April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie geen streep, maar ik ben dan ook super slecht in deze tuurtesten :) Je bent iig nog niet ongesteld! Duim, duim, duim.

@Argert, leuk dat je ook mee komt kletsen!
    @Lissy, baaaaaaalen dat je ongesteldheid heeft doorgezet.

2. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

Op de foto is het lijntje inderdaad niet echt zichtbaar!! Maar als jij een lijntje ziet in het echt, is dat toch al een stap in de juiste richting!!+ je bent nog niet ongesteld, ben je al vaker over tijd geweest??? Ik zou morgen over overmorgen nog eens testen! ik DUIM voor jou!!!!!!

3. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Welkom in ons clubje ;)!! Jeetje wat een verhaal! Zolang wachten op je nod!! Om zot van te worden denk ik!! Ik hoop dat je vlug positief resultaat krijgt!!!

4. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Veel succes in je nieuwe ronde!!!! xx

5. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Ik ben echt superblij dat het een meisje word! Hoe moeilijk het ook is om niet in het cliché van het roze te vallen, zullen we proberen niet teveel roze te kopen! Mijn vriend vind dat typisch roze niet zo leuk! :D!!

6. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Argert, welkom. Ik zit inmiddels ook al op 131 dagen en weet ook nog niet erg waar ik aan toe ben. Maar jij werd opeens na zoveel dagen toch gewooon ongesteld? En hoezo wist jij van tevoren al dat het niet makkelijk zou worden?

Mooi om te lezen dat verder alles aardig goed gaat met de zwangere dames (sterkte voor jou Matonneke) en mooi dat de andere arts je wel serieus neemt Muntje. Nu hopen dat daar wat uit gaat komen.

Ik denk dat ik morgenochtend maar eens een testje ga wagen, maar heb de afgelopen paar dagen wat last van gevoelige tepels (geen gespannen borsten), en erg moe, al komt dat denk gewoon door de enorm drukte qua werk van de afgelopen paar weken (minstens 60 uur per week) En verder wat doorzichtige afscheiding en eergister steken links en rechts onderin m'n buik.

Ik twijfel nu een beetje of het misschien niet toch een keer een ei kan zijn geweest (kan je daar gevoelige tepels bij hebben?) en daarom voor de zekerheid maar een testje om dat iig dan uit te sluiten.
    Lastige is dat ik voor m'n 19e niet echt bezig was met alles wat je lichaam in welke fase van de cyclus deed en ik daardoor ook geen of iig moeilijk dingen kan herkennen.

7. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Nou de test ligt in de prullebak en ben nu ongie grrr dat is al de 2e keer dat ik vals positief teste. Op naar de volgende ronde.

Nu weet ik in ieder geval wel dat mijn cyclus schommeld tussen de 30-33 dagen hou nu alles keurig bij wat ik niet bij mijn dochter had gedaan en ik helemaal niet wist hoever ik was toen ik positief teste dacht ongeveer 8 weken te zijn maar werd netjes 3 weken teruggezet toen ik met 5 weken een echo kreeg ivm bloedverlies.

O Matonneke ik dacht alleen maar aan mijzelf maar hoe gaat het meid! Wat vervelend joh het zit je ook niet echt mee.

AKB3, Hoop op een positieve test *duim duim* vermoeidheid en gevoelige tepels had ik ook bij mijn zwangerschap, maar het kan best zijn dat je ongie eraan komt;)

8. Argert

Argert Actief lid

5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Hallootjes, ik wist al dat het moeilijk zou worden omdat ik de 7 jaar voordat ik de pil begon te slikken, nooit regelmatig ongi was. Ik sloeg rustig 6 maanden over. Bovendien heeft mijn oudste zus ook hormonen moeten slikken om kinderen te krijgen. Zij heeft er uiteindelijk 4 gekregen een de laatste op de natuurlijke manier. Ze heeft ook wel drie miskramen gehad, dus daar hou ik wel rekening mee.

9. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Argert, welkom! Kan je dan niet bij de gyn terecht? Want als je weet dat je zo onregelmatig bent. Misschien kunnen ze iets geven voor de ms op te wekken.

Djennes, aaaarg balen.

