April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Ben net ff bezig geweest om een kalender te maken hoe mijn cyclus loopt de afgelopen 2 maanden netjes 30 dagen dus ik kan officieel donderdag al testen, maar ik probeer om het uit te stellen naar zaterdag als ik het zelf volhou en als ongie niet komt natuurlijk.

Maar het rare is dat ik deze maand naar mijn idee 2x een eisprong heb gehad waarvan ik vd laatste behoorlijk beroerd ben geweest en natuurlijk wel dubbel geklust:)

Als er meer nieuws is zie ik het wel en ik hou jullie op de hoogte!

Liefs!!

2. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @matonneke Blij dat je terug bent:)! Mijn hart zou toch ook veel vlugger beginnen kloppen, als het hartje vinden zolang duurt. Gelukkig is alles in orde met jullie kleine jongen!! Troost je, hier is die misselijkheid ook er niet op verbeterd. Is niet echt overgeven, maar me gewoon de hele dag enorm misselijk voelen, en voordurend kokhalsen!! Ik las dat je de schoolbanken in mag? Is dat als leerkracht??? xx

@mar2Bmam, gaat inderdaad vlug hé die zwangerschap!! Iedereen klaagt dat het zo traag gaat, maar ik begin me zorgen te maken, nog maar 5maanden om alles te regelen!! kamertje, vanalles aankopen, lijst gaan aanleggen, geboortekaartjes, doopsuikers!! Maar ik ben dan ook een controle freak!!

@testers hoe gaat het met jullie!!!!!!!!!

Hier gaat alles nog altijd goed!!! Ondanks de blijvende misselijkheid:cool:!! Vandaag naar gynecoloog geweest, kindje is perfect op schema!!! Was zelfs aan het zwaaien!!!!! En we weten het geslacht!!!!!! voor 95% zeker een meisje!!! Ik ben zo blij, dat we over 5maanden onze Louise mogen verwelkomen!!!!!!
    xxx

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Fijne dag allemaaallll

4. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    @ mariska; wat leuk een meisje!! spannend zeg.. mag iedereen het weten?

@matonneke; hopelijk gebeurd dat niet vaker, jeetje dat is schrikken.

ik ben vandaag bij de nieuwe dokter geweest, gelijk bloed geprikt.
    als hier niks uitkomt mag ik door voor een echo. eindelijk eentje die het serieus neemt.

ben vandaag in de grote prenatal geweest met m'n moeder. kraam pakket voor m'n zus maken.wat leuk zeg, gelijk een magazine mee gesmokkelt haha :D (en vind het erg leuk dat mijn man er ook 2x in gekeken heeft..uit zichzelf:p ) dacht dat ie t niet zoveel scheelde nog.. :)

5. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel berichtje vanuit spanje. Heb even snel alles beetje doorgelezen! Spannend djennes en andere ook! Ik duim voor jullie! Hier al wat bruin slijm verlor en, helaas...ben bang weer naar volgende ronde. Sorry voor korte berichtje is met telefoon,irritant succes iedereen!!!xxxxxx

6. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Hallo, mag ik mij bij jullie clubje voegen?

Ik ben in februari 2012 gestopt met de pil maar de eerste echte ronde gestart in april. Ondertussen ronde 6 ingegaan!

Ik heb al een dochter van maart 2011!

7. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Lica welkom :)
    Leuk ook in 2011 mama geworden ik ook!

Lissy, misschien is het oud bloed? Hoop het zo ik blijf duimen!

Ik heb vanavond toch stiekem getest (stomme testdrang) want ik had nog een test van predictor liggen maar ja de teststreep was verticaal en de controle streep verticaal. Nu weet ik nog niets maar nu wacht ik wel tot zaterdag.

8. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

May 12, 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lica! Je bent welkom hoor! Leuk :)

@Mariska, fijn dat alles goed is! Lief he dat zwaaien, deed die van ons ook met 11 weken, ik was meteen verliefd :) Het gaat nu idd snel! ik vond het zwanger raken en dan tot 12 weken nog het langste lijken en daarna was het ineens 19 weken! Maar nu ben ik best wel gespannen over die 20 weken echo... nog 2 weken!
    @Muntje, wat super fijn dat je nu serieus wordt genomen bij de dokter, heerlijk lijkt me dat.
    @Lissy, spannende dagen, ik blijf ook gewoon duimen hoor, had in de weken tussen mijn eisprong en (positieve!!) test ook bruin slijm verlies.
    @Djennes, ik ken die test niet, maar is het dus de bedoeling dat je een + krijgt?

Groetjes!

9. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Het is een test waar de lijntjes verticaal moeten staan.
    Maar ik had al gelezen dat predictor niet betrouwbaar is dus daar ben ik nu wel achter gekomen haha.

