 1 x genoeg gaat halen anders mag hij zo nog eens.. hehehehehehehehe

6. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    :D:Dmilka caramel yummie : Dgoede serie erbij en onder mn kleedje op de bank.;)

7. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Terug van een weekje weggeweest.
    Veel berichtjes, ben blij te lezen dat Mariska van die mooie echo's heeft gehad, ik dacht nog aan je deze week. En Wimpiej, die blaasontsteking, au! Heb ook veel blaasontsteking gehad in het verleden, dus let nu extra op, maar weet hoe pijn het kan doen. Matonneke, hoop dat je je snel beter voelt! En de rest, ik lees veel over nieuwe rondes, hopelijk zijn deze raak! Duim, duim.

Hier een week met jongeren (14-18 jr) op kamp geweest in Duitsland. Kamperen, op gasbrander koken, actieve bezigheden, etc.
    Aan het begin van het kamp aan alle kids vertelt, helemaal enthousiast, had ik niet verwacht. Eerst veel te actief geweest, trok ik niet, daarna tempo en bezigheden aangepast. Wel jammer hoor, niet mee met boomtoppentocht (extreme versie) of klimmen, sja, hoort er nu eenmaal bij. Als eerste steeds naar bed (is dan alsnog half 1), ben nu wel erg kapot hoor. Wat ik wel heb ervaren, je mag tot 12 weken 5-10kg tillen, daarna 5 kg, van de Arbo. Dat is ook echt terecht. Ik heb (minder) zware spullen geprobeerd, maar dat doet later erg pijn aan je spieren en banden in je buik. Toch maar rustig aan doen dus.
    Voel me verder erg goed! Heb op de weegschaal gestaan, ben een kilo afgevallen sinds het begin, ondanks dat ik me af en toe een walvis voel door opgeblazen buik. Was op kamp heel blij met mijn zwangerschapsbroeken trouwens!

Nog een fijne zondag!!

8. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @mar2Bmam ja hoor ik had een hele mooie echo, met een mooi hartje die klopte, handjes waren ook al zichtbaar!! Ik kijk al heel erg uit naar 8augustus mijn volgende afspraak! Leuk dat je aan mij dacht!!
    Ik kan geloven dat je kapot bent!!!!! Ik raak hier amper uit mijn huishouden!! En jij dan een heel kamp onderhouden!!!! STERK HOOR!!!:D:D Heel veel respect!!! Rust nu maar goed uit meid!!!!!

hier gaat alles op zijn traag gangetje!! Mijn pilleke helpt goed tegen misselijkheid, alleen nog heeeeel erg moe!!!! Moet echt iedere middag een uurtje mij liggen om te rusten, anders ben ik gewoon niet aanspreekbaar voor mijn vriend;)!! Morgen dagje plopsaland gepland met mijn metekindje!!! Leuk maar zal wel lastig zijn!! We doen het gewoon op het gemakje!!!

Heb trouwens dit weekend een koopje gedaan! Heb een 2dehands buggy gekocht, de maxi cosi mura!!! Vond ik al een hele mooie, en ik zag echt een buitenkansje op internet. Is gewoon geen schrammetje aan, heel goed onderhouden, met draagmand en maxi cosi en regenhoezen erbij!!! in zwarte kleur!! Ik ben er echt blij mee. Staat in de winkel te koop voor 800euro, en ik heb hem gekocht voor 280euro. Ik zei tegen mijn vriend, ik weet dat we nog niks wilden kopen tot na 3maanden, maar dit kunnen we gewoon niet laten. Was dan ook nog op amper 10min van ons huisje!!!:D

vele groetjes!!! x

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hoi lieve meiden.

Ik zie dat er niet zo veel is bijgeschreven.
    Hier even wat minder nieuws te melden. Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Heb daar vijf dagen gelegen ivm uitdroging. Ik hield echt helemaal niks meer binnen. voel me zwaar ellendig. nu nog steeds. Ben nu aan de zetpillen. Inmiddels hou ik al twee dagen mijn eten min of meer binnen. Nu moet ik dus om de twee uur eten. Bleggg het valt me zo zwaar. Het goede nieuws is dat de kleine het meer dan prima doet.
    De echo is helaas komen te vervallen van maandag middag omdat ik toen al in het ziekenhuis lag. Zondag hebben we in het ziekenhuis een heel armzalige echo gehad. Maar het hartje klopte en dat was even het belangrijkste. Die afspraak voor de echo gaan we nu opnieuw inplannen voor volgende week. Ik ben in ieder geval weer blij thuis te zijn. Hoewel ik nu na drie kwartier recht op zitten en een stukje lopen heel erg duizelig beroerd en warm word. Dus ik lig nu weer lekker op de bank. Bah. Hopelijk is de misselijkheid snel weg en sterk ik snel weer aan!!!!!

