Hoihoi dames! Dank voor alle felicitaties! @Mariska: wat een prachtige foto's, je straalt een hele hoop trots uit! Lijkt me inderdaad ook geweldig, zo'n draagzak. Al zou ik persoonlijk voor de draagdoek gaan denk ik. Hier geen sneeuw te bekennen, moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind! Ben het ook zat en was zoo gelukkig vorige week met de 15 graden dus hoop dat dat snel terugkomt! Tuttie: Wat vervelend om zo in onzekerheid te zitten zeg! En met zo'n huisarts wordt je ook niet veel wijzer.. Heb positieve hormoontjes jouw kant opgestuurd hoor, hopelijk helpt het! Hier vandaag de eerste knaltest gehad! Whooeee helemaal blij!! Foto's staan in mn album. Het is inderdaad nu nog wel lang wachten op de eerste echo, heb m 15 april.. En ze zijn nu uitgegaan van mn laatste menstruatie maar dat klopt natuurlijk niet.. Maar we zullen zien! Ben erg moe, misselijk eigenlijk vooral na het eten en mn borsten doen behoorlijk zeer! Maar neem dat allemaal voor lief uiteraard! We hadden de hoop wel een beetje opgegeven en waren zo naar dat tweede zaadonderzoek aan het uitleven, en nu is het gewoon raak geweest! Echt bijzonder! Liefs
@tuttie 85, die onzekerheid moet zo lastig zijn!! En wat een antwoord van die dokter zeg! Je kwaaltjes klinken inderdaad erg als zwanger zijn!! Dat kokhalzen had ik ook heel erg!!! Hoop dat je echt vlug 2streepjes krijgt!! Ben je van plan om nog te bellen voor bloedonderzoek? Zou ik wel doen hoor in je plaats!! @jj1308 een superdikke proficiat gewenst!!!! Zo blij voor jou!! Geniet van alles wat je overkomt!!! Het is zo een speciale periode!!! Ik hoop dat je weken vlug voorbijvliegen tot de echo, en als het wachten begint tegen te steken, kom je hier maar eventjes klagen!! ( want ik hoop dat ons clubje niet uitsterft!!). Al begrijp ik dames natuurlijk die wat afstand nemen....) en over mijn foto's..... ik ben inderdaad zooo trots! Heb echt nooit op mijn roze wolk gezeten tijdens mijn ellendige zwangerschap, maar ik zit er zo hard op nu!!!!!!! en meiden, ondertussen hoor ik bij mij thuis langs alle kanten zwangerschappen aankondigen, dus ik stuur al die positieve vibes jullie kant op..........................ik hoop dat ze aankomen!!!! x x x
@JJ wat super vervelend, hoop snel een positive test voor jou!!!!! @Mariska wat een super foto's!! En wat is ze super schattig!!! Ik haat het wachtbankje, maar vang wel alle positieve vibes op
Hey meiden! Hier weer nieuws, maar helaas geen positief nieuws. Ben afgelopen donderdagavond toch nog ongesteld geworden. Het was natuurlijk niet waar ik op gehoopt had maar nu kunnen we iig wel weer verder. Op naar de volgende ronde, hopelijk met wat minder onzekerheid...
@tuttie85, jee wat jammer! moet een ontgoocheling zijn! Maar nu weet je inderdaad waar je staat, geen onzekerheid meer.... Ik wens je veel positieve vibes in deze rond!!!!!! @toekomstigemams al nieuws??? zalige zondag toegewenst iedereen!!! xx
Hee meiden.. Even een berichtje.. Ik sta al anderhalve week stil. Op 6,7 kilo. En ik doe zo mijn best.. Raak een beetje gefrustreerd, voel van alles is m'n lichaam en wil door. D'r raken er hier steeds meer zwanger gelukkig, zijn er nog 3 niet zwangere? Ik heb alles gelezen in de tussentijd hoor! Fijne dag!
Balen Muntje, gewoon doorgaan het komt vanzelf!! Volgens mij idd nog 3 , Tuttie, jij en ik. Het zal ons ook zeker lukken!!
Ik zit ff te kijken , maar de pendels zijn niet uitgekomen bij jou he? En djennes hoe is het met jou?