Misschien een voorteken voor volgende maand?
    Ik heb nu ook last van ongie krampjes en dat is geen goed teken :(

10. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    meid waarom twijfel je? dat klinkt toch positief??

11. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Nou als het streepje gewoon verticaal had gestaan wel.
    Zaterdag weet ik het zeker;)

Ik zie dat je een meisje krijgt super en je weet de naam ook al super meid!

12. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom lica!! Spannend djennes...pfff hope so.. Mar2bmam: hmmm misschien nog hooop! Nog geen rood te bekennen. Zondagochtend ben ik weer in nl
    , hopelijk testen als er nog geen rood is. Ahhhhh mariska een meisje, leuk hoor. Heb je al veel rose gekocht :) let niet op me fouten is met tel hihi xxxx

13. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Predictor heb ik idd ook veel over gelezen dat onbetrouwbaar is.

14. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Djennes:Maar predictor gaf dus aan dat de test het niet deed ofzo? Irritant zeg.... Zaterdag hopelijk dikke posi test voor je.We houden elkaar op de hoogte gezellig :) xxx

15. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Djennes, testdrang klinkt me bekend in de oren :)

Geen bloed = goed

Lizzy, jou NOD komt er ook aan. Heb je er een goed gevoel bij?

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Goedemorgen dames!!!

Lica welkom bij ons gezellig clubje!!! Heel heel veel succes deze ronde. Dat hij maar vruchtbaar mag zijn.

Djennes hmmzz rot testen ook. Ik duim voor een mooie test morgen

Lissy spannend hoor... Ook voor jou duim ik mee.

Hier gaat het even wat minder :( Ik lig plat. Kan niet best lopen of staan. Uit bed komen duurde even. Kreeg mijn eigen broek niet aan. Gigantisch last van mijn rug en bekken. Vannacht echt slecht geslapen. Heb volgens mij behoorlijk wat zenuwen in mijn rug in de knel zitten. Het is echt om te janken. Ik lig nu even plat met een kruik. Straks even warm douchen en dan maar wat actiefs gaan doen.

Dit weekend kunnen we nog heerlijk genieten van het warme weer. :)
    Jammer genoeg zijn mijn zoons het weekend bij hun vader :(

Morgen mag mijn oudste zoon (7) proefzwemmen voor C en de jongste (6) mag proefzwemmen voor A. Spannend hoor. Ze zwemmen in het buitenbad en als het goed gaat morgen mogen ze volgende week zaterdag afzwemmen. Dat is ook de laatste dag dat het zwembad open is. Leuk is wel dat hun lief-papa (Stiefpapa klinkt niet leuk) ook gaat afzwemmen voor C.hihi.Vorig jaar ben ik gegaan voor C.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. en ik duim voor positieve testen!!!

Liefs

17. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Matonneke: vervelend dat je je zo naar voelt, hopelijk wordt je goed verzorgd door je mannen! Sterkte en lekker genieten van het mooie weer!

Hier vanochtend ongi doorgekomen,helaas. Ik mag door naar ronde vijf. Hopelijk volgende maand posi, ik ben in oktober jarig en het mooiste cadeau zou een posi test zijn. Voor alle andere bijna testers;ik blijf voor jullie duimen! Wij gaan volgende weer flink aan de klus haha liefs xxx

18. Argert

Argert Actief lid

Sep 5, 2012
    174
    195
    43
    Female
    Hallo dames, ik vond dat het nu wel een keer tijd werd om een account aan te maken op deze site. Ik heb op 3 april van dit jaar mijn laatste pil geslikt en ben vorige
    week dinsdag voor het eerst ongesteld geworden. 143 dagen!! Helaas wist ik al een tijdje dat het bij mij niet allemaal heel makkelijk zal gaan verlopen. Altijd en zeer onregelmatige cyclus gehad en waarschijnlijk dus PCOS. Vandaar ook dat ik hier nu met een vragenlijst van de gynaecoloog voor me zit, want gelukkig heeft de huisarts besloten mij nu al door te verwijzen, zodat ik niet nog een half jaar moet wachten op iets wat bij mij niet vanzelf komen gaat. Anyway, ik ben 26 jaar, 6,5 jaar samen met mijn lieve man. In januari van dit jaar zijn we getrouwd. Nu, tot zover!! De medische molen gaat voor mij beginnen!! Ben benieuwd!!!

19. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Argert welkom!
    Hoop dat het ondanks de mmm snel raak mag zijn!

Lissy ik baal er zo van dat het toch heeft doorgezet, nu moet ik morgen alleen testen want bij mij is er nog niks van ongie te bekennen.

Dames fijn weekend!

20. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Nu ben ik wel heel onzeker, wat denken jullie hiervan?
    Ikzelf hoef niet te turen...
    View attachment 272757

Alleen op de foto is het lijntje bijna niet zichtbaar:(

Share This Page