Muntje, misschien niet leuk van die mannelijke hormonen maar het feit dat je nu medicatie neemt is een stap in de goede richting. Je man zal wel blij zijn met zijn uitslag. Jj, welkom terug. Ja in jouw geval zou ik inderdaad ook de stap zetten naar de gyn/dokter. Veel succes! Ik ga morgen testen. Duimen jullie mee?
Wat een goed nieuws muntje! Het zal vast een hele geruststelling zijn dat het bij je mannetje in iedergeval goed zit. Hopelijk gaan de provera en de clomid snel zijn werk doen. Ik moest afgelopen maandag op controle bij de gynaecoloog. Nog vanwege de buikpijn die ik in december heb gehad. Ze weten nog steeds niet wat t precies is geweest maar mogelijk was het een ontsteking van een eileider. Ze heeft voor de zekerheid een echo gemaakt. Dat zag er gelukkig goed uit. Er waren meerdere eitjes te zien waarvan er 1 mooi groot aan het worden is. Ook m'n baarmoederslijmvlies wordt mooi dik. Allemaal heel goed nieuws dus. Ze voorziet tot nu toe geen problemen Als ik in de herfst nog niet zwanger ben moet ik terug naar t ziekenhuis. Dan kunnen er verklevingen zitten. Maar daar gaan we nu nog niet van uit! Deze week een hele sportieve week, we zijn lekker aan de klus Hopelijk straks met positief resultaat Lica: wat balen dat het niet is gelukt. Houd moed, op naar de volgende ronde! Fijne week nog meiden! Xxx
Lica balen man! Vinden jullie ook dat april 2013 al zo is.. Zat te kijken bij een forum sept gestopt met de pil en daar zijn sommige al zwanger.. Krijg ik wel een soort steekje hoor.
heey lieve meiden, Ik heb nog niet echt bij gelezen. Even een kleine update van mijn kant... Na nachten lang oefenweeën en veel pijn, wat blijft hangen, koorts, rugpijn, buikpijn, hoofdpijn, sterretjes zien, misselijk, tintelende handen en benen naar de verloskundige geweest. Baby was ook minder druk. Mijn erg lage bloeddruk van 110/60 was gestegen naar 120/75. Acceptabel voor een ander maar beetje te hoog voor mij. Dus hopsa naar het ziekenhuis onder verdenking van zwangerschapsvergiftiging. Uiteindelijk waren de ctg, bloedwaardes,urine en echo allemaal goed. Dus weer naar huis. Blijf echter zoveel pijn houden dat ik aan de volledige dosis paracetamol zit en nu MOET ik rust houden van de verloskundige. Met 2 kids van 7 en 6 waarvan 1 bijna jarig is. Als ik dit nog 5 weken zo moet volhouden dan kunnen ze mij weg vegen. (vandaag 35 weken zwanger) Wat voel ik me ellendig... Baby loopt 1,5 week voor op schema. weegt nu iets meer als 2500 gram. Morgen officiële groei + liggings echo. We zullen zien. Nu maar weer plat xxx
Muntje, wat goed nieuws! Lica, balen maar het kan nog? Tuttie, klus ze Hier gaat alles goed alleen is mijn favoriete drankje koffie de deur uit bah wat vies! Net nog een test gedaan van mvm nou die is super duidelijk Zijn er nog nodjes?
Matonneke lees net jou bericht! Jeetje zeg het zit jou ook niet mee hoop dat je snel je kleine meid in je armen mag nemen!
@lica ahhh bah wat stom!!! @tuttie toch fijn te weten dat er eitjes groeien! @Muntje ben het helemaal met je eens, het jaar is al bijna om @Matonneke heel veel sterkte en laat je man je lekker verwennen @Djennes ik heb bijna mijn NOD
ff snel want ik verwacht bezoek: ja ik had echt gedacht om zwanger te worden (en blijven!) in 2012. Nu zal ik al blij mogen zijn om nog te bevallen in 2013.
