@Mar2BMam Wat een lieve schattig kamer erg leuk! @Djennes succes met de utilsga van morgen! Ik moet ook denk ik minder aan zwangerworden denken, het wordt een beetje een obsessie :S Deze week zal dat moeilijk gaan, de eisprong komt eraan, dus er moet ''geklust'' worden Zo met oma naar de bioscoop, naar de film intouchables, ben benieuwd! Fijne zondag allen!
Mooie babykamer! En een schommelstoel wow! En dat van marktplaats kun je helemaal niet zien joh. En nu wachten tot het ledikantje.gevuld is De uitslag van het bloed was goed beter kon niet! ben wel opgelucht, nu hopen daar deze ronde positief is. Merk ook.aan mijzelf dat ik er.minder mee bezig ben en niet met zo gestrest gevoel rondloop. Wat.is het rustig?
Mar2BMam: wat een schattig kamertje zeg! Die schommelstoel is echt heel gaaf! Bleh! Ik word echt een beetje gek van m'n lijf... Afgelopen donderdagavond leek ik opeens uit t niets ongesteld te worden. 'S nacht werd ik wakker met verschrikkelijke pijn in m'n rug. Kon niet meer normaal liggen en al helemaal niet meer slapen. Na een Aleve ging t na een half uur weer iets beter. Blijkbaar ben ik nu opeens een kleine week te vroeg ongesteld. Daardoor zit er maar 10 dagen tussen m'n eisprong en m'n menstruatie Ik twijfelde nog of het misschien een innestelingsbloeding was, maar ik neem aan dat die geen 5 dagen duurt. Hopelijk gaat het de volgende ronde beter, want een lutealefase van 10 dagen is wel wat aan de krappe kant. Sorry voor het zeuren meiden. Moest t ff kwijt. Op naar een nieuwe ronde maar en het positief inzien dat m'n cyclus nu wel n stuk korter is dan eerst. Fijne week allemaal!
Even een snelle reactie: Mar2b wauw erg mooi..... Lieve dames die bezig zijn met onderzoeken en soms ook wel wat vreemde cyclus ik wens jullie heeeeeel veel succes! Duimen draaien dat er deze maand wat positieve testjes te zien zullen zijn. ! Hier even druk druk druk, kids zijn thuis, moet spullen inpakken, vanavond ouderavond. Koken, strijken. Opgestaan met veel vocht in mijn benen en een rug die me killt. Niet zo heel erg lekker allemaal dus. Afgelopen zaterdag een prachtige 4d echo gehad van ons meisje! wauw wat is ze mooi. Ik weet niet hoe het met de rest zit van de zwangere dames. Moet het toch maar even kwijt. Ik wil heel graag foto's met jullie delen van mijn zwangere buik en van onze dochter, maar ik voel me ietwat bezwaard. Als ik mijn eigen stukjes terug lees heb ik het alleen over zwanger zijn. Ik weet niet hoe dit overkomt op de meiden die hier zo vurig op hopen. Om elke keer weer te moeten lezen hoe het is om zwanger te zijn. Hoop niet dat iemand zich hier op dit forum niet prettig voelt om dat soort verhalen te lezen. Ik gun jullie allemaal een zwangerschap en een heerlijke gezonde baby. Zie ik spoken (en zijn het mijn hormonen) of is er hier iemand die er wel wat moeite mee heeft? Fijne dag dames!!! xxx
@Djennes gelukkig maar en nu hopen een een positive test @Tuttue85 Mischien word je cyclus nu wat regelmatiger, hoop het voor je. @Matonneke voel je niet bezwaard en kom maar op met de nieuwe foto's! Kunnen we zien wat ons nog te wachten staat Groetjes!!
