Ja als t goed is krijg ik dan alle info over clomid enzo. Ja neem maar een lekker pilletje in denk. Nog anderhalve dag werken hopen dat t druk is..
Hoi dames! Wat spannend muntje, ben benieuwd wat ze gaan zeggen dinsdag! Lief kamertje hoor Mariska, die is van de Ikea toch? Vond mijn man ook erg schattig. Zo'n schuine wand is onhandig, maar ik vind het ook altijd er erg gezellig uit zien. Grappig trouwens dat je in België veel van die hoofdbeschermers/stofwanden ziet in bedjes en boxen en dat is hier in Nederland echt niet toegestaan. Het ziet er wel heel wat knusser uit dan zonder hoor. Hier net twee weken flink verkouden en afgelopen donderdag ook nog behoorlijke koorts er bij. Proberen te hoesten zonder je buikspieren te gebruiken is best lastig! Gaat nu iets beter, nog wel wat verkouden, maar al minder hoesten. Mannetje is wel net paar dagen ziek geweest met hoge koorts, nu ineens is dat weg? Gekke wezens die mannen. Hij verzorgde me super lief afgelopen week, blij dat hij thuis was. Vanaf morgen mag onze dochter geboren worden, pfff, door het ziek zijn heb ik nog niet alles echt zo in orde als ik zou willen. Zo meteen komt zwager langs om samen met mn man het bed op klossen te zetten. Morgen ben ik jarig! Zou het vandaag vieren, maar we hebben het feestje maar afgezegd, willen niet iedereen ziek maken. Morgen ook weer controle bij vk. fijne dag!
@MariskaD wat super schattig!!! @Muntje bah, dat worden 2 rotdagen voor jullie! Heel veel sterkte dinsdag! @Mar2bMam Beterschap!!!! Het wachten duurt langggggggggggg, nog 9 dagen om te kunnen testen
Mariska, smelt smelt smelt Muntje, veel succes! Ik duim voor dinsdag. Kan me wel voorstellen dat je nu een beetje zenuwen begin te krijgen. Mar2bemam, veel beterschap. Toekomstige mams, spannend he. Die wachtdagen zijn zo verschrikkelijk. Ik ga waarschijnlijk woensdagochtend testen. Vandaag al getest maar was negatief. Ook veel te vroeg natuurlijk. Maar ik zal hieronder even uitleggen waarom dat ik getest heb. Normaal heb ik een eisprong op dag 15-18. De signalen die mijn lichaam geeft zijn altijd vrij duidelijk. Steekjes in de zij, gevoelige borsten, verhoogde temp, vruchtbaar slijm en hoge bmh. Deze maand heb ik echter nog geen verhoogde temp gehad ( heb ook maar een paar dagen gemeten deze maand dus misschien geen referentie) en bij mijn weten ook geen gevoelige borsten. De rest allemaal wel. Op 2 en 3 jan heb ik ongikrampen gehad. Dus ik dacht eigenlijk onmiddelijk aan innesteling. Het zou redelijk vroeg zijn in mijn cyclus maar zeker niet ondenkbaar. Ik had een setje ovutesten gekocht op 4 jan. 4 en 5 jan waren deze negatief (licht streepje) Deze middag en ook deze avond een positieve test gehad. Direct een zwangerschapstest gedaan maar natuurlijk negatief. Ofwel is mijn cyclus echt compleet in de war ofwel ben ik misschien toch zwanger? Maar zou een ovutest vroeger reageren dan een zwangerschapstest. Lijkt me wel vreemd. Aja heb trouwens geen echte andere tekenen die op vruchtbare periode duiden.
Pf ik ook . T begint voor jullie echt op te schieten ja.. Apart hoor.. En djennes hoe is het bij jou?? Heb je al veel tekenen??
