April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Argert

Argert Actief lid

Sep 5, 2012
    174
    195
    43
    Female
    Jj1308 en tuttie, van harte welkom.

@Dennis: superbalen joh, maar komt goed!! Weet ik zeker.

Nou ik ben erachter waar die rugpijn vandaan kwam. Ben niet zwanger, maar vandaag ontzettend ongi geworden. Nogal een verschil. Eerste cyclus sinds april was 143 dagen. Nu 44 dagen. Bovendien zal ik a.s. maandag waarschijnlijk te horen krijgen dat ik Chlomid moet gaan slikken en dat komt perfect uit want dat moet je op de vijfde dag van je menstruatie beginnen te slikken. Dus kan ik dinsdag meteen beginnen en hoeven manlief en ik niet te wachten tot de volgende ongi. Dus ik ben wel in en jubel stemming, al was het leuk geweest als ik al zwanger was geweest. Haha!!

2. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Nou nog steeds niet ongie :(

3. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

Oct 11, 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig zeg om echt mee te kletsen :)

@ Djennes: Balen dat je nog niet ongesteld bent geworden. Frustrerend hè... Sterkte met wachten!

@ Argert: Fijn dat je nu weet waar de rugpijn vandaan komt maar minder fijn dat je nu zo ontzettend ongi bent. Hopelijk gaat de Clomid goed helpen en heb je snel een positieve test in je handen!

Vanmorgen had ik weer zo'n raar gevoel onderin m'n buik. Het is niet echt heel pijnlijk, meer trekkerig en ben ook snel duizelig. Herkent iemand dit misschien??? Ik begin stiekem een beetje te hopen dat dit eerste symptomen kunnen zijn maar het kan net zo goed dat m'n lichaam me voor de gek zit te houden... ;)
    Morgen ga ik denk ik maar testen, dat wachten is echt zo lastig :p

4. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    hallo allemaal, even vlug komen spieken!

heb niet zoveel tijd om op iedereen te antwoorden, doe ik deze week zeker wel!

voor de meiden die ongesteld geworden zijn, ik vind het jammer voor jullie!! Ik gun het jullie allemaal!! Veel succes de volgende ronde!!!

Voor de meiden die overtijd zijn........ spannend!!!!! Ik duim voor jullie!!!!!!! Ik lees met veel spanning mee!!!!

Zag hier vraag over wanneer testen?? Ik had al een positieve test 6dagen voor NOD. Was kruidvat 2v5! supergevoelig blijkbaar! Al bracht dat veel stress mee om zo vroeg te testen, omdat het risico op vroege miskraam heel groot is, voel je toch heel erg onzeker!! blij....maar onzeker!!!

Verder ga ik me klaarmaken, voor avondje sportpaleis, milk inc!!!! yeehaa! Al ben ik wel wat nerveus hoe ik zal reageren tussen die duizenden mensen, in die hitte daarbinnen. Gynecoloog zei dat het geen kwaad kan om naar zo een concert te gaan, alleen krijgen zwangeren het soms erg benauwd. Maar ik ben op alles voorzien, heb water,frisdrank, koekjes,belegd broodje(omdat we met autobus gaan, is 2u30rijden) en mijn platte schoentjes mee in mijn handtas!!!!
    een pregnant lady moet op alles voorzien zijn hé!!!:p:D

xxxxxxxxxxxxxxxx saluutjes!!!!xxxxxxxxxxxxxx

5. jj1308

jj1308 Lid

Oct 11, 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Hoihoi!

Mariska D, dat is wel heel vroeg positief inderdaad!
    Hoe was Milk inc?

Tuttie85 ,op hoeveelste dag zit jij nu dan?

Hier nog steeds niks.. Had gistermorgen een test gedaan, en daar was een heel dun streepje op gekomen (moest een plusje worden en dat was het dus) dus die foto had ik hier op het forum geplaatst maar daar zeiden ze dat de plustesten wel vaker een dun pennenstreepje geven en dat dat alsnog negatief is... Woow, dat is echt heel vervelend! Dus later op de dag nog een test en helaas, negatief.. Dus nu maar meer afwachten.
    Zie dat ik daarin niet de enige ben, meerdere van jullie hebben een onregelmatige cyclus? Spannend is dat elke keer weer he..... Ook als je dan verhalen leest zoals van Matonneke dat ze thuis negatief testte maar toch zwanger bleek... Dan durf je toch niet geheel te vertrouwen op de thuistests..

