April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Lica! Ik duim voor een positieve test!

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    O Lica spannend!!

Duim duim!!

3. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    in verwachting van een meisje.. 01-02-2015
    Amsterdam
    Hallo, ik ben sinds juni 2012 gestopt met de pil en nog niet zwanger helaas ik gebruik de app mijn biologische klok om mijn cyclus bij te houden, zijn er misschien tips? begin een beetje onzeker te raken dit is al maand 8.. Liefs Melanie

4. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Melanie,
    Wachten duurt lang hè, vooral als je iets zó graag wil! Mijn man en ik zijn in juli begonnen voor ons eerste kindje en ik ben helaas ook nog niet in verwachting.
    Is je cyclus regelmatig? Je zou kunnen starten met ovulatietesten/temperaturen om zo je eisprong te kunnen vinden. Dan weet je in iedergeval wat de juiste periode is om te klussen.
    Succes meid en houdt de moed erin!

5. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen!!!

@muntje helaas weten ze de oorzaak niet. Ik wil erg graag thuis bevallen dus inleiden in het ziekenhuis daar waar niet nodig sla ik af. Ze hebben aangeboden dat ik slaapmedicatie kan krijgen hoewel ze er niet happig op zijn. Ze gaan pas bij week 40 actie ondernemen. We zullen zien hoe het gaat lopen. Elke dag is er weer eentje. Inmiddels alweer 36+4 dus het schiet mooi op :)

@toekomstigemams hopelijk heb je een fijn weekend gehad! Ik woon in prov. Groningen dus het zal niet dichter mijn kant op zijn. hihi.....

@lica spannend hoor. Jij weet het nu waarschijnlijk wel al. Hoe staat het er mee?? ik duim nog steeds....

@melanie welkom hier en wat vervelend dat het wachten zo lang duurt. Tips? zoals al gezegd zou ik gaan temperaturen. Als je eventueel naar de dokter gaat om vervolg stappen te ondernemen gaan ze ook vragen om je temperatuur bij te houden. Ik gebruikte hierbij de app FF. Erg betrouwbaar als je elke ochtend trouw je temperatuur meet op de juiste manier. Verder euhm nou Klussen, klussen, klussen en randjes fietsen, even plat blijven liggen... Maar dat soort dingen doe je vast al. :) Ik duim voor je mee dat het snel raak mag zijn. Op naar een prachtige baby in 2013.

@deRest hoe gaat het met jullie??

Hoe gaat het hier?
    Vrijdag op controle geweest bij de VK. Ons "klein" meisje heeft aardig lange benen en zal dus geen kleine baby zijn. Met 36 weken weegt ze zes pond. (op naar de 7 a 8 pond)
    Verder heb ik aangegeven dat het echt niet gaat zo, het aanbod staat dat ik slaapmedicatie kan krijgen. Dit wil ik liever niet. Dus zolang ik nog kan staan ga ik maar door! Aanstaande vrijdag weer check-up.
    Verder die dag samen met partner en zoons op stap geweest voor de verjaardag van de oudste. Die word nu zaterdag alweer 8 jaar oud! :$
    Hij heeft een prachtige fiets uitgezocht!
    Zaterdag op de foto geweest met al mijn neven en nichten omdat mijn oma 80 jaar oud is geworden! Daarna nog op verjaardag bij Oma!
    Het was heel erg leuk allemaal maar gister was ik dan ook echt weer kapot. :(
    Inmiddels ook weer onderbroeken in maat xxl gekocht om straks de kraamverbanden erin te kunnen houden :D hahahaha.. Partner dacht dat ik het wel afkon met een maatje S. Heb hem bij thuiskomst even de kraamverbanden laten zien. Toen viel het kwartje. hihi.

Wat een sneeuw he? Ik weet niet hoe het bij jullie is? Hier valt nu nog sneeuw. Door de harde wind erg slecht zicht dus. Ik hoef er niet uit, maar partner wel :( Niks aan!

Verder hier niks in de planning vandaag!!! fijne dag dames en kijk uit!

xxx

6. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie reacties!! Temperaturen is misschien een goed idee! Mijn cyclus begint denk ik nu weer soort van normaal te worden Juni/Juli40 aug30 sept27 okt25 nov30 dec28 jan29 maar ga deze maand een ovulatietest doen idd gewoon blijven proberen! Jij ook veel succes tuttie85! Ik hou jullie op de hoogte bedankt dames!