Goedemorgen meiden! @mariska wat ziet het kamertje er leuk uit, en wat heb jij een hoop kleertjes!!! Ik heb bijna niks in de kast liggen in vergelijking met jou. En was al blij dat ik iets kon vinden wat ik leuk vond. hihi @muntje nog een dagje... Wat zal deze dag lang duren. Ik wens je ieder geval alvast heeeeeeel veel succes morgen! Ik duim voor een positieve uitslag. @Mar2b congrats met je verjaardag! Hopelijk kun je er nu toch wat van genieten. Ziek zijn is niks aan als je hoogzwanger bent. Spannend hoor de laatste weken zijn nu echt in gegaan voor jou! Toch altijd weer een hele stap als het bed op klossen gaat! Geniet nog van de laatste paar weekjes (of uurtjes/dagen?) @lica ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt en de test alsnog woensdag een mooie streep laat zien. Hoop in ieder geval niet dat je nu pas een eisprong hebt, dan zou je cyclus weer behoorlijk op de hobbel zijn. duim duim duim voor woensdag! @toekomstigemams nog 8 daagjes wachten! Hoe het hier gaat? De jongens zijn vandaag voor het eerst echt naar hun nieuwe school. Spannend toch wel weer! We kunnen het gelukkig lopend doen, hoewel dat stukje mij wel genoeg last bezorgd. Het kamertje van Prutske is af op een plafondlamp na. Ook ben ik nog bezig met een schilderij voor aan de muur, waar licht achter weg gaat komen. We wegen ook nog steeds af of we wel of geen overgordijnen gaan ophangen. hihi... Vandaag nog 38 dagen te gaan! Mijn lijf is er helemaal klaar mee, maar mijn hoofd nog niet. Afgelopen dagen weer forse voorweeën gehad. Ik wordt er echt een beetje gefrustreerd van. Aantal uren achter elkaar met regelmaat. Vooral in de avond en de nacht. Mijn nachtrust is dus nihil. Overdag slapen gaat ook niet (immers lopen de jongens er ook nog) Aanstaande vrijdag mogen we weer naar de verloskundige toe. We krijgen dan een groei echo plus een liggings echo. Voor de groei ben ik niet zo heel erg bang. Maar voor de ligging inmiddels wel. Want ik weet hoe ze ligt en als ze niet nog bijdraait kan ik dag zwaaien naar mijn thuisbevalling en waarschijnlijk natuurlijke bevalling. Hoewel het mij twee x eerder gelukt is om een sterrenkijkertje op de wereld te zetten natuurlijk zullen ze dit niet gauw weer toelaten. (als ze het van te voren weten) Baal hier wel een beetje van. Mijn jongste zoon is wel thuis geboren vanuit die houding, maar dat ging erg moeizaam. Mijn oudste zoon kreeg om die reden de draai ook niet en is met behulp van de vacuumpomp geboren. Ik heb het idee dat mijn baarmoeder een bepaalde vorm heeft waardoor mijn kindje makkelijker liggen in die houding. We zullen het vrijdag weten. Vorige keer hebben ze het al over inleiden gehad, omdat het allemaal wat zwaar is. Op dit moment wil ik er nog niet aan, maar als ik dit nog 5,5 week moet volhouden weet ik niet of ik de bevalling nog goed doorloop. We zullen zien. Laatste loodjes! Manlief is nu ook nog eens ziek, hoge koorts, oorontsteking en gewoon echt ziek. Nu is hij manager dus kan hij niet zo maar thuis blijven, dus met zijn brakke lijf in de auto om toch de zaak te openen en vanavond ook weer te sluiten. Heb met hem te doen. Proefdruk nummer 2 van het geboortekaartje is erg leuk geworden. (de eerste was echt lelijk) Nu weer even wat in huis doen! Erg leuk met al die trappen en de nu toch wel ontstane nesteldrang. Fijne dag dames!!! xxx