Hoi dames! Tuttie en Toekomstigemams: Jammer dat de positieve vibes en hormonen niet geholpen hebben, heel veel succes komende ronde en ik blijf ze jullie kant op sturen hoor Muntje: Volhouden hoor, je kan het!! De pendels kunnen nog uitkomen voor toekomstigemams toch, de maand maart is nog niet om Hier alles rustig, de dagen duren best lang.. (Zit thuis in de ww helaas, nog druk op zoek naar werk maar dat gaat nu al helemaal lastig worden vrees ik) Hoop dat het snel 15 april is en alles goed is op de echo! Is wel erg spannend hoor De kwaaltjes vallen mee tot nu toe, ben wel ontzettend moe en kan de hele dag wel slapen haha! En m'n borsten zijn echt al gegroeid.. Normaal een kleine B maar nu toch al een volle! Heb nu eigenlijk continu een strakke sportbeha aan omdat het anders echt te pijnlijk is Vanmiddag komt Moeders voor Moeders, ga ik uiteraard aan mee doen..! Leuk om dan weer een testje te doen met hopelijk een knalstreep X
Hallo Dames! Ik ben weer terug en gelukkig voel ik mij weer helemaal top en gelukkig en ben echt aan het genieten nu. De kleine frummel kan ik al goed voelen en is nu al een druktemakertje ben heel nieuwschierig wat het word ik hoop 9 april tijdens de 20 weken echo. O en ik zal binnenkort een foto van mijn buikje plaatsen want ik kan nu niet meer zeggen dat ik niet zwanger ben . Ik heb weer mooie en schattig foto's voorbij zien komen LIEF! Muntje wat vervelend dat je nu stilstaat met afvallen, wel dieet gebruik je dan? JJ1308, Nog gefelcitieerd met jou zwangerschap besef je het al? MvM heeft net vorige week de laatste flessen bij mij opgehaald Dames die nog niet zwanger zijn! Ik hoop echt zo dat het snel raak mag zijn voor jullie ik duim voor jullie en dit word jullie jaar!!! Spreek jullie snel weer!
Djennes wat fijn voor je, daar zijn we blij mee met zulk nieuw s. Wat gaat het snel he, 16 weken alweer.. Heb je het de familie op een aparte manier verteld? Ik had vanmorgen een feestje. Ben 10 kilo lichter dan vorige zomer. Nog 1,5 en dan ben ik klaar voor het ziekenhuis. Alleen dacht ik overdag weeg je misschien wat zwaarder als in de ochtend dus kan ik beter een halve kilo extra afvallen voor geen teleurstelling. Volgende week ben ik jarig en wil dan een afspraak hebben staan. Hopen dat dat lukt. Zouden ze echt zo kinderlijk zijn als je iets meer weeg je weer naar huis kan? Las in n topic van wel..
ik blijf echt duimen voor de 3 toekomstige zwangere dames!!!! djennes: wauw al bijna 17weken,dat vliegt gewoon voorbij!!! muntje: ik zou zo kwaad zijn in jou plaats als ze je terug naar huis zouden sturen!!! Zo je best doen om af te vallen, en je dan nog niet helpen!!! 10kg! dat is echt heel veel! Proficiat!!!! ik ben ondertussen bijna 12kg kwijt van de 14. Niet echt veel voor moeten doen, maar ik probeer meer fruit en groenten te eten. Soms vliegt er een paaseitje in de mond, en mijn wekelijkse frietjes kan ik niet laten!! Als ik te streng begin, hou ik het niet vol!! Ik moet volgende week op nacontrole, en zou toch nog graag 1kg kwijt raken. hier verloopt alles rustig, wel is mijn goede hand gecrasht. Heb een peesontsteking opgelopen door de overbelasting. Dokters hadden me verwittigd dat dit zou gebeuren! Maar ik ben zo gelukkig met mijn prinsesje dat ik gewoon door de pijn heen bijt!!! Morgen naar huisdokter, en zal hopelijk overgaan met ontstekingsremmers en vanaf vrijdag terug mijn kiné hervatten. Zie het niet zitten om naar uz Gent te reizen om te horen "zie je wel, we hadden het gezegd". Daarom dat ik naar huisdokter ga, om het te laten vaststellen voor de verzekering. met louise ook alles goed, weegt ondertussen, 4kg290 en is 51cm. dus 1kg290 verdikt en 2cm gegroeid in 6weken!!! Wat gaat de tijd vlug!!!! ze drinkt tussen de 135-150cc, en slaapt nu al 4nachten door. Van 21u30 tot 6u30!!!! Voorheen had ze ook al eens 2nachten doorgeslapen, maar omdat ze moest verhogen van cc en niet meer genoeg had kwam ze weer wakker om 3u. Nu hopen dat ze blijft doorslapen. Haar darmflora is wel verandert, vroeger had ze stoelgang bij bijna elke pamper, nu 1x daags. Met gevolg dat ze altijd in de namiddag krampjes heeft. mag nu infacol gebruiken voor haar flesje dus ik hoop dat dit helpt!!! ben nog benieuwd hoe het met Lizzy777 gaat? dus lizzy als je nog meeleest? hoe gaat het met jou??? veel liefs mariska
