Niet helemaal... Banner ging uit van 34 dagen cyclus net als vorige 2 rondes.. Ben afgelopen ronde echter ook begonnen met ovutesten en temperaturen... Daarmee mijn ei gevonden op dag 26! Dus geen cyclus van 34 dagen maar volgens FF een cyclus van 40 dagen (terug bij af zeg maar haha).. Wel op dag 34 getest 's avonds, tegen beter weten in.. Was pas 8 dpo... Na afleestijd (10-15 min) verscheen een echte tuurstreep, omdat het pas na de tijd was beschouw ik die als negatief.. Sinds die tijd niet meer getest.. Vandaag dag 40 en morgen officieel NOD, temperatuur vanochtend nog steeds hoog en verder geen symptomen...Wil wachten tot vrijdag of zaterdag met testen.. Beter teleurstelling van rode duivels dan van witte testen Spannend dus nog even...
Het klinkt wel positief.. Alle hoop nog dus. Knap hoor dat je nog even wacht met testen. Als je zwanger bent dan ben je inderdaad over een paar daagjes ook nog wel. Laat de temperatuur maar mooi hoog blijven en dat je maar kots en kots beroerd mag worden de komende tijd Ik gun het je (haha dat klinkt niet echt vriendelijk)
Haha Matonneke, heel vriendelijk! Iets mooiers kan ik me nu nog niet wensen Dus liever kotsmisselijk en zwanger, dan buikkrampen en ongesteld... Ik laat het jullie uiteraard weten!
Heej Liza! Wat leuk dat je weer even hier komt kijken, gaat het verder goed met je? Spannende dagen dus, heb je de testen al in huis? Ik ben veel moe, daarom ook niet alle concentratie om alles steeds te onthouden wat iedereen typt, sorry daarvoor! Ik las over meiden die eindelijk ongesteld zijn, JEUJ, gek eigenlijk dat je daar nou blij van wordt, haha, had je voordat je zwanger wilde worden ook niet kunnen voorstellen. De laatste twee weken heeft mijn buik een groeispurt gehad, als ik nu bij bekenden binnen kom dan is de standaard reactie 'WOW, daar kun je niet meer omheen'. Ik zal snel eens weer een foto maken. Net naar de verloskundige geweest voor de standaard controle. Alle bloeduitslagen waren goed (ijzer, b12, etc), daar was ik wel blij mee. Kindje groeit goed, ze ligt wel hoog, dus nu krijg ik over 2 weken een vervroegde groeiecho (normaal is dat pas bij 30 weken), maar ik verwacht daar niet zoveel van, zij eigenlijk ook niet. Maar ik ga niet protesteren tegen een echo hoor De komende weken moet ik dus iedere 3 weken op controle komen, ipv 4, dat is vanaf 25 weken zo. En omdat mijn rhesus c factor negatief is moet ik ook over een paar weken mijn bloed laten prikken voor controle op antistoffen. Daarbij ook nog de fysio afspraken en je bent zo wel iedere week een keer op pad voor je zwangerschap. Ik heb een mooie witte schommelstoel gekocht bij de Praxis, eindelijk een stoel met een goede zithoogte. Ik ben er heel blij mee! Alle meubel onderdelen staan nu 2x in de grondverf, dus vrijdag beginnen we met aflakken, dat schiet dus nu ook op. Heerlijk Vrijdag op pad voor gordijnen en voor muurverf. Voor 30 weken zijn we hopelijk dan klaar met de basis van de babykamer. (muren, vloer, meubels, gordijnen) @ matonneke, hoe was de taai taai? Normaal vind ik dat niet te eten, maar zelf gemaakt vond ik het erg lekker! @ mariska, ik vergeet het steeds te zeggen, dus beetje laat, maar ik vind je een super mooie zwangere buik hebben hoor. Bij mij durven mensen nu pas (25 weken) naar mijn buik te kijken van 'jee die is zwanger'. Maar jij hebt een mooie punt in de buik! Lukt het een beetje met kleding shoppen?