@mar2Bmam, HAPPY BIRTHDAY!!!! Hopelijk voel je je beter? En toch wat kunnen genieten van je dagje!!! Het begint nu wel echt in te korten hoor voor jou!!!!!!! @meiden op het wachtbankje, ik duim voor jullie!!!! Ik stuur positieve vibes naar jullie toe!!! Ik leef zo met jullie mee!!! @muntje inmiddels de maandag voorbij, morgen belangrijke dag voor jullie, ik denk aan jou!!! Je laat hier toch zeker iets weten hé!!! @matonneke al wat gewend aan jullie nieuwe huis? Zal misschien nu terug wat kalmer voor je worden nu je zoontjes terug naar school zijn. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nog niet alles hangt van kleertjes in de kast(op die foto). Tis gewoon belachelijk hoeveel ik heb tot maatje 62, die gaat dat allemaal nie aankrijgen!!. Ik ben in plaats van jou benieuwd naar vrijdag, laat het hier dan maar vlug weten hé "het verdict"!! ps, moest jij het niet wat rustig aan doen????) nogmaals, de meiden die op wachtbankje zitten, hopelijk vinden jullie het niet moeilijk, om onze zwangerschapsverhaaltjes hier te lezen?? Ik hoop zo dat jullie vlug raak hebben, dit moet enorm frustrerend zijn, zo een wens hebben die maar niet wil uitkomen? Hier vanacht dus in totaal een uurtje of 3geslapen, overdag slapen lukt me ook niet. Hou me wel in de namiddag rustig in de zetel. Heb vanmorgen huisje gepoetst, maar dit word toch wel lastig hoor. Stiekem mis ik dan mijn zus/moeder, als ze dichter bij huis zouden wonen zouden ze me zeker komen helpen. Wel komt het alsmaar moeilijker met mijn zus, die zit nu eind januari met haar 2ivf poging. Ze ziet het zo somber in. Als ik soms praat over mijn zwangerschap, of ik zie ze gluren naar mijn buik, staan de tranen in haar ogen. ze probeert enorm mee te leven, maar hoe verder ik ben, hoe moeilijk het is. Ik begrijp het!! Vind het jammer dat ik deze gebeurtenis niet kan delen met haar. heb haar gevraagd om eens langs te komen, maar ze vind altijd uitvluchten dat ze er niet raakt, gewoon omdat ze weet dat park,verzorgingstafel,kinderkamer er staat. Denk dat ze de confrontatie vermijd. Zo spreken we nu af bij mijn moeder.... Ik loop de laatste dagen enorm onrustig rond,begin beetje nerveus te worden, word het nu keizersnede of niet? Zal mijn vriend er bij zijn? hoe raar het ook klinkt ik heb nu al de tranen in mijn ogen dat ik mijn hondje min5dagen zal moeten missen. Wij zijn in 4jaar tijd zelden gescheiden geweest. die zal zo treuren om mij. Ik weet dat ze goed is bij mijn ouders maar toch...... Vraagje zou dit normaal zijn, dat als ze beweegt de streek rond mijn navel pijn doet? nog een vraagje, over kinderkleertjes? maatje 56 zal dit wel passen bij een pasgeborene,..... Valt het op dat ik nerveus begin te worden!!! wheeeee!!!!! Ik hoop zo dat alles goed zal gaan, en heel eerlijk IK BEGIN GEWOON BANG TE WORDEN OVER WAT ME TE WACHTEN STAAT!!!!!!! zo wat een tekstje terug hé, moest het gewoon eens van me afschrijven denk ik. Ik denk dat het mar2Bmam was die zei, dat ze jammer vond dat ze geen dagboek bijhield, wel meid ik denk dat dit wel ons dagboekje is hoor!! En wat een geluk dat er hier zo een toffe meiden bijzijn waarmee we alles kunnen delen, en dat zij dit ook met ons willen delen!!! ohhhhh ik denk dat dit gewoon een hormoonopstootje is, voel de tranen zitten!!! xxxx
Hahaha Mariska ; ik moet lachen om je hormoon opstootje!!! Sorry!!! T komt allemaal goed; en vaak hebben baby's maat 50 aan de eerst week toch? Mijn neefje in ieder geval de eerste 3 weken. Matonneke hou je rustig hè!! Voor zover dat mogelijk is. Zwangere; ik vind het erg leuk om te lezen over jullie ervaringen.. Mar2bmam; van harte gefeliciteerd! Deze dag ging redelijk, morgen heb ik tot de afspraak met de gyn lekker vol gepland. Eerst mijn rug laten kraken , moet toch wel een beetje rechtop bij em binnen komen lopen he!!
Muntje, veel succes morgen. Mariska, als je een gewone baby hebt dan zal een 56 zelfs nog wat te groot zijn. Mijn dochter was 49 cm en 3.230kg en een 50 viel ruim. Ik zou je kleine kleertjes meenemen en een stappeltje grotere klaar leggen. Als de kleine kleertjes dan te klein blijken dan hoeft er maar iemand dat stapeltje mee naar het ziekenhuis te brengen. Jakkie negatieve ovulatietest. Niet zwanger dus?
