April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wow Liza van harte!! Super hoor!

Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden, jammer, maar op naar ronde 7!

Muntje ik zou idd die ovulatietest gaan gebruiken en op internet uitzoeken wanneer de sprong ongeveer is en dan elke dag testen, succes!

2. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer meiden op naar volgende ronde...Komt goed!!!!

Muntje: ik zou ook proberen ovutesten te gebruiken! Wel dicht op elkaar je menstruatie, heb ook weleens gelezen dat je dan geen ei hebt, maar dat het dan alleen het baarmoederslijm is wat zich uit in "menstruatie". Je leest ook zoveel op internet, soms weet je ook niet wat je nou geloven moet.

Wil even zeggen tegen de zwangere dames dat ik het erg tof vind dat jullie zo voor ons blijven duimen en op de topic blijven! Jullie zitten toch in een andere fase als ons, en jullie blijven het volgen en posi vibes sturen! Top :D Bedankt daarvoor! :)

Fijne zondag! Liefs Lissy

3. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu even de aller eerste berichten van deze topic te lezen... Wel grappig om terug te lezen! Nu alweer halfjaar verder!

4. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Liza gefeliciteerd! Hoe voel je je? Had je al symptomen voor de test?

Een aantal dames ook weer ongesteld zie ik, fijn weer aan een nieuwe ronde te kunnen beginnen! Succes ;)

Zelf nog geen nieuws te melden.. Zou deze week denk ik woensdag of donderdag ongesteld moeten worden als ik inderdaad 1 menstruatie overgeslagen heb ofzo. Blijft een beetje vreemd, zit nu op dag 59.
    Nog leuke dingen gedaan afgelopen weekend?
    Wij zijn naar de Love & Marriage beurs geweest gisteren, want we gaan in augustus 2013 trouwen :D Was erg leuk!

5. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muntje, ik zou idd een maand lang ovulatietesten gaan doen, gewoon om het inzichtelijk te krijgen. Pff, ben je ongesteld, maar dan hoeft het dus nog niet ok te zijn, balen joh!
    @lizzy, we zijn al lang aan het kletsen he, ik ben al weer bijna 6 maanden zwanger... Is zo gek, had ik toen niet kunnen bedenken! Afgelopen half jaar veel gedeeld en gesteund. Hopelijk kunnen we over een tijdje zeggen 'weet je nog, toen nog niet iedereen zwanger was?'
    @jj1308, gefeliciteerd! ik ben alweer bijna 4,5 jaar getrouwd en ik herinner me de dag nog als gisteren. Zo leuk! En voorbereidingen kunnen stressvol zijn, maar zolang je alles doet zoals JIJ dat wilt en niet steeds denk over hoe anderen jouw bruiloft willen, dan gaat het goed komen!

6. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    EFKES tegen de realiteit aangelopen meiden!!!!!!!!! MIJN BORSTEN LEKKEN GEWOON!!!!!!!!!!!!! éééééééééééééééééééé.
    sorry maar voor mij was dit verschieten, opeens zegt mijn vriend, wat is die plek op je tshirt, ik zeg ik heb broodpudding gegeten, en dan kijk ik, en kijk ik goed! en nog eens beter!! Ik zeg OH MY GOD mijn borsten lekken!!!!!!!!!!!!!!!! dit had ik nu nog niet verwacht!!!

sorry voor mijn egoistisch berichtje maar dit is toch een stap dichter bij de realiteit, van damn, die bevalling komt toch wel dichterbij!!!!!!!! en dan auw dat zal pijn doen!!!!!!!!!

ik antwoord zeker nog op jullie berichten meiden!!

7. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ahhh mariska, gaat ie weer beetje? Kan me voorstellen dat je dat nog niet verwacht! Ga je borstvoeding geven? @jj1308: spannend trouen!!:D

8. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handig op je telefoon.... Trouwen bedoel ik...

9. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Hallo iedereen.