Matonneke ik vind het juist leuk om foto s te.zien en de verhalen ook! Dus kom maar op Ik hoop straks ook vol trots foto's te kunnen plaatsen
Ahhh dat is fijn om te horen!!!! Spam ze dan gelijk ook maar even... Mag ik jullie voorstellen aan onze mooie dochter
Verder hier een erg slechte dag Hoofdpijn, dochterlief heeft me de hele nacht wakker gehouden en mijn banden beurs geschopt, last van mijn bekken, een rug die mij gek maakt. Vocht in mijn benen. Amper kunnen lopen. Zoooooooo moe :x Gisteren wel een goede dag gehad. Zoons doen het goed op school. Ze hadden hun schoentje gezet en keihard gezongen. Dus ze waren erg blij dat er vanochtend wat in zat. (lang leve de action) Vandaag een druk dagje met kiddo die naar een feestje moet en eentje die naar een sportfeest wil. In deze conditie mag ik dus een kwartier gaan fietsen met twee jongetjes. (alleen heen, terug ook weer een kwartier) Partner maakt zich ernstig zorgen en wil liever thuis komen van zijn werk. Dus maar even tandjes op elkaar zodat hij gewoon gerust zijn ding kan doen. Kijk nu al tegen de verhuizing op Ach we hebben nog 11 hele weken tot aan de uitgerekende datum. (paniek gevoel komt weer opzetten want we moeten nog zoooooooveel doen) Nou meiden een fijne dag... Hoe gaat het met jullie? xxx
Mooi Matonneke! Nee hoor gewoon lekker fotos blijven posten!! Fijne dag iedereen!!!!! (echt sorry dat ik niet meer zo uitgebreid iedereen antwoord enz maar dan voelt het alsof ik er weer zo mee bezig ben, lees alles wel beetje door hoor!! Vrijdag is mijn NOD, en het wachten is weer zo zenuwslopend pffff ik ga weer snel uitloggen hier want anders wordt ik weer gek haha. Lekker sporten afleiding afleiding afleiding Leuke kinderkamer van Mar2bmam!!! Doeeeeei doeiii lieve meiden!! XXXX
Wat kun je haar gezichtje goed zien! Lief hoor Matonneke! Doe voorzichtig met fietsen, de komende dagen word het best koud = kans op gladheid. Wij zijn maandag oom&tante geworden van een super lief mannetje. Echt zo schattig. Dus daar hebben we natuurlijk mee geknuffeld. We krijgen veel tips en trucs, wat is handig bij de bevalling haha. Gisteren een hele slechte dag, had al nachten slecht geslapen en pijn in mijn rug, in mijn banden, in mijn heupen, beetje misselijk van vermoeidheid, etc, etc. Ik was mijn complete besef van tijd kwijt (ook omdat het buiten zo donker was steeds), voelde me heel naar. Uiteindelijk ging het 's avonds wat beter en heb toen nog met mn man boodschappen kunnen doen. Vannacht goed geslapen, vanmorgen vol energie wakker geworden en lekker wasjes gedraaid, wat opgeruimd. Mijn moeder is nu boven aan het stofzuigen en de badkamer aan het doen, heerlijk! Fijn van die jonge ouders die graag bijspringen Onze dochter ligt dus nog steeds in een stuit en ik heb vrijdag allerlei info gekregen over wat er gaat gebeuren de komende tijd. Over twee weken weer een echo, als ze dan nog steeds stuit ligt ga ik Moxa-therapie doen, dat is met een chinese kaars bij je kleine teen. Het heeft met energiebanen te maken en is wetenschappelijk aangetoond dat het helpt met draaien bij een stuitligging. Als ze dan twee weken later nog niet is gedraaid gaan we een versie inplannen (draaien van buitenaf). Het is allemaal als.. als... als... dan.. Maar je denkt er toch over na he. Een stuitbevalling zou ik doen als het kan, liever geen keizersnede, maar je moet hoe dan ook in het ziekenhuis bevallen bij een stuit. En dat wil ik dus juist niet. Hopelijk draait ze dus nog! Zaterdag is de opendag van het nieuwe geboortecentrum hier, dus daar gaan we kijken of het wat voor ons is. Thuis zou ik hoe dan ook beneden moeten bevallen, we zijn aan het nadenken hoe we dat kunnen vormgeven (bed beneden?). Oeh en vandaag krijgen we waarschijnlijk de maxi-cosi + voetenzak binnen! Vanavond gesprek met makelaar over het kopen van ons eigen huurhuis (mijn man zijn manier om met zijn nesteldrang om te gaan haha). Oh! Nou ben benieuwd Lissy!
