De speentjes rompers en de omslagdoeken waren allemaal uitverkocht maar nu hoorde ik net dat de 3js rompers daar verkopen met het wiegelied erop mijn vriendin gaat proberen er 1te kopen Positie kleding heb ik nog liggen maar het was iets te druk om te gaan shoppen.
dank u voor jullie lieve berichtjes, voel me al wat beter, ik rust veel. Gisteren hele dag gerust, dan badje genomen en dan kleine wandeling op kerstmarkt, en dan iets gaan eten gezellig met ons tweetjes. 3uurtjes weggeweest maar was al weer blij dat ik thuis was! Vandaag rustig dagje in de zetel hopelijk voel ik me morgen sterk genoeg om geboortekaartjes en doopsuikers in orde te maken. xxx
Lica, ik hoop dat het ook bij jou snel raak ik. Ikzelf geniet wel maar nog niet helemaal de bekende kwaaltjes heb ik niet alleen moe. ik denk dat als de echo goed is ik dan echt kan genieten. Ik wil jullie nog fijne kerstdagen wensen
Hey meiden, Hebben jullie alle voorbereidingen al gedaan voor de kerst? Ik moet zo nog wat boodschappen halen maar het meeste is gelukkig al in huis. De cadeautjes liggen al onder de boom. Zo gezellig @Mariska: goed dat je zoveel rust en fijn dat het weer wat beter met je gaat. Succes met de geboortekaartjes en de doopsuikers! @Djennes: voel je je nog steeds goed? Wel geweldig hoor zo'n fantastisch cadeautje voor de kerstdagen Ben wel een klein beetje jaloers hoor. Ik had anders vandaag m'n NOD gehad. Maar helaas was dit een verloren maand door alle toestanden in het ziekenhuis en de antibiotica. Vandaag zette m'n menstruatie al door. Gelukkig wel op tijd dus m'n cyclus lijkt zich nu echt te herstellen. Dat is dan wel weer fijn. Hele fijne kerst meiden! xxx
Eerst en vooral aan iedereen een zalige kerst toegewenst!!!! Maak er een gezellige dag van dames!!! @djennes, ik zie dat je 21januari echo hebt!! Leuk leuk, je kijkt er naar uit zeker!!! @tuttie 85Veel succes in de volgende ronde!! Is inderdaad al een heel goed teken dat je cyclus zich herstelt, laatste 2 zijn toch hartstikke regelmatig! Hier gaat het al wat beter, moet het nog wel kalm aandoen ver wandelen gaat me echt niet meer. Nu ja, tbegint allemaal wat op z'n laatste te lopen is normaal hé dat het allemaal niet meer zo vlot gaat. Onze doopsuiker is af!!!!!! Zelf gemaakt, omdat we daar niet te veel geld wilden aan uitgeven, omdat mensen dat toch maar weggooien. En onze geboortekaartje is ook gekozen, deze week nog de proefdruk krijgen, en dat is ook klaar. Morgen ook park uitzetten en onze parkomranding gaan kopen!! Is dit nesteldrang????? Na vrijdag wil ik echt voorbereid zijn, ik dacht echt dat het begonnen was, zo een pijn dat die krampen deden. Mijn paniek werd nog beetje groter toen eigenlijk bleek dat die krampen dus totaal nog geen weeen waren, (meer paniek van , omg die ween gaan zooooooo een pijn doen als deze krampen al zoveeeeel pijn doen) Moet wel zeggen dat ik wat onder de indruk was van vrijdag, opeens drong het tot me door, dat mijn meisje wel eens in gevaar ofzo zou kunnen geweest zijn.Vooral toen ze begonnen over infecties, en besmettingsgevaar voor baby, dat ze me wilden houden. wil niet paniekerig overkomen, maar mag er niet aan denken dat er iets fout zou lopen, je hoort zoveel verhalen!!! Nu ben ik terug wat op mijn positieven!! en doe het gewoon kalm aan. xxxxxx
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=294530&stc=1&d=1356425565 onze verzorgingstafel http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=294531&stc=1&d=1356425614 de doopsuikers
Wat super leuk dat doopsuiker, ik had er nog nooit van gehoord, is het net zoiets als beschuit met muisjes??
@toekomstigemams ik denk dat dit bij jullie inderdaad bekeken word als beschuit met muisjes. Hier word de doopsuiker afgegeven wanneer ze baby komen bezoeken in ziekenhuis en thuis. in die doosjes zitten suikerbonen, (chocolade) @muntje dank u anders alles goed met iedereen?
hoi meiden, wat is het rustig hier. had wat tijd over, dus plaats ik hier vlug iets. vandaag laatste testen in uz gent, gelukkig is mijn ventje in verlof en kan hij me voeren. na de testen kinderkamertje halen xxxxx
Mariska, Ik had nog nooit gehoord van doopsuiker maar wat een leuk idee en wat ziet dat er leuk uit! Hoe is het gegaan in uz gent? O en het kamertje gehaald ik zeg foto Hier hebben we het de ouders en de broers en zussen verteld het werd wel goed opgenomen maar ze hadden het nu nog niet bij ons verwacht. Vandaag begonnen met MvM dus als alles goed gaat plassen ik de komende 10 weken in een maatbeker. Tot op heden geen kwaaltjes! Hoe gaat het verder met jullie dames?
Eigenlijk wel goed dat zoiets bestaat in Nederland. Jammer genoeg in Belgie geen MvM. Anders zou ik dat misschien ook wel doen (alleszins thuis op werk denkelijk niet) Morgen bloeduitslag! Ben benieuwd of ik terug mag starten. Door een misverstand zijn wij deze maand nog niet veilig geweest dus ik weet niet of het echt veel zin heeft om nog veilig te zijn. Want wie weet is het al raak. Prettige feesten allemaal!
@lica top! Hopen dat het al of snel raak is @Djennes fijn dat ze het goed opnamen(je familie) en als ze het gewend zijn, vinden ze het ook wel bij jullie passen. @Mariska foto! Ik wacht en wacht op mijn eisprong. 1 Voordeel ik kan wel drinken met oud en nieuw En na o &n gaan we naar Texel ff goed uitwaaien en klussen Fijn weekend allen!
Even een vraagje; ik lees hier best vaak pp t forum dat ze verandering van de baarmoedermond voelen of merken? Hoe kan dat? Gaan ze dan echt van binnen voelen ofzo? Of ben ik nu echt een leek ?