April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    mar2Bmam, dank u wel voor je lief berichtje! Wat een drama gisteren zeg. Ik ben er nog niet goed van. Heb echt al 2dagen gewoon last van huilbuien!! Mijn soep was beetje te oranje, wel echt hé, begin ik gewoon daarvoor te wenen!!;)!! tis gewoon beschamend! Mijn vriend en ik hebben ondertussen de ruzie bijgelegd. Hij was wel lief, ik probeer inderdaad zoals je vriend zegt ook wat liever te zijn. Maar als vrouw kun je daar toch gewoon niets aan doen aan die hormonen, of is dit ech een flauw excuus.

Ivm, gent het is geen operatie hoor. Ik moet nu mijn hand laten testen op mijn percentage voor invaliditeit! Daarvoor moet ik allerlei testen doen+ ongeveer 2weken een korte revalidatie om terug kracht in mijn handen te krijgen.
    Ik heb mijn rijbewijs hoor, maar ik ben geen held om ver te rijden, en me te laten rondrijden, zou beetje veel zijn hé elke dag me laten weg en weer rijden. Ik bijt gewoon op mijn tanden 2weken.

ik heb je vergeten te zeggen, dat je echt heel mooi zwanger bent, zo een mooi buikje. Ik kan niet geloven dat jij overgewicht hebt meid, zou je totaal niet zeggen op de foto!!

nou ik ga me even samenrapen, en mijn volk laten toesstromen. Ik zit hier met 13man vandaag in mijn huis. verjaardagsfeestje. gelukkig heb ik het me makkelijk gemaakt met broodjes met soep.

vele vele groetjes en dikke knuffel xxxxxx

2. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Hallo dames ik ben erweer!
    Het was alleen niet voor herhaling vatbaar omdat Fleur ons allemaal had aangestoken. s'maandag was ze gelukkig een stuk beter en kon ze alles weer binnen houden, dinsdags was ik en mijn man ziek woensdag mijn moeder en donderdag mijn vader! Lang leve de vakantie! de jeuk werd ook weer erger zelfs mijn gezicht zit onder auw dat doet wel zeer! Mensen zitten mij gewoon aan te staren als of ik 1 of andere enge besmettelijke ziekte heb bah! Maar de griep is gelukkig weer weg!
    Kzal nu stoppen met klagen!

Van het klussen is niet veel gekomen helaas maar volgens mij voelde ik gisteren mijn ei maar ik ben bang dat deze ronde ook aan mij voorbij gaat!
    Morgen is het feest want mijn mannetje word 30 jaar! (2 jaar terug had ik een mooi cadeau een positieve zw test en nu heb ik nog niks oeps)
    en ik word ingewerkt bij mijn nieuwe job :D!

Genoeg over mijzelf!

Lissy wat jammer ik had er zo goed gevoel over!

Mariska D je hebt een hele dikke knuffel nodig *knuffel knuffel* hormonen kunnen soms rare dingen met je doen (na de zwangerschap kan het ook nog ben er net een beetje af;) )
    en succes met je hand!

En alle buikjes die weer langskomen Super mooi!!! echte meidenbuikjes!!!

Als ik iemand vergeet sorry!

3. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Gefeliciteerd Djennes!
    Mijn vriend zijn verjaardag hebben we vandaag ook gevierd(31) met al zijn zussen en kinderen *ik jaloers* waarom zij al wel :(
    Maar ik zit alweer op het wachtbankje te wachten op een positieve uitkomst :)

Balen Lizzy, volgende ronde!!!

Mooie foto's met buikjes!! Ik ben altijd zo bang dat wanneer ik zwanger ben een enorme vochtvasthoudend persoon ben. En er dus helemaal niet meer uitzie, meer als een ballon :p

@Mariska D gelukkig heb je het weer bijgelegd, ruzie is niet fijn helemaal wanneer je in zo'n hormonale achtbaan zit! Heel veel sterkte komende tijd daarmee!

Fijne week allemaal!!

4. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @lissy ahhhh balen...