Daar ben ik weer Vorige week goed verkouden geweest dat ik een voorhoofdholte onsteking erbij kreeg auw! maar gelukkig weer beter. Begin mij nu ook zwanger te voelen tepels zijn echt pijnlijk en ik ben heel moe en vamorgen voor het eerst echt heel misselijk geweest, ook mijn buikje kan ik bijna niet meer verbergen. Ik kan niet wachten tot de echo! @Mariska, wat een mooie babykamer echt super! en het is misschien wel handig om wat van maatje 50 te hebben, mijn dochter heeft er best lang in gezeten(48cm 3040gr). @Mar2Bmam, Gefeliciteerd! @Matonneke, Nu lekker rustig aandoen @muntje, heel veel succes morgen en ook bij de bottenkraker!!!! aankomende nodjes mijn duimen draaien overuren voor jullie!!!
Hallo allemaal! Tijd geleden dat ik geschreven heb, heb wel de verhalen af en toe gelezen hoor Djennes, super gefeliciteeerd!! (Als ik het goed heb ben jij in de tussentijd de enige die zwanger is geraakt) Hier helaas nog geen verbetering in mn cyclus, sterker nog het wordt alleen maar erger. We hebben nu maar zo weinig kansen gehad sinds april! Aangezien ik in het verleden ook Chlamydia gehad heb, hebben we besloten om toch naar de huisarts te gaan, ook al zijn we nog geen jaar bezig. Aanstaande maandag hebben we een afspraak, erg spannend hoor............ Verder erg druk geweest met alle voorbereidingen voor de bruiloft, en er is een puppy bij ons komen wonen, super leuke afleiding! Maar goed, ik hou me hier dus wel een beetje op de achtergrond tot ik weer nieuws heb, lees wel af en toe jullie verhalen hoor Liefs!
@tips over kleertjes!! dank u wel, zal de maatjes 50-56uit elkaar halen, ik had die samen gelegd, omdat er veel zeggen dat er ook baby's in 56kunnen. @muntje heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes!!!! en....hoe durf je te lachen met mijn hormoonopstootje!! hahahahaha grapje Kvind het zelf grappig, dat ik voor het minste de tranen in mijn ogen krijg! @jj1308 Veel succes met je afspraak maandag!! Hier zeteldagje vandaag, in bed blijven liggen tot 10u, is de eerste keer dat ik dit gedaan heb, maar het was zo zalig!! Dan kleine boodschapjes gedaan, voelde alweer pijn in mijn buik in de winkel, dus maar terug in mijn zeteltje genesteld. Weetje?? die pijn rond mijn navel blijft, zou dit met navelstreng te maken hebben? Dan denk ik, dat ze haar maar niet rond de navelstreng wikkelt!! Zou dit kunnen? of ben ik terug overbezorgd? Mijn moeder maakt me ook altijd nerveus,(ze bedoelt het niet slecht), maar zij zegt dat Louise aan het indalen is, en dat ze precies aan mij ziet dat ik mijn tijd niet uit zal doen......Ik voel ook de zenuwen bij mijn vriend, toen ik kramp had toen hij belde vanmorgen, zei hij dat het maar niet begint hoor, want dan raak ik er niet!!! Jammer dat ik nog zo lang moet wachten op nieuwe controle, 23januari, heb een geruststellend gesprek nodig met gynecoloog, (zou ik elke dag wel willen gebruiken!!!) dan weet ik waar ik sta ivm keizersnede of niet! Ohh ja, staat nog belangrijke afspraken gepland, ivm met mijn handen. Die testen zijn eindelijk klaar!! 19januari eerste afspraak met advocaat wat ik allemaal kan verwachten, 22januari, afspraak uz gent, dan krijg ik normaal hun voorstel van percentages!! Ik ben benieuwd!! @mar2Bmam! meid jij bent er bijna.............
Het is goed!!!!! Super zelfs!!!! Hij kreeg z'n diploma zei de gyn haha!!! O we zijn zo blij!! Ik aan de provera en clomid!
hé muntje, dat is toch al goed nieuws, nu kun je echt starten aan je volgende stap!!! Heb al zoveel positieve ervaringen gehoord over chlomid, dat ander ken ik niet. Die mannelijke hormonen kan dat kwaad??
Gefeliciteerd Muntje!!!!!!! Heel fijn! Succes met de clomid! Hoe werkt dat eigenlijk, gewoon slikken en dan word je sneller zwanger?
Provera is om een menstruatie op te wekken, dan heb je een uitgangspunt zeg maar. Clomid is om een eisprong op te wekken, die heb ik niet toekomstige mams!