April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0

Bijgevoegde bestanden:

2. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
  3. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Hier weer even een berichtje van mij. Ik lees nog wel steeds mee hoor maar wil er niet teveel op focussen dus reageer niet zo veel.
    Zit midden in m'n vruchtbare periode dus we zijn lekker aan de klus :p
    Helaas van de week ook minder nieuws gekregen.
    Ik zou een vast contract krijgen, maar door de terugloop op het kdv durven ze het niet aan. Ik had heel erg gehoopt te mogen blijven. Al was het maar voor twee dagen, maar dat gaat helaas niet.
    Ontzettend balen dus :( M'n man en ik willen ook graag een ander huis maar zonder baan wordt dat toch wat lastiger...
    Ik ben nu hard aan het zoeken naar een nieuwe baan, helaas liggen ze niet voor het oprapen.

@Mariska: wat een ontzettend lieve foto. Wat is Louise een hoop gegroeid zeg! Naar van de prikjes. Vind het altijd zo zielig bij die kleintjes.
    Voel jij je alweer wat beter. Superfijn dat je mannetje zo de zorg op zich heeft opgenomen.

@Jj: wat gaaf zich zo'n rondreis. Het lijkt me idd ook een beter idee dan Thailand. Heel veel plezier met het voorbereiden van de reis :)

@Matonneke: hoe is het inmiddels met je zoon? Wat een heftig bericht zeg! Ik las ook nog heel leuk nieuws... spannend hoor nog een kleintje erbij.

@Djennes: hoe gaat het met je, voel je je goed? Lekker genieten van je zwangerschap!

@Toekomstige mams: Spannend weer deze maand! Hoop dat het is gelukt. Het is ons ondertussen toch wel gegund hè. We hebben nu wel lang genoeg geoefend :D
    Wel balen van je werk zeg. Sterkte en succes met de rechtzaak!

Nou meiden. Ik ga me ff snel omkleden voordat de visite komt. Mn man viert z'n verjaardag vandaag.

Fijn weekend! Xxx

4. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Tuttie, pfff niet leuk. Hopelijk vind je snel iets anders

Mariska, hoe lief!!!

Ik tel af naar donderdag: echotijd!!!

5. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, kom me ook maar weer eens melden in dit topic. In het begin wel actief in geweest, maar van de zomer geen tijd meer voor gehad en daarna wat actief geweest in andere topics.

@Matonneke en Mariska D, Leuk om te zien dat bij jullie jullie kleine al geboren is. Nog gefeliciteerd!

Hier schiet het nog niet erg op. Naar HA geweest, daarna naar gyn. Inwendige echo gaf pcos-symptomen. Nu bloed laten prikken, is uitstrijkje gemaakt en semenonderzoek voor manlief waar we as donderdag als het goed is uitslagen van gaan krijgen bij een fert.arts. Ben benieuwd.

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    wat een scheetje die foto!! ach mariska; wat zul je daar blij mee zijn. en wat snel baby af eigenlijk he.
    hopen dat je man een beetje bijtrekt. ik snap wel dat ie er aan moet wennen. maar dat moet de moeder net zo goed. (al is dat natuuuuurlijk anders.)

akb; spannende dagen dus voor jullie. hopen dat alles goed is. hopen dat je snel mag beginnen met medicijnen dan, als echt blijkt dat t pco is.

lica; fijne echo donderdag; hopen dat alles in orde is.

tuttie: klus m raak!!! jammer van je contract..balen zoiets he!

hier gaat ie goed. man is ook weer opgeknapt. hopen dat ie van de week halve dagen kan maken. woensdag misschien weer beginnen.
    mn dieet is zo de soep in gelopen. dus deze week goed lijnen, veel magere yoghurt en sla eten. ik wil het deze week eraf hebben en eigenlijk aan het einde van de week een afspraak hebben gepland staan. ben het zo zat! word er gefrustreerd van.
    ik wil ook verder.