@djennes hmmzz dan toch maar snel op zoek naar een cadeau. Hopelijk komt zijn mooiste verjaardagscadeautje een maandje later. Duim duim

@tuttie gecondoleerd met het verlies van je oma. 93 is inderdaad een prachtige leeftijd, maar nog altijd te vroeg als je echt van iemand houdt. Ik duim mee dat de pillen gaan werken voor je.

@mariska allereerst heel veel succes vandaag met het traject. Het hormoonmonster heeft je goed te pakken zeg. Heel normaal voor een zwangere vrouw. Ik herken je frustratie van niet slapen. Dat werkt niet echt mee. Misschien kun je hiervoor net als ik slaappillen krijgen? (moet wel zeggen dat ze bij mij niks gedaan hebben) Gelukkig is de ruzie weer uit de weg. Gewoon lekker zeuren, janken en klagen hoor.. Zwanger zijn is niet altijd even leuk. (Hier ben ik ondanks slaapgebrek sinds 7 weken extreem lief tegen partner. dat is gewoon eng:))

@Toekomstigemams ik duim voor je mee dat ook jij snel je grootste droom ziet uitkomen.

---------------------------------------------------------------------
    Goedemorgen ladies,

Het weekend zit er weer op!!! Wij hebben een heel fijn weekend gehad. Vrijdagavond zijn we bij mijn moeder gaan eten. Daarna de kinderen naar hun vader gebracht :(. Zaterdag hebben we een huisje bekeken en daarna in de middag naar mijn schoonouders. Daar zijn we blijven plakken en in de avond zelfs de sjoelbak er nog bij gepakt. Erg gezellig. Om half twee waren we weer thuis. Zondag zijn we bij mijn vader geweest en daar ook gegeten. Nog boodschapjes gedaan.
    Zaterdagnacht helaas niet geslapen door pijnlijke harde buiken wederom. Zondagochtend ook nog plat gelegen. Echt niet leuk.
    We hebben ook kerstplannen gemaakt. Op kerstavond gaan we gourmetten bij ons thuis met mijn vader,stiefmoeder,twee jongste zusjes,grote zus, zwager,schoonvader,schoonmoeder,zwager,schoonzus en oom. Uiteraard wij ook met vier man erbij. Dat word 16 man kwijt raken aan tafels. hihi ik heb er nu al zin in. Nu hoeven we lekker niet de deur uit. Er was verder ook niemand die gourmetten in huis leuk vind.
    Ik ben er helemaal klaar voor om de kerstboom weer in de kamer neer te zetten :) nog even 1 maandje wachten.
    Wat zijn onze mannen allemaal dicht op elkaar jarig. Hier is vriendlief 12 december jarig en word 33. Kijken hoe ik alles weer ga bergen in huis. Schoonvader is eentje van 12. Dus hij heeft een nogal grote familie. Ik heb gescheiden ouders dus dat tikt ook lekker door.

Nu ga ik eerst weer stoppen want mijn verhalen worden TE lang.

Fijne dag en week dames..

xxx

5. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    hoi meiden!! Allereerst heel erg veel dank voor jullie knuffels, die deden me oprecht veel deugd, deze pagina is soms echt een grote steun.

Dit weekend dus nog mijn feestje gehad hier thuis, 13man in huis. Was echt geen lachertje met mijn hormoonmonster in me. De tranen stonden gewoon de hele dag in mijn ogen, van ontroering, geluk, nog verdriet over hoe ik mijn vriend behandelt heb. Die jongen verdiende dat niet, die rijdt minstens 11uur op een dag, en ik zou nog eisen dat hij in de zetel slaapt. hem dan nog zo uitschelden. En mijn vriend die heeft me gewoon vergeven, en praat er niet meer over. Heb het gevoel dat hij nog liever tegen me is geworden, Hij heeft me veel meer knuffels nu, toen mijn familie zaterdag wegging, had ik cadeaubonnen van de c&a en L&L gekregen. Dus ik wilde nog vlug achter een winterjas, na een hele lange zoektocht toch een gevonden, mijn vriend heeft daar zelfs gewoon kalm gebleven, normaal kan hij daar niet tegen, heb zeker 15jassen gepast en de 1ste gekocht :D Het zweet stond op mijn vriends voorhoofd.
    Zondag genoten van een rustig dagje thuis. deed me deugd

