April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @wimpiej jammer dat de duveltjes zijn aangekomen!!! Hop hop naar je nieuwe vruchtbare periode!!! :) ! Met zo een zalige jacuzzi zullen er daar wel nog veel romantische momentjes te beleven zijn!! hahaha!!!!!

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Hoi!

Ik ben nieuw hier,21 jaar, en ook in april gestopt met de pil.
    zou het leuk vinden om mee te kletsen, vooral te lezen :)

ik ben niet meer ongesteld geweest na het stoppen met de pil.
    begint me steeds meer te frustreren, ook omdat ik nu niet weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn enzo.

durf eigenlijk ook niet zo goed naar de dokter, ben er al een keer voor geweest en ze deden er niks mee. tot een half jaar moest ik wachten.. wachten duurt lang..:)

groetjes muntje

3. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Welkom muntje! Gezellig dat je mee komt kletsen! Jeetje dat is wel frustrerend als je nog helemaal niet ongesteld bent geworden... Ik hoop dat je snel een positieve test in handen krijgt!!

Hier neemt mijn lijf me flink in de maling. Ga er vanuit dat ik naar ronde 4 mag. Zit vandaag op dag 30 van cyclus en vanochtend negatief getest, nog steeds geen ongi. Vandaag twee weken geleden had ik dat roze slijm (toen ik dacht dat dat misschien innesteling was) waarschijnlijk is die roze afscheiding me eisprong geweest. Hopelijk komt me ongi vandaag of morgen door en dan op naar ronde 4. Moet zeggen dat ik natuurlijk wel weer baal, maar het lijkt wel of ik niet zo teleurgesteld ben als voorgaande maanden. Ik wen aan de maandelijkse teleurstelling :p

Nooit gedacht dat je lichaam zo'n sluw spelletje met je kan spelen. Vorige maand had ik natuurlijk ineens een hele korte cyclus, dus ik was nu ook wel gefocust op een vroege eisprong. En nu ben ik op dag 30 gewoon nog niet ongi. Grrrr gemeen zeg... Maar ja kop op! Ga me lijf de tijd gunnen, komt vast allemaal wel goed voor ons allemaal! Liefs!!

4. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik wacht nog steeds, zit inmiddels al over de 60 dagen ..... Om gek an te worden

5. Kletskop

Kletskop Lid

2 aug 2012
    19
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,

Ik ben ook in april gestopt met de pil. En helaas nog niet zwanger, maar ook nog geen één keer ongesteld geweest. Vandaag bij de huisarts geweest en bloed laten prikken, als daar niks bijzonders uit komt moet ik meer geduld hebben. De huisarts stuur mij pas door als het oktober is... Ik wil er niet zo veel over nadenken, maar dat gaat vanzelf....

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Welkom nieuwe dames!
    Vervelend dat de menstruatie op zich laat wachten, hoop voor jullie dat het snel goed komt!

Ik denk dat ik het goed gevoeld ben vorige week en dat ik gewoon weer ongesteld ga worden :( Maar jah we blijven gewoon positief.

Lissy was vervelend he dat je lijf je in de maling neemt dat had ik vorige maand en die maand ervoor ook al. Maar wie weet krijg je alsnog een positieve test.

7. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Laat ook maar eens wat van me horen. Lekker druk met werk gehad en weekendje weg geweest, maar nog steeds geen teken van een ongi. Heb het maar naast me neergelegd en wacht wel af. Ook een reden dat ik nu wat minder op dit forum zit. Is toch weinig aan als er nog weinig bij jezelf gebeurd.

@Muntje en @Krista, welkom! We zitten in hetzelfde schuitje. 1 mei laatste ongi van de pil gehad en daarna ook helemaal niets meer. Inmiddels dus ook al ruim 3 maanden op het wachtbankje. Heb de huisarts maar nog niet gebeld omdat ik overal al gelezen had dat je minstens 6 maanden niet ongi moet zijn geweest, dus ik wacht wel tot oktober. Jullie zijn niet de enigen dus!

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    heey lieve meiden

Ook even weer aanwezig. Welkom nieuwe meiden.
    Dat de duivels inderdaad maar snel door mogen komen en er snel een vruchtbare klus ronde volgt!

