April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

May 12, 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Matonneke, hoe was je echo??
    Goede inkopen gedaan zeg, ik wou dat ik zo'n outlet hier in de buurt had!

Muntje, fijn dat je in ieder geval weer ongesteld bent, hopelijk heb je nu snel ook een eiersprong!
    Lica, de praatjes zeggen dat áls je nu zwanger bent, het een meisje wordt :) (zwanger op of rond je eiersprong=jongen ivm snel zaad, er verder vanaf=meisje ivm sterker zaad)

2. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Goedemorgen!!!

Muntje ahhhh de duivels.. Op naar een gunstige cyclus. *duim duim*

Lica vandaag NOD. Spannend... Oehhhhhh. Ik duim voor een mooie test uiteraard een positieve he. hihi...

Wat mar2b zegt heb ik ook gehoord, moet wel zeggen dat het bij ons niet opgaat. hihi dan had het zeker weten een jongetje moeten zijn.

De 20 weken echo:

Ons humptiedumptie ziet er prima uit.
    Hoofd, buikje van 20 + 3
    Beentjes van 21 weken
    Voetjes van 3,5 cm.
    Gewicht: 391 gram (is aan de grote kant)
    2 mooie niertjes
    4 mooie hartkamers
    mooie hersentjes
    mooi maagje met 2 mooie bloedvaten erlangs

Al met al doet meiske het goed. Mama ook met een bloeddruk van 100/55.

Ze wou haar gezichtje niet laten zien. Lag helemaal weggedoken met haar koppie naar beneden met haar gezicht naar mijn rug.

De Verloskundige heeft nu met 100% kunnen zeggen dat het een meisje is. Als er toch een jongen uitkomt voorziet zij ons van jongens spulletjes! hihi.... (incl. de babykamer blauw sauzen)

Met mij zelf gaat het wat minder (nog steeds) Blijf maar pijn houden, voor de zoveelste keer komt er nu ook bandenpijn bij. Gister amper de vreugde kunnen vieren. Koorts, hoofdpijn, misselijk, snotterig.
    Ahhh ik ga ziek worden/ben het al!!! :(

Nou meiden dat was weer een heel verhaal van mij!!! (OEPSIE)
    Fijne dag allemaal..

xxxx

3. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @djennes, ik duim voor jou!! Het testen is nu wel heel dichtbij!

@mar2Bmam, ik had nog nooit gehoord van ziekte van Lyme,
    gelukkig ben je er vanaf zeg! Jaloers op je dikke jas! Ik ga waarschijnlijk deze maand kijken in de c&a aangezien we jammergenoeg etam niet meer hebben langs hier! Ik vind je jas supermooi!!
    Trouwens wat een mooie buikfoto! Ik durf er eigenlijk geen te nemen van de mijne, jullie zijn zo mooi rond in jullie buikje, van mij loopt die helemaal over mijn taille!!! :(

@matonneke, hoe gaat het nu met je zoontjes en de voogdij? Nog iets van gehoord? Wat leuk dat je zo veel kunnen shoppen hebt!
    Ik ben blij dat je echo zo goed verlopen is, en dat je baby tip top in orde is!!! Hier zit ik ook nog met mijn verkoudheid hoor, als ik hoest komt het van ontzettend diep. Maar er zijn er echt heel veel die ziek zijn op dit moment, kruip maar in je zeteltje met een dekentje op je, en drink een kommetje soep!!! verzorg je maar goed, of laat je verzorgen door je ventje!!!

@muntje, ik wens je veel succes in de volgende ronde!
    @lica, Ik lees dat je normaal vandaag NOD is, al meer nieuws? indien je nod er nog niet is, doe je dan een testje of wacht je wat??

Hallo iedereen,

Ik loop hier ook nog ziek rond, mijn hoest komt van ontzettend diep. Vooral als ik savonds in mijn bed lig, word het erger. Zal nog wel enkele daagjes uitzieken zijn.

