April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    @ laatste loodjes : wat hebben jullie er zwaar. Klinkt echt niet leuk meer en spanning tot op t laatste moment.

Djennes fijn dat je geniet.. Groeit je buik al iets?

Ik moet 9!! Kilo afvallen willen ze verder gaan. Ze merkte dat ik bood was , heb gezegd dat ik teleurgesteld en boos ben. Ze gaan dinsdag als team praten en overleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik word dan terug gebeld , misschien krijg ik pillen maar denk dat dat niet t geval is. Metformine ofzo. Heb ik zelf voorgesteld.
    Ik ga heel hard me best doen. Weinig eten enzo. Ik weet dat ik moet afvallen maar op deze manier.. K word voor t blok gezet, misschien goed voor me doorzettingsvermogen .

Dus conclusie: ik richt me op afvallen en niet op zwanger worden :) joepie...

2. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @djennes, zalig geen kwaaltjes, geniet er maar keihard van!!!

@matonneke, ik voel me wel heeeel erg ellendig hoor!!! en dan nog eens zware verkoudheid/griep erbovenop, zit gewoon al 2dagen te huilen dat ik kapot ben!!! ps, succes met strippen!!!!!

@muntje maar alé, zou dit overal zo een beleid zijn?? Ik wist dat niet, en wij zijn hier kwaad op mijn zus. zus is geobsedeerd door gezond eten, en bewegen. is niet gezond meer. en bij haar doen ze wel verder met ivf!! nu misschien praat ik zo omdat ik ook kilootjes teveel heb, en echt niet gediend zou zijn met zo een antwoord!

vandaag om 14u terug naar kliniek met urine, heb dus alle urine al moeten opvangen, is raar hoor, plassen in maatbeker!! loop ik hier hele dag met maatbeker rond, (we hebben 2toiletten) :cool:

hier is de griep goed toegeslapen, zit gewoon al 2dagen te huilen dat ik niet meer kan, ik ben op!!! Ik slaap al dagen niet meer. Vandaag toch een verantwoord paardemiddeltje vragen hoor aan gynecoloog. Ik vraag me eigenlijk af als ik maandag niet beter ben, gaan ze me dan wel inleiden??

wil gewoon nog zeggen, matonneke en ik zien wel hard af, maar denk dat dit gewoon toeval is dat we net met 2 samen in een clubje zitten die zo hard afzien. In mijn omgeving zie ik genoeg vrouwen hoor die nog enorm genieten de laatste dagen, en bergen verzetten!!
    Ok voor mij was zwanger zijn niet de grote roze wolk die ik verwacht had, maar ik heb zeker ook mijn momenten gehad waar ik superhard van genoten heb!! Mijn groeiend buikje, de bewegingen, de extra aandacht van mensen, de verwennerij, met mijn vriend samenleven naar ons gezinnetje, het kiezen van alle babyspulletjes, het kippenvelmomentje dat we hoorden dat het een meisje was, en vooral.......het enorm uitkijken naar ons meisje!!!! dus meiden ik duim heeel heeeel heeel hard voor jullie ook vlug 2streepjes te zien verschijnen!!!

3. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    nou meiden, schoonzus kon mijn ellende niet meer aanzien, en gebeld naar gynecoloog. ik ben binnen in het ziekenhuis. hoogstwaarschijnijk moet ik blijven tot ze maandag inleiden. weet niet of het me lukt om ze te overhalen om te laten gaan....

4. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @Mariska ohjee wat wordt het spannend!!!!!!!!!!!! Hopelijk gaat alles helemaal goed!!!

@Muntje wat belachelijk, snel bij een andere dokter polshoogte nemen!

@Matonneke ook spannend tijden voor jou! Hopelijk komt alles vanzelf opgang!

@Tuttie al weer getest?

@Hier; Morgen crematie zie er zooooooooooooooo tegen op!!! Vriend is ook nog eens weg voor werk naar Engeland en ti's mijn eisprongdag, zit allemaal niet mee!! (ben in klaagmodus ;) )

Fijn weekend allen!! Of succes met bevallen!!!

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah Mariska.. Hopelijk zien ze de mogelijk heid je te verlossen van de ellende.. ! Ik vond t echt niet leuk, maar wil wel graag afvallen. Ik moet er niet teveel over nadenken want dan word ik weer boos . Een andere dokter zal hetzelfde zeggen denk ik. Gewoon hard aan de bak. Hoop op 1,5 kg per week..

Toekomstige mams! Heel veel sterkte morgen. Wat een drama zeg. Weten ze hoe ze overleden is?

6. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!
    Ff snel een berichtje morgen reageer ik weer uitgebreid. Gister kon ik niet op t forum vanwege een update van de website.
    Heb nog niet getest. Werd gister opeens weer "opnieuw" ongesteld. Was er net een dag vanaf. Gisteravond begon het weer opnieuw en nu ook iets heftiger. Dit keer ook weer zonder pijn. Wel gisterochtend krampen onder in m'n buik maar overdag geen last meer. Vanmorgen erg misselijk en overdag een wat zeurend gevoel onderin mn rug.
    Ben er een beetje van in de war. Weet niet zo goed wat dit kan zijn... Misschien was ik toch zwanger en is het al heel snel fout gegaan? Is er iemand die dit herkent?
    Morgenochtend wil ik nog wel ff een test doen. Kijken wat die aangeeft... Pff rare week zo. :(

7. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Snel even nieuws want het is begonnen :D Nog niet vaak genoeg weeën om de vk te bellen, maar ze worden steeds vaker op elkaar en langer...
    Hopelijk duurt dit geen dagen..
    Sorry dat ik niet op jullie berichtjes reageer, maar hopelijk kan ik binnenkort weer bijlezen.