gisteren dus naar uz gent geweest!! Ik was bekaf, ben vertrokken om 11U en was maar om 18u thuis. Nu verwachten ze in uz gent van me dat ik een revalidatie zou doen tot eind kerstperiode, 5x in de week!! van 13u tot 17u reken daar nog de treinuren bij en ik ben elke dag op stap van 11U tot 19U!! dat terwijl ik nu bijna 6maanden en straks 7maanden zal zijn!! Dus je kan rekenen dat ik terug in traantjes thuis kwam. Ik zie dat helemaal niet zitten. Ik was gisteren al bekaf, en had al buikpijn omdat ik niet heb kunnen rusten.

Straks naar gynecoloog, zal straks es alles eruitgooien. mijn slaaptekort, constant het zuur, nu nog uz gent erbij. Misschien dat ze medisch kan bewijzen dat ik dit niet aankan, en dit mag doen in een dichter ziekenhuis. Ik ben namelijk gebonden aan uz gent, omdat ze daar mijn invaliditeitspercentae moeten berekenen.

ook hebben ze me beetje een gevoel gegeven, van waarom ben je aan kinderen begonnen met zo een handen, komt er op neer dat al mijn spieren in handen en armen heeeel slap zijn, en mijn houding is helemaal verkeerd doordat ik me zodanig focus op mijn bewegingen in handen. Oh meiden ik stop hier met zagen, ik zou hier gewoon heel dit internet kunnen voljanken :D!! Wil jullie dat toch niet aandoen, bedoeling is dat dit een leuke pagina blijft voor ons allemaal!!!!!

@djennes: jammer dat jullie vakantie in het water is gevallen!! Je sukkelt nu toch al een tijdje met die vervelende jeuk! Hopelijk is die nu toch wel snel weg!!! Heb je dan cadeautje gevonden voor je man???

@toekomstigemams meid ik hoop zo erg voor jou dat het prijs is!! Wanneer mag je testen?? Ik gun het je van harte, moet niet makkelijk zijn om in de familie altijd tussen kids en mama's te zitten terwijl het jou grote droom is om zelf mama te worden

@matonneke is er al verandering in de zaak ivm met je ex en de kids? Is het contact al wat beter?? Die pijnlijke harde buiken zijn waarschijnlijk niet makkelijk!! Constant die pijn!! Jeetje wat een drukke bende met de kerstdagen, hopelijk een gezellige drukte!! Ik zou daar niet tegen kunnen! Maar wel leuk dat je dan gezellig thuis bent! ik ben beetje beschaamd om het te zeggen maar onze kerstboom staat er gewoon al!!:p:p we hebben hem dit weekend gezet, we waren gaan wandelen in zo winkel met kerstspullen, en we waren zo in de sfeer gelopen dat we thuis gekomen zijn en de kerstboom hebben uitgehaald!! haha! iedereen verklaart me zot, zo vroeg!!! maar het is toch lekker gezellig!!

ik ga jullie laten, ik vertrek naar de gynecoloog, hopelijk is alles in orde met ons meisje!! Sorry vooooor alweeeeeeeer zo een lange tekst!!!!!

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Lieve lieve lieve Mariska het zit jou ook niet echt mee.
    Ik hoop dat je gynaecoloog iets voor je kan doen. Want het is niet aan te raden dat jij die hele reis gaat maken hoogzwanger 5x per week. Terwijl je er aan onder door gaat.
    Ik weet hoe het is om niet te slapen. Je kunt helemaal niks meer hebben, je hele lijf komt in opstand. Ik hoop dat ze er iets op kunnen vinden zodat jij met een goed gevoel kunt "revalideren". Dichterbij. Ook nog eens bij iemand waar jij je goed bij voelt. Ik duim voor jou!!!!!