merken jullie dat ook ; echt overal komen baby's en buiken tevoorschijn, of je hoort ervan! ik wil ook!!!
    maargoed. ik probeer het nog steeds uit te stellen om negatieve gedachtes toe te laten. soms wil het niet zo, als ik een beetje in zo'n negatieve spiraal zit.

gelukkig hebben we nog candy crush.. :D

7. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Mariska, wat een schatje is Louise 'Fleur zei vanmiddag aah baby kusje' mijn telefoon kreeg een kusje op de foto van Louise. *lief*
    Hoe gaat het nu met je? ennuh mijn man had in het begin ook niks met Fleur maar toen ze eenmaal ouder werd en meer contact maakte veranderde het gevoel bij hem. komt wel goed hoor ;)

Lica, krijgen jullie met 16 weken ook weer een echo? Leuk om je kleintje weer te bewonderen! voel je je verder goed?

Tuttie, Balen van je werk en heel veel succes met het vinden van wat nieuws!

AKB, Welcom back! en succes donderdag duim voor een goede uitslag!

Muntje, Haha candy crush zo verslavend welk level zit jij? ik zit vast in 257. Maar gelukkig gaat het weer beter met je man en kun je je weer richten op het dieet "zet hem op"

----

Hier vandaag een controle echo gehad omdat ik erg last heb van mijn buik zodra ik druk ergens mee bezig ben en dat zat mij niet lekker ook de vele afscheiding die ik heb. Maar gelukkig is alles goed en zwemt de kleine frummel rond in het vruchtwater, maar de oorzaak van de pijn is dat ik een gevoelige baarmoeder heb en dat dit de pijn veroorzaakt. O ja en we konden nog niet zien wat het word van de zijkant leek het een jongen en van de onderkant een meisje haha.

Morgen de 20 weken echo! vind het nu best wel spannend worden!

8. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Hier een update van de echo.
    Alles was goed alleen 1 niertje was iets te groot dus hier krijg ik met 32 weken nog een extra echo voor. En we krijgen een jongen :D dus mijn voorgevoel klopte!

9. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Hoihoi!!

Mariska, wat cute die foto van je dochter, wat lacht ze lief en ondeugend!

Tuttie, hopelijk is het deze keer raak! Wel balen van je baan, de kinderopvang loopt sowieso erg terug had ik al in het nieuws gezien.. Hopelijk vind je gauw iets anders!!

Lica, leuk donderdag echo! Ter controle of een pretecho?

AKB3, welcome back! Hopelijk zijn de overige uitslagen wat positiever!

Muntje, fijn dat je man opgeknapt is! Dat is al een zorg minder.. Nu nog even de laatste kilo'tjes en dan kun je je weer volop hierop focussen :)

Djennes, oohh leuk een jongen! Dat maakt het toch wel 'completer' als je al een dochter hebt lijkt me...

Hier alles prima! De kwaaltjes zijn sinds zaterdag wat minder, niet meer misselijk en de moeheid was tot vandaag ook ver te zoeken. Aan de ene kant erg fijn, aan de andere kant maak ik me er een beetje ongerust om.. Nog maar een paar dagen geduld hebben tot de echo op 15 april..... Moeilijk hoor!

En ben vandaag aangenomen!! Twee gesprekken gehad die prima verliepen en mag vanaf maandag aan de gang voor 24 uur per week. Heb natuurlijk niets gezegd over de zwangerschap, eerst maar eens de proeftijd doorkomen :$ Helaas is het een halfjaarscontract geworden, tot half oktober. Dus het is maar afwachten of ik daarna wel verlenging zal krijgen, maar op deze manier heb ik in ieder geval het komende halfjaar een inkomen plus recht op zwangerschapsverlof dus ik ben allang blij! Zat er echt wel even over in de stress hoe dat nou allemaal goed moest komen maar dat kan ik dan nu opzij zetten en echt gaan proberen te genieten! :D

Liefs!

10. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Mariska wat een lieve foto! :)

Tuttie wij mogen idd nu ook wel eens een 2de streepje krijgen pffffffffff duurt veel te lang! :(

Muntje ken dat gevoel zeker iedereen is ineens zwanger en 1 vriendin bevalt ongeveer volgende week al, JALOERS!

Djennes wat leuk dat je een jongen krijgt!! :)

JJ wat fijn dat je een baan hebt, gefeliciteerd!!

Hier: Ben de laaste weken minder op het forum en er minder mee bezig, het ging toch echt een beetje mijn leven bepalen.
    En mijn werkgever heeft toch toegeven, dat zij een fout hebben gemaakt en nu heb ik 1,5 dag een vaste baan , beter iets dan niets ;)

Fijne week nog allen!

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Djennes wat leuk een jongen!

Ik zit op level 56 . Ben dus nog niet ver maar er zit al veel tijd in haha.. Die chocola is rot!!!

12. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Heey Lieve meiden...

@Djennes een jongen wat leuk, zeg ik uit eigen ervaring :D

@Mariska wat een heerlijk meisje... heerlijk snoetje. Wat naar dat het in je relatie allemaal even wat minder loopt. Je moet beide groeien in je rol als ouder van... De één pakt dit gelijk op en de ander heeft hier lange tijd voor nodig. Als jullie er over blijven praten gaat het wel goed komen.

@Toekomstigemams... iets is zeker beter dan niets.. :cool: Ik blijf voor je duimen hoor.. weg frustraties.. hallo nieuwe fase! duim duim

@JJ gefeliciteerd met je baan en heel veel succes met je echo :D

@Tuttie balen van je baan :( dat je nu maar wel snel goed nieuws mag krijgen!!! Duim duim duim

@AKB ik duim voor goed nieuws. Dankjewel :)

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties op het ongeval van mijn zoon.
    Inmiddels is het alweer ruim twee week geleden. Hij zit nog steeds van zijn lies tot zijn tenen in het gips. Sinds het weekend durft hij het been zelf op te tillen! Dat scheelt al enorm veel. Mijn rug heeft het zwaar te verduren. Hij is nu acht jaar maar qua lengte en gewicht is hij boven gemiddelde. aiaiai :( De pijn is zo goed als weg. Hij heeft een loopschoen maar lopen doet nog te veel pijn. Over twee weekjes krijgt hij waarschijnlijk gips van tenen tot knie!

Mijn partner is geweldig. Hij heeft veel vrije dagen genomen om te helpen. Hij is met Ayessa ook helemaal in zijn element.
    Zweef de hele dag rond door alle lieve dingen die hij zegt.

Vandaag even wat tijd inruimen voor mijn middelste telg omdat die een beetje vergeten word.. :)

Verder doet Ayessa het prima. Ze gaat rond 8 uur naar haar bedje toe en slaapt dan tot een uurtje of 6 a 7. Overdag ligt ze ook nog regelmatig te slapen. Ze lacht constant als ze wakker is.. Ze vind onder de douche geweldig. Aanstaande maandag weer naar het consultatiebureau. Ze gaat dan alweer haar tweede reeks prikjes krijgen :$

Ik ben benieuwd hoe mijn periodes er nu uit gaan zien. Ik had voorheen altijjd periodes van 31 dagen. Ik zit nu op dag 21. We hebben besloten als ik mijn volgende periode heb gehad het toch voorlopig even veilig te gaan doen. Partner wil erg graag een zomerkindje. Ik heb ook geen idee of ik wel al een eisprong heb of wanneer ik die kan verwachten. Heb op het moment wel wat roze slijmverlies en krampjes. Vind het naar niet te weten wanneer je de volgende periode kan verwachten. Maar dat we voor een nummero 4 gaan is wel duidelijk. Spannend ook wel weer.