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ooooooo succes!!!!!! Mar2bmam!!!! Je kut het!!!!

Tuttie wat spannend zo. Niks aan zeg..

Toekomstige mams; is je vriendin hier op t forum drama queen? Las dat dat een vrouw van 30 jaar is. Verschrikkelijk ..
    Sterkte vandaag, t zal heel heftig zijn..

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    O wat erg! Ik schrijf kut in plaats van kunt... !

10. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Hallo Allemaal!

@Mar2beMam spannend zeg!!!!!! het gaat vast goed!!!!

@Muntje Geen idee of ze op het forum zat, heb het daar niet met vriendinnen over , maar ze was 32.

De cremtie was echt heel heftig, maar zeker wel mooi. Er waren enorm veel mensen het paste niet eens in de zaal, die moesten in een andere zaal op een scherm kijken. Ben wel blij dat het ''voorbij'' is, ben nu echt kapot!
    Zometeen vriend halen die komt eindelijk weer terug van Engeland! :)

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Oké. Dan is het toeval.. Ik geloof het ja , zuigt alle energie uit je. En je hebt t ook nog zonder man moeten doen begrijp ik? Geniet ervan dat ie thuis komt..

Ondertussen wachten we op baby nieuws..
    Gaat t goed met alle bevallende en bijna bevallende???:D

12. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Heey dames!!!

Helaas nog geen nieuws van mijn kant! Alhoewel even snelle update
    Strippen is gelukt. 3/4 verstreken en 2cm ontsluiting. Heeft helaas alleen bloedverlies, een te rustige baby en veeeeeeel slijmverlies opgeleverd. Vannacht hele nacht weer wakker geweest door activiteit van de baarmoeder, maar niks wat op echte weeën lijken. :(
    Gisteren extra bezoek van VK thuis gehad en gisteravond CTG omdat meisje niks meer van zich liet horen.
    Gelukkig is alles goed met baby, maar ik zit er doorheen.

Woensdag komen ze op huisbezoek om nogmaals te strippen of te kijken hoe het er voor staat. Als dat niks uithaalt zal ik gewoon de tijd moeten uitzingen, maar ik ga morgen ochtend bellen dat dit niet meer te doen is en dat ze morgen maar langs moeten komen en anders wil ik een brief voor naar het ziekenhuis. Partner zit er doorheen, ik zit erdoorheen. Kan geen mama meer zijn voor mijn jongens. Die constant ergens anders heen moeten omdat ik ze geen aandacht kan geven.
    Voel me echt een slechte moeder voor hun! :(

Nou goed ga maar weer verder hangen op deze mooie zondag.

xxx en succes dames!!!

13. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    mar2Bmam, hopelijk zielsgelukkig met je baby in je armen???
    matonneke, goh meid, ik ken het gevoel van op te zijn!!! Weet perfect hoe je je voelt!! hopelijk lukt de 2de poging strippen

@hier,
    vrijdag en zaterdag dus in kliniek gelegen. was zooo ellendig. hier ook gestript, baarmoederhals is verstreken, en 2cm opening. verder gebeurt er ook nog niks. Mocht gisterenavond nog een avondje naar huis gaan, vanavond terug binnen.

griep is al veel verbetert. Zwangerschapsvergiftiging was niet helemaal doorgekomen, maar sluimert wel. Gynecoloog wil me dus niet meer zo laten rondlopen, en ik moet vanavond binnen. Vanacht eerste pil opsteken, lukt dit niet dan morgenochtend nog 1 ofwel aan de baxter. dan hopelijk weeen, of schiet het toch in gang. Probleem is dat ze nog heeel hoog boven bekken ligt, ze hopen dat ze zal dalen met de weeen, zoniet dinsdag keizersnede!!!!

Dus meiden denk dat ik nog enkele pijnlijke dagen voor de boeg heb!!!
    ps, door de zwangerschapsvergiftiging is mijn gezicht helemaal opgezwollen, echt geen zicht meer. Zal zo blij zijn dat ik mijn meisje gezond en wel in mijn armen heb!!!!!

doei meiden!!!! dus de volgende keer als je me hoort, ligt er een lief klein meisje in mijn armen!!!!!!

duim voor me!!!!
    xxxxx

14. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ohw wat spannend!
    Mar2bMam, Matonneke en Mariska D heel veel succes!!!!

15. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Al baby nieuws?
    Vind het heel spannend!

Hoe gaat het met de rest van de dames?
    Ik kreeg gisteren een opmerking van mijn man dat hij denkt dat het er 2 zijn omdat ik al zo dik ben. zal morgen bij de echo vragen of ze even goed willen kijken haha maar ik denk zelf gewoon 1.

Fijne dag allen!

16. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Ben ook benieuwd of er al baby nieuws is!!!!

@ Djennes als je 2 hebt ben je er wel in 1 keer vanaf ;)

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Oow bij mar2bmam zal er ondertussen wel wat zijn hoop ik voor haar!! Anders heeft ze het heel moeilijk..
    Snap wel dat t niet hier als eerste verteld word ..

Ik heb vandaag best een aantal x aan jullie gedacht hoor..

Djennes; dat zou tof zijn! T lijkt me leuk een tweeling !!

18. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    kort bericht! heel trots kunnen wij de geboorte van ons klein meisje aankondigen! na 12u arbeid en uiteindelijk keizersnede is ons meisje geboren! 3kg en 49cm klein!! ze is prachtig!! ze is perfect!!! ze is mijn klein meisje!! ons Louise!!! xxx

19. Fleurige

Fleurige Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    En nu genieten van de kleine louise!!

20. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama