@mariskaD wat een horror film, gelukkig zijn er goede dokteren die dit niet zullen doen @mar2bmam dat klinkt wel super zo'n kraamhotel, nog nooit van gehoord! Je bent dan wel lekker dichtbij het ziekenhuis, mocht het nodig zijn! Nou om mijn week nog vervelender te maken, net terug van verjaardag schoonzus en jahoor ze is zwanger. 2de persoon in 1 week,kon mijn tranen nog maar net bedwingen, pfffff drama Mijn vriend en ik keken ook elkaar aan van het moet niet gekker worden! Om ons heen overal zwangeren en wij (nog) niet! Maar ik moet positief blijven, dit weekend heel veel klussen!!! Fijne dag dames!!!
Hey lieve meiden! Ik denk dat de "symptomen" eenmalig waren . Behalve moeheid geen gekke dingen meer gehad. Ik ga maar gewoon uit van een nieuwe ronde. Heb ook maar geen testen meer gedaan. Van die witte testen wordt je niet echt blij... @Mariska: wat naar dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, met n vreselijke droom en dan ook nog blaasontsteking. Het zit je niet mee meid. Lekker rustig aan doen. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. @Mar2Bmam: wat klinkt mooi zeg zo'n kraamhotel. Volgens mij hebben wij ook zoiets in de buurt. @Toekomstige mams: wat een lastige situatie" Ik begrijp het heel goed dat je je daar rot ondervoelt. Klus ze van het weekend! Voor de meiden op het wachtbankje...suc6 met wachten. Ik wacht (on)geduldig met jullie mee. Fijn weekend allemaal! Ben nu onderweg naar man schoonouders voor sinterklaasavond. Fijne dag!
@Tuttie85 Witte testen zijn inderdaad niet fijn, hopelijk is hij snel roze! Veel plezier met Sinterklaas
Even snel zonder op de rest te reageren: ik denk dat ik ongesteld word. Net nu ik dinsdag naar de gyn mag. Stel dat t doorzet ben ik dinsdag nog ongesteld, wat moet ik dan dan? Want waar komt die buikpijn dan van? Die is van de week wel minder geworden.. Help..:s what to do!!
@muntje volgens mij moet je de afspraak verzetten wanneer je ongesteld raakt. Weleens gehoord van een vriendin, die er ook bij loopt. Succes iig!
Nou t waren 2 druppels. Nu kramp en er komt niets. Afwachten maar.. Pf t vrouwelijk lichaam gaat niet over rozen haha!
mar2Bmam; wauw die kraamhotel, klinkt gewoon als een chique hotel om te bevallen;Hier is dat niet zoveel gedaan, hier bevalt 90% gewoon in het ziekenhuis, 5nachten blijven en dan naar huis. anders alles goed? @tuttie85 Jammer dat het niet raak was deze ronde, ik duim met je mee in de volgende ronde!! Ik wens je veel succes en dat je vlug een positieve test in handen hebt! @muntje hoe gaat het nu met je??? @toekomstigemams, ik vind het zo rot voor je! Dit moet inderdaad zo frustrerend zijn!! Ik kan je alleen maar heeeeeel veel postieve vibes van hieruit sturen, en hopen dat je vlug een postieve test in handen hebt! Ik gun het je met heeeel mijn hart meid!!! hier even een update, heel het weekend hard afgezien van buikpijn en rugpijn, vanmorgen gebeld naar gynecoloog. Ik mocht direct afkomen, en heb een uur aan de monitor moeten hangen, hartje deed het heel goed. Was wel heel ongerust in het begin, was een stagair die me aansloot en kon het hartje niet direct vinden, langste 5-10min uit mijn leven. Louise was heeeel druk in de buik, ze duwde constant de buikband van de monitor in de lucht Dan moeten wachten op urine uitslag, en wat we al dachten blaasontsteking was nog heeel fel aanwezig. Ik moet nu een antibiotica kuur doen, 3pillekes op een dag en heel doosje uitnemen. Ik voel me er niet goed bij om zo een zware medicatie te nemen, maar gynecoloog verzekerde me dat dit verantwoorde antibiotica was voor onze kleine meid, en dat blaasontsteking nu toch wel heel dringend weg moet, omdat dit vroeggeboorte kan opwekken. Dan maar uz gent opgebeld dat ik morgen niet afkom voor die laatste testen, want als ik paar stappen zet heb ik felle pijn in onderbuik! Dus toch maar op aanraden van gynecoloog en mijn ventje het heeel kalm houden tot ik me beter voel! Mijn huis staat hier overhoop, de was staat er nog van vrijdag! die zal dan maar paar daagjes moeten blijven staan zeker groetjes aan iedereen!!! Lissy hoe gaat het met jou??? ik veronderstel dat je nod al gepasseerd is??? xxxx