Hier mag ik natuurlijk helemaal niet zeuren, want ik ben zwanger. Maar toch valt het me wel zwaar. Heel erg moe, nog steeds elke dag misselijk. Een bloeddruk van 100/55 na inspanning.
    Maar gelukkig ook goed nieuws te melden. We hebben gisteren de vierde echo gehad. De officiele termijn echo. We zijn naar voren gezet op 14-02-2013! Een geweldige echo gehad van een slapend kind. Zelfs nog in 3d gezien. De baby doet het geweldig. Ook heeft ze een voorspelling gemaakt wat klopt met mijn gevoel: een jongen!
    Vandaag dus alweer 12 weken en 5 dagen zwanger.

Verder erg druk met zwemles van de jongens en in huis opruimen en dergelijke. Over een weekje gaan we beginnen aan de kinderkamer. Ik wil hem alvast blauw maken maar vriendlief denkt nog steeds roze dus we wachten nog maar even :)

Trouwens wel een hele periode dat je 6 maanden moet wachten voordat ze iets gaan ondernemen. Dat vind ik wel HEEL erg lang. Ik kan me amper voorstellen hoe dat moet voelen voor jullie. (vast nog veel langer dan dat ik het vind klinken) Succes met wachten. (en de goed bedoelde adviezen van anderen: je moet gewoon geduld hebben en er niet zo veel mee bezig zijn. BLABLABLA)

Liefs

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    hoi!

ik ben vandaag bij de dokter geweest, aangezien mijn moeder vervroegd (met 20 jaar) in de overgang zat en mijn zus endometeriose heeft, en ik een slecht gevoel heb.

wat ik te horen kreeg: je bent 21?????? nou dan heb je tijd zat je kunt nog wel tot je 36e kinderen krijgen.

that's it!

ik moest geduldig zijn en me er niet mee bezig houden.

makkelijk gezegd he:)

heb nog gezegd dat in mijn man zn familie voorkomt dat mensen geen kinderen kunnen krijgen..

wat moet ik hier nu mee?

@ Matonneke, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik werk bij de Da, en er is iets nieuws op de markt voor zwangerschapsmisselijkheid. met Gember er in, misschien iets voor jou?

groetjes!

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @muntje... In jouw geval zal ik me NEE geen genoegen nemen. Neem desnoods je moeder mee (als dit mogelijk is) Ik vind dat regels regels zijn maar je in sommige gevallen er wel degelijk van af moet wijken.

Kijk naar mijn geval. Ik heb geen rare dingen in de familie. Ik ben 2x geheel onverwachts zwanger geraakt.Twee gezonde zoons aan overgehouden. Daarna een miskraam gehad van een tweeling met 8 weken.
    Een paar maand geleden een vmk gehad met amper 4 weken. Ik bleef mij slecht voelen ik mocht heen van mijn huisarts om mijn baarmoeder te laten controleren of alles schoon was. Dat bleek het geval te zijn. Echter bleef ik mij raar voelen en heb dit aangegeven bij de huisarts. Ze zei als je nu weer een vreemde periode krijgt ga je gelijk de medische molen in. (wij waren toen pas 1 maand aan het proberen om zwanger te raken)
    Terwijl er dus helemaal geen reden voor is om mij door te verwijzen. Ik ben pas 25. Kan zwanger raken.

In jouw geval snap ik het echt niet. (hier heb je natuurlijk niks aan)
    :) Kan allicht een petitie tekenen dat je HA moet luisteren!!!

Een super echo gehad inderdaad ik zal de 3d foto even spammen van onze ukkepuk...

Bijgevoegde bestanden:

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ah gos wat scheetig.. wat mooi dat je dat met 12 weken al zo kan zien he!!

ik vind het moeilijk, wil dan niet een zeur zijn enzo..
    heb bedacht, ik wacht nog 3 maanden. ben ik dan nog niet ongesteld dan stap ik over op een andere dokter. (als deze me niet doorstuurt.)
    heb wel steeds buikpijn, dus elke keer denk ik; ja t komt.. (ben er helemaaaal niet veel mee bezig :))

ze zegt dat in mijn gevallen de gyn zegt dat je een jaar moet wachten voor hij je helpt.

vond t ook raar dat ze zo over mijn leeftijd doet.. de ene is de ander niet toch..:)

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    even iets tussendoor: kan ik mijn aboneren op dit topic ofzo? moet telkens zo zoeken :p

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    als het om je lichaam gaat mag je zeuren!!!!!!!!
    Ik vind dat jij alle reden hebt om duidelijk aan te gaan geven waar je mee zit en ik vind ook dat ze dit serieus moeten nemen. Bij jou spelen er wel meer dingen mee dan alleen je periode. Ik vind dat ze die informatie wel mee moeten nemen.
    Je mag ook gewoon een second opinion gaan aanvragen. In jouw geval zal ik dat zeker doen!

