April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Hoii,
    Ik zou me ook even voorstellen ben ook net nieuw ik ben Samantha uit het midden van het land enn ik heb zelf op 27 april me implanon laten verwijderen ( een hormoonsgtaafje in je arm ) heb nu mijn eerste menstruatie dus ben benieuwd, ga er niet te veel op leten en zie wel waneer het zover is ik slik inderdaad al wel foliumzuur en ben gestopt met roken vanaf vandaag, maar wat voor vitamine pillen slikken jullie als ik vragen mag? groetjes

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Welkom!

Ik begin de volgende ronde met vitamine pillen... De vorige zwangerschap nam ik de etos zwanger worden pillen en dat beviel mij prima... succes met zwanger worden!

3. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Dank je wel, mammamia!

4. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Hey nieuwelingen! Welkom hier. Leuk dat jullie mee kletsen!

@SmMy ik gebruik vitaal zwanger van kruidvat maar die smaken naar gras.. dus ga na dit potje over op die van de Etos.... Die ruiken al een stuk beter haha

Ik ga morgen verder met het lijstje...
    Mis van een aantal meiden nog de eisprong en nod datum...

Succes allemaal met fietsen!

5. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Ik slik foliumzuur. Zodra ik zwanger ben ga ik over op de multi.
    Hier nog geen last van kwaaltjes, dus ik denk dat het deze ronde niet gelukt is. Ach ja, het is de eerste ronde nog maar. We zullen zien.

@mammamia, hoe kan ik je vinden op fb?

6. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wimpiej, ik gebruik ook die van de Kruidvat en vind ze ook echt niet lekker! Misschien stap ik ook maar over op die van de etos..

Met een normale cyclus had ik mn eisprong de 16e en had ik de 30e mn NOD maar nog niks dus denk nu dat ik m de 21e had, dus hoop dat mn NOD nu morgen is..

7. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames :) gezellig!

Weet even niet meer wie het vroeg, maar ik slik multivitamine van het Kruidvat. mega grote dingen en ruiken smerig hahah. maar ja, zit alles in dus vind het wel goed.

Ik heb geen regelmatige cyclus dus heb geeeeen idee hoe het gaat lopen en wanneer ik dus mijn eisprong en menstruatie verwacht.
    Ik dacht dat ik mijn ei gehad had maar ook nu begin ik daarover te twijfelen :(

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen dames! Welkom nieuwelingen! (mag ik dat zeggen omdat ik zelf ook nog maar net erbij ben gekomen?)

Huisarts vereert met een bezoekje! Mijn klachten dat ik zo moe ben en die gigantische bloeding kunnen inderdaad te maken hebben met een vroege miskraam. Echter mijn andere klachten als : last van mijn liezen, rug, hoofdpijn, lange nagels, last van mijn ogen... kan ze niet plaatsen.

09-05 om 14:20 een inwendige echo om te kijken of mijn baarmoeder en stokken :p schoon zijn!

Dat ik op dit moment zwanger ben is een illusie. (gelukkig was dat ook mijn idee, bij vriendlief kwam dat nieuws harder aan, de eeuwige optimist)

Verder heb ik mijn eisprong 02-05 gehad (volgens mijn berekeningen)
    en NOD 16-05

9. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Matonneke: wat fijn dat je toch een echo krijgt, lijkt mij wel fijn, even een check.
    mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn en je die vm kreeg?
    die kwaaltjes die je noemt zijn wel apart ja, kan dat ook niet nog komen door je vm? hopelijk heb je er snel geen last meer van!

Ik word echt gek van de pijn in mijn lage onderrug en benen. Vannacht ook niet goed geslapen daardoor. Ik was weer begonnen met sporten maar heb wel vaker spierpijn maar dit is gewoon vele malen pijnlijker pfff. Vandaag maar aan de paracetamol denk.

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @mamajess Ja zeker is dat een fijn gevoel..

Wij waren nog niet bezig vorige maand. Althans niet bewust. Op het goede moment zonder condoom gedaan ;)
    We wilden eigenlijk pas over een jaar starten, maar door dit "gedoe" weten we het allebei zeker, we willen het, liever nu dan morgen!

Dit is voor ons gevoel dus ronde 1. Toen ik drie weken geleden een gigantische bloeding kreeg en met stolsels erbij wist ik al genoeg. Ik heb twee jaar geleden ook een miskraam gehad met 8 weken toen ik zwanger was van een tweeling. Maar toen had ik geen klachten daarna.
    Nu heb ik er heel veel! Alsof mijn lichaam zegt : Je bent zwanger, maar dat er niks meer leeft.
    Wij zijn dus erg bang dat mijn baarmoeder niet "leeg" is!
    :( Het maakt mij zo onzeker!