@Muntje en hoe is het gegaan???? @Mariska D Dankje! Wat fijn dat het goed gaat met kleine Lousie Vast een hele opluchting!! Super irritant dat je weer blaasontsteking hebt, komt dit door de zwangerschap of heb je dit ook vaak zonder de zwangerschap. Succes met de steken en rustig aan!! Laat je maar lekker verwennen door je vent
zo; de uitslag is pco. 8 jan. terugkomen, wss krijg ik dan clomid. zaad van de man moet ook ingeleverd worden word ook gelijk gecontroleerd. weet niet wat ik er van vind. wat ik kan verwachten. proberen er niet te zwaar over te denken. t is t begin. alleen al t spontane is eraf. tegenover familie enzo. aardige gyn had ik trouwens. was zo zenuwachtig. we gaan nu echt bij fertiliteits horen..jammer. maar gelukkig bestaat het he lees hier dat er rondes voorbij zijn; jammer. en mar2mam; kraamhotel klinkt heerlijk! mariska; hopelijk knapt het op met je antibiotica. heb alles meegelezen met iedereen, alleen niet altijd gereageerd..
ahhh heftig Muntje, hopelijk is het zaad goed! Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte? Sterkte!
@toekomstigemams voor de zwangerschap nog nooit last van gehad!! Vandaag dagje platte rust!! @muntje ik begrijp dat het beetje verwarrend is, en dat je niet echt weet wat je moet denken. Het spontane is er misschien wel beetje van af, maar langs de andere kant gaat er misschien nu wel vlug schot in de zaak komen!!! En is het misschien vlug raak!!! Het is zeker al goed, dat je goed voelt bij de gynecoloog, dit vind ik ook belangrijk!! xxxx Hier nog geen verandering, pijn in onderbuik, harde buiken, futloos door de antibiotica, geen klop gedaan vandaag in huishouden. Heel de dag plat op de zetel. Het gaat me gewoon niet. Voel me zo ellendig door die blaasontsteking, hopelijk morgen met een portie energie opstaan, en gelijk aan huishouden beginnen!!!!! xxxxxxx
@ tiekomstigemams: hou jullie op de hoogte! Vind het idee dat we nu in het ziekenhuis lopen eng. @ Mariska ja dat is zo , hopelijk is het dan ook snel raak. Weetje wat k wel ' toevallig ' vind, heb de laatste jaren ( zonder kinderwens zeg maar) altijd al gedacht en uitgesproken dat ik dacht dat kinderen krijgen bij mij niet vanzelf ging, en zie . Heb daarnaast ook altijd geroepen dat een tweeling me zo leuk leek om te hebben. En nu las mijn man gister voor dat clomid die kans vergroot..hij schrok een beetje, ik niet haha . Sorry typ op m'n iPod en die heeft geen enter
@muntje amai jij hebt goeie voorgevoelens!! Inderdaad met medische hulp is er een grotere kans op een tweeling. Mijn zus zit enkele stappen verder, ivf en daar planten ze meerdere eitjes in. Mijn zus zou heel graag een tweeling krijgen zegt ze, dan moet ze die medische wereld maar 1x in. Ik daarin tegen was toch heeeeeeeel blij dat het er maar 1tje was!!! En ik wil geen valse hoop geven, maar over die chlomid heb ik echt al hele goeie dingen gehoord!! hier eventjes net schokkend nieuws gekregen. Over een vriendin van mij waarmee ik nog op school heb gezeten. Ze is bevallen van een dochtertje...met syndroom van down!!! Dan is je eerste vraag? heeft ze de nekplooimeting niet gehad? In belgie is dit standaard! Ze heeft dus wel de nekplooimeting gehad, en alles was in orde! Ik ben er toch niet goed van! Tschijnt dat de papa enorm boos is op gynecoloog, maar blijkbaar kan die er niks aan doen, dit komt voor 1/1800. De mama beseft het nog niet! Ik leef echt met hun mee!!!
