miljaar, tekst stond er toch op! alles opnieuw geschreven voor niks! valt het op dat ik een nieuwe gsm heb??? haha
Haha Mariska D zo hebben we wat extra's te lezen Fijn dat het goed en ook met de kleine natuurlijk. Zover ik weet bestaat geboortepremie hier niet, dus geen 1200. Wel moet je je kind erkennen en inschrijven, volgens mij is dit gratis. @Djennes wat raar! Hopelijk breekt het snel door! @Lizzy777 Ik snap je helemaal, je wordt soms gewoon gek van jezelf, je wilt het zo graag, dat het haast een obsessie wordt :S Ons wachten moet toch een keer beloond worden??!! Liefs Toekomstigemams
Daar ben ik weer vanmorgen is het eindelijk doorgebroken, maar woensdag toch naar de dokter om dit te bespreken en het slaapprobleem van Fleur pff begint nu toch op te breken die gebroken nachten. Mariska D, kregen we maar zo'n geboortepremie altijd mooi meegenomen toch. en een super weekend gehad lees ik! Ga je de echo nog showen? Lissy, fijn is het dat je het een beetje van je af kunt zetten, ik heb het nog niet helemaal maar probeer er hier ook minder op te kijken (ik vind dat zo moeilijk) O ik ben ook nog niet naar de bios geweest ga nu vrijdag heb er zo zin in!
heey lieve meiden, Djennes: alvast heel veel succes morgen bij de dokter, ik snap dat jij er heel moe van word. Ik baal voor je mee (en duim nog harder) Mariska: Gaat goed met je nieuwe telefoon he!!! haha geweldig. Leuk dat de echo zoooo mooi was, wij mogen morgen weer voor een echo. Zaterdag de 4d/hd echo.. Succes bij de arts. :x Dat ze maar begripvol mogen doen. Lissy: Ik blijf ook voor jou mee duimen hoor. Wat goed dat je het wat meer kunt los laten. Dat zal inderdaad een fijner gevoel geven. Toekomstigemams: jij ook weer heel veel succes in deze ronde, duimen draaien ook weer voor jou! Hmmz hoe het hier gaat? Weer erg veel pijn. De hele dag door om de 3 minuten harde buiken die pijn doen, maar ze blijven nog geen minuut hangen. Dus wederom niks aan het handje. Althans niet een gevaar voor de baby. Ik merk wel dat ze wat van slag is, ze beweegt minder tijdens de harde buiken en daarna heftig veel. Ze krijgt amper de kans om te slapen. Mijn rug en schouders zitten ook helemaal vast. Al met al een beetje een pijnlijke bedoeling. Woensdag hebben we weer een gesprek over het huis. Zoals het nu lijkt gaan we nog in de maand december verhuizen. Met vijf verjaardagen, sinterklaas en kerst valt dit prima te doen natuurlijk. Vanaf 1 december heeft vriendlief zijn eigen winkel (jysk). Dus ook dat er nog bij. Volgende week heb ik 10 minuten gesprekjes op school over mijn zoons. Zo benieuwd hoe ze het doen!!! (ik ben hoe dan ook trots) De situatie met ex zit ook geen vooruitgang in. Mijn ex is ietwat jaloers op mijn nieuwe vriend. De vriendin van hem schrijft nu dingen als: Hun enige echte vader. Hoop blablabla.... Als hij zich nu altijd als een vader gedraagt zou ik misschien ietwat meer begrip kunnen opbrengen. Mijn kids hebben een betere band met mijn vent dan met hun vader. Hij staat ook dag en nacht voor hun klaar, kan ik van mijn ex niet zeggen. (hoewel hij soms erg zijn best doet) Maarja je bent niet af en toe papa/mama, dat ben je 24/7. Nog wat grappigs... Ik denk dat ik last van mijn hormonen heb. Vriendlief maakt een grapje, wat ik ook best wist dat hij een grapje maakte. Ik heb toch een beetje lelijk terug gedaan. Waarna ik heel erg hard moest huilen omdat ik zo bitchy had gedaan. Zegt hij: dat deed je helemaal niet. Toen moest ik nog harder huilen, omdat ik verkeerd dacht. Fijne dag allemaal!!! xxx
Hoi hoi! Mariska, succes bij de arts! Er bestaat hier idd geen 1200 euro bij geboorte. Wel krijgen we iedere maand wat geld 'kinderbijslag' tot ze 18 zijn. Djennes, hopelijk kun je snel weer behoorlijk slapen, het heeft toch best veel invloed op alles he! Fijn dat je ongesteldheid nu wel door is gebroken. Matonneke, wat een veranderingen allemaal, pfff, ik wens je veel energie toe Hier alles zijn gangetje, wel moe door slechte nachten ivm maagzuur. Rennies genomen en overeind geslapen, maar het helpt niet, gelukkig gaat het al wat beter. Buik begint wel erg zwaar te worden, merk ik aan het trekken in mijn rug. Ik kan het kindje steeds beter zien liggen. Vrijdag weer controle, geen echo, die heb ik 10 december weer. Nog steeds niets aangekomen, wat misschien ideaal klinkt, maar ik vind het wel spannend aangezien je meer kans hebt op vroeggeboorte en complicaties etc. Ondertussen zitten ze nog steeds ongerust te doen ivm overgewicht, terwijl dit dus nergens op slaat. Volgende keer ga ik wat duidelijker zeggen dat ik niets ben aangekomen dus ook geen gezeur meer wil. Maar denk dat ik dat niet durf, wel stom hoor. Voordeel is wel dat ik nu steeds groeiecho's krijg en dat is erg leuk Volgende week zal ik eens foto's maken van de babykamer, hij is bijna af (in de basis dan). Ik wacht op de eindejaars aanbiedingen, hebben jullie een idee wanneer deze beginnen? Ik moet nog een maxicosi hebben en wil wachten totdat de 2012 modellen in de aanbieding gaan. Vorige week een fotoshoot met schoonzusje gedaan met onze dikke buiken, zij kan ieder moment bevallen, dus spannend! Zo meteen hopelijk foto's ophalen dan kunnen we die nog voor haar bevalling aan onze schoonvader geven.
