April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Muntje, en wat was de uitslag van je test?

Neen, ik weet niet hoe lang het nog zal duren. Dat is juist het punt. Het kan deze maand zijn of volgende maand maar even goed pas binnen 5 maand.

2. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Thanks Marika D, ik voel de vibes al ;)

Ben een paar dagen lekker weg geweest met mijn vriend, we hebben vakantie, dus alle tijd om te ''klussen'' :)

En Muntje, Djennes en Lizzy(sorry als ik je vergeten ben) we gaan er voor de volgende ronde!!!!

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    @lica, negatief!

mijn zus is bevallen van een zoontje!! alles goed gegaan, ruggenprik gehad.was best eng, ze voelde dr been niet meer na de bevalling. maar t is allemaal goed gekomen!

vannacht weer lekker staan overgeven. vanmorgen weer een nieuwe test; weer negatief.
    zo raar; maandag tot woensdag misselijk; 1 keer overgegeven, gister niks, toevallig dat ik tegen m'n man zeg; nou dr zal wel niks aan de hand zijn want m'n misselijkheid is weg. en vannacht weer raak.
    nadat ik heb overgegeven loop ik ook van onder leeg. (sorry..)

wat heb ik toch?

toekomstige mams: zet m op! fijne vakantie!!

fijne dag allemaal!

4. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muntje, wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Sja, hopen dat het zwangerschap is en je over een paar dagen toch positief test! We hopen met je mee :)
    Rest van de dames, wat goed dat jullie het zo volhouden op het wachtbankje en met inderdaad alle onzekerheid over wanneer het raak ik. Respect hoor!

Hier alles goed, beetje druk, maar bekken gaat nu wat beter. Zwangerschapssporten helpt echt goed, een aanrader voor als jullie allemaal zwanger zijn, want sporten zonder begeleiding vind ik toch wel eng en ik hoor mensen die zelf door sporten dat ze dan toch ze veel gaan doen of de verkeerde dingen en daardoor uiteindelijk klachten krijgen aan bijvoorbeeld rug of bekken.

fijne dag, lekker genieten van het zonnetje!

5. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Hier vandaag weer naar de dokter geweest het is nu veel erger geworden zit bijna van mijn billen tot aan mijn wangen zelfs de armen zitten onder :( ik heb er nu een 2e zalfje bij gekregen en een kuur van 10 dagen. Mijn dochter heeft een drankje gekregen om beter te kunnen slapen want de afgelopen nachten word ze panisch wakker zo zielig! Hoop dat het allemaal beter word want maandag gaan we een midweekje naar drenthe (nooit ergens last van en dan ga je weg en dan krijg je die kwaaltjes)

Lica, Mijn lieve man smeert mij met alle liefde in inclusief een massage. En ik snap wat je bedoeld knuf!!

Muntje, Gefeliciteerd Tante!
    Weet je ook wanneer je NOD ongeveer is? Lijkt mij toch wel echte zwangerschapsverschijnselen. Mijn duimpjes draaien hoor!

En ook voor de bijna testers *DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM*

Fijne dag dames!

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    O ik heb een krabbel op mijn profiel wat vinden jullie?

7. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Muntje, jammer van je negatieve testen. Misschien test je gewoon te vroeg? Wanneer is je NOD. Ik moet wel zeggen dat er een maag-darm virus aan het rondgaan is. Dus misschien daarmee misselijk Heb er ook mee gezeten. Al was het bij mij vooral de darmen. En het heeft 1.5 week geduurd. Maar de hoop niet opgeven geen bloed = goed.
    Trouwens ook nog eens proficiat tante.

Djennes, oei dat is niet zo leuk. Hopelijk werkt het tweede zalfje. Geniet van je weekje weg!
    I.v.m. die krabbel, van mij mag die persoon bij het clubje. Nu vraag ik mij af, wat houdt dat juist in dat clubje? Is dat gewoon om duidelijk te maken dat wij hier schrijven of kan je via dat cluvje bv. Naar iedereen een persoonlijk berichtje sturen. Ben hier redelijk nieuw vandaar dat ik het niet goed weet

Toekomstigemams, klus ze!

Mar2bemam, blij te horen dat je bekken al wat beter is.

Vanwaar is iedereen hier eigenlijk afkomstig? Ik ben van Belgie, en woon in een klein dorpje tegen Mechelen(tussen antwerpen en brussel)

8. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hallo iedereen, vlug eventjes bijgelezen!
    Ik zie dat veel dames terug bezig zijn met een nieuwe ronde!! Veel succes!!!!
    @lizzy, muntje, hoe is het met jullie?? Ik zie dat er toch wel wat symptomen aanwezig zijn??? SPANNEND!! Ook mijn duimen draaien!!!
    @djennes hoe gaat het met de jeuk? hopelijk al beter?
    @muntje, hoe gaat het met je zus? ik lees dat het een zware bevalling was??
    @mar2Bmam, Goed dat het beter gaat met je bekken. Gelukkig hier nog niet veel last van gehad, wel enorm veel last van het zuur!!!
    @matonneke????? alles goed met jou????

Hier aan het genieten van een rustig weekendje, zalig!! Deze namiddag verjaardagsfeestje van mijn nichtje, (broers dochtertje), Yana wordt 4!! Wij verjaren dezelfde dag 31oktober, dus Yana heeft haar feestje nu, en volgende week is er bij mij een klein feestje.

Anders verloopt alles vlot,wel heeeel veel last van het zuur!!! Lijkt net of mijn slokdarm in vuur staat, doet echt heel veel pijn!!! 5november terug naar gynecoloog, ik zal er eens van praten! En 16november 3Decho, woehoe november word echomaand!!!

Ook heb ik gisteren mijn kleine meid, voor het eerst ZIEN bewegen, zalig!!!!

xxxxxxx leuk weekendje xxxxxxx

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    hoi mariska!
    kun je er niet iets tegen nemen? gaviscon mag je als zwangere gebruiken, te krijgen bij de drogist.
    met mijn zus gaat het goed!
    heerlijk zo'n klein ventje, apart dat er in ene tractors in huis staan..was meiden speelgoed gewend daar :)

ik test niet meer. ben dr klaar mee. meeste klachten zijn ook weg dus ja.. zal idd nog wel n nasleep van de griep zijn.

lica; ik kom van de veluwe..

fijne dag!

10. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Muntje, dat ik denk ik wel een eindje rijden van bij mij thuis. Heb het net een bekeken op google maps want wist het niet liggen.

11. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb weer even terug gelezen! Muntje gefeliciteerd met je neefje!

@Mariska: jij ook bijna jarig! Ik dinsdag, happy b-day to usss:p

Vrijdagavond werd ik licht in me hoofd ijskoud en heb ik tot 4 uur snachts wakker gelegen van de misselijkheid, zaterdagochtend crackertje gegeten maar de hele dag een weeig gevoel. Vandaag geen last gehad ervan. Pffff dagen duren zo lang.. misschien is het wel een griepje, wil het weten!!!! Op zijn vroegst donderdag testen denk.....

@Mar2Bmam: fijn dat je je beter voelt!! Met bekken schijnt echt pijnlijk te zijn...

@Lica: ook ik snap wat je voelt... Hopelijk duurt het wachten niet lang meer... Voor de klussers: KLUSZE enjoy!! Voor de mensen met pijn: sterkte!! En voor de mensen op wachtbankje... SUCCES!!! :D

12. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @ lica vergeten te zeggen dat ik van belgie ben, vanuit het verre westvlaanderen!! Moorslede

@lizzy ik wil je geen valse hoop geven, maar dat klinkt toch wel heel positief!!!! Ik heb natuurlijk makkelijk spreken ik teste al 6dagen voor nod positief, maar als je al misschien de kwaaltjes hebt, zou de hcg dan al niet aanwezig zijn!! Oh wat ben ik stout, ik mag je eigenlijk niet aanmoedigen om te vroeg te testen!!

maar toch alvast ook een dikke proficiat voor jou verjaardag!! hoe jong word je? Ik 25!!

13. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariska: haha ik heb nog wel even aan je gedacht vandaag... "mariska testte 6 dagen van te voren posi hmm" en toen daarna " neeeee lissy als je het maar laat, je wacht tot donderdag!!" haha om teleurstellingen te voorkomen probeer ik toch donderdag....:p Ik wordt 24 jaar :) las trouwens later in je bericht dat je je meisie hebt zien bewegen.. WOW life is great momentje ;)

ik hou jullie op de hoogte!! En jullie mij :D Fijn weekend xxxxx

14. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariska: En dank je! Jij ook alvast een hele fijne verjaardag en dikke proficiat!!! hieperdepiep hoeraaaa :D xxxx

15. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Hier gaat het al ietsje beter met de jeuk zit nog wel helemaal onder maar de medicatie slaat aan gelukkig.
    Alleen staat de wasmachine overuren te draaien want Fleur is ziek:( ze lag al in bed en begon inneens te huilen ik naar boven doe de deur los en dacht al wat stinkt het hier en ja hoor haar hele kamertje zat onder (zal verdere details besparen)
    Dus hoop echt dat morgen over is want de gaan een weekje weg.

Voor de bijna testers mijn duimen draaien overuren!!!
    (ik ga lekker flink klussen :p )

Dames ik zal een beetje proberen mee te lezen op vakantie!

16. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach arm kind.. Hopelijk voelt je meiske zich gauw beter! Geniet van je vakantie!! Gelukkig gaat het met de jeuk beter!

Veel plezier met klussen!!! :p

17. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    LIZZY GELUKKIGE VERJAARDAG!!!!!! hopelijk krijg je het fantastisch cadeautje ooit!!!!!!!!!!! xxxx

18. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @matonneke alles goed met jou?

19. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meissie!!!!!:D xxxx hou jullie op de hoogte!!

20. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd matonneke tijdje weggeweest.... Hopelijk gaat het goed met je matonneke?? xxx

Deel Deze Pagina