Ik ben terug van weg geweest. Normaal een maandje rust voor het forum maar ik kan het toch niet laten hihi. Zaterdag mijn eitje gevoeld en we hebben de dagen ervoor flink geklust. Jammer genoeg zijn we allemaal ziek en is er zondag dus niet veel van in huis gekomen. Maar dedagen ervoor geven ons wel genoeg kansen denk ik.

Liza, proficiat!

Ik heb ook gezien dat er veel doorgeschoven zijn naar de volgende ronde. Veel succes en dikke knuffel.

10. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    JJ1308, spannend wie weet;)

Mariska D, haha (sorry) maar je beschrijft het zo grappig de melkfabriek is al op gang, heb hier geen ervaring mee ja alleen na de bevalling een paar x gehad schaam schaam.

Lica Welcom back! en las net dat je beter kunt klussen voor de eisprong dan erna dus er is zeker kans spannend!!!

Hier is ongie weg dus we kunnen weer klussen hihi, vandaag weer bij de dokter geweest grrr heb allemaal rode vlekken op mijn rug buik en armen en die jeuken joh blijkt dat ik last heb van pityriasis rosea klinkt eng maar gaat wel weer over nou dat kan er ook nog wel bij.

11. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @lizzy ja het gaat weer :D!! Ik was daar efkes niet goed van! Weet dat het de natuur is, alleen niet dat het zo vroeg ging doorkomen! Las net op internet dat het blijkbaar kan vanaf 23weken, en ik was dan ook net 23weken gisteren :)

meiden, die opgegaan zijn naar volgende ronde, DIKKE DUIM!! Mijn positieve vibes hebben toch al wat geluk gebracht voor liza:):) Dus ik stuur jullie terug een potje positieve vibes door, een dubbele portie zelfs!!!

@djennes haha, als ik mijn berichtje teruglees, is het inderdaad grappig en beetje oversized drama! haha, ben dan ook een echte dramaqueen:p
    woehoe nu begint de leukste periode van de hele maand, de KLUSPERIODE!!! Go for it girl!!!!
    hopelijk ben je vlug af van je pity......krijg zelfs al jeuk van dit moeilijke woord!!!

Verder gaat alles hier goed, voel me af en toe nog beetje misselijk laatste dagen maar voor de rest blijven de lastige fysieke ongemakken uit, ben ik blij om, maar ja alleen die borsten die zijn begonnen met lekken!! was dus echt schrikken! Ik zei tegen mijn vriend, vanaf nu blijf je van die borsten af, die is sorry om het zo te zeggen, "geobsedeert van ze". ik mag er niet aan denken als we in een knuffelmoment zitten en dat ze opeens beginnen lekken:$:$

verder voel ik mijn kleine meid de laatste dagen heel duidelijk, en mijn vriend heeft zelfs ook een schopje gevoeld!! Tot nu toe kon hij ze nog niet voelen!!!

xxxxxxxxxxxx

12. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Jaaa ik ben eindelijk ongesteld! Kunnen we weer verder, wel fijn om eindelijk duidelijkheid te hebben.. Hopelijk krijg ik nu wel weer normalere cyclussen want zo hebben we wel erg weinig kans elke keer...

13. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Wat een berichten weer, leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!

@Mariska: kan me voorstellen dat het wel even schrikken was, dat verwacht je toch nog niet echt al met 23 weken. Hihi! Dank voor de positieve vibes, dat zal vast gaan helpen ;)

@jj1308: fijn dat je eindelijk weer ongesteld bent. Gek hè dat je nu blij bent om ongesteld te zijn. Dat herken ik zo. Ik ben ook nog steeds aan het rommelen met m'n cyclussen. Vervelend is dat hè om niet te weten waar je aan toe bent. Ik ga binnenkort maar beginnen met ovulatietesten. En met de positieve vibes van Mariska D moet het helemaal goed komen. :p

Nou meiden, goede week weer verder en klusze voor degene die in hun klusperiode zitten!!

14. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Mariska, best lastig dat ze lekken. Zou het dan ook niet kunnen verdragen dat men man er aan komt. Heb daar nu al problemen mee aangezien ze na mijn ei heel gevoelig zijn.

Jj, ben je bezig met ovutestjes? Inderdaad best wel lastig dat je zo onregelmatig bent.

Djennes, moet je iets van medicatie nemen?

15. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ja ik heb een zalf om de jeuk tegen te gaan en dat is echt een opluchting. Nu hopen dat het over gaat want vooral op de rug is het erg.

16. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Djennes: he bah jeuk is zwaar irritant!! Heb ook weleens problemen met me huid gehad, gelukkig nu weinig meer last van...

Dat wachtbankje duurt weer errug lang... Durf het niet hard op te zeggen(doe ik ook niet,daarom is dit forum zo ideaal!!) maar heb stiekem best wel goede hoop voor deze maand...Vanochtend op me werk had ik een kramperig gevoel aan 1 kant van me buik(hield paar uurtjes aan), wat door trok naar mijn rug. Zo nu en dan menstruatie achtige krampjes,felle steken in borsten en veel trek in foute dingen! Net zelfs pizza gegeten, terwijl ik doordeweeks altijd van de groente ben! Vind gezond eten erg belangrijk.. vandaag alleen niet :p

Ik hoop op innesteling vanochtend! Maar ja tis weer afwachten! Enige wat zekerheid biedt is een posi test en dat moet nog even wachten! Hoe is het verder hier? Fijne avond lady's

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    pff mijn zus is momenteel aan het bevallen..zit hier thuis beetje wortel te schieten..

zelf zit ik in onzekerheid.
    ben misselijk; errrg misselijk soms. vorige week dacht ik van de griep; die is over en nu nog steeds misselijk.
    raar gevoel in de buik, aant einde van de dag ook n gespannen gevoel in de buik.. darmen reageren anders..
    alles is anders.

krijg een beetje t idee dat ik zwanger ben, maargoed ik weet ook dat als je met dat idee speel dat je lichaam raar kan gaan doen. :)
    weet niet zo goed wanneer ik moet testen.

onzeker he. niks aan..

lissy; ik hoop het voor je!!
    djennes; hopen dat de jeuk snel over is!!

18. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend muntje dat je zus ligt te bevallen!! Hopelijk gaat alles goed! En voor jou hopelijk ook posi test!!xxx

19. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Djennes, moet je vaak smeren? Want op je rug heb je altijd iemand nodig om je te helpen. Hopelijk is het snel over!

Lizzy en muntje, spannend! Dat wachten is zo verschrikkelijk he.

Muntje, heb je een onregelmatige cyclus of niet? Je kan altijd een testje wagen he.

Ik heb weer een enorme baaldag. Weet je het is niet dat wachten op zich maar gewoon niet weten naar waar je aftelt. Stel dat ze mij zeggen: in januari ben je zwanger. Ok dan weet ik tot wanneer ik aftel. Maar nu.... het kan morgen zijn maar het kan ook nog een half jaar duren, of misschien langer.

20. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    nou ze is al 11 uur bezig en 1.5 cm..dus schiet niet op. gaat weer net als de vorige x en dat klote ziekenhuis helpt gewoon niet. terwijl ze het zo beloofd hebben..

nou ik weet niet wat mn cyclus is. maar ben 2 okt ongi geworden, en werd nu zaterdag ongi dacht ik. maar dat was 2 dagen en weer over. zaten 18 dagen tussen dus.
    maandag op dinsdag weer overnieuw misselijk (voelde me
    kiplekker voor de rest) en overgegeven. nu ochtend misselijkheid.
    en zo'n raar gespannen gevoel in me buik..

heb vanmorgen getest.. haha ik kan niet wachten. heb ik een hekel aan. :)

waar ligt het bij jou dan aan Lica, of t januari word of langer?

Deel Deze Pagina