Wat leuk dat je toch eindelijk een jas gevonden hebt.
    Heerlijk dat je partner zo geduldig met je was. :) Ik moet wel zeggen dat mannen sneller kunnen vergeven hoor als hun vrouw zwanger is. Dat is schijnbaar een zo geregelde emotie bij mensen. Vrouwen worden wat kribbiger tijdens de zwangerschap en mannen wat gemoedelijker (in de meeste gevallen) Geniet van de knuffels en de steun.
    Overigens dat hij dagen van 11 uur werkt houdt niet in dat je niet boos op hem mag worden. :D

Hier gister ook een emotionele dag gehad (voor mijn doen) hele dag op de bank gelegen omdat ik om de vijf minuten minimaal 1 pijnlijke harde buik had. Tussentijds was proppie van binnen de boel aan het verbouwen (leuke filmpjes van gemaakt) Ik was dus compleet gesloopt aan het einde van de dag. Last van mijn rug, buik, benen en vooral ook frustratie. Ik had van alles willen doen en voelde me ZOOOOO nutteloos. Toen partner er weer was zag hij het gelijk al. Het eerste wat hij vroeg was : Gaat het wel? Mijn eerste poging tot antwoorden was: Ja hoor prima. (ik kan absoluut niet liegen) zijn reactie: Mag jij wel liegen tegen pappie? :) nee dat mag ik niet. sinds het begin van onze relatie liggen we elke avond al tegen elkaar aan op de bank. Gisteravond niet anders. Zo lief, hij hield me stevig vast en masseerde me rug en heeft 2 uur lang mijn buik gewreven. Zelfs in bed heeft hij mij geen seconde los gelaten en als hij met zijn rug naar mij toe lag zei hij steeds kom tegen mij aan liggen. Zo kon ie nog steeds mij vast houden. De schat.

Het verhaal ex blijft spelen. Mijn partner is binnenkort jarig 12-12-12. Ik had graag gezien dat de jongens daarbij aanwezig zouden zijn. Op 15-12 omdat vriendlief op zijn verjaardag over ver zit voor SM cursus (store manager). Nu heeft ex de kinderen dat weekend. We hadden op laten nemen in het contract dat in dat soort gevallen het mogelijk is dat de kids er toch bij mogen zijn. Nou zijn nieuwe partner heeft dus besloten dat het beter is van niet. Dus het gaat NIET door.
    Mijn partner is op dit moment meer vader dan hun echte vader ooit geweest is en ooit zal worden. Het is allemaal zeer kwetsend. Het doet hem ook veel pijn. Maar goed hij zegt het is goed zo. Wij leggen de jongens wel uit waarom ze er niet bij kunnen zijn. Ooit gaan ze inzien dat hun vader niet echt goed bezig is. Maar daar moeten zij zelf achterkomen en dat gaan wij hun niet vertellen.

Nu hebben zij in ons weekend een feestje en wat denk je? ze hebben het lef om te vragen of de jongens daar bij mogen zijn.

Hier valt Sintmaarten dit jaar op een zondag. Bij ons lopen ze op zaterdag dus met hun lampion. Is mijn weekend. Dus wij lopen ook met ze. Ik had al gezegd dat ik 2x lopen te veel vind, omdat ze in het dorp hiernaast op maandag lopen. (waar ex woont) Nu kwam dus de vraag van hun kant : wij willen maandag met ze lopen.
    Tsja dat gaat dus mooi ook niet door. 2x lopen vind ik te veel.

Het gaat al met al dus erg goed. "ahum".... :x

Nu ook weer genoeg van mijn kant. Hihi...

fijne dag dames..

xxx:)

7. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    nou hier ben ik al terug..... kwam ik toe in ziekenhuis, en zei mijn naam en dat het voor dr rommens was, kreeg ik opnieuw een slag in mijn gezicht. Sorry mevrouw, de gynecoloog is er vandaag niet we hebben je willen bereiken maar kregen je niet aan de lijn!!!!! (heb sinds kort een nieuw telefoonnummer)!!!!!!! Heb daar es serieus mijn gedacht gezegd is niet meer de eerste keer dat afspraken verandert worden!!!!!

PFFFFFF dikke tranen terug!!!!! Ik ben naar mijn moeder gereden, '45min rijden maar ik had echt geen zin om vandaag alleen te zijn. Afspraak is nu verzet naar vrijdag, 1klein positief ding is dat mijn vriend nu mee kan gaan.!!