@tuttie85 Is toch goed nieuws dat ze eigenlijk geen problemen voorzien bij het zwanger raken!!! Heel veel amusement gewenst in vruchtbare periode!!!! @Lica jammer dat het negatief was!!! Ik kan alleen maar zeggen, hou veel moed meid! Niet opgeven!! xx @toekomstigemams, bijna testen?!! de duimen staan paraat hoor!! Nog een dosis positieve vibes toegewenst!!!! @muntje, ik hoop zo voor je dat weldra die superzalige test in handen hebt met 2streepjes!! @matonneke hoe gaat het met jou nu?? Hou je nu toch maar heel rustig hoor!! Laat je maar lekker verwennen door je gezinnetje, ze weten wel dat je dit moet doen voor hun zusje/dochtertje! Hoe is de echo geweest?? Schiet je dan niet in paniek bij die oefenweeen? Hoe weet je uberhaupt dat dit oefenweeen zijn, ik zou alweer direct in verloskwartier staan denk ik Mar2Bmam, ik moet echt veel aan je denken, zo dichtbij is het voor jou!! Hoe gaat het met je?? @djennes, je echo is aan het naderen meid!! Hier is het redelijk kalm, mijn ventje is vertrokken naar brussel,autosalon. Normaal ga ik mee maar nu zag ik het echt niet zitten om een hele dag rond te trappen. Dat lukt me gewoon niet meer met mijn bekkenpijn. Hij is nu samen met mijn broer. Straks ga ik met schoonzus, nog laatste inkopen doen voor valies te maken, en klaar te zetten. OH MY GOD dit word zo echt!! Moet nog 1pyama voor mij hebben, en 2trainingbroeken voor in het ziekenhuis. Voor mijn kleine meid heb ik alle kleertjes! Verdere kwaaltjes die me zo hard storen, het zuur!!!! en mijn bekkenpijn, voel dit zelfs echt tussen mijn benen. raar uit te leggen, het bot rond schaambeen. Weet soms echt niet hoe te liggen. en verder mijn navel die soms helse steken krijgt, is vooral als meid beweegt, dus zal daar wel mee te maken hebben. Dan volgende week eindelijk naar advocaat ivm met schadevergoeding en afsluiting van mijn dossier, (ongeluk). Ik kijk er naar uit om dit eindelijk af te sluiten, geen ziekenhuizen meer!!! Verder ben ik me echt heel nerveus aan het maken over wat komen gaat, ik probeer het over heen te laten komen, maar ik ben zo verschrikkelijk benieuwd, word het nu keizersnede of niet? Zal ze inleiden, wanneer?? zal mijn vriend erbij kunnen zijn?? IK HOOP HET!!! De gedachte dat hij er niet bij zal raken of op tijd zal zijn, doet me tranen in de ogen krijgen!!!! verder voor iedereen een gezellig weekendje toegewenst!!!!!
slapeloos nachtje, again!! zoveel pijn tussen mijn benen, lijkt precies een spierverreking, kan bijna niet lopen. komt dit van mijn bekkenpijn? is het louise die is ingedaald? ligt het aan haar ligging? 100den vragen....waarvan ik niks ken en geen antwoord op weet! geniet van jullie bedje meiden (mijn zetel ligt niet zo zacht als bed, maar ik dan daar echt niet blijven liggen met pijn, en vriend die snurkt) grrrr stemming: onzeker en chagrijnig! xxx
Ah Mariska niet chagrijnig zijn, denk aan je meisje.. (En man) Onzeker snap ik heel goed.. Maar je moeder gevoel zal je de weg wijzen toch ?? K voel me brak , gister echt koorts aanvallen leek het wel. Gister ook de laatste provera geslikt, krijg de indruk dat dat meespeelt.. En de bijna tester... Toekomstige mams!! Spannend hoor!!
@muntje, was niet echt chragrijnig op man hoor, was gewoon chagrijnig op alles! Vind het zo lastig je zo moe voelen en niet kunnen slapen. Maar we hebben de nacht weer overleeft, en we zijn aan een relaxt dagje in huis begonnen. in ons traininkje!! die koorts is inderdaad misschien bijwerksel van medicatie! Hopelijk voel je wat beter? hier is een overdosis nestdrang over me heen gekregen!!! Alle nieuwe babykleertjes in de wasmachine!! Ik ben zooo nerveus ben echt geen held met wasmachines!!! Hoop zo dat al mijn kleine, superknoddige babykleertjes het overleven!!! Zouden jullie babykleertjes in de droger doen??? xxxxx
Ah gelukkig, haha die mannen hebben wat te verduren . Nee zou ik niet doen denk ik. Aan de andere kant worden ze dan wel lekker zacht..
