April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Mariska D, met mijn navel gaat het gelukkig beter dankzij het zalfje. Ik ga morgen weer testen en als deze weer negatief is wacht ik een week en dan zien we wel weer.
    En met je bandenpijn kun je niet bij een fysio terecht om te masseren? dit heb ik ook gedaan omdat ik bijna niet mee kon lopen en dat gaf echt verlichting!

Toekomstigemams, Spannend duim voor een positieve test *duim duim*

Fijn weekend!!!

2. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Efkes kort berichtje, ik kan niet slapen van de pijn. Gisteren dacht ik nog bandenpijn te hebben, nu ben ik bijna zeker dat ik terug een blaasontsteking heb. Pff, natuurlijk weer op een zondag zodat ik nergens naar de dokter kan. Blijft de bandenpijn voortdurend aanwezig van jullie? Normaal als je rust trekt dit toch weg?

3. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Hier is de ongi doorgekomen.
    Ik heb trouwens besloten om een maand niet meer te komen schrijven op het forum. Ik heb wat rust nodig in mijn hoofd.
    Sorry dat ik jullie even in de steek laat.

Tot begin november, hopelijk met goed nieuws

4. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Daar ben ik weer, ik ga toch nog even doortesten :)
    Vanmorgen de test van clearblue die met een plus en laat er nou direct een plusje komen zelfs mijn man zag hem, alleen nu zie je het verticale lijntje bijna niet meer dus kan er geen foto van maken maar hij staat er wel! Ben best zenuwachtig.

Mariska D, meestal trekt de bandenpijn naar een paar weken weg anders ff zoeken op google staat veel info wat je kunt doen. En ik hoop dat je geen blaasontsteking hebt auw.

Lica, balen van je ongie dikke knuffel!! tot volgende maand en misschien met goed nieuws;)

5. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

Wauw!!!! Dat klinkt gewoon hartstikke positief!!!!!. Mijn + testjes troken ook nel weg! Ik denk dat ik toch al een voorzichtige proficiat mag wensen!

@hier jammer genoeg de dokter van wacht nodig gehad. En het is inderdaad weer een blaasontsteking. Mijn 3 de ondertussen tijdens mijn zwangerschap! Ik zie echt enorm af van de pijn! Xxxxx

6. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Wat jammer meid! Hopelijk volgende maand stap dichter bij een postieve test!! Ik gun het je van harte!! Xxxx

7. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Djennes, spannend!!!!!!!! Hoe testte je vanmorgen??
    MariskaD, balen van je blaasontsteking, maar gelukkig weet je nu wel waar de pijn van komt en gaat het weer weg.

We hebben net een weekendje Berlijn achter de rug, gezellig met zn tweeën (nou ja, drieën, onze dochter was duidelijk aanwezig). Het was met het werk van mijn man, dus we hebben wel collega's gezien, maar ook heerlijk ons eigen gang kunnen gaan. Wel heel veel pijn gehad door het vele wandelen, ik hoop echt dat niemand van jullie bekkenpijn krijgt, want je kunt er zo weinig mee. We hadden van te voren bedacht zoveel mogelijk met de metro te doen, maar je bent alsnog veel aan het lopen. Dus nu overal pijn, ik ga het maar even rustig aan doen. Vanavond info avond over thuisbevallen, ben erg benieuwd! Woensdag glucosetest..
    Ben trouwens na dit weekend ineens 2 kilo aangekomen! Mag wel in week 24 dacht ik zo, ik sta nu op -5 kilo :) Maar hopelijk is dit dan niet alleen door het vele eten in Berlijn ;)

groetjes
    Mariëlle

8. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @mar2bmam, zo gezellig een weekendje weg!! Ik zou dit ook nog heel graag doen, voor ik beval. maar mijn vriend denkt dat dit zwaar zal zijn voor mij. ik zou zo graag nog eens een weekendje Londen doen!!!!

Jeetje die bekkenpijn, heb er al veel over gehoord. Gelukkig hier voorlopig geen last van. Lijkt me heel lastig.

Zo leuk -5kg!! JALOERS( niet op je misselijkheid :p) Heb trouwens op een site gelezen dat vanaf week 21 je 500g per WEEK kan bijkomen!!! Omdat baby nu enorm verzwaard! JEETJE dat belooft. voorlopig ben ik nu 2,8kg bijgekomen. Zou ideaal zijn om nu in mijn andere helft ook maar zoveel bij te komen;)!! (maar ik vrees ervoor)

Verder is het nog altijd heel hard afzien met mijn blaasontsteking, is nu al van zaterdagmorgen dat ik constant erge buikpijn heb, weet me geen houding te houden bij het slapen. Bovendien mocht ik 1zo een zakje (weet de naam niet) nemen dat je moet aanlengen met water, maar ik krijg dat echt niet binnen. alles wat je in water moet oplossen, krijg ik niet binnen.:) Dus die medicatie is niet echt binnengehouden. Als ik morgen mij niet beter voel, dan bel ik de gynecoloog om te vragen wat ik moet doen. Ik hoop zo dat ik tegen zaterdag mij beter voel, ik ga dan naar een concert, in sportpaleis naar milk inc( weet niet of jullie die kennen in nederland?) Maar ik ben er zot van, EN IK ZAL AANWEZIG ZIJN, DUS DIE BLAASONTSTEKING ZAL ZEKER OVER ZIJN, EN IK ZAL ZEKER EEN SUPERGOEIE DAG HEBBEN ZATERDAG, ZONDER PIJN EN KWAALTJES!!!