hoi allemaal! lissy; veel sterkte ermee..rustig aan doen he.. mariska; balen van je ex. kun je er eigenlijk niet bij gebruiken..en het valt niet op hoor; je nieuwe gsm mar2mam; leuk hoor die echo's, ben benieuwd naar de babykamer.ik heb geen idee wanneer de aanbiedingen beginnen.. vorig jaar heb ik er helemaal niet op gelet.. hier ben ik in een prutsbui. was zo goed aan het lijnen, had er 7.5 kilo af, en nu vreet ik alles aan elkaar. overal ligt chocola enzo. beh ik walg gewoon van mezelf. bleeeh en dan die buikpijn, gister de ha gemaild, en die stuurde; ben je niet gewoon zwanger? had net 1.5 week geen test gedaan dus ik weer bijna hyper. stom he, terwijl je weet dat t niet zo was. maargoed als de test weer negatief was, mocht ik een afspraak maken. dus zo ff bellen en hopen dat er donderdag plek is. heb nu 2 weken deze buikpijn. steken enzo. heel apart. denk dat ik schijnzwanger ben hihi soms word ik een beetje moe van mezelf. kom ik weer bij pco uit (vriendin van me zus heeft dat, en me zus zei dat mn klachten daarop leken.) moet ik helemaal niet naar gaan kijken; word zo onderhand een hypochonderrrr
@matonneke wat leuk dat je waarschijnlijk nog in december verhuist! spannend! Die problemen met je ex moeten frustrerend zijn zeg! Toch kleine domper op je zwangerschap, nu zou je echt voor de 100% moeten genieten, alhoewel dat met die pijn ook al moeilijk moet zijn!! Sterkte hoor, ik begin toch ook wel last hebben van pijn in de buik. Is me opgevallen dat ik dit de laatste periode ook dagelijks heb. haha! die hormonen!! tell me al about it!!!! Die mannen van ons verstaan er waarschijnlijk niets meer van!!! @mar2Bmam begrijp niet dat ze over die overgewicht ambetant doen, zeker als je niks bent aangekomen!!! Probeer daar niet over te denken over complicaties en vroeggeboorte, in de tijd waar we nu zijn, zijn we heel goed opgevolgd! heb je al een buggy gekocht? welk merk? in belgie is dit begin januari(denk ik), weet niet in nederland? en jij hebt een nieuwe mijlpaal bereikt in de zwangerschap!!!! 30weken!!!!!!!! wauw!!! Tkomt nu wel allemaal heel dichtbij hé, hier beginnen toch kleine zenuwtjes en kleine paniekaanvalletjes voor de bevalling aan te komen en bij jou??? @muntje Als ik dieet is dat ook zo van mij, eerst heel streng en dan kan ik me opeens niet meer inhouden!! vrouw zijn/dieten is toch lastig hé hoop toch dat je vlug van je buikpijn verlost bent hoor meid!! Misschien toch beetje minder chocolade eten (grapje!!!!!!) hier ben ik thuis van de controlearts van invaliditeit, was een hele vriendelijke dame, die echt besefte dat ik alles doe voor mijn handen!! En staat volledig aan mijn kant!! Zelden meegemaakt! Wel heeft ze me gewaarschuwd ivm schadevergoeding/verzekering, dat ze me niet in het zakje zetten!! amai als ik dat zo hoor, hebben we het in ons belgenlandje toch niet zo slecht. wij krijgen aan 7maanden zwangerschap dus 1200euro uitbetaald, dan nog bij geboorte 260euro van ziekenfonds, en dan van geboorte tot 18j, ook een klein maandelijks bedragje! ik probeer een foto van mijn 3D echotje hierop te zetten. Heb het eigenlijk maar op een fototje meegekregen zal het proberen te fotograferen!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieve vriendinnen!!!!!!!! xxxx's van kleine Louise!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=287945&stc=1&d=1353502347 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=287946&stc=1&d=1353502385 Weet niet of het gelukt is, heb fotootjes overgenomen op gsm, aangezien ik geen scanner heb. In het echt is heel veeeel duidelijker!!