Hoi dames! @Muntje, wat goed, 10 kg! Jeetje! Moet je maar eens bedenken dat dat 10 melkpakken zijn... 10 zakken rijst... wat veel! Hopelijk doen ze niet te kinderachtig in het ziekenhuis en gaan ze je gewoon helpen, ik zal voor je duimen! @toekomstigemams en tuttie, dit jaar wordt ook jullie jaar! En volgend jaar ook natuurlijk (als je nu zwanger raakt, beval je volgend jaar) We blijven met jullie meeleven en hopelijk dat al onze vibes helpen en jullie snel zwanger maken (hoewel je daar natuurlijk op de eerste plaats je partner voor nodig hebt ) @Djennes, wat gaat het toch snel, fijn dat je je frummel al zo goed voelt, spannend he die periode voor de 20 weken echo! Ik ben ook benieuwd hoe je het aan je familie hebt verteld. @JJ, ben je nu ook internet al aan het afspeuren om info en kijken naar leuke babykamers/kleertjes/etc? Dat deed ik in het begin. Kan me voorstellen dat vooral nu je thuis zit, je veel tijd voor handen hebt. Geniet van deze periode, het is zo bijzonder. Heb je het al veel mensen verteld? @Mariska, wat balen van je peesontsteking, fijn dat je meisje het zo goed doet! Ik heb hier best zware weken, onze meid komt iedere 2 uur, soms ieder uur, soms iedere 3 uur voor eten, is soms ook ineens hard aan het huilen. Pff, en ze was zo rustig en lief eerst. Nu ook nog heel lief eigenlijk, ze lacht zo leuk en loopt te kletsen van uche en urre en ulla en wawa, schattig! Maar het zou fijn zijn als ik meer slaap kon krijgen... Je wordt zo onzeker over je borstvoeding, maar ik kolf soms en dan komt er 140 cc uit (2 borsten samen), zou toch wel genoeg moeten zijn zou je denken... Volgende week donderdag weer consultatiebureau, ben benieuwd, zo lijkt enorm gegroeid in de lengte, ze blijft wel een slanke dame. Fijne dag!
hoi mar2Bmam, Louise was ook heeeeel rustig in het begin. huilde praktisch nooit. maar laatste week ook een meer huilerige baby, vrouw van kind en gezin zegt dat dit komt omdat ze een groeispurt gedaan heeft. blijkbaar hebben ze ook een huilpiek aan 6weken!! Moet inderdaad wel lastig zijn om zoveel te moeten aanleggen.
Goedemiddag allemaal! Djennes, wat fijn dat je weer kunt genieten! En wat heerlijk dat je de kleine al kunt voelen Het besef begint wel langzaam te komen, al is het soms nog steeds erg onwerkelijk dat het ons in onze laatste poging zelf gelukt is Muntje, superknap al 10 kg! Nog even doorzetten, de laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze altijd maar het komt vast goed! Mariska, balen dat je nu last hebt van je goede hand. Ben je al bij de dokter geweest inmiddels? Mar2BMam, hihi inderdaad al veel ideetjes aan het opdoen op internet, zeëen van tijd voor nu he Heb het 2 dagen na de eerste positieve test aan mijn zus verteld, ik was daar aan het helpen in haar nieuwe huis met klussen en dergelijke, maar ja kon nu niet meer met mn neus boven de verf hangen.. Wil geen risico's lopen en zij rookt en haar vriend ook dus had weinig keus, maar ik deel veel met haar dus voelde goed om het iemand te kunnen vertellen Vorige week hebben we het schoonouders en ouders verteld, het is het eerste kleinkind voor beiden dus we wilde ze graag laten delen in de vreugde. Verder houden we het nog even stil, sowieso tot en met de eerste echo, dan vertellen we het onze beste vrienden en naaste familie, en bij 12 weken gaan we het pas echt van de daken schreeuwen Fijne dag!
