April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Ah spannend toekomstige mams, hopen voor jullie dat alles goed is.

Gefeliciteerd melanie!

Ik sta al vanaf zaterdag echt stil op de weeg schaal. Frustrerend!
    Vanmiddag mag ik weer een work shop geven dus staan mijn gedachtes even jij wat anders. :)

2. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Heey lieve meiden!!!

Ik kom ook even weer langs fladderen!!! :)

Allereerst haar roepnaam is Ayessa (aajèshaa)

@djennes wat vervelend dat je er niet van kunt genieten. Ik hoop voor jou dat je ook maar iets aan de tips hebt en dat het genieten snel kan gaan beginnen. Niet slapen is killing!! Neem je tijd ervoor. Laat je ook vooral niet gek maken door anderen die zeggen dat je er van MOET genieten! Want zo makkelijk werkt dat niet. Dikke knuffel voor jou.

@toekomstigemams ik duim mee voor een heel vruchtbare maand voor jou!!! Natuurlijk hoop ik ook dat alles goed is bij de dokter. Wel fijn dat ze gelijk wat dingen na kunnen kijken voor je. Kan me voorstellen dat het heel erg spannend is. Hopen dat alles goed is en anders dan kun je het ook maar beter zo snel mogelijk weten!! duimen draaien...

@mariska hoe gaat het met jou meiske? en met jou??? Hoe vind je manneke het?

@mar2b hoe gaat het bij/met jou?

@muntje geniet van hetgeen je vandaag gaat doen. Dan blijf ik vandaag door duimen dat het snel zichtbaar is op de weegschaal. Ik vind het super knap van je!!! TOPPER

@melanie de testen zien er goed uit. Spannend hoor!!! :)

Dan nu even de update vanaf hier... Lichamelijk voel ik mijzelf weer beter. Heb net een forse borstontsteking achter de rug. Ging gepaard met twee dagen koorts, zweten, koud hebben, ontzettend veel pijn.
    Gisteren voor het eerst echt een wandeling gemaakt. 3 kilometer zijn we gaan wandelen. Ik had Ayessa lekker in de draagdoek. Heerlijk.
    Ze drinkt geweldig. Het is een dikke zuipschuit. Ze komt om de 2 uur om te drinken: dag en nacht :$!!!
    3 maart hebben we het grote kraamfeest. We hadden wel gerekend op veel mensen die af zouden zeggen, maar er komen steeds meer bij. Hihi huis veel en veel te klein oepsie....

De jongens hebben nu bijna hun anderhalf week vakantie erop zitten. Heerlijk..... Ze zijn super lief voor hun zusje.

Nog beetje ellende gehad met mijn ex, want die vond het nodig om voor al hun kids (zijn nieuwe vriendin had al een zoontje) een konijn te kopen, terwijl mijn oudste zoon allergisch ervoor is. Kreeg hem dus terug onder het eczeem :x

Verder gaat alles geweldig! Ben echt een bofkont met mijn mannetje!

Ik zal eens even een foto uploaden van ons moppie!!!

fijne dag dames!!! xxxx

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Foto 1 is ze 1 dagje oud, net na haar eerste badje..
    Foto 2 is ze een paar daagjes in haar fantastische hangwieg!

4. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Wat een scheet!!!! Mooi meisje!
    Wat vermoeiend om de 2 uur voeden.. Dat hou je toch niet lang vol of wel?
    Ah t is echt een dropje ..fijn dat ze het zo goed doet!

5. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @melanie ik vind zelfs dat je streepje al donkerder word!!:D
    @toekomstigemams! goed dat je dingen direct zal kunnen uitsluiten. Zijn de onderzoeken dan al bezig? wanneer krijg je resultaat?
    @muntje niet opgeven, inderdaad goed dat je gedachten wat kan verzetten. eerste kilo's gaan altijd veel vlugger!!!
    @matonneke!! Wat een prachtige meid!! Wauw om de 2u, hier heb ik echt een luxebaby, die 3-4uurtjes overlaat overdag, en snachts heel makkelijk 5u tussenlaat, maar ik geef dus flesvoeding, is waarschijnlijk helemaal anders!! Ik heb veel respect voor borstvoeding geven, lijkt me heel uitputtend!!
    jeetje die borstonststeking klinkt pijnlijk! Gelukkig beter nu!
    Wanneer zal die ex, jou eens rust laten zeg. Tijdens je zwangerschap deed die al ambetant, en nu nog altijd! Hopelijk raak je niet van je roze wolk door hem!!
    Die wieg is gewoon superknoddig! Heb ik nog nooit gezien!!

Hier verloopt ook alles goed, wel nog beetje last van de babyblues, mijn vriend is alweer aan het werk, en is dus deze nacht op weg. Mijn moeilijkste moment is savonds, dan mis ik hem het meest. We hebben echt 10zalige dagen gehad samen, en dan opeens er helemaal alleen voor staan, dag en nacht. Dan nog samen met die pijnlijke keizersnede.

Gelukkig veel hulp van familie, mijn moeder en vader zijn vandaag afgekomen, moeder heeft mijn huisje terug kraaknet gemaakt. En een uurtje gebabysit, terwijl ik wat papierwerk moest regelen.

al bij al, verloopt herstel van keizersnede, redelijk vlot, snede trekt nog wel, en soms branderig gevoel. Eigenlijk mag ik 4 weken niet rijden met de auto, maar ik doe toch al kleine afstandjes. Heffen lukt me nog niet. Mag voorlopig alleen gewicht van baby dragen. maxi cosi mag ik nog niet dragen, dus uitstapjes alleen gaan nog niet. Hopelijk kleine wandeling maken dit weekend, als er niet teveel bezoek komt, want het is toch redelijk druk geweest

verder slaapt en eet Louise goed, soms een huiluurtje, maar dat zijn we vlug vergeten. overdag laat ze tussen de 3-4uurtjes tussen voeding, en savonds rond de 5 5en half uurtjes!! meestal laatste fles rond 22U, en roept ze dan rond 3u, 3u30.

en meiden, moet je eens weten, ik mis mijn buikje!!!!!! Ik geniet enorm van Louise, maar ik mis die bewegingen!!!! Al had ik een slechte zwangerschap ik mis het zwanger zijn!!!
    dus voor de toekomstige mama's al die ellende ben je dus echt vlug vergeten!!!!! Gelukkig moet ik maar eens terug lezen en mezelf eraan herinnerinen dat het geen rozegeur en maneschijn was!!!

xxxxxxxxxxx

6. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @djennes, zoals matonneke zegt, dat MOETEN genieten is niet altijd evident!! Laat je hoofd niet zot maken. Ik hoop dat je vlug beter voelt!!!

en nog iets vergeten te schrijven, ben al 11kg kwijt van mijn 14kg!!! goed hé

7. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Matonneke, smelt smelt smelt.

Mariska, dat gaat goed!

Muntje, misschien moet je proberen om je maar 1 maal per week te wegen? Tegen zaterdag zal er misschien wel weer wat af zijn.

8. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    prettig weekend iedereen!!!
    Sneeuwt het ook bij jullie? hier dus wel, en ik ben die winter nu toch stilletjes aan moe te worden!! Ik wil zon!!!

alles goed met iedereen? toch wel benieuwd hoe het met mar2Bmam en Minka gaat??

hier zo verwarrende gevoelens...... ik mis mijn buik, ik mis zwanger zijn!! Kun je dat voorstellen???? ik die zo afgezien heb, alle ellende ben ik dus op slag vergeten hé! Ik zou gewoon direct aan een 2beginnen. Alleen mijn ventje ziet dit niet zitten:D:D!! Ik hou me wijselijk kalm en zet die gedachte uit mijn hoofd. Deze gevoelens komen waarschijnlijk door de hormonen?! hopelijk verdwijnen ze snel.