@Matonneke, mooi foto's en fijn dat je zoons het goed doen op school! @Lissy777 we wachten met smart op je NOD! Gefeliciteerd tante Mar2bMam! Vandaag gehoord dat weer een vriendin zwanger is, het was niet eens gepland! Vind het erg leuk voor haar, maar ben zo jaloers!!!
Gefeliciteerd Mar2bmam met je neefje!!! @toekomstigemams: ach meid begrijp je goed hoor!! natuurlijk gun je het je vriendin, maar je gunt het jezelf ook zo... En als je dan hoort dat iemand ongepland zwanger is geworden, denk je echt huh hoe doen ze dat nou.. Weet zij dat jullie ermee bezig zijn?? Ik duim voor je meid! ook voor de andere meiden! Zijn er nog meer NOD-TJES binnekort... Xxxies
Wat een prachtige echo's van je meisje Matonneke. Je kunt echt prachtig haar gezichtje zien! Mar2BMam gefeliciteerd met je neefje! Hier vandaag iets geks meegemaakt wat ik nog niet eerder heb gehad. Ik werk op een kinderdagverblijf en moest vanmorgen een poepluier verschonen. Normaal heb ik daar nooit problemen mee maar ik ging nu zowat over m'n nek van de lucht. M'n collega moest het overnemen want ik trok het echt niet. Even later had m'n collega warme chocolademelk gemaakt, maar de lucht zorgde ervoor dat ik er al meteen genoeg van had. De rest van de dag bleek ik met vlagen misselijk. Ook de reis naar huis, met de bus, was niet echt een pretje. Al die geurtjes van al die mensen zorgden weer voor een hoop misselijkheidsgolven. Als ik iets eet gaat het weer wat beter. M'n man had meteen zoiets van ben je niet zwanger dan. De kans lijkt me erg klein aangezien ik deze week ongesteld was (wat wel opeens erg vroeg kwam). Voor de zekerheid wel een testje gedaan maar die bleef wit. Nu was het wel 's avonds dus ik doe morgenochtend nog maar een test denk ik. Ik probeer er niet te veel op de hopen maar die misselijkheidsvlagen, (over)gevoeligheid voor geuren en ook wel vermoeidheid maken me wel onzeker. Houdt m'n lichaam me voor de gek of zijn het de eerste voortekenen... Ik hou jullie op de hoogte!
Oehhh dat klinkt spannend........ duim duim duim.... Als je zwanger bent dan is het innestelingsbloeding geweest.... We wachten met smart op positief nieuws morgen!
Goeiemorgen meiden! Vanmorgen vroeg een test gedaan, maar die bleef wit. Wel kwam er meteen een controlestreep. Veel sneller dan gisteravond. Geen Idee of dat iets betekend, maar t viel op.Vandaag maar weer kijken hoe het gaat en anders over n paar daagjes nog eens testen. Fijne dag meiden! Xx
matonneke wat een mooie foto s!! vind het juist leuk om zoiets te zien! en wel een beetje rustig aan doen he als je je niet goed voelt.. mar2bmam jij ook rustig aan he..anders duren die weken erg lang denk ik.. spannend tuttie.. toekomstige mams; ik zou groen zien denk ik..ondanks dat je het haar gunt..soms kan het heel oneerlijk zijn..