Verder beleef ik niet heel erg veel. Doe het huishouden. Strijk een uur per dag. Was twee wasjes op een dag. Doe een handwas per dag. Kook eten, maak schoon, boen twee wc's elke dag. Breng en haal de jongens (durven niet alleen naar school meer) Voed ayessa en verschoon haar. :D Ik die nooit kinderen en een man wou voelt zich helemaal in haar element met deze rol!!! hihihihihi....

Toch ben ik blij als ik elke avond weer uitgeput mijn bed mag opzoeken, want uitputtend is het zeer zeker!

Fijne dag dames... het mooie weer komt eraan :D Energie oppikken!!!

xxx liefs

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Onze mooie dochter Ayessa!!! :) (op de eerste foto ligt ze compleet in een deuk de kleine pretbek)

14. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Matonneke wat een super schattig meisje!! :D

Muntje ik vind die chocolaatjes ook zeeeeeeeeeeer vervelend! grr , ben bij level 97 met tijdbommen:$

15. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Tuttie & toekomstige mams, het is weer lente, ik zie ook overal kinderwagens en dikke buiken, jullie zijn snel aan de beurt en lopen dan ook trots rond achter de kinderwagen.
    Matonneke, fijn dat het zo goed gaat met je zoon, ik heb zelf vroeger een paar keer in het gips gezeten, kan me voorstellen hoe vervelend het is. Kan hij nu gewoon naar school? Hebben ze geen vervelende trappen etc? Wow, je wilt een vierde, super leuk hoor! Wel lastiger lijkt me met auto's etc, wel weer gemakkelijker dat je dan een even aantal hebt in de pretparken later haha.
    Djennes, fijn dat de 20 weken echo goed was, even afwachten op die echo van 32 weken ivm niertje, vind je het spannend? En een jongetje, jaja, grappig hoe je gevoel dan toch uitkomt he.
    Mariska, mannen vinden eigenlijk allemaal dat begin iets minder. Mijn mannetje ook hoor. Als hij thuis komt is onze dochter moe en huilerig (rond 19u) en hij ziet haar dan alleen maar als ze dus niet heel vrolijk is. En hij is ook moe van het werk. Wel neemt hij haar dan meteen over en kan ik even rustig eten koken etc. Maar ook hij zegt dat hij het leuker vind als ze groter is en dat snap ik ook wel. Hij wil wel in het weekend graag achter de kinderwagen lopen (ik denk stiekem om te pronken haha). Maar ook ik ben wel bang over hun band, hij is zo veel aan het werk en dan ook regelmatig 's avonds. Maar ze is nu nog zo klein, het komt vast goed! Fijn dat jouw mannetje wel insprong toen je niet lekker was, gaat het nu weer beter? Lieve foto!!!
    JJ, leuk hoor een rondreis door de VS! Vertel, wat zijn jullie plannen? En wat fijn dat je bent aangenomen! gefeliciteerd!
    AKB3, hoe waren de uitslagen?
    Muntje, wat knap dat je het allemaal volhoud, gelukkig zijn de paasdagen weer voorbij ;) (die paaseitjes met vulling vind ik veel te aantrekkelijk...)

Fijn dat bij de nieuwbakken ouders de meiden doorslapen! Hier is dat nog niet echt zo. Nu 1 keertje gebeurd en ik schrok gewoon toen ik wakker werd. Verder wel blokje van 6u vaak s nachts, maar ook regelmatig een nacht blokjes van 3u. Overdag slaapt ze ook niet heel lang. Ik ben dus heel moe, bijslapen lukt niet echt. Onze dochter is echt super leergierig en kletst ons de oren van de kop. Wil alles kunnen zien, dus het wipstoeltje die wij vorige week binnen kregen is een schot in de roos. Ik word helemaal blij van haar lach!
    Twee weken terug haar prikjes gehad, dat was wel sneu, maar ging snel over. Ze was na een kleine twee maanden 1 kg aangekomen en ruim 10 cm gegroeid! Echt een lange slanke dame wordt het. Dat slanke heeft ze van haar vader haha.
    Wat ik heel zielig vind is dat ze veel spuugt, waarschijnlijk heeft ze reflux. Dat hebben veel kindjes en ze moet er overheen groeien, maar het is heel sneu om te zien hoe vies ze het vind als ze spuugt.
    De foto is tijdens het paasontbijt :D