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Dat temperaturen is zeker een goed idee. Het vergt wel de nodige inzet. Elke ochtend om dezelfde tijd en voor het uit bed stappen te temperaturen. Vooral als je in de weekenden graag wat langer blijft liggen.

Het lijkt er inderdaad heel veel op dat je cyclus mooi regelmatig word. En dat deze niet lang is :)
    Ik had ook altijd een heel regelmatige cyclus en ben zwanger geworden in een cyclus die afwijkend was van de rest. Ik had een hele vroege eisprong gehad voor mijn doen. hihi...

Ik wens je niet alleen heel veel succes toe de komende tijd, maar ook heel veel plezier. Ik hoop dat je dat nog kunt nu je al wat langer aan het wachten bent. Dat gun ik iedereen....

Toi toi toi!

8. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hoi meiden, alweer veel bijgeschreven zeg!
    @toekomstigemams genoten van jullie weekendje??

@Lica zo benieuwd of je al meer nieuws hebt?!

@melanie85 welkom in ons "clubje". Ik heb eigenlijk niet veel tips, ik ben heel vlug zwanger geraakt, dus was niet bezig met tempen ofzo. Wel wil ik heeel erg duimen voor jou en voor al onze meiden waarbij het nog niet gelukt is!!!! Elke maand staan mijn duimen paraat!!!!

@matonneke hier is gisteren de sneeuw ook met bakken uit de lucht gevallen!!Gelukkig zegt vriend dat de wegen nog vrij open liggen. Na zijn slippartij vorige week ben ik zo ongerust als hij in zijn vrachtwagen zit!
    Ik ben niet zo mee in de termen van ponden, hier zijn het kg :). Maar klinkt als een ferme baby!! Nog eventjes op de tanden bijten en we zijn er!!!!

@hier word het echt zwaar. Ik kan nu echt geen weg meer met mijn bekken, moet mezelf echt uit zetel/bed rollen. Stappen is ook heel pijnlijk. Iedere beweging is zo moeilijk geworden. Huishoudelijk werk is best zwaar geworden, van stofzuigen alleen al ben ik uitgeteld.

De laatste week voel ik me ook weer meer en meer misselijk worden, soms lig ik in mijn bed en draait de hele kamer rond. Slapen doe ik haast niet meer!! Heb geen fut voor niks meer vandaag,... Zal wel een slecht dagje zijn zeker. Morgen naar uz gent dan weet ik eindelijk mijn invaliditeitspercentages die uit mijn testen gekomen zijn.

Woensdag naar gynecoloog, benieuwd wat ik daar te horen zal krijgen

gisterenavond dan te horen gekregen dat vriend zijn grootvader overleden is, en vrijdag begraven word. Die begravenis is op een groot uur rijden van hier, dus zal ook lastig worden die dag.

ik ga jullie laten meiden, zal toch moeten proberen een uurtje te slapen want ik voel me zooooo slecht vandaag!!

xx

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @mariska 6 pond = 3 kilo. (valt dus nog wel mee) Beide zoons waren 8 ponders = 4 kilootjes.

Doe jij maar lekker rustig aan vandaag. Neem je rust en ga inderdaad lekker dat uurtje slapen.
    Ik herken het volledig van niet kunnen lopen. Ik moet sinds kort ook het huishouden aan anderen over laten.

Hier ging het vandaag juist wat beter dan gister, maar nu weer vreselijk last van voorweeën. hmmzzz

Ik duim voor jou dat je een gunstige uitslag krijgt wat betreft je ziekenhuis verhaal.

Spannend altijd weer naar de gynaecoloog, benieuwd wat ze gaan besluiten. Wie weet heb jij je kleine meid al heel snel in je armen. :)

Gecondoleerd! Veel sterkte voor jullie.

Ik kan je nog wel één tip geven om het opstaan ietwat makkelijker te maken (ook vanuit een auto) leg een vuilniszak onder je bips. Hierdoor glijdt het wat makkelijker en sta je makkelijker op. Hier gaat hij overal mee naar toe :) en mensen maar denken dat ik ieder moment mijn vruchtwater kan gaan verliezen. hahaha :D

Sterkte vandaag en baal er maar even lekker van. ;)

10. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariska: Gecondoleerd! Veel sterkte voor jou en je mannetje!
    En goed op je zelf passen hè, goed de rust nemen en proberen om wat te slapen.