Fijne dag!

6. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Heeel veel plezier Mariska D!! En hopelijk blijft de kleine rustig!!!

JJ1308 Hopelijk is het toch een positive test!! :)

7. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

Oct 11, 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

@ jj1308: Ik zit op dag 44. Uitgaande van m'n vorige cyclus zou ik over tijd zijn.

Vanmorgen voor de zekerheid maar eens een test gaan (kruidvat 2v5) Helaas geen 2e streepje :( Ik begon het stiekem een beetje te hopen doordat ik al een tijdje zo'n rare pijn onderin m'n buik had en snel duizelig ben. M'n lichaam houdt me blijkbaar erg voor de gek. Nu maar weer wachten wanneer die ongi gaat komen. Liever vandaag dan morgen, dat wachten is zoooo vervelend!

Nou meiden, goeie week alvast!

8. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Volgens mij word ik ongie :)
    Ben gewoon blij!

9. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Nieuwe meiden; welkom!!

@Djennis; gek he, dat je daar blij van word!

hier in de omgeving word iedereen zwanger.. maar vind t nog niet zo heel erg..:)

hoe vond je het concert? ging t allemaal goed?

succes allemaal meiden!

10. Argert

Argert Actief lid

Sep 5, 2012
    174
    195
    43
    Female
    Kan niet slapen. Toch wel erg spannend on te weten dat je morgen te horen krijgt waarom je niet zwanger kan raken zonder de hulp van de medische wereld. Echt een beetje bizar. Zo benieuwd naar de diagnose. Ik ga ervan uit dat ik hormonen moet gaan slikken, maar voor hetzelfde geld zegt ze straks dat ik überhaupt geen kinderen kan krijgen. Hopen op het beste en nu proberen toch wat te slapen. Tot morgen dames!!

11. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Djennes: dat zou fijn zijn, kun je naar volgende ronde! Raar dat je ongi in ene laat is zeg!

Argert: Sterkte! Heb misschien stukje gemist.. maar wat is de reden dat je naar zhuis moet... Nog steeds niet ongi vanaf april?? Succes!! Hopelijk komt jouw wens ook snel uit!

Hier mijn vruchtbare week, dus lekker om de dag aan de klus! :)

12. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    En mijn gevoel klopte ik ben ongesteld!
    Op naar de volgende ronde dat deze vruchtbaar mag zijn;)

Argert, Sterkte ik duim voor goed nieuws!

Lissy, heel veel klusplezier hihi dat het een mooi resultaat mag worden!

13. jj1308

jj1308 Lid

Oct 11, 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Fijn Djennes, dan kun je weer verder!

Tuttie: ik ken het gevoel, dat je lichaam toch lijkt aan te geven maar de test anders zegt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid...

Argert: Hoe is het gegaan?

Bij mij nog steeds hetzelfde, zit te twijfelen of ik naar de huisarts zal gaan.. Aan de andere kant denk ik nog even twee weken afwachten of ik dan ongesteld wordt en het inderdaad mijn eisprong was, maar twee weken duurt zo lang :$

14. Argert

Argert Actief lid

Sep 5, 2012
    174
    195
    43
    Female
    Zo meiden, we zijn weer terug. Gelukkig zoals ik had verwacht, ik mag vanaf vandaag Chlomid gaan slikken en dan hebben we over 1 week een echo om te zien wanneer we moeten klussen!! Manlief kreeg het wel even benauwd. Vanwege het roken heeft hij wat traag zaad af en toe. Dus hij moet toch ook echt stoppen. Hij heeft in ieder geval wel meer dan genoeg zwemmertjes. Dus ik ga nu voor mijn gevoel echt met de eerste ronde beginnen.

