April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    #1541 toekomstigemams, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
    WoW Lica!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!!! :)

Mariska doe je wel een beetje rustig aan!!! Neem die hulp nou maar aan, is echt beter voor je ;)
    en ben het helemaal met je eens, eisprong betekend man vrij :p

2. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hoi meiden,
    gisteren naar gynecoloog geweest en ik ben er beetje verward van en weet niet goed wat te denken,

Met mijn meisje is alles goed, 2kg880 dus gemiddeld gewicht, baarmoederhals is al aan het verweken, en hoofdje is ingedaald. Dat klinkt dus allemaal goed

Toen zei ik, dat ze de vorige keer mijn bekken te nauw vond, en dacht aan keizersnede, toen zei ze dat het goed was dat ze al wat ingedaald was en het toch waarschijnlijk proberen waard is om gewoon te bevallen, nu ben ik echt heel erg bang dat dit gewoon pure hel zal worden, wat als ik daar al 12u lig, en dan toch blijkt dat mijn bekken te nauw zal zijn, dan word het spoedkeizersnede? als mijn bekken toen te nauw voelde, zal dit toch ook nu nog zo zijn of niet??

toen hoorde ik termen van placenta is al beetje verkalkt? heb er niet echt bij stilgestaan moment zelf, maar toen ik in mijn bed lag, dit klinkt toch niet goed???

dan moet ik nog volgende week terug gaan, (wat niet de bedoeling was) omdat er eiwit in mijn urine zat. Toen vroeg ik wat dit inhield en waarom ik terug moest komen, zei ze om ZWANGERSCHAPSVERGIFTIGING uit te sluiten?? Heb ik kans dat ik dit heb? Ik voel me inderdaad terug heel misselijk, (maar ik kan nog altijd eten). bloeddruk was goed dus dit is ook geen symptoom. Vocht hou ik inderdaad wat op, 's avond enkels wat opgezwollen, en ik krijg mijn ringen niet aan maar het is echt niet dat die dubbel zo dik staan??

pff ik voel me echt neerslachtig vandaag, en weet echt niet wat te denken??? Toen zei ze, de bevalling kan voor ELK moment zijn, dus mijn vriend mag geen buitenland meer rijden. Ik zei maar ik heb nog geen opening, daarop antwoorde ze, als het eenmaal begint kan dit heel vlug goed beginnen!! ik dacht dat als je opening had, dan elk moment de bevalling kon beginnen, is de baarmoederhals dan een belangrijker element??

toen vroeg ik, is het nog verantwoord om vrijdag zo ver mee te gaan naar de begravenis van vriend's opa, is meer dan een uur rijden. Daarop antwoorde ze, ja doe maar. en het feit dat ik dinsdag moet teruggaan, is teken dat het toch nog niet zoooo direct zal beginnen.

meiden sorry voor dit lang verhaal, ik denk dat ik gewoon beetje in paniek ben en heb het gevoel dat ik niet meer op mijn gemak die laatste weken inga, telkens in mijn hoofd, wat als het nu zal gebeuren, wat als mijn water breekt..........

3. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    @ Mariska, wat zie je er stralend uit op de foto! Je laatste verhaal klinkt wat minder.. Helaas heb ik er geen verstand van dus durf er niks over te zeggen.. Hopelijk heb je gauw antwoord op je vragen!

@ Lief26, ik heb ook onregelmatige cyclussen, maar ben pas anderhalve week aan het temperaturen dus kan je er helaas ook niet veel over vertellen.

@ Tuttie85, hopelijk klopt je gevoel en is het raak deze ronde! Duim voor je!

@ Lica, wat spannend!!! Alvast een beetje gefeliciteerd en hopelijk houdt het kleintje goed vast!!

@ Muntje, veel succes morgen, hopelijk is er een eisprong op komst!