@Matonneke: je gaat een aardig flink meiske krijgen :) Vervelend dat het slapen zo slecht gaat. Ik begrijp het heel goed dat je die slaapmedicatie niet wilt. Dat is toch best wel sterk spul en je wilt natuurlijk geen enkel risico lopen voor je meisje. Sterkte met de laatste lootjes...
    Moest wel ff lachen om je xxl onderbroeken verhaal. Kan het me helemaal voorstellen...heel charmant... :D

Hier is het ongeduldig afwachten tot ik mag testen...pfff wordt steeds spannender dat wachten. Hoop zo dat ik vrijdag niet ongesteld wordt!!! Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn omdat ik heel bang ben voor de teleurstelling maar dat valt zo niet mee!! Heb af en toe wat krampen onderin buik en bij eierstokken. Voelt niet echt als ongikrampen. Ben zo benieuwd :)
    Aankomend weekend een weekendje met schoonouders naar Centerparcs. Dat komt wel mooi uit. Mocht ik niet zwanger zijn heb ik mooi wat afleiding.
    Nou dames ik ga me proberen van de bank te slepen om een sopdoek door de badkamer te halen en zo wat boodschappen te halen. Zo geen zin in met die kou en sneeuw! :p

11. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    Amsterdam
    Dankjewel matonneke!! :)

12. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    Amsterdam
    En Mariska ;)

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Welkom melanie! En de tips zijn al gegeven:)

Gecondoleerd Mariska, veel sterkte ermee.

En tuttie; soppen is zoo 2012 ik heb zo'n hekel aan de badkamer he..

En Lica ... We horen maar niks... We zijn benieuwd!!!

En hoe is het met djennes? Ook al zo stil???:)

Morgen ga ik een afspraak maken voor de echo. Zal begin volgende week zijn schat ik..

Fijne avond!

14. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @ Matonneke ik woon ook in Groningen, toevallig!! :)

15. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @matonneke, merci voor de tip voor de vuilniszak, zal ik onthouden!! en dank u voor je medeleven. Dit forum is zo leuk, omdat we van elkaar weten wat het is om "af te zien". Bij velen word je niet echt begrepen vind ik. Want zwanger zijn is geen ziekte toch?? Inderdaad niet maar het is toch een stukje afzien en aftakelen vind ik. Wel geniet ik dubbel van de goeie momenten.!!

@tuttie bedankt voor medeleven. Ik duim voor je!!!! Leuk dat je weekendje centerparks hebt! Zal inderdaad zoiezo een leuke afleiding zijn.

@muntje succes met je echo!!

Hier gaat het beetje beter, heb geen klop uitgevoerd vandaag. had vandaag een baaldag, vriend kwam thuis, en zei dat ik er zo bleek uitzag. Had echt een slechte emotionele dag vandaag! Vriend moest haar gaan knippen, en ik ben meegegaan en een klein uurtje in stad gaan wandelen. Nog een paar bodytjes gekocht voor mijn meisje, en ook groot ondergoed :)!! En ik voelde me achter dat uurtje veel beter!! Heb een nieuw pyamatje aan, en heb eindelijk gaviscon tabletten gaan halen bij apotheek, ik ben op slag mijn zuur(pijn) kwijt!!! ZALIG GEVOEL!! Ik voelde dat zuur echt tot op mijn ruggegraat!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

16. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

Heb een foto toegevoegd, dat mijn vriend met zijn gsm genomen heeft!!! Let aub niet op mijn kledij, dit is mijn thuiskledij die lekker gemakkelijk zit. We zaten een dagje thuis, en dan loop je natuurlik niet opgemaakt rond!!! Maar zo zie je mijn buik wel goed hé!! Vinden jullie ook niet dat mijn meisje redelijk laag zit???!!

17. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

zie net dat foto er niet op komt, ik probeer het anders

18. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wow MAriska dat ziet er goed uit! Je buik is al aardig laag inder daad, spannend!!! :)

19. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    zie je dan toch de foto??

20. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0