@Lissy777: ik ben begin april gestopt met de pil, maar was er al van overtuigd dat ik niet zwanger kon raken zonder hulp, omdat ik altijd een zeer onregelmatige cyclus heb gehad een mijn zus ook zwanger is geworden door hormonen te slikken, om die reden. Dus ik dacht: ik ga wel even naar de huisarts om in ieder geval advies te vragen. Hij zei toen meteen: wacht even tot september en kom dan een verwijsbrief halen want als ik het zo hoor; denk ik niet dat je zwanger kunt raken en ik ga je niet een heel jaar laten wachten!! Dus zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk na 144 dagen ongesteld geworden en daarna na 44 dagen. Nu dus. Dus vandaar!!

15. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    argert; wat fijn dat je meer duidelijkheid heb. apart gevoel zeker, dat je nu 'echt' kunt gaan beginnen.ben heel benieuwd...

vroeg me af ; is het nu de bedoeling dat we verder kletsen in de besloten club en hier niet meer of blijft dit ook gewoon?

16. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Hallo!

@Argert Heftig allemaal, veel succes komende tijd!!

@ Djennes fijne dat je weer ongie bent, nu weer aan de klus ;)

@ Lizzy Klusse!!!

@JJ1308 heb geduld, heb ik ook niet :p, maar toch doen!

@Muntje kan allebei :)

17. Lissy777

Lissy777 Lid

May 14, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Argert: Oke dan, heftig!! hopelijk door middel van clomid is het snel raak! En succes voor je mannetje met stoppen met roken! Mijn mannetje is nu ook gestopt, ik rookte alleen af en toe op feestjes, maar dat probeer ik nu ook niet meer te doen!! Wil zoveel mogelijk kans maken!!

Tuttie: sterkte met wachten!! Nega testen zijn altijd rot! Je kunt beter je ongie als eerst hebben, mijn NOD is 2 november, ik hoop dat ik niet de drang heb eerder te testen, maar das zooooooo moeilijk! Succes!!

JJ1308: jij ook sterkte met wachten! Pfff word je toch gek van wachten wachten wachten..... Succes!!

Fijne avond meiden! :)

18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Goedemorgen Dames!!!

Welkom nieuwe leden welkom welkom!!!

@argert fijn joh dat je nu "echt" kunt beginnen. Duimen op snel succes..

@lissy heel heel veel plezier deze week :D

Veel aanstaande NOD-jes en toch ook weer negatieve testen. Ik hoop zo dat het snel raak mag zijn voor een ieder. Ik gun het een ieder.

@mariska hoe heb je het gehad??

Hier eigenlijk niet veel nieuws te vertellen, we hebben het weekend de kinderkamer en de kinderwagen gehaald. Ook heb ik inmiddels de muren van de kamer voorzien van een andere kleur. Als ik alles klaar heb spam ik mijn foto's wel. Dit kan echter nog wel 10 weken duren. :)

Gisteren weer op extra controle geweest bij de VK. Beebje doet het prima, slaapt niet. Goh ik ook niet.
    Pijn blijft aanhouden. Verder waren alle lichamelijke controles prima. Ze gaan er ook niet van uit dat de pijn weggaat voor dat de kleine er is.
    Ach nog "maar" 120 dagen te gaan!

Zoons hebben de hele dag vrij vandaag en we gaan dus vanmiddag lekker taaitaai maken :) Vies spul...

Daarna mogen ze nog even twee dagen naar school en dan hebben ze een weekje vakantie! Helaas gaan ze vrijdag avond naar hun vader tot en met woensdag avond! :( In die situatie zit ook nog niet echt schot. Gaat van kwaad tot erger. :p Maar goed ik mag hun stiefmoeder niet villen of kwaad over haar spreken.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!!!

xxx

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey Dames! Ben ik ook weer eens ;) Mijn eigen opgerichte club.. Wat leuk om hier weer eens te zijn en te lezen.. Zijn we zomaar een half jaar verder.. En nog niet zwanger :( Althans, ikke dan he.. Ga proberen hier ook weer wat meer te lezen, ben benieuwd!
    x

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @liza28 ik duim voor je mee dat het nu deze ronde raak mag zijn.
    Wanneer is je NOD? Klopt je banner??

Share This Page