@Mariska, nee zou ze ook niet in de droger doen.. Kleding blijft lekkerder ruiken als je ze op een rek of lijn droogt vind ik En de kans op krimpen is in de droger groter. Nou ik ben net bij de dokter geweest... Aangezien ik in het verleden Chlamydia gehad heb en ze vond dat ik wel erg last van acné had, heeft ze me doorverwezen. Moet een bloedtest ondergaan om te checken of de Chlamydia echt weg is en ik krijg een inwendige echo om te kijken of mn eitjes / leiders goed zijn etc. Daarnaast ook nog een temperatuurcurve bij gaan houden om te zien of ik wel een eisprong heb. Gezien mn acné zou het kunnen dat ik PCO heb. Verloofde moet ook een potje inleveren om na te gaan of bij hem alles in orde is. Erg spannend allemaal, ben wel echt blij dat alles zo goed gecheckt wordt hoor!
Heey lieverds, @toekomstigemams hoe staat het er voor? Duim duim duim. @lica hoe gaat het nu met jou? @muntje hoe gaat het met jou? @mariska dat je last hebt van je schaambot is waarschijnlijk de kleine meid die naar beneden aan het duiken is, krijg je ook meer moeite met je benen over elkaar te doen? Zal mij niks verbazen als dat het is, hier ook flink veel last van. Baby kleertjes is mij altijd verteld mogen NIET in de droger. Lekker op het rekje dus. Succes daarmeee!!!!! @jj wat een fijn idee dat ze alles eens even lekker gaan nakijken. Hopen dat ze goed nieuws hebben. Update hier: extra check up gehad bij VK en Gyn omdat ze dachten dat ik zw. vergiftiging had. Niets aan de hand. (wel veel baarmoeder activiteit) Vrijdag voor de "normale" controle geweest bij de VK. Bevallingsplan doorgesproken. Heb permissie om thuis in de woonkamer te bevallen (als alles mee zit) Als de bevalling gewoon goed gaat mag zelfs mijn partner de baby op de wereld zetten (aanpakken en meehelpen) Ook staat nu in het dossier dat ik niet langer dan 40 weken door loop. Eindelijk de 70 kilo grens overschreden. Wauw echt weinig aangekomen nog maar. Ze wouden alleen kijken naar de ligging van de baby en niet letten op groei. Partner ging gelijk hevig in discussie resultaat uitgebreide groei echo gehad. Helaas ligt meisje al heel diep met haar hoofd ingedaald. Daardoor konden ze alleen het buikje meten, deze liep ietsje voor. Haar beentjes zijn erg lang. Maar geen complete meting en ook geen schatting dus... Nu vrijdag poging 2. Verder blijf ik erg veel buikpijn en rugpijn houden. De hoofdpijn is niet te verdragen waardoor ik veel sterretjes zie en erg duizelig ben. Afgelopen nacht liggen kermen van de druk op mijn borst/longen. Vocht is er inmiddels ook. Door mijn BI kan ik de trap amper nog opkomen (alleen kruipends) Partner mag mij aankleden en onder de douche steken. Gaat niet meer. Met nog precies 1 maand te gaan is dit een hele opgave. Heb nu platte bedrust. (niet dat ik ook nog maar iets meer kan) Kan dus niet voor de jongens zorgen, het huishouden doen of wat dan ook maar. Mijn baby kleertjes worden dus ook gewassen en gestreken voor het eerst door mijn schoonmoeder Door alle pijn en voorweeën slaap ik niet meer. Ik puf wat af. Hopen dat ik over 2 a 3 weekjes wat ontsluiting heb zodat ze kunnen strippen!! Over de vraag wanneer je weet of het echte weeën zijn of niet kan ik erg kort zijn. Als het je eerste zwangerschap is kun je dat niet weten. Dan denk je bij elke samentrekking : is dit het? Als vervolgens de echte weeën beginnen zeg je : ohhh dit is het! Bij een volgende zwangerschap weet je dus wat meer. Dit is voor mij natuurlijk mijn derde kindje dus wat ervaring wat betreft weeën. Ik roep niet meer zo gauw ohhhw dit is het!! hihi.... Vandaag sleutels van mijn oude huisje afgestaan. Dus nu echt maar 1 woning meer. HEERLIJK.. Nu zoonlief zijn verjaardag voorbereiden. Op 26-01 wordt hij 8 jaar oud Fijne dag dames!!! xxxx