ohhh en prachtig nieuws gekregen............... mijn zus is ZWANGER!!!!! bijna 7weken!!!!!!!!!!!!:D:D

oh jeetje ik hoop zo dat die gevoelens weg gaan zijn tegen dat ze buikje krijgt, ik wil ook weer beweging voelen!!!!! gelukkig leest mijn ventje hier niks van, die krijgt spontaan paniekaanvallen als hij dit leest!!!:D

9. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

Oct 11, 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier ben ik weer, het is een tijd terug dat ik heb geschreven. Mooi om alle verhalen te lezen van de kersverse mama's :)

@Mariska: hier sneeuwt het ook. Niet zo hard gelukkig, ben er ook wel klaar mee. Gefeliciteerd met je zus! Fijn dat het goed met je gaat en je zoveel hulp hebt van familie. Al een klein rondje met je Louise kunnen doen?

@Melanie: Welkom hier! Ik las meteen al heel goed nieuws, gefeliciteerd! Kan je de goede vibes even doorsturen ;)

@Matonneke: wat een prachtige foto's! Smelt.... Gaat het goed met jou en de kleine?

@Muntje: zet m op meis! Je bent al heel ver gekomen, houdt je daaraan vast! Je kan het!

Ik merk dat het me erg goed doet om wat minder bezig te zijn met het zwanger worden. Ik sta er nu een stuk rustiger/relaxter tegenover. Het is ff afwachten wanneer ik nu ongesteld (liefst niet natuurlijk :p) ga worden vanwege de rare ongesteldheid vorige maand maar ik heb nu zoiets van ik zie het wel. Waarschijnlijk heb ik volgende week zaterdag m'n NOD. Dan zijn we gezellig een weekendje in Groningen dus mooie afleiding. ;)
    Ben ondertussen ook geslaagd voor m'n rijbewijs. Daar ben ik echt superblij mee. Gewoon in 1x! :D Was er zo klaar mee na ong 1,5 jaar lessen. Het lukte maar niet, bleef maar een beetje op het zelfde niveau hangen. Opeens viel het kwartje en ging ik echt goed rijden. Nu tot donderdagavond wachten, dan kan ik m'n rijbewijs ophalen :) En dan wordt het oefenen... Ik had rijles in een diesel en zelf hebben we een bezineauto dus dat wordt vast een hoop afslaan :p.
    Nou meiden, dit was het wel weer.
    Hele fijne week alvast!
    xx

10. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dag meiden!

@Matonneke wat een schatje!! Echt super die foto's!

@Mariska Gefeliciteerd tante! En wat gaan die kilo's vlot! Goed bezig!

@Tuttie Gefeliciteerd met je rijbewijs! En hopelijk heb je een positieve test!! Gaan jullie in een hotel in Groningen? En nog leuke plannen, voor tips, vraag maar raak ;)

Hiero flink de griep te pakken en dat in mijn week vakantie, ach ja, het kan altijd erger ;) Morgen naar de dokter voor wat onderzoekjes en donderdag vl. Ik heb geen idee hoelang of wanneer we iets te horen krijgen, ga ik morgen vragen :) Hopelijk niet te lang, iemand ervaring mee?

Fijne week allen!

11. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    He meiden..
    Ik neem momenteel iets afstand van het forum. Zal nog regelmatig meelezen maar heb momenteel niks te melden dus wil er ook niet steeds aan denken.
    Ben benieuwd hoe lang ik het volhou :)

Tot later !!

12. jj1308

jj1308 Lid

Oct 11, 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Hoi allemaal!!

Het is voor mij ook even geleden dat ik gereageerd heb.. Lees wel regelmatig mee hoor :)
    Alle kersverse mama's, van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine wondertjes!

@Muntje: Kan het me voorstellen, dat je wat afstand neemt!
    Zet hem op met afvallen!