Wij zijn vandaag voor de uitslagen van de onderzoeken teruggeweest naar de huisarts.. De inwendige echo heeft geen duidelijke PCO uitgewezen, het is een twijfelgeval.. Wel was erop te zien dat er een aantal dagen ervoor een eisprong is geweest dus dat is goed nieuws! Helaas hebben we ook slecht nieuws gehad, namelijk dat het sperma van verloofde slecht is. Zo slecht dat de kans enorm klein is dat het op de natuurlijke manier gaat lukken. En ik al die tijd maar denken dat het aan mij ligt, wat ook gedeeltelijk zo is natuurlijk met die rare cyclussen van mij! Het was wel echt een schok hoor, zijn nog aan het bijkomen ervan.... De uitslag van het bloedonderzoek was er helaas nog niet, dus we worden morgen teruggebeld daarover. Ook zou de huisarts met de gynaecoloog overleggen of het spermaonderzoek over zes weken herhaald dient te worden om te kijken of er verbetering is of dat we direct de MMM in gestuurd worden... Afwachten dus nog even en een hoop om informatie over te zoeken en over na te denken........

4. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Ja, ik ben inderdaad snel terug zwanger. Eerste cyclus na miskraam mocht ik niet van gyn. Daar was ik toen echt slecht van. Ik was zo boos. Ik voelde mij toen een onbegrepen puber :) . Maar eigenlijk heeft die maand rust mij goed gedaan. En dan de tweede maand, en dus eerste echte poging terug zwanger. Mijn bloedwaarden waren goed gestegen op twee dagen dus de eerste hindernis is genomen.

Mariska, oei verkalking zegt mij niet veel. Ik zou zeggen, als je iets begint te voelen, direct contact opnemen met de gyn.

Jj, niet zo fijn nieuws. Hopelijk helpen ze jullie snel verder of is de kwaliteit binnen 6 weken gewoon weer beter.

Lief, ook niet echt ervaring met wisselende cycli. Wel met temperaturen. Belangrijk om elke ochtend te meten op ongeveer hetzelfde tijdstip na een slaap van min 4u. Ik meet altijd in mijn mond. Vaginaal of rectaal gaat ook maar onder de oksel zeker niet.

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah Mariska ; dat je dat nu nog allemaal moet meemaken zeg. Durf er ook niks over te zeggen' maar anders bel je morgen over D dingen wat je niet snap en je zorgen over maak.

Jj; wat een naar nieuws, dat wil je echt niet horen.
    Probeer te denken; ooit komt t goed! Ze hebben goeie technieken en hou er vertrouwen in.

Ikzelf heb al 2 dagen hyperventilatie , probeer erom te denken en juist te ademen maar t wil niet zo. Vraag me af of t onder bewust om morgen gaat.. T zal wel..
    Fijne avond!

6. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Amaai ik weet nooit hoe ik die eerste 12 weken ga doorkomen. Bij elk ding dat ik voel of niet voel, ben ik zo onzeker. Ik heb percies bijna geen symptomen en dan maak ik mij weer zorgen. Ik denk er een hele dag aan.

7. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Tja Lica dat is moeilijk!! De eerste 5 zitten er al op he..

De follikel meting van vandaag bracht niks op.. Woensdag moet ik weer, dan is het cd 14. Hebben we dan nog kans dat er wel wat zit?

8. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ff een snel berichtje. Dank voor al het duimen, helaas heeft het niet geholpen. Ik werd gisteravond uit het niks ongesteld, nog een dag te vroeg ook :( Normaal kondigd het zich aan met flinke krampen, maar nu had ik het totaal niet door. Het was echt ff flink slikken. Ik had best wel een goed gevoel over deze ronde. Helaas mag het nog niet zo zijn. M'n mannetje was ook wat sip. Zo lief dat hij met me mee leeft :)
    Nu lekker genieten van een weekendje centerparcs met m'n schoonouders(een fijne afleiding) en de volgende ronde gaan we er met volle moed tegenaan.
    Fijn weekend meiden!

9. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Oei muntje daar heb ik jammer genoeg geen ervaring mee. Ik hoop voor jou van wel.

Tuttie, zo jammer. Veel succes in de volgende ronde!

10. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @ Muntje ik weet het ook niet! Succes!

@Tuttie BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:x Sterkte!!!

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    heey meiden,

even een ego berichtje van mij. (ogen op half zeven dus nog niet bij gelezen)
    Het gaat hier niet zo goed. Doodop. Heel veel pijn. Niet leuk.
    Ik dacht woensdag slim te zijn door te bellen naar de verloskundige om slaappillen te krijgen. Dan kon zij overleggen met de gyn. zou ik ze vrijdag op controle mee kunnen krijgen.
    Omdat ik eerder slaappillen heb gehad wou ze er niet aan beginnen :(
    Bleef maar 1 optie over een nachtje in het ziekenhuis slapen en daar een prik in mijn been krijgen. Daar zou ik zonder twijfel een hele nacht op kunnen slapen. Omdat ik er helemaal doorheen zat heb ik dit aanbod aangenomen. Dus wij om 19:30 ons melden in het ziekenhuis. Eerst CTG. Zeer actieve baby en een baarmoeder die flink aan het oefenen is. (ze dachten in het zh dat ik al weeën had) 40 minuten aan gelegen omdat ze ons vergeten waren. Na een uurtje moest ik weer aan de CTG als die weer goed was dan mocht ik de prik hebben. Dus weer aan CTG weer actieve baby en baarmoeder. Dus hoppa prik in mijn bovenbeen in de spier. Na 10 minuten werd ik ontzettend duizelig en niet lekker. Ik ben om 22:15 in slaap gevallen. Ik werd wakker keek op de klok en dacht goh is het al 12 uur? ik keek naar buiten was het nog donker.
    Conclusie : nog geen 2 uur kunnen slapen. Hele nacht een onuitstaanbare hoofdpijn, honger, duizelig en heel naar geweest.
    Wat een ellende die prik. Mijn been net zo stijf.
    In de ochtend CTG. Geen actieve baby meer. Ze was andersom gaan liggen. Mijn baarmoeder was nog steeds heeeeeeel druk. :(

Partner heeft me mee naar huis genomen en heb de hele donderdag onuitstaanbare pijn gehad. VK vond het niet normaal. Baby heeft dus ernstig geleden onder de morfine. Ik heb de klap ook dubbel en dwars gehad omdat de morfine niet heeft gedaan wat het moest doen. :x

Na deze dag zit ik er dus heel erg door.

Zaterdag was mijn oudste zoon jarig :) 8 jaar is hij geworden. HIep hoi!

Vrijdag tijdens de controle is er afgesproken dat ze met 38+1 gaan strippen. Ze wou me doorsturen voor een inleiding met 38 weken, maar dit heb ik afgewezen.

Vrijdag dus heen om te laten strippen. Spannend wel weer. Kans van 1 op 6 dat het doorzet!

Nu maar even weer mezelf opladen en maar eens een douche nemen!
    Later lees ik weer bij en reageer ik weer.

xxx

12. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Matonneke wat een verhaal zeg! Het was vast goed schrikken dat de baby heeft geleden onder de morfine. Er slordig dat de artsen daar niet goed op gelet hebben. En het ergste is dan nog dat het voor jou niet eens geholpen heeft...
    Spannend vrijdag strippen...hopelijk voor jou zet de bevalling snel door.

Nog gefeli met je zoontje trouwens!