Wat is dit eigenlijk voor week!!! Letterlijk alles valt tegen!!!!!
    heb nu mijn vorige huisdokter gebeld, die mijn verhaal kent van mijn handen. En ik hoop dat hij iets kan regelen voor me!!

@matonneke, jee, die harde buiken!!! Kunnen ze dat echt niet onder controle krijgen? Dat moet inderdaad heeeeel slopend voor je zijn!!! We hebben geluk met onze ventjes!! Stiekem jaloers dat je alle dagen je ventje bij je hebt, normaal ben ik het gewend dat mijn ventje 2nachten weg is, maar nu mis ik hem enorm. En ik voel dat hij het ook niet zo makkelijk meer vind. Kreeg vandaag een mega lief berichtje van hem, over ons gezinnetje, dat wij een heel leuk gezinnetje zullen vormen met ons meisje en ons nellytje(chanel onze hond:p)

Dan heb jij nog eens je zorgen over je ex erbij!!! tis zoals je zegt, hopelijk snappen je jongens op een dag dat hun papa niet zo goed bezig is.
    kga je vlug laten want moeder roept dat eten klaar is, nu mag ik nog op mezelf wonen en volwassen zijn!! Als moeder roept moeten we aan tafel:p:p

xxxx

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Goedemorgen dames!

@mariska jeempje het zit jou ook echt niet mee. Wat een rot dag heb jij gisteren gehad. Hoe is het vandaag??? Wel fijn dat je naar je moeder bent geweest.

Hier ook eindelijk na lange tijd weer eens wat gezelligs te melden. Gisteren is ons bod geaccepteerd. Nu is het afwachten of de hypotheek er net zo makkelijk doorheen loopt. Dan kunnen we eind dit jaar, begin volgend jaar nog verhuizen! YES. Op deze manier kan ik eigenlijk thuis blijven bij de kinderen. Voor 20 december moet alles rond zijn. Wie weet dus wel met de kerst verhuizen. hihi... (is wel iedereen vrij, hulp genoeg)

Verder beleef ik hier weinig, de jongens zijn weer naar school, het is pet weer en ik ben alvast maar dingen gaan uitzoeken. :) Als we gaan verhuizen moet het uitgezocht zijn, als we niet gaan verhuizen scheelt het ook weer dan is alles netjes! hihi :)

Rustige dag vandaag dus, hopelijk kan ik morgen weer verder in de kinderkamer nu laat mijn lichaam het nog niet echt toe! :(

Nu maar weer verder met rondje instanties bellen :x

Fijne dag dames!!!

xxx

9. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    Hallo, ik zit nu op de trein richting gent. Ik moet er om 13u zijn. Zalig dat je internet hebt op de gsm, de tijd gaat veel sneller zo. Ik heb gisteren via de huisdokter die 6wzeken revalidatie van me kunnen afgooien. Nu moet ik gewoon de 2weken doen zoals afgesproken om mijn testen te doen voor invaliditetspercentage. Wel ben ik redelijk bot behandelt door de arts aan de telefoon. Ze zei dat ze heel ongerust was over mijn rechterpols, en ze niet weet hoe mijn hand zal reageren op de baby. Dat ik de zorg van een baby niet mag onderschatten. Ik had het gevoel dat ze me een slechte moeder noemde nog voordat mijn klein meisje is geboren. Maar ik weet van mezelf dat ik een harde tante ben, en me niet zal laten doen. Ik verbijt al 4.5jaar elke dag pijn en dat zal later in de toekomst niet anders zijn. Ik heb besloten dichter bij huis mijn rechterpols te behandelen en hulp in huis in te schakelen zodat mijn focus voor de 100% naar mijn kleine meid gaat!!!!

Wat een leuk nieuws je verhuis!!! Ik hoop dat de bank alles toestaat! Wat leuk, een nieuw begin, met je meisje, gezinnetje, in een nieuw huis. Een nieuw gezellig nestje maken. Bedoel je da je dan fulltime thuisblijft met jongens? Super! Moet stiekem beetje lachen als je wil bezighouden in de kinderkamer terwijl je hoogstwaarschijnlijk je baby in ander huis word geboren. Haha!

