Lica wat heftig!!! Hopelijk komt het toch nog goed met je HCG waarde!! Sterkte! Mariska D dankje, het gaat alweer beter Ik ben vandaag naar de paranormale beurs geweest. De paragnost zag dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen....hmmm dat is niet wat ik wou horen maar ik krijg er wel 1 zei hij. Ik ben benieuwd! Fijne week allen!!
Hallo allemaal, Tijdje afwezig geweest omdat er toch weinig veranderde, maar zal morgen eens gaan bijlezen hoe het met iedereen is. Nog steeds aan't wachten op 2e ongi, al doet mijn lichaam op't moment ff vreemd. Heb al 3 dagen met afvegen wat lichtbruinig slijm en vanmorgen opeens wat ongi-krampjes (niet heel sterk), dus dacht dat ik misschien ongi ging worden. Probeer net met douchen te kijken of ik nog wat wijzer kon worden qua cervixslijm, blijken er allemaal (sorry het klinkt smerig) hele donkerbruine, bijna zwarte slijmklonten te zitten. Iemand een idee wat dit kan zijn? Maak me toch even wat zorgen wat dit nou weer kan zijn. Hele kleine kans trouwens dat vorige wk eisprong is geweest, maar weet ik niet zeker.
@lica jeetje wat heftig!!! Heel veel sterkte, en een dikke knuffel! Ik hoop dat het misschien toch goed komt! xx
Hey meiden! Daar ben ik weer.... heerlijk om ieders verhalen weer te lezen Ik ben ondertussen begonnen met ovulatietesten. Vandaag een lichtroze streepje dus het gaat de goede kant op. Hopelijk deze maand ook een kortere cyclus Het was wel even hard typen voor jou Mariska.. ik ben ook een keer al m'n test kwijt geweest. Had opeens per ongeluk alles geselecteerd en t vervolgens gewist. Niet zo handig, haha! Fijn dat de rust weer is terug gekeerd en je vriend zo lief is voor je. Wat goed dat je voor jezelf op bent gekomen bij de arts! Het lijkt mij zo een prima compromis toch? Wat geweldig dat je het gezichtje van jullie meisje hebt kunnen zien, dat was vast een fantastisch moment Kruitvat is een leuke winkel he, ik heb al zo vaak superschattige dingen gezien. Ze hadden pas spuugdoekjes en wikkeldoeken van forever friendsbeertjes. Zo ontzettend lief. Ik ben dan echt in staat om het al te kopen. Maar ja eerst maar afwachten of er wel een kleintje komt. @Muntje hopelijk krijg je snel zekerheid. Ik weet hoe je je voelt. Die onzekerheid is zo vervelend daar wordt je gewoon echt sacherijnig van. @Mar2BMam voelt je je al wat beter? Wat naar zeg dat je zo last van je bekken hebt. Niet teveel jezelf voorbij lopen hoor. Ik begrijp het wel dat je nog van alles wilt doen maar je moet ook op tijd rust nemen hoor meid! @Lica heel veel sterkte! Ik hoop dat het toch nog de goede kant op gaat. Fijne week allemaal!
AKB, wat raar als je het niet vertrouwd zou ik de huisarts ff bellen. Toekomstigemams, hoop dat de paragnost het verkeerd heeft gezien wat raar he Tuttie85, duim voor een korte cyclus en positief natuurlijk Mariska D, Mooi is dat als je de kleine meid zo ziet het liefst wil je er uren naar kijken. En qua gewicht kan nog veranderen Fleur werd ruim 7 pond geschat en ze was krap 6 pond. Hoe gaat het met de babykamers? Hier zegt mijn gevoel dat het raak is deze maand maar ja eerst wachten tot ik kan testen en dat duurt nog zo lang.... voor mijn gevoel.
Ik weet het niet precies omdat ik mijn eisprong waarschijnlijk eerder heb gehad maar vrijdag ga ik een test doen.
Spannend Djennes! Ik wacht nog ff(als ik niet al ongesteld ben geworden) tot zondag ofzo *DUIM*DUIM*DUIM*
ik kwam.vandaag nog en test tegen en de verleiding kon ik niet weerstaan. Foto staat in mijn fotoalbum al is de test duidelijker in het echt. Durf nog niet blij te zijn.
@djennes, ik zie de streep!!!! En die is toch al redelijk duidelijk voor 6dagen te vroeg te testen!!! binnen paar dagen, knaltest?!!!!!!!!!!!!! ik hoop het zo voor jou!!! Het ziet er toch al heeeeeel goed uit!!!!!!
Goedemorgen dames.... Ik lees later even alles bij heb alleen het tuurtestje gezien.. Oehhh spannend. Duim duim duim. Ook voor de andere aanstaande NOD-ders duim ik mee. Hier gaat het echt slecht. Door omstandigheden echt heeeeel erg veel stress. Waardoor ik dus al twee nachten niet geslapen heb. Gisteren extreem veel harde buiken gehad. Ik voel beebje al een hele tijd heeeeeel erg veel. Sinds gisternacht helemaal niks. Gister overdag niet vannacht niet en nu nog niet. Partner lief dus in de stress naar het werk vertrokken. Ik schiet toch ook nog wat meer in de stress. Als ik haar voor half twaalf nog niet gevoeld heb ga ik bellen met de verloskundige. Ik ga nu nog even proberen te slapen. De kinderen zijn naar school en ik heb dus even tot kwart over 12 de tijd. Fijne dag dames. xxx
Ik heb even heel snel alles doorgelezen om weer even bij te zijn, @Lica, heel veel sterkte, hopelijk pakt alles wel goed uit! @matonneke, heb je geen protocol 'leven voelen in je buik'? Ik heb zo'n papiertje waarop staat met hoeveel weken je hoeveel leven zou moeten voelen en wanneer je je vk moet bellen. waarschijnlijk is je meisje gewoon ook heel moe en nu aan het bijslapen. @djennes, wat spannend!!! Hopelijk snel een knaltest! @toekomstigemams, jij mag dus ook al snel testen, jeetje, hier duimt er nog een voor je mee
@djennes, vandaag terug getest? Ik deed elke dagen testen van 2v5 kruidvat, en ik zag ze telkens duidelijker en duidelijker worden!! Ik hoop dat jij dit ook krijgt!!!!!.. @toekomstigemams spannende tijden voor jou bijna!!! Nog paar daagjes.......brrrrr! Ik duim hé!!! @matonneke, ik snap dat je wat ongerust bent, ka gerust zijn zoals mar2bmam dat jou meid aan het bijslapen is. Zoals ik vorige week ervaarde was louise in mijn geval wat drukker dan normaal. Denk dat ze misschien zo op mijn stress reageerde, en dat jou meidje net tegen over reageert! Hopelijk heb je al wat kunnen bijslapen! Rusten is altijd goed!!!! Hier alweer op de trein richting gent. Hopelijk ben ik er vlug vanaf! Heb weer buikpijn zoals bij mijn blaasontstekingen vorige keer. Dus ik denk dat nummer 4 zich zal aanmelden. Ik drink nogtans veel water Gisteren gaan zwemmen, had er deugd van. , ik was van plan om in de namiddag te poetsen,en had mijn stofzuiger klaargezet. Ik zette me 5min in de zetel en zonder dat ik het wist of voelde aankomen was ik 2,5uur in slaap gevallen. Ook snachts slaap ik al enkele uurtjes meer dan voordien. Denk dat het door dat pilleke komt voorgeschreven van de dokter. Is op homeopatische wijze! Saluutjes meiden xxxx