@Toekomstigemams: Wij waren op maandag naar de huisarts geweest, donderdag fertiliteitsonderzoek voor vriendlief, vrijdag inwendige echo en bloedprikken en toen konden we de week erop op woensdag voor de uitslagen terecht bij de huisarts. Erg fijn dat het redelijk snel gepland kon worden. Hopelijk is dat bij jou ook mogelijk!

@Tuttie85: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Wat zal dat fijn zijn en het geeft veel vrijheid hoor! We hebben tegelijk onze NOD dus zal aan je denken en voor je duimen!!

@Mariska: Zoo net een baby van twee weken en nu al aan een tweede denken? Is wel een goed teken natuurlijk maar kan me zo voorstellen dat je ventje daar paniekaanvallen van zou krijgen hhaha!

@Melanie85: Heb je al meer zekerheid inmiddels?

Hier alles even rustig.. In afwachting van de volgende onderzoeken over 2 weekjes zijn we het nog zelf aan het proberen. Heb afgelopen weekend mn eisprong gehad. Zowel de ovulatietesten als de thermometer hebben het aangegeven en we hebben flink geklust dus we hopen op een wonder :)

Fijne week!

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Goedemorgen meiden :)

@Jj ik duim mee... duim duim duim!!! Wonder wees welkom!

@Muntje het voeden om de twee uur is goed te doen hoor. Het is verder een zoet meiske. Ik hoop dat jij snel weer volop actief aanwezig bent met super goed nieuws. Ik blijf voor je duimen!!!!

@Toekomstigemams hopen dat alle testen goed uitvallen. Spannend hoor. Heel veel succes hiermee! Balen van je griep. Ben je weer helemaal beter?

@Tuttie wauw gefeliciteerd met je rijbewijs!!! Hopen dat NOD ook veel moois brengt. Weekendje in Grunn ahhh lekker dichtbij!

@mariska allereerst van harte met de zwangerschap van je zus!!! Super.
    Wat heerlijk dat je kleine meid het zo goed doet. Wat een zoete slaper ja. Heerlijk.
    Wel vervelend dat je nog enigsinds beperkt bent door de keizersnede. Ik duim voor je dat je snel weer wat meer kunt gaan doen. Wel uitkijken met autorijden he!!! Hier in NL ben je vaak niet verzekerd als je toch gaat rijden.

Jeetje jij mist je buik?? :$ Die heb ik echt nog geen seconde gemist. Ook het getrappel niet! Ik mis helemaal niks van het zwanger zijn!
    Hihi je weet in ieder geval wel snel dat je het nog eens wilt. hihi.....
    Even heel eerlijk? Wij hebben nu drie kindjes en weten dat we ooit nog graag eens willen gaan proberen voor een vierde kindje alleen niet nu.
    Vinden we best lastig. Want eigenlijk willen we het allebei nu wel al weer. Het is nu 3 weken en 1 dag geleden dat Ayessa geboren is en we zouden eigenlijk nu wel weer veilig moeten gaan vrijen. Maar die stap is zo lastig te nemen om veilig te gaan vrijen. :cool: Toch maar snel wel wat gaan gebruiken anders lopen we toch wel kans weer zwanger te worden.

Verder gaat hier alles super!!! Ayessa doet het geweldig goed. Ze is gisteren gewogen en is in 14 dagen tijd 860 gram aangekomen. Ze weegt nu al 4110 gram. Volgens die mevrouw kwam er geen melk uit mijn borsten maar slagroom. :D
    Lichamelijk gaat het met mij weer helemaal goed! Kan weer alles en doe weer alles. Energie voor tien!!! Ayessa krijgt nu om de drie uur voeding en vind dit prima! Zoet kindje.
    Mijn partner en ik zijn nog hechter geworden. Ik heb zoveel bewondering voor hem en hij voor mij. We willen nu echt de hele tijd aan elkaar plukken. :p

Aanstaande zondag hebben we het grote kraamfeest. Inmiddels staat de teller op ruim 30 mensen die hebben bevestigd dat ze komen, van veel mensen heb ik nog niks gehoord waarvan ik er toch een aantal wel verwacht. Door onze grote families is dit ideaal. Uit het hele land komt nu familie over voor twee uurtjes borrelen. :)

Ik ga nu even een broodtafel maken want de jongens zijn zo weer vrij. Daarna Ayessa badderen en voeden!