hallo meiden!!! Zo wat hebben jullie lekker gekletst deze week!! Vlug even doorgelezen!! Zie dat er enkele dames bezig zijn met dokterbezoeken? Hoop dat er voor jullie vlug duidelijkheid komt hoor!!!! dames die op wachtbankje zitten veeeeel succes ik duim voor jullie!!!!! Matonneke super, wist niet dat dit bestond 4D! Net een echte foto van je meisje!! Zo cute!! Mar2Bmam zo een knoddig kamertje!!! Vriend en ik zijn dol op de kapstok/boom!! Had eigenlijk ook een periode dat ik niet zoveel durfde posten over zwangerschap! Voelde me beetje schuldig tegen over de meiden die zo hard bezig zijn, en waarbij de wens zo aanwezig is! Wees maar gerust dat ook al ben ik bevallen dit clubje blijf volgen!! Zo gezellig!! Sterkte voor de dames waarbij de zwangerschapskwaaltjes pijnlijker komen!! Ik kan me bij jullie toevoegen!! Hier zo een drukke week gehad dat ik vandaag mijn dipje heb! Ben nog steeds bezig met testing ivm percentage van mijn hand. Pf dit vraagt zoveel energie! Moet allerlei testen doen, ergonomische testen, was zelfs een test waarbij ik 40min moest aan een band staan, en zo vlug mogelijk blokjes op de band moest zetten! Ik was gewoon gekraakt, pijn aan de rug, en mijn handen waren helemaal krachtloos door die testen! Waarschijnlijk al een stuk of 10testen moeten doen (ergonomische testen). Waarbij ik allemaal heel fel onder gemiddelde scoorde. Dus hoogstwaarschijnlijk zal mijn arbeidshandicap goed gekeurd worden. En kunnen ze me na later eventuele schorsing van invaliditeit, niet zomaar dwingen om eender welke job uit te voeren! Dan word je nog altijd in het ziekenhuis met de neus op de feiten gedrukt dat de verzorging van mijn meisje niet zo makkelijk zal zijn. Zo zijn ze ook percentage aan het berekenen op recht op huishoudhulp. Zodat ik me volledig kan concentreren op verzorging van Louise! Volgende week nog 1x naar uz gent, en ik ben er hopelijk vanaf!!!! Dan volgt 22januari eindevaluatie en krijg ik alle percentages in handen!! Precies of ik dan achter mijn rapport moet!!! Dinsdag dus ook naar gent geweest van 10u en het was rond 20u savonds dat ik thuis was, gisteren huisje van kop tot teen gepoetst!! En gisteravond gecrasht, zoveel pijn in mijn rug,heup,bekken, kan die plaats niet echt benoemen, maar verdomd pijnlijk!! Vandaag naar mijn moeder, normaal blijf ik tot savonds, omdat ze redelijk ver woont, en ben gewoon na 3uurtjes naar huis gekomen, en lig nu eindelijk na een hele tijd eens plat in mijn zetel!!!! Zelfs dat is pijnlijk!!! Kijk uit naar een rustig weekendje met mijn ventje!! gewoon wat lopingen doen ivm met geboortekaartjes. Verder vorig week terug triestig moment, tussen mijn zus en mij!! Haar 2de ivf poging is terug mislukt! Ik wist echt niet wat zeggen! Ze heeft het zo moeiliijk! Vroeger was ik de eerste die ze me belde wanneer ze het moeilijk had, en nu hoorde ik van mijn moeder, dat mijn zus haar huilend en snikkend had opgebeld dat ze emotioneel op is! Ik zou haar zo graag helpen, maar weet niet hoe. Telkens ik iets wil zeggen bijt ze mijn neus af, ik weet dat dit door haar hormonen zijn(door de medicatie). Heb het gevoel dat ik haar niet meer kan helpen! Ik kan alleen maar hopen dat haar volgende poging begin januari wel lukt, en dat tegen februari, al een heel klein babytje aan het groeien is in haar buik. Want ik denk dat het gewoon een ramp zal worden, als ik daar in de materniteit lig met Louise en dat haar nog niet gelukt is! Waar mijn zus en ik vroeger zooo close waren, mensen noemden ons peppi en kokki! Waar je de ene zag, zag je de andere, is er nu een hele lange afstand tussen ons. en we eindigen met positieve noot!! Maandag terug naar gynecoloog geweest, en ons meisje weegt nu 1kg250!! Ze doet het heel goed! Wel zit ik terug met een blaasontsteking! ik denk nr 4/5 ondertussen, weet het niet meer. Wel voelt die nu niet meer zo pijnlijk, wel alleen een zeurend gevoel in onderbuik!! En alle 10min moeten plassen!! zo wat een verhaal terug zeg!!!! Sorry hoor meiden xxxxxx
