April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @MariskaD wat een schatje!! Super mooie foto's :)

@wow Muntje dat gaat snel!! Goed bezig!

@Matonneke Gefeliciteerd!!!! Ook al zo''n leuke bijzondere naam! En wat fijn dat je je kleren alweer past! Geniet lekker van kleine!! :)

Hier bijna NOD, maar aangezien vl tijdens de eisprong weg was acht ik een bevruchting zeer klein :(

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Matonneke Goed nieuws!! Gefeliciteerd! Wat word haar roepnaam?

Ja ik hoop dat de andere kilo's er ook zo snel afgaan..

3. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @muntje, jij bent gewoon aan het smelte. zo vlug gaan die kilo's!!!
    @toekomstigemams, ik wou een "vind ik niet leuk knop" om te klikken. Zeg nooit nooit...... al is de kans natuurlijk wel klein!! Des te meer redenen om jullie helemaal te gooien bij de nieuwe ronde!!!:);):)

@matonneke, een superdikke proficiat gewenst!!! is het dan vanzelf begonnen de bevalling? Mooie naam, is de 1ste maal dat ik dit gehoord heb.

@hier, alles verloopt hier vlot, Louise huilt alleen als ze honger heeft, snachts laat ze zelfs al 5uurtjes tussen!! Het is zo een flinke.
    Ondanks slaaptekort zit ik echt op mijn roze wolk. Ik ben de roze wolk voorbijgelopen tijdens de zwangerschap, maar heb ze eens zo hard ingehaald nu.

Ik geniet echt van mijn meisje, van mijn ventje, van geen zuur meer, niet meer overgeven, niet meer die lompigheid!!!!

mijn schoonbroer verschoot toen hij me zag, hij vond me er zo fris uitzien, bijna herboren zei hij!! Ik voel me zo vrij zonder die kwaaltjes, ik kan ook al terug in mijn jeans, maar doe het niet met de wonde van de keizersnede.

jammer van die keizersnede, want nu ben ik toch wel beperkt, mag eigenlijk 6weken niets tillen. moet toch nog veel rusten, al is dat moeilijk want ik heb zoveel energie!!! Ik denk dat ik een rush van adrealine zit.

ben wel bang om in een zwart gat te vallen, maandag als mijn ventje terug vertrekt!! Ik heb zoveel steun van hem!!!! hij helpt bij alles!! Is zo lief voor mij!!! Klinkt raar, maar wij zijn gewoon nog meer verliefder op elkaar geworden sinds ons meisje er is!!!!!!

xxxxxxxxxxxxx

4. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Matonneke en mariska, blij te horen dat alles zo vlot gaat.

Muntje, go go go. Goed bezig :)

5. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    beetje stil hier, alles goed met iedereen?? en met de dames op het wachtbankje??

xxx

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja t is zeker stil.. Iedereen druk??

Hoe is het met djennes??

7. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Denk dat velen druk zijn met de kleintjes :)

Bij mij is de rode duivel er weer :( nog 1 maandje en ik ga maar eens langs de HA.

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah balen toekomstige mams! Zou ik ook maar doen ja. 1 maand erbij jokken en dan zit je op een jaar..

Als ik elke x de computer zou moeten opstarten Zou ik er ook minder op zitten, maar op de iPod is dat zo makkelijk ff checken!

9. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Hier ook alles goed. Ben een weekendje weg geweest en vandaag dus nog veel uitpakwerk. Ongelofelijk wat je allemaal meeneemt voor een weekend.

Toekomstigemams, ik hoop dat jouw pendels uitkomen. Start zwangerschap in februari en positieve test in maart!

10. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Mariska wat een mooi meisje heb jij!
    Matonneke gefeliciteerd met de kleine meid!

Ik zet alles even op een lager pitje!
    Met de zwangerschap gaat alles goed maar ik zit met mijzelf in de knoop :( ik kan niet genieten hoe gek het ook klinkt. Ik slaap bijna niet en heb daardoor ook een korter lontje dan normaal.
    Vandaag de stap genomen op aandringen van mijn man om naar de dokter te gaan en daar heb ik even flink lopen huilen ze heeft mij nu een lijst met tips gegeven met wat ik moet doen en volgende week moet ik weer terugkomen, gaat het dan nog steeds niet goed word ik doorgestuurd.
    Ik hoop dat het overgaat en dat ik kan gaan genieten maar ik ben zo bang!

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah djennes meid!!!
    Waar ben je bang voor dan?
    Komt dat niet omdat je er zo lang op verheugd heb?
    Ik zie dat je de 12 weken voorbij bent, wat gaat de tijd snel!
    Ik hoop dat je eruit komt, vertrouw op jezelf en jullie kleintje.
    Geloof erin meis!!

12. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @Djennes wat onwijs vervelend, hoop dat de tips van de HA helpen! Misschien is yoga ook een optie?

@thanks Lica en Muntje hoop idd ook dat de pendels uitkomen :)

13. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    in verwachting van een meisje.. 01-02-2015
    Amsterdam
    Dag dames heb eerder geschreven hier.. En ben inmiddels 4 dagen over tijd.. Net predictor zwangerschapstest gedaan en zie een licht streepje .. Weet nou niet of dit betekent dat ik zwanger ben? Heb als het goed is een foto hieronder staan.. Want wil graag jullie mening weet namelijk niet of ik nu al blij kan zijn of niet.. Liefs Mel

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,6 KB
      Weergaven:
      7
  14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ze zeggen een streep is een streep.. Vind hem ook aardig duidelijk hoor!!!

15. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    ik vind hem ook wel duidelijk hoor!!:D
    zwanger!! proficiat!

16. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor de reacties .. ik heb toch net nog clearblue gekocht om dubbel te checken.. Laat het jullie weten als ik het ook zeker weet!! Liefs ☺

17. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    Amsterdam
    Clearblue testen helaas mislukt :( dus weer predictor gehaald en zie weer een streep denk dat ik zwanger ben :) wat nu? Naar de huisarts ?? Sorry voor mijn onzekerheid maar kan het gewoon niet geloven en weet gewoon niet welke stappen ik moet ondernemen.. Gr. Mel

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,1 KB
      Weergaven:
      6
  18. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Melanie, die twee testen lijken mij vrij duidelijk hoor. Is de clearblue echt mislukt? Of negatief?
    Ben jij van NL of BE? Indien van BE gewoon even naar huisarts en vragen om bloed te trekken. Dan heb je zekerheid.

Djennes, ik slaap ook heel slecht. Deze nacht heb ik met een borstvoedingskussen geslapen (zo een worst) en heb veel beter geslapen. Kan er geen uitkeg voor geven want ja ik ben helemaal nog niet heel dik ofzo. Hopelijk werken de tips.

19. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Gefeliciteerd Melanie85! Heel duidelijk!

Vandaag naar de dokter geweest voor menstruatiepijn, die worden met de maand erger, echt niet meer te doen gewoon!
    De dokter wil onderzoeken of er iets is en omdat ze weet dat ik met zwanger worden bezig ben, wil ze meteen na kijken of alles van binnen goed is, heel eng, maar wel fijn om alles uit te sluiten :) Vl was er ook bij dus die mag ook meteen zijn zaadjes laten testen, gewoon voor de zekerheid. Heel erg fijn! :) Ik ga gewoon van het goede uit! :)

20. Melanie85

Melanie85 Lid

28 jul 2012
    36
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor het reageren.. En ik ben van NL.. Clearblue echt mislukt.. En het begint door te dringen :) morgen ff me ha bellen over hoe en wat verder!

Deel Deze Pagina