Vandaag terug controle gynecoloog, Om 18u. Ik kijk er echt naar uit, maar ik heb er zo een onzeker gevoel over!!! Ik ben bang, en ik weet niet waarom! Ik heb het gevoel dat ik ons meisje zo weinig voel, heb ze wel enkele keren gevoeld, maar heel lichtjes, zo lichtjes dat mijn vriend het niet voelt. Moet ze normaal niet heviger zijn dit moment??
    Ik ben ook zo ontzettend bang om op de weegschaal te staan. Sinds een week of 2 ben ik niet meer misselijk(waar dat ik heel dankbaar voor ben) en vanaf nu zit ik dus de hele tijd met een hongergevoel. Ik probeer er niet op in te gaan, maar soms zondig ik me wel hoor.
    Ik had vroeger een gewicht van 86kg, wat natuurlijk al teveel is(Meer dan 20kg bijgekomen de afgelopen 4jaar na mijn ongeval), maar de eerste 4-5weken ben ik 4kg bijgekomen, huisdokter zei toen dat het puur hormonaal was, (klopt ook wel want mijn figuur is nog wel dezelfde, alleen heb ik mijn buikje nu (wat volkomen normaal is natuurlijk, ik probeer er trots op te zijn hoor, maar ik ben zo bang om 100kg te wegen. dus na die 4de week ben ik tot nu toe 2kg bijgekomen zit ik dus op 92. Mijn vriend zegt dat mijn figuur (benen en borsten nog niet verandert zijn) dat het echt puur in mijn buik is. Ik weet dat de kans groot is dat ik met die 3cijfers zal eindigen. Ik moet ook wel zeggen dat ik echt zware borsten heb, cupmaat F en dat dat mijn gewicht naar boven trekt. Ik durf echt wedden dat die alleen al 5-6kg weegt.;) Ik ben best een trotse meid, en ik ben zo bang hoe ik zal eindigen!!!!
    Nou ik denk dat ik terug een hormoon opstootje heb vandaag, mijn gevoelens zijn zo in de war, ik ben echt bang vandaag, bang voor alles, voor het onbekende. Bang dat er iets mis is met ons kleintje. Ik zie mijn kleine spruit nu al zo graag, ik kan echt geen afscheid meer nemen van haar!! Ik mag er niet aan denken!!!
    Nou ik moet hier afsluiten hoor, moet nog spagettisaus maken voor mijn ventje vanavond, en deze namiddag heb ik afgesproken met een vriendin. En ik durf hier veel meer mijn hart te luchten dan bij mijn vriendinnen, want eigenlijk als je zwanger bent moet je van vrienden alleen maar blij zijn en genieten, dat bang zijn dat begrijpen ze niet echt.

ps. ik denk dat onze klein meid graag het liedje van maya de bij hoort, terwijl ik dit typte speelde het mega mooi gezongen liedje van maya de bij. En ik kreeg een licht tikje van binnenuit! Heeft ze mijn bezorgdheid gevoeld/gehoord? Wil ze me duidelijk maken dat alles goed is? Oh laat mijn emotioneel dagje maar vlug passeren en dat ik hopelijk ook een prima echo krijg vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik pink een traantje weg, en ik herpak mij vandaag!!!

doei lieve vriendinnen! dank u voor mijn klaagmomentje!!!!!

4. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0

Attached Files:

5. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Mariska D, dikke knuff meid ik weet van mijn vorige zwangerschap hoe het is stomme hormonen. En ben best een beetje jaloers op je buik hoor ik was nog helemaal plat toen ik zover was en ik voelde de kleine meid ook niet heel goed pas na 23 weken begon het gepor en groeide mijn buik;)
    Succes vanmiddag/avond!

Matonneke, super dat de echo goed is!

Muntje, fijn dat je eindelijk ongesteld bent op naar een positieve zwangerschapstest!

Gisteren de hele dag in bed gelegen bleh, zwaar verkouden hoesten hoofdpijn bah, vandaag gaat het gelukkig alweer wat beter. Fleur is nog steeds aan het spoken en vooral s'nachts vind ze het leuk gaap.
    Ik heb de testjes weer in huis liggen, kon het niet laten om er 1 te doen maar ja toch omo wit. vanaf maandag ga ik weer testen we zullen zien.

doegi

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @mariska D... Welkom in de hormoonverstoordewereld! Als je bevallen bent en terug gaat denken aan je zwangerschap ga je hier om lachen ;)
    Ik kan wel begrijpen dat je last van je borsten hebt trouwens. :$ Vooral nu ze zo lekker gevoelig zijn en zich opmaken om een melkfabriek te worden.
    Ik met mijn cupD (inmiddels E) voel me al ellendig. Als ik savonds mijn bh uit doe wil ik wel door de grond. Lang leve de sport bh's en sporthemdjes waar ik in slaap. Onhandige dingen ook. Ik was laatst ook zo zat van ze. Partner lief vind het helemaal geweldig en dat zegt hij ook. dus toen heb ik maar beide in zijn hand gesmeten. Hij riep een hoop dingen als gloeiende potvis (jaja wij schelden kindvriendelijk) die dingen zijn echt te zwaar. Sinds die tijd kan ik er weer om lachen. Hormonen werken ook niet echt mee he.. Leef je af en toe lekker uit met "onredelijk" zijn. Vooral als je alleen bent (partner kun je liever beter wat ontzien) dan kun je er daarna vaak wel om lachen.

Ik vind trouwens dat je er zo van de zijkant echt prachtig herkenbaar echt op en top zwanger uit ziet!
    Zoals een ECHTE vrouw eruit hoort te zien.

@djennes jammer van je witte test. Ik duim mee voor een mooie test op maandag! Ik lees in je onderschrift dat het nog zes dagen duurt tot je NOD? Alle kans nog dus.. Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim.. Gooit nog wat hcg jou kant op. duim duim duim duim duim duim

7. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    hallo meiden, korte update!
    met ons klein meisje is alles pico bello in orde, ze weegt 340g. ze lag ook met haar gezicht omhoog, dus gezichtje niet heel duidelijk kunnen zien. De weegschaal viel heel goed mee, 800g bij, ik had erger verwacht. Ons meisje was heel beweeglijk, leuk om te zien. 6november terug, en 16november 3D echo gepland!!!

verder zijn de hormoontjes weer onder controle:p
    xxxx

8. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    verder heb ik ontdekt, dat 20weken dus geen 5maanden is. Eigenlijk ben ik maar 4,5maanden. Ik begrijp die telling eigenlijk niet zo goed!!!

9. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Matonneke en Mariska, super van de goede echo!

Mariska, ik vind trouwens dat je er goed uitziet op die foto. Echt een mooie zwangere vrouw. Trek het je niet aan dat je misschien met 3 cijfers gaat eindigen. Dat gaat er wel weer af hoor.

Ja vandaag NOD op basis van mijn eisprong en gemiddelde lutelale fase. Mijn langste cyclus is 31 dagen en dan is vrijdag mijn NOD.

Ik zit met een zieke dochter. Overgeven, overgeven, overgeven. En ik maar wassen. Echt zielig om te zien hoe mijn dutske afziet. Morgen dagke verlof nemen om haar een beetje in de watten te leggen. En dan maar hopen dat ik niet ziek wordt :)

10. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Mariska D, Mooi dat alles weer goed is, en nu uitkijken naar de 3D echo dat is echt leuk!

Lica, Beterschap voor je kleine meid vind het altijd zo sneu:( en ik duim voor een positieve test!!

Ik ga morgenmiddag ff naar de dokter heb waarschijnlijk mijn navel ontstoken hoe het komt I don't now???

11. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    ah matonneke; zo'n winkel willen we allemaal wel in de buurt :) leuk man!

@lica; 3 mei ben ik voor het laatst ongesteld geweest, nu met primolut dus ben benieuwd wanneer de volgende komt..
    erg zeg; altijd vond ik ongesteld zijn erg; nu wacht ik erop..

mariska;fijn dat je echo goed was..

en alle zieken: beterschap :) er heerst iets geloof ik..

12. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Djennes, dank je wel. Ze heeft erg slecht geslapen en is nu ook een hoopje ellende.

Muntje, ja ik kan me voorstellen dat je na die tijd wel uitkijkt naar je ongi. En nu hopelijk een ronde van 28 dagen

Hier nog altijd kunnen bedwingen om te testen. Maar heb wel enorme testdrang. whaaa

13. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    ok, we zijn een half uur later en ik ben bezweken.
    Getest en negatief :(

14. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Lica wat jammer maar misschien een late ei? wie weet;)

Vandaag bij de dokter geweest en inderdaad een onstoken navel heb nu een zalfje en hopen dat het snel weg is.
    Ook heb ik aangegeven dat ik vanaf april ben gestopt met de pil, ze zei ook dat ik ervan uit moet gaan dat het net zo lang kan duren als bij mijn dochter :O dus dat houd in dat het nog wel maart kan worden voordat het raak is ik hoop het niet.

Fijne avond!

15. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muntje: Wat fijn dat je eindelijk ongi bent geworden. Ik duim voor je!
    Alle zieken: beterschap, het heerst echt he :(
    Lica: Oke dus 2,5 dag oud zaad, je hebt dan nog wel aardig kans.. Jammer van negatieve test, over 2 dagen nog eens proberen! Hier gaat morgen mijn ongi komen, dat voel ik. Had deze maand geen kans, morgen zit ik op cyclus van 28 dagen. Het lijkt er op dat mijn cyclus zijn weg aardig heeft kunnen vinden. Lekker aan de klus weer na de ongi Djennes: sterkte met je navel en ik duim!
    Mariska: fijn dat echo goed was!! En je bent prachtig zwanger! Matonneke: Ook fijn dat jouw echo goed was!! Fijn weekend!!! xxxx :)

16. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    al veranderingen????? xxx

17. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0

ongesteld geworden?? zoja, hoop ik dat het vlug over is, en je kan klussen voor misschien wel een heel vruchtbare periode!!!!!!

18. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    Laten we inderdaad hopen dat het geen maart word! Ik duim voor je!! hoe is het met je navel??

19. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    sorry dat ik maar telkens kort terug geantwoord heb, maar na de verkoudheid, heeft de bandenpijn terug zijn intrede gemaakt in mijn buik!! Jeetje ik dacht dat het in het begin al zo pijnlijk was, lijkt me nu wel 10x erger!! Ik zei nog tegen vriend, omg! Die weeen gaan zo een pijn doen!!!! Als ik nu al zoveel pijn heb bij bandenpijn. met andere woorden, er schiet toch soms beetje paniek in me, als ik denk aan over een paar maandjes!!!:cool::)

Aan iedereen gezellig weekendje toegewenst, en de testers veel bon chance meiden!!!!

hier gezellig weekendje in de zetel!!!
    xxxxxx

20. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    He Allemaal!

Wat veel verhalen alweer, leuk om te lezen!
    Ook minder leuke verhalen, beterschap voor velen en super balen van de negatieve testen :( op naar de volgende ronde ;)
    Zelf heb ik net de vruchtbare dagen achter de rug, dus nu maar afwachten :)

Fijn weekend allemaal!

Share This Page