Ah; wat erg, maar de gyn. heeft dat vast niet express gedaan? dat moet zeker een schok zijn. maar de vader boos; als ie het eerder had geweten hadden ze het dan graag weg willen halen? bij mijn oude buren was het andersom; hun kindje zou zo gehandicapt zijn dat ze het adviseerde weg te halen, hebben ze niet gedaan en ze was kern gezond! ja een tweeling lijkt me leuk maar dat is geen gevoel haha! we zien het wel.. wat is het rustig hier..
inderdaad heel rustig hier! ik weet niet of ze het gingen laten weghalen. Zal waarschijnlijk ook de schok geweest zijn. Denk gewoon dat je vertrekt naar ziekenhuis, met gevoel van alles is goed met baby, straks mijn "perfect" meisje in mijn handen. En als je dan opeens direct nieuws krijgt van het heeft syndroom van down. Blijkbaar heeft het babytje echt al de typische kenmerken. Is ook niet te onderschatten de zorg voor zo'n kindje denk ik. xxxxxxxxxxx
Goedemorgen! Oh wat een heerlijk winterweer Jammer dat ik dus niet meer van huis weg kan. Geen auto en durf niet meer te fietsen, wandelen gaat ook niet zo ver meer. Maar de sneeuw ziet er geweldig uit! @Muntje, fijn dat je nu in ieder geval geholpen wordt! En het spontane zit hem nu in 'worden het er 1 of 2' Tweeling lijkt mij ook geweldig hoor, hoewel de zwangerschap daar wel veel zwaarder van wordt. @Mariska, gelukkig hebben kindjes met Down tegenwoordig meestal een mooi leven en is er veel hulp voor handen. Het lijkt me een enorme schok om achter te komen na de geboorte, dat heeft wel even tijd nodig. Pff, wakker geworden met een beurse buik, waarschijnlijk doordat onze meid veel heeft geschopt vannacht (gelukkig redelijk doorheen geslapen). Gisteren stofjes gehaald om een boxkleed mee te maken (gewoon simpel hoor), in kleuren van onze woonkamer. Mijn moeder is bijna klaar met een vestje/jasje in een ijsblauwe kleur en ook al bijna met een dekentje voor in de wandelwagenbak (grijs gemeleerd). Het wordt allemaal zo mooi! Ik heb geprobeerd te breien, maar dat is echt niet zo gemakkelijk, te lang geleden. Fijne dag! Geniet van het witte winter wonderland!
Hallo dames daar ben ik weer Ik had niet van mijzelf verwacht dat ik zolang kon wegblijven! Maar onbewust ben ik ermee bezig doordat ik droom... had vanacht een positieve test in mijn droom terwijl ik mijn ei nog moet krijgen of al gehad heb? Muntje, je weet nu gelukkig waar je aan toe bent en hopen dat het sneller gaat! Mariska D, ik kan begrijpen dat de papa boos is want ze hebben zich niet op kunnen voorbereiden. Mar2BMam, wat leuk dat je dat allemaal maakt! heb wel een naaimachine maar bij mij is het altijd scheef haha. Als ik iemand vergeten ben Sorry er is zoveel bijgkomen.
Dag dames! Ik snap dat de vader boos is, maar ja hoe moeilijk ook, hij kan het niet veranderen En Djennes hopelijk komt je droom uit!! En een tweeling lijkt me ook super, ben je meteen in 1x klaar Nou eindelijk thuis na de hele dag binnen te hebben gezeten voor vergaderingen, super saai!! :x Ondertussen wat steken in mijn buik, dus kon ik wegdromen over wat als..... Nog een week en een beetje wachten voor NOD
Mariska; ja dat is zo. je kunt er naar toe leven. moet echt een schok zijn geweest. (en nog) mar2bmam; wat leuk die zelfgemaakte dingen. ben daar niet zo'n held mee. geeft mij maar n taart; veel makkelijker om te versieren. ik ga je zin onthouden; t spontane zit m in worden t er 1 of 2 djennes; dromen zijn soms rot. hoop dat deze uitkomt voor jou!
Hallo iedereen, Ik ben terug van weggeweest. Ik heb een tijdje voor mezelf nodig gehad om mijn miskraam een plaatske te geven. En dat is mij redelijk gelukt. Ook al heb ik nog heel moeilijke momenten. Momenteel ben ik aan het wachten op mijn regels zodat ik er terug aan kan beginnen. Gyn raadde rustcyclus aan. Ik moet met haar ook nog wel langs gaan 17 dec voor controle en hopelijk dat echt groen licht.