Bijgevoegde bestanden:

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wat een lieve kindjes hebben jullie!!

17. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    @JJ, Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@Toekomstigemams, Ik had precies hetzelfde met zp en teveel mee bezig. Maar gelukkig heb jij je baan!

@Muntje, stomme chocola ben nu ook bezig voor mijn man en loop daar ook weer vast haha

@Matonneke, een zomerkindje is ook wel leuk heb er straks 2 in de zomer. En wat een drukte voor jou allemaal knap dat je het zo volhoud! En een prachtig lachebekkie zeg zo schattig!

@Mar2bMam, deze keer had mijn gevoel het wel goed en ben zo blij! Alleen die niertjes spoken nog wel door mijn hooft maar de verloskundige zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken (toch wel moeilijk)
    ah wat een schattig foto hihi, en dat doorslapen komt vanzelf;) en een slanke dame heb ik ook ze eet de hele dag door en ook dikmakertjes maar de zomerkleren van vorig jaar kan ze nu weer aan.

Hier gaat alles goed kan nu beginnen met de roze kleertjes opruimen want misschien kan ik er iemand anders nog blij mee maken.
    Jongenskleertjes krijg ik vanaf maat 74 van mijn sz en die zijn als nieuw dus dat scheelt ook alweer.

Verder zijn wij helemaal in de wolken dat we nu een zoon krijgen had er stiekem echt op gehoopt!

En zal zo ook even een paar foto's spammen :D

20130411_092415.jpg

18. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    20130411_101633.jpg

20130411_101558.jpg
    Heel duidelijk een jongen!

19. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    20130411_101647.jpg
    20130411_101654.jpg

Dat waren ze!

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hoi dames,

Djennes: ahhhhhhhhhh wat mooi! Genieten hoor. Nu heb je alle smaken hihi.

Mar2b: gelukkig is het een school die gelijkvloers is. Dus hij kan gewoon met de rolstoel heen. Hij heeft wel een hogere tafel moeten krijgen, maar daar was hij toch al aan toe. hihi. Enige nadeel is wel dat ik hem maandag en vrijdag eerder moet ophalen ivm gym. Dan moet ayessa in de draagzak en ik hem schuiven. Ja nummero 4 brengt een hoop veranderingen mee inderdaad vooral wat betreft ruimte in huis en in de auto inderdaad.

Rest van de dames danke danke.

Vandaag heb ik een iets mindere dag :( Mijn lichaam staakt enorm. Ik kon vanochtend niet uit bed komen. Niet omdat ik nog zo moe was, maar van de pijn. Ik kon Ayessa niet eens uit haar bedje tillen. Bukken is niet te doen vandaag. Heb nog geprobeerd een wasje op te hangen, maar dat is ook jammerlijk mislukt. Ayessa ligt nu naast mij op de bank dus. Daar verschoon ik haar, voed ik haar en zoonlief moet op potje plassen. Andere zoon moet drinken en eten halen. Wacht op mijn grote kanjer zodat hij wat kan doen :(
    Wat doet mijn rug een ontzettende pijn!
    Hopen dat het morgen wat beter gaat, want partner moet morgen ook nog hele dag werken en dan ben ik alleen met de kids. Zondag gaat hij motorrijden. Eerste toerrit weer van het seizoen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dat deze dag maar mag brengen wat jullie graag zouden willen..

xxx

Deel Deze Pagina