En nee verder ben je er vast helemaal niet mee bezig!

Je kunt je abonneren op een topic bij gebruikersinstellingen!!! succes!!!

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Bedankt Matonneke!
    ik ga het er vanavond nog ff met m'n man over hebben. kijken wat ie zegt.'

voel me weer wat gerustgesteld :)

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik neem aan dat hij weet wat er speelt. Als jij duidelijk uitlegt dat jij daar heel onzeker over bent gaat hij daar vast in mee!
    Hopelijk vind je bij hem die steun en kunnen jullie er samen aan werken. Leeftijd moet hierin zeker geen rol spelen.

Het is toch ook een fabel dat jonge vrouwen alleen maar gezonde kids krijgen en vrouwen op leeftijd alleen maar problemen hebben?
    Al die zogenoemde kansberekeningen slaan in mijn ogen nergens op. Wat heb je nou aan een kans? Je wilt zekerheden!!!
    ;)

Heerlijk he een topic waar je gewoon jezelf kunt zijn, alles op "tafel" kunt gooien. We zijn allemaal vrouwen die de onzekerheid snappen en gewoon graag zwanger willen worden.
    Ik duim voor je mee!!!

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ja hij weet wat er speelt, en hij smste ook al dat we gewoon naar een andere dokter gaan, alleen praat er dan liever nog ff over, smsen is dan ook niet alles he..

ja heerlijk zo'n forum. zat nooit op de laptop en nu steeds. dus als ik erachter zit word ik al aangekeken met zo'n blik haha.
    en mannen zijn dr anders in. t liefst struin ik baby winkels enzo af..praat er steeds over. maargoed hij niet, wie weet veranderd dat als ik ooit zwanger ben :)

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Heel goed......
    Ik ben benieuwd wat jullie besluiten en hoe dat gaat verlopen!

Mannen zijn er niet altijd anders in. ;) Mijn vent is er actiever in dan ik.
    Hij kwam met de meest absurde voorstellen aan om maar zwanger te worden. Ik was er ook veel mee bezig, maar hij nog meer. (misschien komt dit omdat ik wel al kindjes heb en hij nog niet en er wel al jaren klaar voor is)

Sinds de echo van gister in 4d is hij helemaal niet meer te houden. Hij kon er niet van slapen , en ik dus ook niet:x
    Hij riep constant : vet gaaf he!!!
    Pffuuuuh ja inderdaad vet gaaf, maar nu even slapen is ook vet gaaf:cool:

Ik krijg ook meldingen als er nieuwe reacties zijn ;) dan ga ik ook even weer kijken. hihi

18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    hahaha vet gaaf; kan het bijna voor me zien :) leuk dat ie zo fanatiek is!

ik zal het hier neer schrijven als ik wat weet, donderdag ben ik weer vrij, denk dat ik dat een andere dokter ga bellen.

k ga nu ff soppen. moet mezelf af en toe even dwingen namelijk; :)

19. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    @matonneke: mooie echo!!! :)

En alle nieuwe meiden welkom! Hopelijk hebben we binnekort veel posi testers.

Hier ook nog steeds geen ongi.. Vandaag cyclusdag 32.. Irritant die onzekerheid. Ik hoorde dat je ook weleens een maand over kan slaan.. Wachten maar weer af. Liefs

20. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij begint ie langzaam aan door te breken.. net wat bloed met slijm! Pfff eindelijk.. Liever natuurlijk een posi test in handen gehad, maar ben blij dat we weer naar volgende ronde kunnen!! Zal morgen als me ongi goed is doorgebroken weer nieuwe banner aanmaken!! Iedereen succes!!!!!!!!!! Komt allemaal wel goed :)

Deel Deze Pagina