Heey lieve meiden, Het is ook alweer even geleden dat ik heb geschreven... Mega drukke tijden gehad. Ayessa is nu alweer 6 weekjes. Ze heeft haar eerste prikjes gehad. Verder heeft ze last van regel dagen. Veel huilen en eigenlijk alleen maar willen drinken! Vriendlief werkt erg veel. deze week, dinsdag, woensdag, vrijdag van 8 tot 6 donderdag van 8 tot 21 zaterdag van 8 tot 5 en zondag van 12 tot 5. dan maandag weer... Wel erg trots op hem De jongens zijn erg druk en vragen veel aandacht! Veel extra dingen zoals schoolfoto, feestjes, spelen, consultatiebureau. Mijn jongste zoon is volgende week vrijdag jarig en mag dan 7 kaarsjes uitblazen. Oudste zoon heeft ook nog geen kinderfeestje gehad voor zijn verjaardag. we gaan dus 13 april met beide kids hun feestje vieren. ze mogen allebei 4 kids meenemen. Gaan een hele dag op pad met tien kids van 9 tot 5. Pfuuuhhh Verder de hele keuken een renovatie gegeven. Muren en plafond in de saus. Alle kozijnen en deuren opnieuw in de verf. 2x. Nu bezig met een canvas creatie voor in de keuken. Planken opgehangen. In de kamer en keuken de raambekleding ervoor weg en daar nu dag en nacht gordijnen hangen (super mooi) Het huishouden gaat ook door. Drie etages schoon te houden, 2 wc's, 2 douches, drie kids, was te over.... Ik lees snel even weer alles bij!!!! Fijne dag dames.. xxxx
Hè meiden. Ff snel een vraagje; gisteravond weer zo'n buikpijn gehad. Voelde echt als menstruatie kramp. Echt 1 drup bloed, ik denk tenminste dat het bloed was. Nou heb ik veel buikpijn dus weet echt niet wat dit was. Toch weer een eisprong? Kan daar n drup bloed bij zitten. Ik word zo moe van me eigen lijf he...
jj1308 dat is een supertijd hé, eerst nog eventjes jullie geheimpje en dan het van de daken schreeuwen!! Ik vond dat geweldig!! En iedereen die dan met je meeleeft!!! Geniet ervan!!! @matonneke hopelijk heeft je vriend terug wat vrije tijd, en hebben jullie terug qualiti time! of zit dat er nog niet direct in?? Veel succes met 10kids op stap!!! Ik ben 1x mee geweest met mijn schoonzus en haar zoontje op klasuitstap!!! Die avond heb ik gezegd NOOIT MEER!! haha!! Raar hoe snel het gewone leven je weer hervalt hé, die kraamperiode is zo rustig, maar dan moeten we weer door hé!! Ik heb soms heimwee, aan die week ziekenhuis en die week dat mijn vriend nog thuis was!! Ik vond dat zo een zalige tijd!!! Zijn jullie er al uit, of je voor een 4de gaat? @muntje ik kan je niet echt helpen meid, ik ken niks van die eisprong. klinkt allesinds als een eisprong!! Kun je dit normaal niet opzoeken met zo een speciale test?? Ik zou voor de zekerheid klussen en voor de fun natuurlijk ook!!! hahah! verder gaat alles hier zo zijn gewone gangetje mijn energie is terug zoals voor de zwangerschap, om 10u is mijn huisje al gepoetst!! Mijn meisje heeft nu al een hele week doorgeslapen!! zalig!! verder naar de huisdokter geweest, en die heeft mijn peesontsteking bevestigd, dus ontstekingsremmers innemen en terug spalken in de tijd dat mijn meisje slaapt. Alleen slaapt ze overdag niet zoveel, hoogstens een uurtje of 3 op de dag. Voor de rest begint ze al te kraaien en lacht ze prachtig!!! Mama's hartje smelt!!!! fijn weekend dames!!!!