Wow!!! wat een duidelijke en mooie echo!!! Vandaag bij de dokter geweest en moet morgenvroeg bloedprikken en dan testen ze op de schildklier, FSH en BHCG en maandag kan ik bellen voor de uitslag. Aan de ene kant hoop ik dat er wat uitkomt maar liever niet. Ze vind het ook raar dat ik toch streepjes krijg op de testen dus er moet wel wat geweest (vmk?) zijn en dat ik daarom de cyclus van slag heb. Ook de menstruatie besproken omdat het lang duurt voordat het echt doorbreekt en eindigt(heb soms een week er na nog bruinverlies). We hebben nu afgesproken als ik deze ronde niet zwanger ben en de cyclus nog steeds raar doet ik terug moet komen en overwegen om de gyn in te schakelen! Ik ben blij dat de dokter het is echt een lieve vrouw die je serieus neemt. Ik ben heel nieuwschierig naar de film was het maar vrijdag
mariska mooie foto!! djennes; ik snap je gevoel. hopen dat er iets is wat je 'bevalt'..qua uitslag.. ik ga morgen naar de dokter. spannend..
zo..mijn nieuwe dokter is aardig gewoon gelijk doorsturen.. kreeg een verwijzing voor de gyn, gebeld , nu zei de mevr aan de telefoon dat ze ging overleggen voor een afspraak bij de gyn of de fertiliteits arts. nou ik vind het prima maar heb geen idee wat me te wachten staat of wat dat laatste inhoud. ja kinderwens zei ze me. ben benieuwd. word nu terug gebeld.. daar word ik altijd beetje onzeker over. ga zo winkelen met me mams en die weet het niet. wilde dit eigenlijk tegen niemand vertellen, dan weet iedereen dat je echt bezig bent zeg maar. de dokter zei ook nog: misschien dat de gyn je kan helpen met zwanger raken. klonk best raar.. kreeg n beetje het idee dat ik het zelf niet kan fijne dag! ik ga op laarzen jacht..!
Muntje, laarzen gevonden? Fijn he zo'n dokter.die je begrijpt en direct.actie.onderneemt. Hoop.dat ze snel bellen! Hier vanmorgen bloed laten prikken en wachten tot maandag. Nu lekker naar de verjaardag van mijn broer en schoonzus (sorry voor de puntjes ik tip met de telefoon)
aaargh. geen laarzen niks gekocht!!!! onbegrijpelijk is een mens he.. het is de gyn geworden. 4 dec kan ik terecht. omdat we nog geen jaar bezig zijn was dit beter. fertiliteitsarts was na 1 jaar. ben benieuwd wat ik te horen krijg. hopelijk iemand die me serieus neemt en er wat mee kan. ben dit zo zat.. echt iedereen om me heen is zwanger of heeft n kind in de wagen. gun het ze van harte, maar ik wil ook spannend djennes; ik ben heel benieuwd wat er bij je uitkomt. ik hoop voor je van niets ernstigs..
Dat is snel! Hoop.dat ze je goed helpen! En wow wat een super film twilight! Jammer dat dit der laatste was. Goed weekend dames!
@Djennes&Muntje, fijn dat jullie zo goed worden geholpen en doorverwezen! De babykamer begint af te geraken. We moeten nog wel wat dingen hoor (verwarmingsbuizen wegwerken, plintjes leggen, knopjes voor commode kopen, aankleding bedje, ik wil nog letters aan de muur met haar naam, etc). Maar ik heb even snel net foto's gemaakt van de indeling zoals we het waarschijnlijk willen houden. Beetje donker weer buiten, dus de kleuren zijn niet hetzelfde als in het echt. Het is licht groen op de muur en witte meubeltjes en de gordijnen zijn wit met allemaal groene en grijze strepen en dan dus allerlei beestjes.
De boom/kapstok op de vorige foto moet dus ook nog op de muur worden gehangen, die komt dus hoger. Het ledikant en de commode hebben we op marktplaats gekocht en helemaal opgeknapt, de gordijnen en kussens van de schommelstoel heb ik zelf genaaid (met hulp van mijn moeder natuurlijk). Op de foto met de dichte gordijnen stond de commode nog niet op de goede plek, maar dan kun je de schattige lieveheersbeestjes en vlindertjes en bijtjes goed zien.
ah Mar2bmam; wat schattig allemaal! mooi kamertje hoor.. vind witte meubeltjes zo schattig staan he.. straalt rust uit he. heb net in Zwanger worden gelezen over natuurkundige genezer Richard. die man beloofd mensen dat ze over 6 weken zwanger zijn. Ga dat even volgen, vind dat interessant. (mijn man niet; hoor ik net haha) ben benieuwd wat zoiets kost. maargoed. ik ga dat niet doen nu.. (als ik het terug lees is het net of ik heel ongeduldig ben )