Maak er nog een fijne dag van dames!!!

xxx

14. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

Oct 11, 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik kon het niet laten om toch weer ff t forum te checken ;)
    Vandaag een dagje vrij. Heerlijk niks doen :)

@JJ: Gezellig dat je er weer bent! Ik zal hard duimen voor een prachtig wondertje voor jullie

@Muntje: ik kan me goed voorstellen dat je wat afstand neemt van het forum. Mij geeft het veel rust om er minder mee bezig te zijn. Heel veel succes met afvallen!

@Toekomstigemams: we gaan idd in een hotel, NH Hotel Groningen. Heb je nog tips voor leuke restaurantjes? Verder gaan we lekker shoppen en misschien naar de bios. Mocht je nog andere leuke tips hebben dan houd ik me aanbevolen hoor :)

Nou meiden, fijne week nog verder. Ik ga maar eens ff de stad in. Vrijdagavond hebben we een bruiloft en dan is het toch wel leuks om een nieuwe outfit te hebben. Al is manlief het daar niet mee eens. ;)

15. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    hoi piepeloi!

hoe gaat het met de meiden?? en zijn er op het wachtbankje??

@tuttie85 het is hier gewoon zo gezellig dat jij ons niet kan missen :D. Proficiat met je rijbewijs!!! Hopelijk iets gevonden? Ohh een bruiloft, het is al zoooo lang geleden dat ik nog eens goed heb gefeest!

@ toekomstigemams er zijn zoveel zieken! Hopelijk al wat beter??
    @muntje, hopelijk kom je vlug terug om goed nieuws te melden. xx
    @jj1308 Ik hoop en duim met je mee!!! Ik hoop zo mee op je wonder!!!
    @ matonneke, hoe gaat het met jullie? Wauw jou meisje doet het wel heel goed hé zeg. Wij mogen dinsdag naar kind en gezin. voor gehoortest en weging. Ik ben ook benieuwd. Ondertussen is Louise maatje 50 ontgroeid, en zit nu in maatje 56. Met pijn in mijn hart al de kleinste dingetjes weggelegd!! Wat verschiet ik van mezelf dat ik zo een heimwee heb naar mijn zwangerschap. Oh ik denk dat ik gewoon in mijn hoofd alles verbloem, en ophelder. mijn zus is vandaag langsgeweest en o wee, die is ook misselijk!! Dan weet ik weer, juist!!! die ellende!!!! :D is gewoon de beweging die ik mis van haar!!
    jullie ondertussen ook al aan het denken aan een 4de leuk!!!!
    Mijn vriend is er echt niet voor te vinden voor een 2de. Hij heeft altijd maar ééntje gewild, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik niet meer zwanger zal worden!!!
    Hier ook al terug aan de pil. moet zeggen, mijn vriend zijn ook precies verliefde pubers, altijd knuffelen,... En op een goeie dag (dat ik minder pijn had) ons toch laten gaan. :)Deed raar hoor terug helemaal vrij zijn zonder die dikke buik!!!

Achteraf gezien was het hier nog beetje te vroeg voor. want ik was al gestopt met vloeien. En nadien terug aan het vloeien, of is het al terug menstruatie. Ik heb er geen gedacht van!

hier wel beetje depressief geweest, na al die tijd binnen te zitten moest ik dringend buiten!! Mijn vriend heeft me meegenomen naar stad, en heb me daar goed laten gaan en mijn en louise haar kleerkast terug opgevuld!! Zalig nieuwe kledij!!! hopelijk is mijn ventje morgen redelijk vroeg thuis en kan ons zalig weekendje starten!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Hallo dames!

@Matonekke veel plezier op je kraamfeest!