@Lissy Niemand weet ervan, anders ga ik er nog meer over praten Ik duim voor je! @Tuttie hopelijk is het een symptoon! @Muntje klopt! Jij ook al bijna je NOD? @MariskaD gewoon blijven posten, gezellig Wat super vervelend dat je band met je zus zo is veranderd, hopelijk komt dat snel weer goed! En fijn dat het goed gaat met je kleine meid!! Nog 1 dagje werken en dan weeeeeeeeeeeeeeekend
Hallo iedereen, man wat heb ik vanacht geknoeid met deze site, (of eerder met mijn telefoon). Wegens slaapeloosheid had ik iets geschreven, tot 2x toe en ik zie dat het er nog niet opstaat!! Misschien maar beter, want was waarschijnlijk een chaotisch tekstje!! Echt een rot nacht achter de rug, had gisteren al een dag met veel buikpijn,bekkenpijn, en heel moe!! Gisteravond schoonbroer en schoonzus op bezoek gehad, lekker aperitiefke gedaan!! (geen alcohol voor mij)! Later op de avond kreeg ik opeens zoveel pijn in buik, en harde buiken. Ben dan in mijn bed gekropen, weer veel pijnlijke harde buiken+diarree! Ik heb me in de zetel gaan liggen, harde buiken gingen over, maar dan werd ik zo misselijk, ellendig, hoofdpijn!!! Dus je kan het raden, heb echt een slapeloze nacht achter de rug met misschien 2uurtjes slaap!! heb ook weer een blaasontsteking, gynecoloog zag maandagavond al dat urine niet zuiver was in staaltje, en moest woensdag bellen voor de resultaten. Die zei me dat ik dus weer liep met een blaasontsteking, maar was tot vanacht nog niet pijnlijk. Ik denk dat die nu maar is echt doorgebroken. Vriend gaat straks naar apotheker, achter voorgeschreven zakje dat ik moet opdrinken!! euwwwwww!!!! In die 2uurtjes nog echt een horrornachtmerrie gehad, ik lag op bevallen, en gynecoloog was bezig met een keizersnede kamer naast me. Ik voelde opeens hoofdje tevoorschijnkomen, en riep mijn ventje dat gynecoloog moest komen, vriend helemaal in paniek, komt de gynecoloog eindelijk af na lang wachten, wat bleek heeeel mijn baarmoeder was eruit gekomen!!!! HOROR!!!!!! Nu lig ik in mijn zeteltje te rusten, ventje is zijn haar gaan knippen. en dan rustig weekendje thuis!! hopelijk hebben jullie een relaxt weekendje!!!! xxxx
@toekomstige mams, wat lastige situatie, vriendin zwanger en sja, je bent wel blij, maar je wilt zelf ook zo graag! Hopelijk kun je wel met haar mee genieten zometeen, beeld je steeds in 'dat heb ik zo ook!' @Tuttie, heb je al nog steeds last van geuren/misselijk/moe? @Mariska, wat vervelend dat het nu zo afstandelijk gaat met je zus. Het is vast niet persoonlijk, maar meer een manier van haar om met de situatie om te gaan zonder er zelf aan onderdoor te gaan. Oehh, naar die blaasontstekingen! Had het bij mezelf ook verwacht, maar nog niet gekregen, nog vingers gekruist houden dat het zo blijft tot het einde. Die nachtmerries horen bij de zwangerschap, heb ik ook. Wordt ik wakker en dan 'Huh, ben ik nog steeds zwanger??' Door mijn dromen compleet overtuigd dat ik al was bevallen. Net naar opendag kraamhotel/geboortecentrum geweest. Mooi hoor! Hele ruime kamers met kingsize twee persoons bedden, schattig wiegje, bad waarin je mag bevallen. Klinkt goed! Je mag en gewoon een tijd blijven en alles is dan inclusief (maaltijden, zorg, etc). De kosten zijn even hoog als dat je poliklinisch zou bevallen, dus rond de 300 euro. Maar door onze verzekering wordt alles vergoed. Even over nadenken nu, wat we graag willen, maar het is wel erg aantrekkelijk! Vlak naast het ziekenhuis, dus als er wat is ben je er zo. En net naar een experience center van Gazelle geweest om hun bakfiets uit te proberen. Hij rijdt heerlijk! Jammer genoeg hadden ze geen accessoires, dat vonden we wel zonde, want daar hadden we ook wat vragen over. Vanavond naar Skyfall Fijne dag!