@Matonneke rustig aan stress is niet goed voor jullie!!!!! @Mar2bman & Mariska D & Muntje dank jullie!! @Djennes alweer een test gaan?? Fijne avond!
heey dames! Ik heb toch maar de verloskundige de vraag voorgelegd van hoe vaak ze nu voelbaar zou moeten zijn. Dit is met deze termijn minimaal 6-8 x per dag. Aangegeven dat ik dus helemaal niks voel. Ook niet na van alles en nog wat geprobeerd te hebben. Gelijk langskomen dus. 15:00 uur waren wij er (manneke kon gelukkig mee, die zat ook in de stress) Ik wou eigenlijk alleen maar even het hartje horen. Dan zou ik wel weer tevreden zijn. Tot mijn verbazing liepen we naar de echo kamer. Het eerste shot via de echo was gelijk een mooi sterk kloppend hartje. Weg last van onze schouders. Je hoorde gewoon twee mensen tegelijkertijd opgelucht zuchten. Meisje bewoog wel ietwat. Ze had haar neus in de placenta geduwd en ook haar voeten. Doordat mannetje van alles en nog wat wou weten hebben we een lange echo gehad. Ze heeft ook de groei gemeten. Nu met 26.6 weegt ze 1030 gram. Loopt precies op schema. Alleen hoofdje loopt een weekje voor. (oh oh) maar keurig. Grote voetjes van maar liefst 5.6 cm. We hebben zelfs haar gezichtje nog kunnen zien in 3d. WAUW. Partner riep heel hard : Ze heeft precies jouw lippen en gezichtsuitdrukking. Daar hou ik zo van bij jou. Mijn zoons hebben dat ook. Erg blij. Volgende week de officiƫle groei echo!!!!!
Wat een opluchting Matonneke! En wat fijn dat je een echo kreeg! Heerlijk he dat je zo hoppa naar de vk mag komen als je belt. Geniet van je avond!
Matonneke gelukkig is alles goed en ook nog goed kunnen spieken Ik heb vandaag een kv test gedaan maar hier krijg ik meer een schaduw lijntje En de test van gisteren heb ik ook goed bekeken maar het streepje is half roze en half grijs raar ben zo bang dat deze ook weer vals is. Morgen test ik nog 1x mocht deze weer vaag zijn wacht tot maandag als ongie er niet is en bel ik de dokter! Ben er nu en beetje klaar mee! Sorry voor mijn geklaag maar ik pies bijna elke maand positief terwijl het elke x vals is
Matonneke, wat fijn dat je zo snel terecht kon bij de vk en dat alles goed gaat met je meisje. Leuk dat je een extra echo kreeg Toekomstigemams, spannend zeg! Over een paar daagjes testen. Ik duim hard mee voor een positieve test. Djennes, ik heb ook even gekeken naar je test. Het is idd lastig te zien. Bij het tweede plaatje zie ik wel een stukje roze, maar ook een stuk grijs zoals je zelf al zei. Ik zal hard voor je duimen dat het alsnog een hele duidelijke positieve test wordt. En anders inderdaad maar eens naar de dokter, kan me voorstellen dat het heel vervelend is om elke maand vals positief te testen.
Ik baal enorm en mijn man ook! Maar we blijven positief we zien wel wanneer het raak mag zijn. Heb mij ook voorgenomen om er nog minder mee bezig te zijn en ook geen banner in mijn handtekening te zetten. Hoe is het met jou dan?
@Matonneke super dat alles goed met de kleine is! @Djennes echt balen, op naar de volgende ronden en misschien is de ha wel een goed idee. Ik ga sowieso niet meer voor nod testen, daar krijg ik alleen maar teleurstellingen van. Ik wacht nu ook heel braaf Fijne avond!
@matonneke, blij dat alles in orde is met je meisje!! @djennes, ohhhh balen meid! Dit moet zo frustrerend zijn. En zoals je zegt, raar dat je toch al paar keer vals positief hebt getest. Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord!! Veel nieuwe moed in de nieuwe ronde!! hier morgen de 3D echo!!! ik kijk er naar uit! xx
@Spannend Mariska! Ook een nieuwe foto? @Djennes al contact met ha gehad? Vind het echt gek dat het steeds positief is en dan weer niet en zo frustrerend voor jou! Fijn weekend allen!!
Voor mij helaas een nieuwe ronde! We gaan er weer voor Wat is het hier rustig! Jullie zijn vast leuke dingen aan het doen, fijne dag nog!
Balen zeg, gaan we samen naar de volgende ronde! Hier wil ongie nog niet goed doorbreken het blijft bij roze afscheiding en alleen bij afvegen inlegkruisje blijft schoon? Raar he. Morgen toch ff de dokter bellen!