hallo iedereen!! Eindelijk nog eens rust gevonden!!! Is beetje hectisch geweest laatste dagen!! Nu op mijn gemak in de zetel met laptopje!!! ZALIG!! eventjes ver terug kijken en tekstjes overlopen en kort reageren! Djennes: je ongesteldheid loopt ondertussen alweer op een einde, daar komt een nieuwe klusperiode aan!!!! alright!!! lizzy: nog eventjes, en dan terug testen!! Ik hoop dat je eindelijk je verdiende 2 streepjes krijgt!! andere meiden die ik vergeten ben, waar ik gelezen heb dat jullie overtijd zijn maar voorlopig nog geen 2streepjes, ik duim voor jullie dat jullie ofwel vlug ongesteld worden en kunnen beginnen aan een nieuwe ronde, ofwel dat jullie alsnog die 2vette strepen te pakken kunnen krijgen!!! @argent: yeeha eindelijk kun je aan het "echte werk" beginnen!! matonneke: Is het een nieuw slaapkamertje geworden? Ik hoop echt dat ons kinderkamertje afraakt tegen eind november. Wij gaan voor een kamertje van de ikea. Niet zo duur, maar heel mooi! jullie buggy was een quinny zeker? veel van mijn vrienden hebben ook een quinny, je hoort er alleen maar goeds van hé, wij zijn gegaan voor maxi cosi mura. een zwarte, lekker neutraal, ik zie dat graag. Dan met een roos dekentje erin. zie ik al zo voor mij!!! jammer dat er nog altijd geen schot in de zaak zit met je kids en ex!! Ik hoop dat het spoedig allemaal in orde komt mar2Bmam dat wow effect op de vrienden is zo leuk hé!! Bij ons is dit ook zo. Hier beginnen ze zelfs al spontaan mijn buik aan te raken!! Bij mijn dichte vrienden en familie vind ik dit leuk, maar soms heb ik van, handen af mensen, is mijn meisje!!! Als ik juist lees, zijn het 2dehands meubeltjes voor de kamer? Ik vind dit zo leuk!!! Alleen zijn mijn vriend en ik echt geen handige harry's!! Zelfs die ikea meubeltjes laten we door vrienden in elkaar zetten!! Ik wil ook een schommelstoel in de kinderkamer!! Nemen jullie baby bij jullie de eerste dagen/weken? Wij zouden graag proberen ons meisje van de eerste x in haar eigen kamertje te laten slapen. Mijn moeder verklaart me gek, maar ik wil het gewoon proberen, heb een babyfoon met camera, dus ik zie ze liggen!! Dank u voor compliment van mijn buik! Is voor mezelf hard wennen, omdat ik echt onzeker ben over mezelf, maar ik probeer trots te zijn op mijn buikje. Dat kledij shoppen lukt voorlopig nog goed, broeken haal ik van de c&a. en mijn topjes/truitjes van L&L, ik weet niet of jullie dit hebben? Zoiezo zie ik de zwangerschapshirtjes niet graag, die vallen zo wijd!! dus koop ik nog alles in mijn gewone winkels. Ik vind het mooi als het beetje spand rond mijn buikje!!!! voor de rest, heb ik een drukke week gehad tot nu. Zaterdag dus milk inc geweest!!! Was echt super!! Toen het muziek begon, had ik wel eventjes van "zit ik hier wel op mijn plaats, die muziek zo luid?? Zal dit niet schadelijk zijn voor Louise, maar toen ik naast me keek, was er een meisje die waarschijnlijk al bijna 7-8 maanden was, en een dubbel zo grote buik had als ik. Dus daar heb ik me vlug overgezet. Heb wel kalm gehouden, ter vergelijking met andere jaren waar ik bijna nooit op mijn stoel zat, heb ik nu toch wel heeel regelmatig gebruik gemaakt van mijn stoel!!! lichamelijk heb ik een goeie week gehad, bijna geen klachten, alleen beetje vermoeid. Maar dit haal ik nu in door deze rustige namiddag!!! sorry voor mijn veeeel te chaotisch berichtje meiden!!! saluutjes! xxxxxx
Argert heel veel succes! Matonneke, wat vervelend dat er geen oorzaak is, maar het is wel voor het goede doel Mariska D, zat de kleine louise nog mee te dansen? Fleur reageerde er in de buik altijd heftig op en is nu helemaal gek op muziek. Mar2BMam, gaaf een schommelstoel wilde ik ook maar is er nooit van gekomen en ben benieuwd naar je buik! Lissy, klus er flink op los Liza, Mijn duimen draaien als een gek voor een positieve test!! En natuurlijk voor de rest ook laten we nu alleen maar positieve voorbij laten komen? (anders post ik die van mijn dochter hihi mischien dat dat helpt) Hier is ongie nog helmaal aanwezig pff kan wel weten dat ik een week overtijd was krijg nu het dubbele bah! hoop voor de laatste x. Had bijna ovutesten besteld maar toen dacht ik van dat ik het niet kan gebruiken want we gaan een midweekje weg in de vruchtbare periode en mijn ouders gaan mee en die mogen natuurlijk nog niks weten dat we bezig zijn. Fijne dag dames!!!
