hallo allemaal, rustig dagje vandaag hier. hele dag geslapen!!! en mijn bekken beetje laten rusten, want morgennamiddag shoppen met mijn metekindje van 4,5!! ze mag in de h&m kleertjes kiezen voor haar kerstcadautje!! ik kijk er naar uit!! hopelijk hebben jullie ook een rustig avondje! xxx
hoi meiden, ik weet zeker dat 2013 jullie jaar word! matonneke, druk bezig zeker met de verhuis? zorg goed voor jezelf é! hier ben ik wat ongerust. heb al sinds een uur echt krampen, en mijn buik is dan keihard! de pijn bouwt zich op, tot bepaald hoogtepunt en dan weer weg. net ook ferm moeten lopen naar wc, was diaree! voel me toch niet op mijn gemak, en ik ben hier dan ook nog eens helemaal alleen. komt er weer zo een pijnscheut aan,....
Oeh anders moet je het gaan bij houden met de tijd? Het is niet te hopen dan het al begint zeg, net aan de vroege kant. Is je man ver weg? Zouden het weeën zijn? Rustig aan en op bed blijven hè.. Ben benieuwd.. Succes!
dan toch maar naar verloskwarier gebeld rond 7u. ik mocht direct komen om aan monitor te liggen. mijn schoonzus was me komen halen, in de auto nog felle pijnscheuten. eenmaal aan de monitor niks meer...geen pijn! ze zeiden, voorween of blaasontsteking is niet uit te sluiten. nu eventjes van monitor, krijg hier een ontbijtje, terwijl ik van monitor ben..... weer pijnscheut in de buik! kdenk dat kleine miss er een spelleke van ant maken is!!! straks terug monitoring tot uitslag urine binnen is..... en dan naar huis...... hoop ik!!!!
sorry waarschijnlijk beetje wartaal, maar kan met gsm geen lange teksten typen, of verbinding valt weg! xx
nog altijd in ziekenhuis, net bloed komen afnemen. hopelijk, geen infectie aan mijn darmen of ik moet blijven............
2013 wordt een geweldig en kindervol jaar volgens mij Hoe is het nu mariska, hopelijk gaat het beter!
hoi meiden, klein berichtje. ben dan toch naar huis mogen gaan. resultaat was terug blaasontsteking en buikgriep. ik voel best beroerd, heb medicatie voor de buikpijn normaal moet die morgn minder zijn. lig nu in de zetel, moet me heel kalm houden., xx
2013 word het zwanger en bevallings jaar voor ons dames!!!! Mariska jeetje zeg doe je het wel rustig aan? en heel veel beterschap!!! Hier gaat alles goed het is alleen nog zo onwerkelijk. Mijn broeken zitten nu al aan de krappe kant de knoop springt elke x open en ik kan de hele dag wel slapen! verder nog geen kwaaltjes. Gisteren hadden we kerstborrel van mijn man zijn werk heel leuk alleen ik als stoppende roker tussen de waterpijpen is het knap lastig om niet mee te doen. (was syrische avond). Maar vanmiddag gaan we weer naar Enschede kijken bij het glazen huis en of ik een shirtje kan vinden met de tekst ik word grote zus! Onze ouders weten het al verder nog niemand Goed weekend allemaal!!!
Gaat het alweer beter Mariska? Je klinkt helemaal in de wolken Djennes, leuk Ik ben woensdag in Enschede geweest en heb zo'n speen gehaald, die waren er daar bij de merchandise stand nog genoeg. en ze hadden ook heel veel shirtjes, rompertjes, etc. De H&M in Enschede heeft een goede positiemodeafdeling! Ik heb daar de meeste kleding vandaan. Woensdag nog een warm vest gekocht voor de helft van de prijs. In het begin van de zwangerschap had ik last van opgezwollen darmen, dus ik liep met 11 weken al in zwangerschapsbroeken, heerlijk! Veel plezier bij het glazen huis! Wij gaan nu weg naar Nijmegen voor een nachtje in een hotel met uitgebreid eten er bij, laatste uitstapje voor de baby komt