Hoi meiden, Djennes: Jemig... Knuffel! Na mijn laatste ongesteldheid was ik er ook even klaar mee met alles wat met zwanger worden te maken had, ik wil gewoon zwanger zijn en je wordt er niet meer zwanger op om er zo gefocust mee bezig te zijn, het maakte me alleen maar ongelukkiger. Ben sindsdien niet meer op forum geweest en heb ook minder behoefte om alles op te zoeken. Positieve test is enige wat duidelijkheid geeft, dat besef heb ik echt na mijn laatste ongi, jemig wat was ik er van overtuigd zeg dat ik zwanger was!! toen was het echt een klap toen het niet zo bleek te zijn. Sindsdien heb ik het los gelaten! Laat me lijf me niet meer in de maling nemen helemaal lukt natuurlijk niet, maar het gaat wel goed met me! Voorgaande maanden was ik zo gefocust op mijn NOD. De dagen telde ik af. Nu niet meer. Mijn NOD is volgende week vrijdag weer. En ben veel leuke dingen aan het doen! Dus meiden sorry dat ik even minder op site ben, maar voel me stuk beter nu ik het even van me af heb gezet. Ik kom zo nu en dan spieken hoe het met jullie gaat natuurlijk!!!!! Helemaal weg ga ik natuurlijk niet Xxxx Liefs
@toekomstigemams, wat jammer dat deze ronde geen raak is. Dit moet zo frustrerend zijn! Alvast heel veel succes in je nieuwe ronde!!! @djennes, naar de dokter geweest? @lissy, Ik begrijp je reactie hoor! Denk dat ik zelf ook zo zou bestaan. En er zo op fixeren is inderdaad ook voor niets goed! Ik ben blij voor jou, dat je wat afstand hebt kunnen nemen. Misschien zal het nu gelukt zijn voor je het weet! Ben wel blij dat je niet helemaal van de site gaat!!!! ik zou je missen hoor!!! Hier alles rustig! Een heel gezellig en romantisch weekendje gehad met vriend. Ondertussen helpen mijn pillekes om te slapen, en kruip ik nu zelden in de zetel om te slapen, alleen als vriend heel vroeg moet opstaan! Was lang geleden dat ik nog heel weekend in bed bij vriend ben blijven liggen! dus echt een zalig weekend met alle romantiek en passie erbij! Ik heb er zo van genoten dat mijn vriend en ik zo verliefd rondliepen, precies of we zijn nog maar samen!!! Vriend zij dat hij bijna zijn meisje van voor de zwangerschap terug had! Ik weet zelfs niet meer hoe ik was voor mijn hormoonopstootjes!!!! Wel was ik beetje verschoten gistermorgen, Na een vrijpartij was ik bloed verloren. Had ik al eens eerder gehad, maar heel weinig. Nu was dit wel meer, stond op punt om naar het spoed te gaan, maar verminderde toch snel, en ik besloot nog eventjes af te wachten, en bloed was weg, en ik voelde Louise vrij vlug bewegen. Dus ik ga ervan uit dat alles goed zit. Volgende maandag terug op controle bij gynecoloog. De 3D echo was prachtig, Ons meisje weegt 922g! en heeft een prachtig snoetje! superfier!!!!! Morgen naar invaliditeitsarts! brrr, ik ben echt bang van die artsen, die kunnen echt heel vies uit de hoek komen! Maar ik probeer er kalm onder te blijven! verder ben ik bezig met praktische zaken, de papieren van de geboortepremie in orde maken!! is dit ook 1200euro bij jullie in nederland? verder nog bezig aan het uitkijken voor geboortekaartjes!!!! xxx alvast heeeeeeel veel groetjes mariska en kleine Louise
jakkes, hele tekst getypt en is nu weer weg!!! gr******!! @toekomstigemams! Ik gun het je zo van harte, dit moet zo frustrerend zijn. Veel succes in deze ronde!!! @Djennes al naar dokter geweest? @lissy ik begrijp je reactie hoor, ik denk dat ik ook zo zou reageren!! Zo frustrerend, iets willen, en dat het nog niet gelukt is! En er zo op gefixeerd zijn is inderdaad ook niet echt goed! Misschien lukt het jullie nu voordat je het weet! Ben wel blij dat je niet volledig van de site weggaat hoor!!! hier alles rustig. rustig en gezellig en romantisch weekendje gehad! Mijn hormonen zijn wat gaan liggen! Mijn pilleke om beter te slapen helpt ook. Ik kruip nu zelden in de zetel, alleen als vriend heel vroeg in de nacht op moet. Dit weekend zelfs heel weekend bij vriend in bed blijven liggen! Was zo zalig om weer naast hem wakker te worden, heel dicht bij hem! Was dan ook een weekendje met alle passie en verliefdheid!!! ZALIG Net als vroeger! Vriend zei zelfs dat hij zijn meisje van voor de zwangerschap terug herkende! Wist niet of ik dit echt als een compliment moest opnemen, maar we hebben er toch hartstikke om gelachen! Wel klein beetje paniek gistermorgen, na een vrijpartij wat bloed verloren. Heb dit al eerder voorgehad maar dat stelde niks voor, nu was het toch wel meer. We stonden op punt om naar het spoed te rijden. Maar besloot eventjes af te wachten, en bloeden stopte vlug, en ik voelde louise vlug bewegen. Dus voelde dat alles in orde was. Volgende week terug controle gynecoloog. 3D echo was ook echt de max!! ons meisje weegt 922gr! En heeft een heeeeel snoezig gezichtje!! Zo fier op ons meisje!! Morgen naar controle arts van invaliditeit, ben soms echt bang van die dokters, die kunnen zo vies uit de hoek komen, en bekijken je soms van "wat scheelt er nu aan die hand" En kun jij nu nog niet werken" ben bang dat ze me gewoon van de invaliditeit gooien! Maar ik probeer me rustig te houden en er niet teveel op te denken Verder bezig met praktische zaken, geboortepremie in orde brengen, is dit in nederland ook 1200euro? uitbetaald aan 7maanden zwangerschap? geboortekaartjes uit zoeken! verder heeeeeel veel groetjes mariska en kleine Louise xxxxx