Ik vind het duidelijk hoor! Misschien nog geen knaltest, maar een streep is een streep! Spannende dagen.... oeh, het zou toch een geweldig kerstkado zijn dit?? Ik blijf voorzichtig omdat het nog zo vroeg is. Haha, misschien geen drank voor jou deze kerst, hmm, hoe ga je dat onopvallend doen?
O ik vind het zo spannend! Ben vandaag al gestopt met roken wat mijn schoonmoeder al opviel. En de kerst ja dat word moeilijk omdat ik altijd en wijntje neem. Moet er nog ff wat op verzinnen Wat ik wel herken van de vorige zwangerschap is dat ik heel moe ben
@djennes!!!!!!!! ohlala, dat ziet er goed uit!!! Ik denk dat ik toch al ondertussen 3streepjes heb zien paseren, dus als die al alle 3 positief zien, dan kan het toch niet anders dat je...... IK DUIM voor een knaltest, en doe voorzichtig een yeehaa!!!! en als ik iets mag zeggen, dan was moeheid mijn allereerste en allerduidelijkste symptoom!!!! ik wacht spannend op nog meer streepjes!!!! xxxxxxxxxx ondertussen nog meiden die bijna mogen testen??? Hier een relaxt avondje voor de buis!!!
@Djennes Wat goed dat je gestopt bent, rook zelf niet, maar lijkt me moeilijk zo op 1 op andere dag! @Mariska ik mag morgen testen tenzij de rode duivel komt! Mijn cyclus wisselt nogal eens 28/29/30 Had eigenlijk de hele tijd nergens last van tot gister wat symptonen van de rode duivel, maar ben nu ineens zo misselijk! We zien wel
Oeeehhh djennes, wat spannend!!! Ik zie ook een licht streepje hoor. Ik zal duimen dat het een knaltest gaat worden! En ook voor toekomstigemams wordt het spannend. Hopelijk blijven de rode duivels weg. Duimduim! Fijne week meiden! Xx
hallo meiden, hier terug een slapeloos nachtje, dus heb maar wat gestreken, en wat papierwerk gedaan @toekomstigemams, dan is het voor jou ook wel heel spannend!! Ik wacht op meer nieuws!!!! slaapwel meiden!! geniet van jullie warme bedje, mijn ventje vertrekt straks, dan kruip ik maar in mijn bedje, en ga daar wat wakker liggen. Ik wilde hem niet wakker maken. nog een weekje werken en hij is bijna 2weken thuis!!! Ik kijk er zo naar uit!!!! Ik hoop dat deze week heel snel voorbij mag gaan!!!!!
ps. wauw ik ben vandaag 31weken zwanger!!!! ******vreugdesprongetje, vreugdedansje******* wauw wat ben ik eigenlijk happy, volgens een slapeloze nacht te hebben, en eigenlijk beetje humeurig hormonaal weekendje te hebben gehad maar qua vreugdesprongetjes en vreugdedansjes, dit ben ik gewoon, voor mijn zwangerschap was ik echt heeeeeel happy, nu ben ik gewoon een echte zeurkous, maar achhhhhhh tis maar 9weekjes meer we zijn er bijna, we zijn er bijna!!!!!........maar nog niet helemaal!!!!! slaapwellekes!!!!
Djennes, het wordt nu wel heel duidelijk! Ik ga je gewoon feliciteren: Gefeliciteerd!!! Wat super geweldig! Geduld wordt dus beloond Mariska, nog een beetje geslapen?
Gefeliciteerd djennes!! Dat is een duidelijke test meid. Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap zult hebben.
@mar2Bmam, ik heb over de hele nacht 4uurtjes geslapen, vanmorgen ferm gepoetst, en boodschappen gedaan, en nu platte rust!!!!!! Mijn bekken protesteert!!!!! @djennes!!!! En nu een officiele proficiat!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor jou!!!!!! Ik krijg er kippenvel van, doet me terug denken aan mijn positieve testen!! Het worden speciale eindejaarsfeesten voor jullie!! En nu hopen op een zalige zwangerschap, zonder teveel kwaaltjes!!!! xxxxxxxxxxx
@Djennes echt duidelijk!!! Gefelci nogmaals! @MariskaD Wow vroeg wakker, vroeg onder de wol vandaag! De rode duivel is helaas langsgekomen! Op na de volgende ronde!
@toekomstigemams jammer van de rode duivel!! Moest er hier een vind ik niet leuk knop bestaan, zou ik er 100x op klikken!!! Ik kan je alleen een oppeper geven, en je een dikke knuffel toesturen, en hardop roepen dat je zeker de moed niet mag opgeven!! Wel een klein positief puntje is dat je menstruatie echt wel regelmatig verloopt! KOP OP Hé!! Misschien door de feestdagen dat je vlug op je nieuwe ronde en vruchtbare periode zal zitten, er zit lekker veel afleiding tussen!!!! xxxxx dikke knuffelxxxxx
Thanks Mariska en Muntje, ik dacht echt stiekem dat het dit keer weleens raak kon zijn, maar helaas en Muntje ik houd moed! Alleen vind ik het steeds elke maand zwaarder worden! Ik zei altijd voor mijn 30 ste wil ik kinderen, dat is mislukt, maar zwanger worden kan nog wel, heb nog 2 maanden, moet genoeg zijn!
Balen toekomstige mams! Nou 2 maanden lijken me meer dan genoeg Krijg je misschien wel een herfstkindje, dat is ook super leuk!