Akb3. En getest? Ik krijg ook altijd gevoelige tepels na ei.

Lizzy, ook voor jou jammer. Veel succes in de volgende ronde.

Mariska, fijn een dochter. Hier is de eerste ook een meid!

10. Argert

Argert Actief lid

5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Haha, als je mijn voorstellen verhaaltje leest, staat daarin dat ik naar de gynaecoloog ga binnenkort!!!

11. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe meiden welkom!!! Gezellig!:)

Djennes: Toen ik je foto zag van de test, heb ik nog even gewacht tot het echt zeker was. Had heel erg gehoopt dat ik je nu kon feliciteren. Maar ja... :( hop hop op naar de volgende ronde!!

Ik moet helaas een ronde overslaan :( Vriend moet een weekje weg, precies in vruchtbare week.... grrr balen...
    Dus ik sla even een ronde over! Eerste hopelijk posi test zal dan begin november weer zijn. Eerst baalde ik echt, maar misschien geestelijk gezien ook wel ff beter. Even een maandje niet aan zwanger worden denken en in oktober weer aan de slag. Ik bedacht me vorige week dat het door stoppen met de pil me leven er niet echt leuker op is geworden, ben daardoor 4 kilo aangekomen, elke maand de spanning en elke maand de teleurstelling. Druk op je relatie. De natuur laat zich niet dwingen, zo zie je maar weer!! Fijne dag meiden! Liefs!

12. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hoi lieve meiden.

Argert welkom welkom.. heel veel succes. Gelijk de mmm in.Jeetje wij duimen denk ik allemaal dat het snel mag lukken!!!

Lissy & djennes... Toch weer balen. Hopelijk is het de volgende poging raak.

Akb Spannend.... duim duim duim.

Ik ben vandaag weer voor het eerst na de vakantie weer naar school geweest. Gelijk kon ik weer naar huis. :(
    Gister de hele dag veel last gehad van pijnlijke harde buiken. (alleen nog maar wat hangen en zuchten) Vanochtend ging het wel redelijk. maar ze blijven komen. Ik moest dus gelijk naar huis van de verloskundige. Ik mag mijn urine laten controleren. Ze moeten toch gaan afnemen. Zo lang dat niet zo is moet ik blijven rusten.
    Heb eerder weeen gehad met 28 weken dus ze zijn voorzichtig. Balen :(

Had toch zo gehoopt dat ik tijdens deze zwangerschap niet zo veel problemen zou hebben.:(

Maar niet alles gaat slecht. De kleine is gigantisch druk. Verneem hem heerlijk schoppen en ook vriendlief heeft elke avond even contact met de kleine zijn voetjes(?)

Vandaag dus maar even genieten van mijn extra vrije dag en het heerlijke weer nog even!

Fijne dag dames.

13. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ja inderdaad balen stomme ongie was er vanmorgen gewoon echt ziek van zware hoofdpijn beroerd aan de dunne. Maar ja we kunnen weer vrolijk oefenen misschien dat de pendel wel uitkomt? wie weet ;)

Lissy wat balen van deze maand maar voor je het weet is ie weer voorbij.

Matonneke wat laat je mij elke keer schrikken zeg! Lekker je rust nemen (al is het soms moeilijk)

O ik las net ook wat minder nieuw over Vivian die in het begin ook schreef in dit topic. kreeg er kippenvel van!

14. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Argert, oh, dan kan ik mij idd voorstellen dat je niet verwacht dat het vanzelf zall gaan. Nou ja, wie weet kan het dan ook altijd weer meevallen. (hoop ik iig)

@Djennes, jammer zeg. Hopen dat het komende ronde wel goed gaat komen.

Test was weer omo-wit. Wel beetje verwacht. Nu hopen dat ik gewoon eens over 2 weken ongi zal worden en anders weer keertje testen. Als het ei is geweest zou ik toch te vroeg hebben getest. Rare is wel dat tepels gevoelig bljiven. Overigens wel heerlijk uitgerust gister.

15. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Lissy, hier ook een weekje weg tijdens vruchtbare periode. Maar moet zeggen dat het me ook wel wat rust geeft.

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen dames!!!