Please lieve Louise, gun je mama nog 1 avondje uit!!!!!!!!!:p:D:p:D

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen Ladies.

Lica ik wens jou een rustige maand toe, met natuurlijk heel veel succes!

Djennes oehhhhh een +je. Wauwie. Ik hoop snel een mooie test van jou te zien. *doet alvast een dansje*

Toekomstigemams veel plezier op het wachtbankje. 13 daagjes nog wachten. Hopelijk dan een super positieve test!!!!

Mariska Gatsie alweer. :( Hopelijk ben je snel er weer vanaf en blijft het nu gewoon lekker weg. (als zwangere vrouw ben je er erg gevoelig voor) Sterkte

Mar2b Bekkeninstabiliteit jasses. Ik weet helaas hoe jij je voelt. Heb je inmiddels de wereldberoemde bekkenband (vond ik wel heel fijn)
    Loop je ook met je voeten naar buiten en in een hoog tempo een beetje voorover hangend? Dit hielp bij mij ook wel wat.

Ahhhhh de kilo's vliegen eraan. Ik had bij mijn vorige zwangerschappen op het einde heeeeel veel gewicht wat er bij kwam. Nu ben ik zelfs in 4 weken tijd afgevallen. Dan moeten we de feestdagen nog in :$ haha. Ik kwam bij de eerste 25 aan, bij de tweede 18 dus nu 11?? ;)

Hier ben ik het weekend weer doorgekomen. Vraag me niet hoe.
    Heel veel harde buiken nog steeds. Zaterdag nacht heel de nacht wakker gelegen met pijnlijke harde buiken. Gister overdag ook veel pijn gehad. Nu zakt de pijn weer ietsie. Zodra ik ook maar beweeg is het mis. Ik wil eigenlijk niet weer de verloskundige bellen. Inmiddels ben ik wel bij huis de rest van de zwangerschap. Alles voor de kleine meid.

Kan ik misschien mijn oude hobby schilderen weer oppakken. Heb in het verleden nogal wat schilderijtjes verkocht. (uitsluitend 2d schilderijen voor kinderen) :)

Ik wens jullie een fijne dag dames!

xxx

10. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Djennes spannend!!!!!!!!!!!! Duim duim duim!!!!! :) :)

11. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Nou ik ben aan het stuiteren alleen van onzekerheid, Nu getest met DA huismerk en ja hoor weer een vaag lichter dan licht roze lijntje je kunt mij nu echt opvegen. en op de test van gisteren staat nog steeds een lich lijntje. Straks toch maar een paar testjes kopen.
    Ben zo zenuwachtig!!!

Mariska D, Toch wel een blaasontsteking balen joh beterschap!! en Milc inc ken ik gaaf joh hoop dat je pijnloos kunt genieten ;)

Matonneke, wat vervelend is dat toch maar je kunt beter de vk te vaak bellen dan te weinig he (daar worden ze voor betaald)
    en show een een paar schilderijtjes? Ik ga weer breien en haken heerlijk in de winter.

Nou dames ik hou jullie op de hoogte!!

12. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    jeetje, die harde buiken. Soms twijfel ik of ik dit ook heb. Heb soms echt krampen in mijn buik. Maar weet niet of het nu door die blaasontsteking komt. Normaal moet die al beter zijn. En als ik rust is mijn buikpijn ook minder. Wij zijn precies ook een clubje van de kwaaltjes:p!! Maar zoals je zegt, alles voor die kleine meid. Betekent dit dat je dan dit jaar stopt met je lessen?
    Ik ben ook wel benieuwd hoor naar schilderijtjes!! xxxxx

13. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

14. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wow Djennes wat spannend!!!! JAloers! ;)

En wat hebben sommige dames een pech met blaasontsteking, bekkeninstabiliteit en bandenpijn :S STERKTE!

15. Argert

Argert Actief lid

5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Hallo meiden, het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer. Ik heb heerlijk bijgelezen. Goed om te lezen dat de zwangerschappen, ondanks alle kwalen voorspoedig verlopen.

Djennes, superspannend. Hopelijk een positieve test!!!

MariskaD; Ik zal voor je duimen dat je zaterdag weer wat fitter bent. De consequenties van het zwanger zijn!!! Haha

Matonneke; fijn dat je iets hebt om jezelf te vermaken. Leuk om dan weer iets van vroeger op te pakken.

Toekomstigemams; voor ons komt het ook heus wel!! Rustig afwachten.

Mar2Bmam; Hopelijk heb je niet teveel pijn en kun je nog wel optimaal genieten van je zwangerschap. Lekker zo! Een weekendje weg.