Waar zijn de rest van de dames gebleven????

Liefs

10. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Matonneke, Jeetje wat schrikken maar gelukkig ben je weer thuis! Hopen dat het snel over is en dat je lekker kunt gaan genieten.
    Ik had er totaal geen last van kon alles binnenhouden alleen een beetje misselijk.
    Ben benieuwd hoe het met de tweede gaat ;)

Hier zijn we weer druk aan het klussen, vandaag ff ovutestjes besteld en ik heb met mezelf afgesproken dat dit de laatste x is.
    O ja moet het ff kwijt over wat mijn man zei gisteren "als het nu niet raak is weet ik het ook niet meer" zeg ik "kan nog niet want ik heb mijn ei nog niet gehad" kijkt hij mij dom aan "dus dan had ik ook niet zo mijn best hoeven te doen" haha je had zijn gezicht moeten zien :p

Ik las ook een blaasontsteking auw Beterschap!
    En de niet zwangere dames klus ze (ook al is je ei er nog niet haha) en de zwangere dames de kwaaltjes verdwijnen hopelijk snel en geniet van het wondertje is jullie!

11. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    @Matonneke He bah wat vervelend... inderdaad lekker op de bank en je goed laten verwennen!!!

Hier gaat het al een stuk beter... moet nog veel plassen maar als dat alles is ben ik tevreden haha
    Ondertussen zijn we ook dit weekend maar weer flink aan het klussen gegaan omdat ik volgens mijn berekening maandag men ei zou hebben... Nu had ik dat volgens mij ook aangezien ik het altijd voel:cool:

Nu gelukkig weer een paar rustige weken op het werk... gewoon 30 uur.. Heerlijk:D Is een keer wat anders dan 55 uur in de week;)

Ik hoop dat de rest van de dames ook weer even langs komen en een berichtje achter laten!

Voor Iedereen een prettig weekend en geniet overal van!!

-x- Wimpiej

12. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Waar is Liza eigenlijk?

13. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach matonneke dat is weer schrikken zeg... Lekker je laten vertroetelen door je mannetje en ik hoop echt dat je snel wat meer van je zwangerschap kan genieten, want dit is niet leuk zo... Mariska: leuk hoor die echo!! Ik kan niet wachten om dat ook te zien bij ons!! Hier alles goed, geen bijzondere dingen, zit in vruchtbare week dus we zijn weer aan de klus ;) Hopelijk is het deze maand raak... 3 maal scheepsrecht... ;) Fijn weekend meiden! Liefs!

14. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hallo iedereen!!
    @matonneke, zo rot voor je dat je in het ziekenhuis hebt gelegen!! Ik hoop dat het nu wat beter gaat??

@djennes en wimpiej en lizzy777 veel plezier in de klusperiode!!!!:)
    Ik duim voor jullie!!!!

Hier loopt alles op z'n gangetje! Door mijn pilletje voel ik me niet meer zo misselijk!! Gelukkig, al moet ik me wel rustig houden, want als ik me opjaag komt die misselijkheid toch nog opsteken! Verder voel ik me nog altijd heeeeeeel erg moe, maar met een kort tukje is dit ook opgelost.
    Wat ik gisteren wel heb gehad, zijn zo enorme steken in mijn onderbuik naar de vagina toe!!! Wat is me dat beangstigend!! Is dit bandenpijn??? Terug begin blaasontsteking?? of zou het een vaginale infectie zijn, omdat ik echt enorm veel witverlies heb??? Toen we gisteren bij mijn zus waren kreeg ik enkele steken, en vanacht rond 4u ook weer!!! Ik was echt bang!!! Dacht echt dat ik baby ging verliezen:(!!! Gelukkig was er niks van bloed te zien! Ik denk morgen naar huisdokter te gaan, die heeft een echo apparaat, maar zou je nu al iets zien met een uitwendige echo????
    vele groetjes, geniet van het mooie weer!!
    Ik zal ondanks mijn grote ongerustheid toch proberen genieten van mijn dag, mijn ventje heeft 2weken verlof!!!!:)

15. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Wat schrikken Matonneke, hoe gaat het nu met je? Ik ben gelijk meer gaan drinken, hoewel jij natuurlijk veel over hebt gegeven waardoor je extra uitdroogt, maar het is toch wel een waarschuwing, poeh.
    Ik heb afgelopen week veel geslapen om bij te komen van het kamp en dan bedoel ik ook veeeeel geslapen. Wat kun je ineens minder hebben zeg. Afgelopen weekend de zolder opgeruimd en daarna deed alles me zeer. Volgens de verloskundige moet ik me maar wat meer rust gunnen tussendoor.

