April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muntje, ik ben ook christelijk en zou het zelf eerlijk gezegd niet doen. Heb mij er niet super in verdiept, maar krijg er bij de uitleg toch een wat raar gevoel bij. Maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten.

2. Argert

Argert Actief lid

5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Ik ben ook christelijk, maar ik denk niet dat pendelen verkeerd is. Punt is vooral wat je zelf mee doet. Als je al spiritueel ingesteld bent een alles voor waarheid aan neemt, tja, dan is het lastig. Maar je kunt het inderdaad ook gewoon voor de lol doen en maar zien of het uitkomt, ja of nee. Mij lijkt het wel leuk!!!

3. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Maar ja laten we het niet meer over het pendelen hebben ;)

Hoe gaat het verder met jullie?

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik ga dr is ff rustig over nadenken van t werkend. Morgen een dagje niks; heerlijk. Mijn situatie veranderd niet echt dus valt weinig over te schrijven :) fijne dag morgen!

5. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Heey meiden....

Allemaal weer een fijn weekend gehad??

@argert super nieuws... Of in ieder geval blij om te horen dat je in ziekenhuis termen zo snel al terug kunt! ;)

Hier zit ik weer lekker met mijn neus in de boeken op school.
    Maar door een leuke serie op zondag avond op tv ben ik nu best nog wel een beetje moe. :)

De kinderen en partner hebben alledrie afgezwommen. En dus ook drie diploma's mee mogen nemen naar huis! :) Trots!!!!!

Verder mooi rustig aan gedaan. Heerlijke mosterdsoep gemaakt zelf. Mjummieeeee
    zondag nog even in het bos gaan wandelen.

Ik wens jullie allemaal een fijne week.

Liefs

6. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hallo iedereen,
    @argert, Ik ben ook blij dat je zo vlug geholpen kunt worden!!! nu gaat het hopelijk allemaal echt beginnen hé!!!

@matonneke, dikke proficiat voor je 3mannen thuis!!!!
    mosterdsoep heb ik nog nooit gedronken, is nogtans mijn zwangerschapsverslaving, liters soep drink ik dagelijks!!:D

Hier gaat ook alles voorspoedig, wel heel het weekend smorgens terug over de wc pot gehangen!!! Mijn reukzin is namelijk zo sterk, zo kan ik niet meer de koekenkast opendoen!!!!!! zo stinken!!!!!!
    de vuilbak kan ik ook niet meer opendoen, mijn hond staat op hondenkorrels omdat ik haar vleespotjes niet meer kan ruiken, en sinds dit verandert is ben ik toch al niet meer de hele dag misselijk!!!

Verder heb ik mezelf beloond voor het vele overgeven/misselijk!!! Heb bijna het hele weekend aan babyshopping gedaan. Vrijdagmiddag begonnen en vandaag gestopt!:D Zoveel dat ik al bijna een hele curverbox vol heb!!!! en jaja!! Ik heb me laten verleiden tot het babyroze, roze pyamatjes, roze kousjes,roze schoentjes!!!! mega cute!!! ik probeer straks een foto hier op te zetten van mijn curverbox waar ik ontzettend trots op ben!!! ik denk dat ik hem naast mijn bed zet!!!

Vandaag op gesprek bij vroedvrouw, wist niet echt wat te verwachten, omdat wij hier echt behandelt worden door gynecoloog.

Maar was echt een leuk gerustellend gesprek met een supervriendelijke vrouw. Ze feliciteerde me dat ik heel goed bezig was, ben nog maar 2kg bijgekomen. en onverwachts een echo gehad, waar ons meisje heel alert was, en supersterk hartje!!

ze vertelde ook dat ze heel goed voor de jonge moeders zorgen in ziekenhuis, we moeten daar 5nachten blijven. vanaf er iets we altijd mogen bellen. Als baby bv moet drinken snachts, komen ze blijkbaar gewoon flesje en kindje bij je brengen in ziekenhuisbed!!!

voor iedereen een leuke week toegewenst!!!!
    xxxxx

7. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

Bijgevoegde bestanden:

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah goed van je mannen matonneke! En die kleertjes, schattig hoor! Zou het ook niet kunnen laten liggen hoor.. Heb klein stukje uitslag binnen: niet in de overgang. Toch wel fijn als je 21 ben hè.. Rest krijg ik woensdag. Begin t wel zat te worden al die klachten steeds. Sinds ik gestopt ben allemaal rare kwaaltjes.. Fijne dag vandaag!!

9. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Mar2mom. Veel succes met je echo vandaag!!!!!! Geniet ervan!

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Ook vanaf hier een hele goede echo toegewenst!!!!

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ik mag morgen een kuur bij de apotheek ophalen. kreeg ik vandaag te horen. ben benieuwd..

en mar2mam hoe was de echo?

12. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Matonneke, gefeliciteerd met je mannetjes!

Mariska D, wat een schattig jurkje!

Mar2mam, Hoe was de echo?

Muntje, Spannend (wat voor kuur is het)

bovenstaande dames jullie beginnen allemaal met een M sorry viel mij op en ben een beetje flauw vandaag:p ennuh we zitten alweer op pagina honderd:D

Hier gaat alles zo zijn gangetje drukke week met werken en verjaardagen pfff zo word je weer geleefd hoor met die verplichtingen. Maar de vruchtbare daagjes komen erweer aan hoop zo dat het deze ronde raak is!

Dames fijne avond!

13. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden,

Bedankt voor alle succeswensen, wordt ik heel warm van :D

Even heel snel, want ik ben erg moe (hmm, slecht geslapen afgelopen nachten... hoe kan dat nou?).
    Maar echo was helemaal goed!!! Echt zo blij :) Alles was prima, helemaal gemiddeld. Veel kunnen zien!
    We krijgen een meisje!

welterusten..

14. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Super dat alles goed is!
    En ook een meisje:)

15. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @mar2bmam Wauw nog een babymeisje bij in ons clubje!!! Speciaal moment hé als ze het geslacht vertellen!!!! Geniet ervan, voel je eigenlijk nog zo misselijk als in het begin??

meiden kan me iemand helpen? Ik heb vanacht echt iets raars gevoelt in mijn buik. heb het een keer of 3 gevoeld. Was precies een venijnige neep binnen in mijn buik. Zou dit Louise geweest zijn? Heb wel al enkele plopjes gevoeld vorige week. die zeker niet pijn deden. Maar zou dit al zo vroeg pijn kunnen doen?? of waren dit soort harde buiken, mijn buik was wel redelijk hard vanacht! nu voel ik er niks meer van. Ik voelde het ook redelijk hoog in mijn buik! Daarom dat ik twijfel dat het ons louise was, normaal zit die nog redelijk laag of niet?? is allemaal zo nieuw hé!!!

aan iedereen een leuke dag gewenst!!! En meiden die in hun vruchtbare week zijn, klust ze goed hé meiden!!!!! xxx

16. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Matonneke, oeehh, mostersoep, hmmmmmm...
    @Mariska, lieve kleertjes! Ik mag nu ook shoppen :) Als die pijn in je buik maar eenmalig was zou ik me niet zo druk maken, maar dat doe je natuurlijk stiekem wel. Ik heb ook regelmatig pijn in mijn buik, dat komt omdat ik mijn buikspieren van nature veel aanspan en dat moet ik nu bewust los zien te laten. Maar de reactie op te gespannen spieren is af en toe behoorlijke pijnsteken. Het kan ook een band zijn die een knauw kreeg, ik zat laatst in de auto en met veel hobbels. bij iedere hobbel schopte onze meid terug, toen nog niet zo hard, maar wel enorm pijnlijk door de toch al gevoelige buik. Maar ik heb dus ook last van af en toe pijn in mijn buik, schijnt redelijk normaal te zijn, hoewel iedere zwangere weer anders is.
    @muntje, fijn dat je niet in de overgang zit, maar balen van alle klachten! Wat voor kuur ga je nu doen?
    @djennes, veel plezier in de vruchtbare dagen :D

Net bij de verloskundige geweest voor de maandelijkse check. Hartje luisteren, buik voelen, bloeddruk meten, praatje maken. Alles was goed. Ik ging natuurlijk stuiterend door de praktijk over mijn goede echo van gisteren, haha.
    Even over bevalling gehad, zij weer 'indien thuis, dan het liefst beneden bevallen'. Dus ik 'nee, ik ga thuis bevallen en dan boven'. Hmmm. Maar ze was gerustgesteld toen ik vertelde dat ik voor noodgevallen wel een bed beneden neerzet. En we gaan bij een kraamhotel kijken, maar die is pas in november afgebouwd, dus dat duurt nog even.

Fijne dag!

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    @mar2man; wat leuk een meisje! kun je gericht gaan shoppen.:)
    fijn dat alles goed is, en een kraamhotel lijkt me wel heel bijzonder..
    is het moeilijk om bij jullie boven te bevallen dan? (met de ruimte ofzo? )

@mariska; ik kan je niet helpen, weet daar echt niets van..vind Louise wel n mooie naam! noemen jullie haar ook al zo in bijzijn van anderen?

ik heb primolut gekregen,net m'n eerste pilletje genomen. 10 dagen 2x per dag n pil..ben heel benieuwd.
    vraag menog steeds af waarom dit nou zo moeilijk moest zijn voor mijn vorige dokter. heel apart.

18. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is ze dan :)

Bijgevoegde bestanden:

19. djennes

djennes Bekend lid