@Tuttie er zijn tig leuke restaurantjes, maar vlak bij NH zit het zwarteschaap erg lekker!! En als je van mexicaans houdt moet je bij mijn lievelingsrestaurant zijn geweest, Cantina mexicana!(op de vismarkt) Veel plezier!!

Hier: Het zaad van vl is goed!!! :):):) Ze zeiden dat hij een hoge kans op spontane zwangerschap kan geven....nu mijn onderzoekjes afwachten .. En mijn ei is er ongeveer weer, dus klustijd is aangebroken en ben ook nog zondag jarig, drukke tijd, maar wel een leuke tijd! :)

17. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @toekomstigemams, super het resultaat van je man!!! Klusperiode=leuke periode :D
    alvast een hele dikke proficiat met je verjaardag zondag!!! 3dikke verjaardagszoenen!!!!

18. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

Oct 11, 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Toekomstigemams: Groningen was erg gezellig :) Nog bedankt voor de tips! We hebben gekeken bij het zwarteschaap maar daar was het erg druk helaas. We zijn uiteindelijk naar "Het pannekoekschip" gegaan :D Gezellig tussen de gezinnetjes ;)
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een fijne dag gehad? Enne.. klusze hè deze week :p

Hier: NOD is geweest, ben nog steeds niet ongesteld maar zwangerschapstest was negatief (kruidvat 2v5) nu had ik wel 's middags getest(kon niet wachten:)) en er stond wel bij dat je het beste 's morgens kon testen. Als m'n menstruatie wegblijft dan ga ik over een paar dagen weer testen.
    Heb helemaal geen buikpijn dus het lijkt erop dat menstruatie wel wegblijft en heb wel last van m'n borsten, ze voelen anders aan en doen soms pijn. ;)
    Ff afwachten maar...zucht... Zodra er nieuws is horen jullie het!

19. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wow Muntje al 3 dagen overtijd, dat is veel! En het pannenkoekschip is ook erg leuk en lekker!

Thanks Dames!!
    Heb een erg leuke dag/dagen gehad met veel cadeautjes!
    Net ook mijn uitslag van de ha en alles is goed! Ik mag nu kiezen of mmm in of of nog zelf, ik blijf het nog wel ff zelf proberen ;) Vindt het iig al een opluchting dat de eerste testjes goed zijn :)

20. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @tuttie 85 wauw!! Ik duim en wacht spannend op meer nieuws!!
    @toekomstigemams leuk al die cadeautjes, ik ben een echt cadeautjes mens:D, al zou ik een leeg cadeautje met gewoon een kartonnen doos mogen uitpakken, dan zou ik nog content zijn! jou testresultaten zijn dus ook wel een heel mooi cadeautje!!!

hier, beginnen de onderbroken nachten door te wegen. Maar ik doe het met heel veel liefde en plezier. Wel ben ik blij dat ik vandaag op consult naar kind en gezin mag. Louise drinkt nu flesjes van 120, maar ze boert zo moeilijk. Dus moet ik bijna bij iedere voeding een uur met haar opzitten. misschien dat zij enkele oplossingen vinden. Ook geeft ze meestal terug, (hopelijk geen begin van reflux)!!

het gevoel voor vlug een 2de is aan het wegebben:D gelukkig!!! Het waren dus toch hormonen, al mis ik nog altijd mijn buik. Die zalige bewegingen van haar. Maar het is nu natuurlijk ook dubbel genieten!! Als Louise naar school mag, zouden we (lees IK):D toch voor 2de willen gaan. Nu heerlijk genieten van mijn babytje. en nu nog zeker met het lentegevoel die opkomt!!

volgende maand bestaat ons groepje een jaar!!!!! ik hoop dat er voor het verjaren van ons groepje, minsens enkele positieve testjes erbij mogen komen!!!!

ps. nog altijd zoveel buikpijn van die ellendige keizersnede:cool:!! I HATE IT!! Vooral is het zwaar omdat ik in de week er bijna dag en nacht alleen voor sta. :(
    xxxxx

Share This Page