Bij ons is de babykamer afgewerkt qua schilderen nu nog gewoon babykamertje naar ikea halen. We krijgen het kamertje als cadeau van de meter!! Super hé!! Hebn een mooi kamertje zien staan , een wit. Onze kleuren zijn gewoon lekker neutraal, geen babyroze of zo. Wel wit gecombineerd met soort lichtbruin. Wil dan van die mooie ouderwetste roze kadertjes hangen!! Xxxxxx

En met de andere meiden alles ok?? Sorry dat ik hier beetje zo de pagina egoistisch heb belabbert!!! Ik zal het nooit meer doen!!! :) emotijd is over!!!!!!

10. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @Matonneke top dat het bod is geaccepteerd! Hopelijk kunnen jullie snel verhuizen! En wat betreft je ex, hij komt er op een duur vanzelf achter wat hij heeft gemist!!!

@MariskaD wat vervelend die pols! Hopelijk gaat het snel beter en het lange reizen is niet fijn als het maar helpt! En tuurlijk ben je geen slechte moeder! Beetje flauw dat de arts dat een beetje liet doorschemeren!

Ik ben eindelijk weer een beetje beter was gisteren misselijk en hoofdpijn, vanochtend ging het wat beter, dus toch maar naar het werk, maar ben toch weer ziek naar huis gegaan.
    Zou dit een innesteling of iets dergelijks kunnen zijn? Wie had ook deze syptomen; koud, misselijk, hoofdpijn, moe.
    1 Nov had ik mijn eisprong en 16 nov mijn NOD, zou het kunnen?

Liefs!

11. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Goedemorgen!!

matonneke; wat fijn , vooruitgang!! hopelijk schiet alles zo'n beetje op nu.

en Mariska; hoop dat je je wat beter voelt, wat een ellende zeg. slaap tekort is niks waard.. hopelijk kom je er in het ziekenhuis uit, naar als ze zo tegen je doen. goed voor jezelf opkomen, en snap niet hoe ze jou het gevoel van slechte moeder kunnen geven. gewoon slecht.

ik heb in 1 week alle 3 de boeken van 50 tinten gelezen. wat een afleiding, heb een week niet aan alles hierom gedacht.
    moest gister ongesteld worden, niet geworden. (als ik aan 19 dagen hou, zoals de vorige keer.)
    kon het niet laten, een een zwanger en kids dipstick test gedaan :p ooo wat erg zeg.
    maargoed zag niet echt wat, behalve n wit streepje, weet niet of het wat betekend of dat het gewoon het streepje is van 'hier hoort een streepje te staan zeg maar. moest ook echt goed in t licht kijken. ik wacht het af, reken op ongesteld.

fijne dag!!

12. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    alles goed met iedereen?? Hier is de rust wat teruggekeerd, mijn ventje komt straks naar huis en houden we een gezellig weekendje. Mijn vriend heeft geregeld dat hij vroeger thuis komt, binnen een uurtje dan gaan we samen naar de echo. ik verlang zo om ze te zien!!

@toekomstigemams, hopelijk voel je wat beter? ik heb niet echt iets gevoeld van inesteling ofzo, alleen was ik een 1week en half voor nod extreem moe.

@muntje die boeken van 50tinten wil ik ook wel eens lezen, heb er al zoveel van gehoord, maar weet niet wat te verwachten. is dit dan eigenlijk een erotisch boek??
    ik duim voor je dat je weldra positieve test in handen hebt!!!

aan iedereen een prettig weekend gewenst!! xxxx

13. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    ja er is zoveel ophef over, maar ik vond het wel meevallen.
    was eerder benieuwd hoe het afliep, met de hoofdpersonen zeg maar. (zal niks verklappen.)
    vond het echt de moeite waard, alleen heb ik soms de stukken waar ze het 3x op een dag deden zeg maar overgeslagen, dat ben je op een gegeven moment wel zat.
    ik zeg: aanrader!

nog geen bloed, wel steeds buikpijn. dus denk dat gewoon ongi dr aan komt.

fijn weekend!

14. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Hier ben ik weer :D

Jarigen die geweest zijn nog van harte gefeliciteerd!!!
    was ik vorige x vergeten *schaam*

Matonneke super dat het bod geaccepteert is gefeliciteerd!!