Ik moet zeggen, louise was ontzettend rustig! Ik heb ze die avond bijna niet gevoeld!! Misschien kwam ze er juist kalm van, ben dan ook eens naar Regi geweest en toen was ze wel de hele tijd aan het bewegen!! Balen van je ongi!!!! Hoop dat ze snel overgaat! En dat er eindelijke positieve testen mogen langskomen, ik gun het jullie allemaal echt met heel mijn hart!! xxxxxx
hallo dames, Alles goed met jullie? Hier vandaag een rustig dagje! Straks beetje boodschapjes doen, en beetje stofzuigen. Hopelijk raak ik mijn zetel uit, ik zit hier zo goed. Ons meisje is zalig druk aan het bewegen in mijn buik, ik ben er gewoon van aan het genieten. Wil eigenlijk mijn zetel niet uit. Ik voel ze echt wel duidelijker en duidelijker!!! Deze namiddag komt mijn ventje thuis, ik verlang om hem terug te zien. Terwijl ik het echt wel gewend ben dat mijn ventje, 2nachten in de week weg is, voel ik dat ik toch meer behoefte heb om hem meer bij mij te hebben, en om meer geknuffeld te worden. Ik mis hem echt hard vandaag, hij kan niet vlug genoeg thuis zijn vandaag!! Heb een gevoel dat ik hem straks ga bespringen hahaha!! Morgen onze lijst gaan aanleggen!! Dat word leuk!!! Een winkelkar vullen en niet moeten betalen!! zalig!!!! Heb sinds mijn laatste blaasontsteking eigenlijk geen fysieke klachten gehad, buiten het zuur maar voor de rest is het best ok!!!!! genieten zelfs!!!! voor de meiden die voorlopig nog geen 2streepjes bemachtigd hebben, ik denk echt dat dit een vruchtbare periode is hoor, heb gisteren van 2vriendinnen gehoord dat ze zwanger zijn, is echt een babyboom in de vriendenkring, dus ik stuur al die positieve vibes naar jullie uit!!!!!!!!!!!! zalig weekend meiden!!!!! xxx
Haihai! Dank voor de positieve vibes Mariska D! Ik heb ze ook zeker nodig. Heb de hele week al last van m'n buik. Ik heb al zoveel verschillende pijntjes gevoeld. Herkent iemand van jullie misschien een pijn helemaal onderin je buik aan de rechterkant die doorstraalt tot in je lies?? Vond dat een hele aparte, heb dat nog nooit zo gevoeld. Pfff...wordt echt zo moe van die onzekerheid... Al die signalen die m'n lichaam geeft maar ondertussen gebeurt er helemaal niks Sorry hoor meiden voor m'n gezeur. Moest het ff kwijt... Iedereen een heel fijn weekend! En voor de meiden de bijna hun NOD hebben: ik duim voor prachtige positieve testen voor jullie!
@liza, wauw dikke proficiat, ik had gewoon erover gelezen dat je zwanger was!!! ik moest gewoon mijn positieve vibes veel eerder doorgestuurd hebben!!!!!! Geniet ervan!!!! voor de andere dames, ik hoop dat mijn positieve vibes ook op jullie werken!!!!!!
Even snelle reactie: Gefeliciteerd Liza!!!! Welkom op de roze wolk Heb je het al aan anderen verteld?
ah liza gefelciteerd! wat een goed nieuws..!! de positieve vibes zijn hier overgeslagen. ben gisteren ongesteld geworden. was de hele week kotsmisselijk; zelfs dat we even dachten zou ik zwanger zijn? (grappig hoe de mannen zoiets berekenen).. maar, ben dus ongesteld. 2 oktober was mijn eerste menstruatie dag en nu 20 oktober weer. vind het zo snel op elkaar. (weet het.. t is ook nooit goed ) maargoed; heb niks geen eisprong of iets gevoeld, zou ook niet weten wanneer die is. als je begin te tellen en je neemt ongeveer de midden weg, is dat al 4 dagen nadat mijn ongie over is. hoef je ook niet zo lang te wachten zullen jullie misschien denken, maar weet nog van eerder, was ik ook om de 3 weken ongesteld, t is geen prettig iets. getsie, klaagbericht.. fijne zondag dames, ben benieuwd of er nog positieve testen zijn!
Jeej gefeliciteerd Liza! Helaas hebben de positieve vibes mij overgeslagen... Vanmorgen getest en meteen erachteraan zag ik dat ik eindelijk (na 50 dagen) ongesteld ben geworden. Zonde van de test maar wel fijn dat we nu weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen. Fijne zondag allemaal!
voordat ik met de pil begon was ik ook om de 3 weken ongesteld. nu lees ik op internet dat als je om de 3 weken ongesteld word, de kans groot is dat je geen eisprong heb. zal ik dan ovulatie testen gaan gebruiken 1 periode om te kijken of ik daar zelf achter kan komen of wat zal ik doen? wat raden jullie aan? soms word ik echt boos om dit 'gezeur'. t lijkt me nou zo leuk als t is vanzelf ging allemaal..