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Sorry ik ben er niet helemaal bij met mijn gedachten. Wat vervelend van je klachten. Hopelijk kun je vanavond weer wat langer slapen!
    Hopelijk kun je de dag zonder al teveel problemen door komen!

Fijne dag meiden!!!

12. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    @Mamajess1982 ik heb 2e kerstdag 2010 ook mk gehad na 13 weken.. heb daarna heel veel klachten gehad.. last van men onderrug buik liezen enz... heb er bijna 2 maand last van gehad.. dus was bij mij extreem lang last...

Verder hier grote spanning haha als het goed is morgen nod.. maar voel me nog niet nod achtig.??...
    Heel raar maar ja zou het dan toch??
    Pff ben er echt veel te veel bezig ermee...
    Kan het ook minder denk ik soms?
    heb altijd al kinderen gewild en na de mk is het alleen nog maar erger geworden... vooral deze dagen spookt het dag en nacht door men hoofd...
    jeetje moet je mij nu horen haha ik denk dat ik maar een beetje afleiding ga zoeken haha

succes allemaal!!!

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Goede morgen allemaal!

Ik wil me graag aansluiten.. even voorstellen, ik ben mariska 22 jaar en donderdag 3mei gestopt met de nuvaring en zou vandaag ongesteld moeten worden.. al tel ik deel niet echt mee omdat het nog een pil/nuvaring cyclus is denk ik.
    Maar toch eerste ronde voor ons :)

Groetjes en sterkte allemaal!

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier? Al iemand dichtbij NOD?

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen Dames, Welkom Marisje!

Hier een betere dag als gisteren! Nog steeds klachten hoor, maar geestelijk vandaag wat blijer :D

Spannend hoor voor de meiden die bijna mogen testen.

@vivian kun je het inmiddels al beseffen??? Of ben je helemaal al aan het idee gewend?

Hier inmiddels na uren praten met vriendlief en 12 uur slapen aan het wennen aan het idee dat deze ronde helaas voor ons nog te vroeg was/is!
    Woensdag zullen we wel iets meer horen.

Fijn weekend allemaal!!!!

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ matonneke: het besef begint te komen, maar ook de angst..... het is nog zo pril!

Hoe gaat het nu met jou? Wat gaan ze woensdag precies doen?

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36

Die angst snap ik heeeeeel goed. Het is inderdaad nog heel pril. Ik wens het kleintje zoveel succes om zich vast te houden!!!

Ze gaan woensdag een inwendige echo maken. Volgens de dokter is het niet mogelijk dat ik nog zwanger ben, na die gigantische bloeding van langer dan een week met pijn daarbij en stolsels.
    Nu blijf ik echter pijn houden in mijn liezen en rug. Ik heb alle klachten van het zwanger zijn nog. (ik zou nog geen 5 weken zwanger zijn geweest)

Dit strookt niet helemaal met het idee van de dokter. Dus het is mogelijk dat er "wat" achter gebleven is. Dit gaan ze dus woensdag inwendig met een echo proberen vast te stellen.
    En ook vooral om te kijken of we groen licht krijgen om door te gaan.
    Emotionele rollercoaster op het moment:(:(

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Jeetje, begrijpelijk. Spannend, en dan duurt het nog lang voordat het woensdag is he?! Ik hoop voor je dat alles schoon is vanbinnen. Wat gaan ze doen als dat niet zo is? Sterkte in ieder geval.

19. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Daarom had ik het gister ook zo moeilijk... Het idee om nog te moeten wachten tot en met woensdag. Ze hadden in het ziekenhuis een wachtlijst van anderhalf maand:$
    Ik kreeg de vraag of ik zo lang wou wachten.. Euhm wat denk jezelf?
    Nu mag ik dus naar een andere huisarts die een inwendige echo gaat maken.

Tsja als er nog wat zit zal het eruit moeten. En op wat voor manier?
    Geen idee, daar was ik nog even niet naar toe om dat te vragen. Mijn idee is namelijk oi dat moet via een operatie.. Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken.

20. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    He ladies, weer even bijgelezen!
    @vivian echt zo gaaf dat je zwanger bent, ben stiekem best jaloers hahahha! Maar gun het je natuurlijk van harte..

Wij zijn druk aan de klus deze dagen.. Hopelijk met succes, maar duurt nog even voor we dat weten.. Bij ons eigenlijk ook nog geen officiele ronde want heb nog geen eerste officiele menstruatie gehad en ken mijn cyclus dus ook nog niet..
    Moet zeggen dat ik na dat klussen mezelf wel voorstel dat er vanbinnen een heel proces gaande is, word er gewoon helemaal gelukkig van! En vind het nog steeds allemaal super spannend!

Deel Deze Pagina