Hier gaat alles goed. Heb een heerlijk weekendje gehad. Helaas werd schoonpapa ziek en heeft hij het hele weekend op bed gelegen. M'n man, m'n schoonmoeder en ik hebben toch maar wat van het weekendje gemaakt. Gezellig gourmetten,zwemmen en naar de sauna geweest. :)
    Het hele weekend geen last gehad van m'n ongi, zelfs de eerste dagen niet. Heb normaal altijd flinke krampen. Het is ook veel minder heftig dan normaal:(. Erg raar... Misschien dan toch zwanger??? Heb vandaag voor de zekerheid een test gedaan. (test vd etos) Het resultaat was een héél vaag (tuur) lijntje. Weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben maar door dat vage lijntje begin ik nu wel te twijfelen..:) Misschien over een paar dagen nog een test doen. Als die niet donkerder is dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @tuttie dank voor de verjaardags felicitatie.
    Jeempje dus een onduidelijke tuurtest? hmmzz daar zit je ook niet echt op te wachten. Woensdag opnieuw testen? Spannend hoor. Ik blijf duimen.
    Onzekerheid is heel erg vervelend. Succes met wachten ik wacht gezellig met je mee totdat je weer gaat testen!!!!!

14. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje dat je blijft duimen! Ga inderdaad woensdag ofzo nog een keer testen. Heb de test bewaard en keek net nog ff. In het licht van buiten zie ik echt een vaag blauw streepje. De linkerkant van het streepje is feller dan de rechterkant maar lijkt wel even dik te zijn als de controlestreep. Ik heb natuurlijk na de 10 minuten (opnieuw) gekeken, dus beschouw het maar als onbetrouwbaar. Ff geduld hebben tot woensdag nog. Gezellig dat je mee wacht, ik zal zorgen voor een heerlijke lounchewachtbank ;)

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met die testen van de etos. Ik persoonlijk vond die van de kruidvat heel erg fijn. 2 voor 5 euro. Misschien kun je die eens proberen?? Ga je het volhouden tot woensdag?
    Ahhh een heerlijke bank kan ik ook wel gebruiken, want voel me vandaag vreemd, anders...

*start een wachtmuziekje*

16. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Matonneke wat vervelend van de prik en helmaal dat die niet hielp!!! Wat betekend strippen??Iets anders dan ik denk, denk ik;)

Tuttie wat spannend en zenuwslopend!!!! Misschien dan toch het geluk voor jou!! Ik duim!!:D

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @toekomstigemams hihi dat denk ik dan ook. zou beetje raar zijn als de vk al haar kleren opeens uit zou gaan doen! :p

Ze gaat dan kijken of de baarmoeder verweekt is en of er ietwat ontsluiting is. Ze gaat dan proberen met haar vingers de vliezen ietwat los te maken, ze dus niet te breken/prikken.
    Hierdoor komt er een stofje vrij in 1 op de 6 pogingen succes heeft om de bevalling op gang te brengen.

:)Voelt niet heel erg aangenaam trouwens. Maar hopen dat het werkt. Weeën voelen ook niet aangenaam :D

18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah matonneke toch! T zit je niet mee..
    Ik hoop dat het gaat lukken om t nog even vol te houden. Zal wel moeten he..

Tuttie wat spannend zeg .. Ik ben heel benieuwd!!!

Zo even de koningin kijken wat die te melden heeft..

En daarna klussen.. Voor de zekerheid. Je weet t maar nooit he..

19. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Ah Matonneke, zouden ze je dan niet willen inleiden?

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen ladies....

@muntje: hopelijk heb je een vruchtbare avond gehad :p

@lica: ja ze wouden een afspraak maken voor een overdracht naar de gyn zodat die me kon inleiden. Maar zolang ik nog op mijn benen kan staan gaat dat niet gebeuren (tenzij het medisch noodzakelijk is)
    In alle andere gevallen hou ik het wel vol. Op wat voor manier dan ook :$
    Hoe gaat het met jou???

Hoe gaat het met de rest van de meiden????

Hier weer een gebroken nacht gehad. Amper 2 uur geslapen. De jongens waren ook al om half vijf aan het spoken. Vandaag maar eens even wat dingen doen. al dat stil zitten word ik ook gek van.. hihi

Wens jullie allemaal een fijne dag!

xxx

Deel Deze Pagina