Hier even een update vanaf deze kant. Nadat ik gister en eergister steeds last van pijnlijke harde buiken had.Contact gehad met de verloskundige. Die dacht een blaasontsteking. Dus urine laten onderzoeken door de huisarts. Negatief. Daar heb ik ook wat bloed verloren. In combinatie met de kleine man niet voelen begon ik me toch wel zorgen te maken. Dus verloskundige weer gevraagd van hoe of wat en ik kreeg te horen dat zij zich geen zorgen maakte maar als ik wou voor mijn gerustheid mocht ik wel even langs komen voor een controle. Hartje en om te kijken waar het bloed weg kwam.

Gelukkig was partner ook al onderweg naar huis. Dus we konden samen heen.
    We mochten gelijk even tussendoor. Ik kreeg gelijk de vraag of ik wou gaan liggen. Ze heeft dus een echo gemaakt. :$ Gelijk had ze de kleine in beeld. (die niet meer klein is) en ook gelijk een mooi stabiel hartslagje. Ze heeft wel 20 minuten gekeken. Hoofdje ok, buikje ok, beentjes ok, baarmoeder ok, navelstreng ok. Dus alles helemaal goed!! Heerlijk drukke baby. En let op

WE KRIJGEN EEN DOCHTER!!!!! :$ Compleet in shock!!!!
    Maar het is overduidelijk een meiske! Wauw die had ik niet verwacht..;)

Over drie weken hebben we de officiële 20 weken echo...

De pijn neem ik maar even voor lief.

Fijne dag dames.

17. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Heb je nu nog harde buiken? Oh jee, hier ben ik dus ook bang voor hé, dat het geslacht nog zal veranderen. gynecoloog zei dat het van ons 95% zeker was, maar ondertussen ben ik al serieus aan het het shoppen geslaan!!!:D Ik hoop echt niet dat het van ons nog zal veranderen!!
    Maar voor jou is dit nu waarschijnlijk een specialeke, een meisje tussen al je jongens!!!!

Ik las ook dat jij je babytje al zo goed voelt, ik voel haar echt nog niet! Zou dit normaal zijn???Gynecoloog zei tegen me dat het normaal deze maand zou moeten beginnen.

xxxxx

18. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Wat balen, al die ongestelde dames en negatieve testen!
    @matonneke, wat leuk een dochter! Even omschakelen na die paar jongens kan ik mij voorstellen :) Fijn dat je weer even gerustgesteld bent na de echo. Ik heb ook af en toe een harde buik, pfff, dat is best vervelend, dus als jij het zo vaak hebt lijkt het me super naar.
    @mariska, ik ben nu ruim 20 weken en kan pas af en toe een zacht schopje of beweging voelen. Is heel erg afhankelijk van de positie van je placenta, die van mij ligt voor en daardoor heeft het kind een schopkussen ;) Wees niet ongerust, de gelukkigen voelen wat bij 16 weken, maar dat zijn vooral vrouwen die eerder zwanger zijn geweest, normaal is tegen de 20 weken wat te voelen hoor. Ik vind het erg jammer dat ik niets voel, vooral omdat mijn schoonzusje al in week 15 haar kind voelde en ook haar man de baby al vrij snel aan de buitenkant voelde trappen. En bij mij... 'goh, volgens mij wat dat een beweging' ('weet je het zeker?') 'ik denk toch echt dat dat wat was.. nou ja, kunnen ook mijn darmen zijn, hoewel, nee, dat voelt wel anders' haha. Dat is toch wat anders als sommigen die met week 20 al kunnen zeggen hoe kun kind ligt en wanneer het handjes of voetjes zijn die ze voelen.

Gisteravond naar een avond over borstvoeding geweest hier in het ziekenhuis. Was best wel informatief (wel enorm pro borstvoeding), ook heel grappig om zo'n 30 zwangeren bij elkaar te zien in een zaal.

19. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djennes, ik heb net even gejankt om Vivians verhaal. Wat vreselijk. Het maakt alles zo relatief, mijn eigen 'gezeur'. Het zorgt ook voor nog meer spanning over mijn echo volgende week..
    (voor wie wilt weten, kijk op pagina 1 van dit topic in het onderschrift van Vivian).

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Dat is inderdaad om stil van te worden! :(

Deel Deze Pagina