Nou, manlief en ik zijn 28 september dus naar de gyn geweest. Inwendige echo gehad. Gelukkig zag alles er prachtig uit. Geen verklevingen ofzo. Bij de ene eierstok zag ze (waarschijnlijk, ze was niet zeker) een eitje. Bij de andere eierstok zag ze toch wel tekenen van PCO. Ik heb bloed laten prikken daarna en we hebben een afspraak gemaakt voor de uitslag. 15 oktober!!! Manlief heeft uiteraard ook zijn boeltje in moeten leveren. Ik ben ook op 28 september gestopt met roken. Cold Turkey, zonder hulpmiddelen. Nu is het alleen zo dat ik dus een week geleden last kreeg van zere tepels en lage rugpijn. En 1 ochtend erg misselijk. En de pijn is er nog steeds. Dus we zijn toch maar druk aan het klussen geweest voor de zekerheid, maar misschien kan het ook wel gewoon door het stoppen met roken komen. Ik weet het niet. Maar die rugpijn is in ieder geval niet te harden. Pfffft. Nu, over een week dus de uitslag. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig!! En dan gaan we volgende week dinsdag een 3-daagse minicruise maken naar Newcastle. Dus daar heb ik wel vreselijk veel zin in.
    Zo, nu heb ik jullie weer even bijgepraat!!
    Toedels!!

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @mariska een blaasontsteking kan harde buiken veroorzaken. Je gaat ze nog wel herkennen. Harde buiken horen geen pijn te doen, kunnen wel onaangenaam aanvoelen omdat alles samen trekt. Als je gaat rusten of onder de douche gaat horen ze af te zakken.

@argert Trots ben ik dat je gestopt bent met roken. Super goed van je!!!
    Ook wel fijn om te horen dat in eerste instantie alles goed lijkt te zijn van binnen. Nog 6 dagen tot de uitslag. Ik duim voor je dat het allemaal goed zit of in ieder geval dat ze er iets mee kunnen. (natuurlijk hoop ik dat ze wat voor jullie kunnen doen)
    Oehhhh even lekker weg met jullie 2-tjes. Ga er lekker van genieten zeg ik alvast!!!!!!

Goedemorgen ladies!

Hier de nacht weer doorgekomen met draaien, draaien en een beetje meer draaien. Meiske is weer lekker bezig geweest, Hallooooow pijnlijke harde buiken. :( Partner-lief is vandaag vertrokken voor een 2 daagse cursus. Ik zit aan de ene kant van NL en hij aan de andere kant. Balen.
    Gelukkig is dit zijn laatste cursus. Hij werkt nu een dik jaar bij de Jysk als Sales Leader. Na deze cursus is hij Store Manager. Op naar een eigen winkel dus. Waarschijnlijk gaat dat gebeuren op 1 November. Trots dus, maar nu even balen.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ga inderdaad voor dit jaar geen lessen meer volgen.

Dit geeft wel weer andere opties. Namelijk dat we nu sneller kunnen verhuizen. Nu wonen we nog in een huurwoning. Deze zal in 2015 sowieso tegen de vlakte gaan. Begin 2014 wouden we dan gaan verhuizen (was ik klaar met school) Wij willen van NL naar Duitsland verhuizen. Nu kan dit dus eerder. Vandaag bellen ze terug voor een afspraak met de Hypotheek adviseur. Zodra dit achter de rug is gaan we huisjes kijken. :) Misschien dus wel nog voor de komst van de baby verhuizen. Spannend!!!!!

Verder gaan we dit weekend de babykamer ophalen. Ik ben uiteindelijk afgestapt van een nieuwe kamer en heb nu een tweedehandse gekocht. Echt hele lelijke kleuren, maar ik ga hem schuren en opnieuw in de verf zetten. Het resultaat zal ik tzt hier plaatsen!!!!!
    Gisteren ook gekeken naar een kinderwagen. Ik wil graag een quinny. Deze heb ik bij de jongens ook gehad. Is prima bevallen.

Verder lig ik nu dus weer op de bank met buikpijn.

Jullie nog plannen deze week??

xxx

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
  18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Deze boom staat op mijn woonkamer muur.
    even kijken of mijn andere hyves profiel openbaar is...
    mARTjon Hyve - hyves.nl
    Hopelijk kunnen jullie nu al mijn creaties zien!!!!

xxx

Bijgevoegde bestanden:

• 003.jpg
      003.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      8
  19. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Argert heel veel succes!!

Matonneke wat gaaf die schilderijen ben lid geworden;)
    en spannend een verhuizing ik moet er niet aan denken. ik heb mijn quinny net verkocht ik ga straks voor een bugaboo.

Vanmorgen weer getest 1 van cb gaf weer een vage + en 1 van kv die bleef omowit:(
    Ik weet het niet meer hcg moet nu toch duidelijk aanwezig zijn? (of zijn het de restje van jou matonneke :D)

20. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik heb al 1 dochter Fleur waar ik pas na 11 rondes positief teste en daar had ik maar 1 test voor nodig;)
    We zullen zien.

Deel Deze Pagina