Net bij de verloskundige geweest voor de maandelijkse doppler, dit was de eerste keer. Heel bijzonder om het snelle boem boem boem te horen in je buik :)

Hoe was het bij de huisarts Mariska?

Voor de rest: geniet van de mooie dagen!

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hoi hoi hoi Dames!!!

Iedereen aan het genieten van het mooie weer. Er zitten een aantal nodjes aan te komen. SPannend!!!!!

Ik lees ook veel klachten over moeheid. Lekker aan toe geven. Kort tukken kan erg verkwikkend zijn inderdaad. Gewoon doen.

Steken kan van alles wezen. Ik heb ook steeds een trekkend stekend gevoel. Kunnen de banden zijn.. In mijn geval zijn het mijn buikspieren die in opstand komen omdat ik ze te veel gebruik nog. NIET DOEN!

Verder gaat het hier wel ok. Gister voor het eerst een momentje gehad dat ik NIET misselijk was. Heerlijk even. Ben natuurlijk allang weer met de zetpillen tegen de misselijkheid gestopt. Tegen het advies in. :)

Gister de derde echo gehad. We werden prompt weer een paar dagen naar voren geschoven. Nu uitgerekend op 14-02-2013. Een liefdesbaby dus hihi...
    Vandaag alweer 10 weken en 5 dagen zwanger. We hebben weer prachtige foto's mee gekregen. Het hartje deed het super. Enorm genieten.
    Over 13 daagjes hebben we de vierde echo. De termijn echo!
    Mijn buik begint nu toch echt wel te groeien. Het komt niet langer van de darmen. Ik ben benieuwd of het met een derde ook veel sneller gaat!

Geniet allemaal lekker van het weer. En voor de klussers heerlijk plakken op elkaar... :p:p

Liefs

17. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,

Hier even een updateje... als ik deze maand weer een cyclus van 25 dagen heb, dan heb ik vorige week donderdag mijn ovulatie gehad (deze dag had ik waterig slijm, nu is het wit) gisteravond had ik bij het afvegen roze/bruine afscheiding... Dus 4 dagen na ei.. Op de ene site lees ik weer dat innestelingsloeding tussen 5-10 kan zijn, de andere zegt weer dat het na 4 dagen ook kan... Pfffff irritante onzekerheid weer... wilde er juist niet zoveel meer mee bezig zijn...Durf ook niet al te veel te hopen, het is gewoon maar afwachten.. Vandaag had ik wel met wat vlaagjes misselijk, weinig gegeten (gingen naar pannenkoekenboerderij normaal eet ik hem altijd op, vandaag niet, das gek voor mij als ik me bordje niet leeg eet:p) en zaterdag hele avond hoofdpijn gehad. Werd vanochtend ook wakker met een beurs gevoel naast mijn navel als ik er op drukte. Ik kan volgende week pas testen.. Ik hoop het zo!!! Maar probeer het nog maar even van me af te zetten... Hier iemand ervaring met roze bruine afscheiding paar dagen na ei?? Alles goed met de andere dames?? Liefs!!! geniet nog van het mooie weer!!

18. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lissy,
    Wat spannend zeg! Ik heb het even nagekeken (had steeds alles bijgehouden), maar ik had 5 dagen na de bevruchting bruin bij het afvegen en 7 dagen na bevruchting wat rood/roze bij het afvegen. Volgens mij kan het ook zomaar zijn dat je eisprong/bevruchting eerder was dan je dacht? Ik heb geen idee of 4 dagen kan, maar iedereen is weer anders, dus ach :)
    Duim duim!

19. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Hallo April dames!

Wat een weertje he heerlijk en ik heb er nu ook geen moeite mee om te klussen omdat ik Gisteravond en vanmorgen een positieve ovutest had :D

@Lissy777, hoop dat het deze ronde raak is!

@Matonneke, Op valentijnsdag idd liefdesbaby!

@ Mariska D, Ben je al bij de dokter geweest, en met een echo moeten ze nu wel kunnen zien, bij mij kon je het toen al zien met 4 weken (had toen een bloeding en ik wist niet hoever ik precies was, viel wel tegen omdat ik dacht dat het al ong. 8 weken was)

Nou dames geniet van dit lekkere weer!

20. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor het nakijken!! Hmm nu je het zo zegt.. Die dag daarvoor dag 24 van me cyclus had ik wel helder rekbaar slijm... Dus kan ook op die dag me ei hebben gehad idd. Het kan weer alle kanten op gaan! :(

We wachten het af! Hou jullie uiteraard op de hoogte :) Veel liefs!!

Deel Deze Pagina