Mariska D wat een drama weer jeetje zeg het zit jou ook niet meer en helemaal dat ze zich bemoeien met je zwangerschap! weet hoe het is als het je gezegt word grr. *Dikke Knuff*

Muntje, Hoop dat snel je ongie er is dan weet je waar je aan toe bent (of nog een positieve test?)
    De boeken 50 tinten kan ik lenen van mijn schoonzus hoop dat ze die morgen meeneemt ben er heel nieuwschierig naar!

Hier een druk weekje gehad maandag was mannetje jarig en heeft niks gehad van mij shame on me:)!!! wilde een lekker geurtje kopen bij de drogist ga ik naar binnen netjes hallo gezegt en loop naar de parfum heb daar echt een kwartier rond gelopen terwijl de verkoopsters 3 Stuks gewoon met elkaar een het beppen en giechelen zijn en ik ben niet zo van het om hulp vragen wel irritant kuchen dus boos weggelopen! Mijn man ook uitgelegt en hij wil helemaal niks hebben alleen een spel voor de playstation maar die komt pas in 2013 uit dus krijgt ie die van mij!

Gisteravond na lange tijd weer naar de bios geweest met een vriendin (we waren elkaar uit het oog verloren maar we hebben elkaar weer gevonden) en het was gewoon gezellig wat heb ik dat gemist! Volgende week gaan we weer want Twilight komt uit yes!

15. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Ha djennes! gefeliciteerd met je man!

mijn ongi is er nog niet, word ongeduldig want heb vanmorgen een test gedaan en niets.
    mijn temp was 0.2 hoger vanmorgen, maar weet ook niet of dat wat inhoudt.

mijn humeur word er niet beter van. ben beetje bang dat ik gewoon niet ongi word en niet zwanger. net zoals de eerste maanden.

maargoed. heb genoeg gezeken hier :D

16. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

May 12, 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    @muntje, wat vervelend zeg zulke onzekerheid, voel je je verder wel ok? Hopelijk is het gewoon een laat ei en daardoor late innesteling etc.

@djennes, ik heb die neiging dus ook he, als die lui lopen te beppen en niet opletten ga ik er niet heen van 'ik wil geholpen worden'. Ben ook wel eens nijdig zo'n winkel uitgelopen. Wel fijn dat je nu alsnog een kado hebt, zo'n uitgesteld kado heeft ook zijn charme :) En leuk de bios!! Twilight films zijn heerlijk makkelijk en vermakelijk, ik vind de boeken trouwens ook echt leuk (in het engels gelezen een paar keer).
    @Mariska, veel plezier met je weekend! Hoe was de echo??
    @toekomstige mams, gaat het alweer wat beter met je hoofdpijn etc?
    @matonneke, gefeliciteerd met het huis! Heb je nog aan de kinderkamer kunnen werken?

Na een paar goede weken deze week weer een slechte gehad met veel last van bekken, maar ik ben nu wel zo ver dat ik gewoon mijn dingen doe ondanks de pijn. Anders ben je zo gebonden aan huis. Wel gesport en er kwam een goede vriendin langs die ik al een tijd niet gezien had. Dus verder wel leuke week gehad. Lekker opgeschoten met de kinderkamer en dit weekend gaat die ook nog verder afgemaakt worden (de basis dan, daarna aankleding!).
    Kraamzorg kwam van de week voor intake, was gezellige vrouw, wel kletsmiep :) Volgens haar mag je je baby echt niet de eerste weken in de kinderwagenbak laten slapen, terwijl wij dat wel van plan waren als ze bij ons op de kamer slaapt de eerste drie weken ofzo. Dan is ze meer geborgen en ligt ze warmer dan in een ledikant... Wat vinden jullie? ik hoor gemengde reacties.
    Vanmorgen verder met gordijnen naaien op het oude naaimachine van mijn oma, zo leuk!

Fijn weekend iedereen!

17. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    De boeken vind ik zelfs nog spannender :)
    Kun je ipv de reiswieg een wiegje neerzetten? Had ik ook bij fleur.
    Welke instelling gaat bij jullie kramen?
    Ennuh ga je de baby kamer nog showen?
    Hoop dat de pijn minder word!

18. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    Oké effe opnieuw, net een hele tekst getypt, en per ongeluk gewist!!!!:x:p

@djennes, ik ben ook zot van twilight!! Zaterdag staat steevast al gereserveerd voor de nieuwe film!!!
    @muntje genoeg gezeken??? Ik denk dat na ik vorige week hier niemand genoeg zeiken(of hoe zeg je dat):p Ik heb geen ervaring met tempen, maar ik hoop wel dat je vlug zekerheid hebt! Die onzekerheid knaagt waarschijnlijk enorm? Ik denk dat dit heel normaal is dat dit op je humeur speelt!!
    @mar2Bmam hopelijk voelen de bekken beter aan? Wel respect voor je dat je toch gewoon doorgaat met je dingen. Wel tijdig rust nemen hé meid! Ik probeer vanaf dinsdag terug te gaan zwemmen! Zal nog even mijn badpak moeten passen!!!:p

hier is de rust dus teruggekeerd! Mijn vriend is zo lief voor me!! Hij beseft dat ik het nu rustig aan doe, en knuffelt me zoveel. ik ben van mijn kant ook mijn best aan het doen om niet meer zo bitchie te zijn, en liever tegen over hem!!

Die 6weken revalidatie heb ik afgewimpeld, op eigen risico wel, want dokter ging niet echt akkoord! We hebben kleine compromis, dat ik hier bij mij thuis verder doe met kine, aangepaste behandeling voor polsstabilisatie en overbelasting. Nu moet ik alleen gaan naar gent voor die testen ivm met invaliditeitspercentage. en dat zal verspreid zijn over 2weken. woensdag moet ik terug van 13u tot 17u

en dan de echo..... wat een speciale....
    Voor de eerste keer gezichtje gezien van onze poppemie!!! Wat een mooie meid!! Ik was zo fier!!! gynecoloog zei ook dat ze een mooi rond kopje heeft!! en alles in orde, een voorbeeldbaby zei de gynecoloog en ik terug zo fier als een gieter!!!
    Onze meid weegt nu 830g!!!!! Goed boven het gemiddeld dus!! Dat belooft voor over 3maanden!! Dat zal pijn doen!!!!!!!!! :p:p
    dan de weegschaal.......... ik ben dus deze maand 3kg bijgekomen!!! damn dat was verschieten!!!!!!! ik probeer dus nu echt die goestingkjes te laten.... maar dat ik zo moeilijk. ik heb echt altijd honger de laatste tijd. Ik kan iets overgegeven hebben en dan direct weer honger hebben???!!

en dan keek de gynecoloog inwendig of alles nog goed dicht zat, en dit was het geval, maar ohhhhh wat deed dat pijn. vriend zei dat gynecoloog dus met vuist en arm in me is gegaan!! Ik weet niet of hij overdrijfde heb hetzelf niet gezien, maar miljaar dat deed echt pijn!

vandaag rustig dagje thuis. beetje boodschappen gedaan. In kruidvat een mooi zwangerschapshirt gekocht, 4,80euro! Maar die zit echt heel goed, normaal ben ik niet voor die bedrukte tshirt, staat op mom2be, maar kvind het echt nog een mooi, verder hebben ze ook mooie babyspullen in kruidvat, ik verschoot ervan. Heb nog een wikkeldeken gekocht, roze natuurlijk!!! voor 10euro, en tis echt een zacht fleece dekentje!!!

meiden, zalig weekendje!!!!!! xxxxxxx

19. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik heb op 2 november positief getest. HCG gehalte was echter slecht nl maar 33. 2 dagen later amper gestegen tot 44. De kans is dus heel heeel groot dat ik een miskraam zal krijgen. Ik heb het momenteel heel moeilijk. In mijn naaste omgeving wordt iedereen zwanger of het niets is. Ons is een tweede wondertje (voorlopig?) niet gegund. Omdat ik het heel moeilijk heb met al die roze wolkjes ga ik het forum even laten rusten totdat ik het zelf weer wat beter aankan.

20. Fleurige

Fleurige Niet meer actief

heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    Hoop dat het toch goed komt!

Share This Page