April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Het was weer ff geleden dat ik had geschreven.
    Ben heerlijk aan het genieten van m'n zwangerschap, al kan ik het soms nog steeds niet helemaal geloven :D
    Maandagavond heb ik m'n eerste echo. Ben zo benieuwd of alles goed gaat en hoever ik nu echt ben. Wel heel spannend...
    Met de kwaaltjes gaat het goed :) Ben wel snel moe. Wat dat betreft is het fijn dat ik nu ff geen werk heb ;) De misselijkheid is goed onder controle te houden door voor het opstaan al wat te eten en de rest van de dag steeds kleine beetjes te blijven eten.

@Matonneke: wat fijn dat je je ritme hebt gevonden. Dat geeft vast een hoop rust. Geniet van je roze wolk!

@Muntje: Super! Dat zijn hele mooie resultaten volgens mij! Ik zal hard voor je duimen!

Goede week!

2. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @Tuttie Spannend!

Wat een schattige foto's kwamen er voorbij!! :D

@Muntje spannend, moet je nu weer heen om ze te laten meten?

Hier nog geen rood te bekennen maar omo witte test :(
    24ste naar gyn, dan zie ik wel weer verder :)

3. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muntje, wat fijn! Spannend!

Toekomstigemams, balen dat je niet positief test, verder ook geen tekenen?

Tuttie, oehhh ben echt benieuwd naar je echo, succes vanavond!

Matonneke, lekker dat je je ritme hebt, je klinkt altijd zo druk :)

Mariska, kun je ook nergens om tips vragen voor verzorging van Louise waarbij je je handen meer ontlast? Lekker dat het zo goed gaat met slapen en voedingen. Echt een voordeel van flesvoeding!

Djennes, was alles goed bij de controle van de vk?

Hoe was jullie moederdag gisteren? Ik kreeg een 'zelf' versierd fotolijstje van mn dochter met een foto van haar en mn man er in. Daarop stond 'moederdag 2013, winnaar in de categorie 'beste nieuwkomer'' haha, echt weer mijn mans humor.

Met de kleine gaat het heel goed, ze groeit goed en krijgt nu eindelijk ook wat vetjes ("elastiekjes") op haar armen en benen. Ze slaapt nu meestal van 20.30u tot 7.30u met maar één nachtvoeding, meestal rond 4u. Dus ben daar wel blij mee! Overdag nog iedere 3u een voeding. Onze dochter kan ook sinds twee weken hardop lachen (ik las dat Louise dat nu ook kan) en doet dat steeds meer, echt te schattig voor woorden. De eerste keer begonnen mn man en ik zo hard te lachen dat ze er van schrok en het op een brullen zette... aahhhhh. Het overdag slapen gaat nu ook beter, we laten haar 5 minuutjes huilen en dan slaapt ze lekker. Ze slaapt nog steeds weinig (45 minuten per blokje van 3u), maar kennelijk heeft ze niet zoveel nodig. Ze is ook al lekker aan het rollen naar haar zij en kan op haar buik heel lang liggen met haar hoofd omhoog. Ze is echt een knuffel en gezelligheidsdier, wil overal bij zijn en alles meemaken.
    Ben vrijdag wel door mijn rug gegaan, pff, dat was best even lastig, gelukkig vlak voor het weekend. Mijn man heeft dus steeds onze dochter in bed gelegd en er weer uit gehaald. Gelukkig gaat het vandaag al stukken beter.

Fijne dag!

4. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @mar2bemam Fijn dat alles zo goed gaat met je kleine meid!!

Hier toch weer rood grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:x

Hopelijk wordt er over 2 weken meteen stappen ondernomen voor meer duidelijkheid;)

groetjes!!

5. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend balen Toekomstigemams! *Dikke knuf*
    Ik hoop voor je dat de gyn je snel duidelijkheid kan geven en je kan helpen.

Vanavond m'n eerste echo gehad, het was een vroege echo. Het zag er allemaal goed uit. Het is nog superklein maar we hebben al wel het hartje zien kloppen :)
    Donderdag krijgen we het intakegesprek met de verloskundige en 3 juni hebben we weer een echo om nog beter te kunnen bepalen hoeveel weken ik ben. De ruwe schatting kwam nu uit op 7weken en 3 dagen. Ben heel benieuwd naar de volgende echo. Echt superfijn om te zien dat het allemaal goed gaat in m'n buik! :D

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Muntje, goed om te horen!!

Matonneke, Fijn dat je de roze wolk weer terug gevonden hebt ;) lekker genieten nu.

Mar2BMam, Wat een leuk idee van je man! en goed om te horen dat alles goed gaat met de kleine meid!
    Beterschap met je rug!

Toekomstigemams, Balen dat je toch weer op rood kan grrr! Ik hoop met je mee dat er direct stappen worden genomen over 2 weken!

Tuttie85, Goed om te lezen dat de echo goed was en mooi is dat he om het hartje al te zien kloppen!

Hier was de controle weer helemaal goed!
    Bloedruk was netjes en ben 1 kg aangekomen (in totaal nu 6kg) dus mag niet klagen :)
    En nu kunnen we gaan beginnen met de babykamer al hoeven we er weinig aan te doen maar als ie klaar is zal ik een foto posten.

Fijne avond nog!

7. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik hoef niet meer terug, alleen om bloed te controleren. En mocht t niet raak zijn dan natuurlijk wel weer terug. Laat het niet nodig zijn!
    Ik snap nu hoe lang die wacht weken zijn. Elke dag denk ik er aan hoe lang ik moet wachten.

Toekomstige mams; wat een teleurstelling zeg. Je heb wel een tegelmatige cyclus of niet? Ben heel benieuwd wat eruit komt, toch zal het mooiste zijn niks natuurlijk..

Fijn dat het goed gaat met de zwangeren!

8. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dank jullie dames! Gelukkig kan ik mijn frustratie ergens kwijt :)

@Muntje Gelukkig is mijn cyclus wel goed altijd 28-32 dat is al een pluspunt!
    En wat spannend he die ''wachtweken'' ik duim voor je!!

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen dames!

@toekomstigemams... Balen!!! Gelukkig kun je hier inderdaad je frustraties kwijt. Hopelijk vind je weer de moed om weer positief door te gaan. Ik stuur mijn positiviteit allemaal jouw kant op! Dikke knuffel.

@tuttie: wat fijn dat de echo goed was. Jippieeeee :) Geniet van je zwangerschap. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig! Leuk leuk leuk

@mar2b: Wat heerlijk dat je meisje het zo goed doet. Wat geweldig van die plooien he.. Hier is het inmiddels een drama om ze goed schoon te houden. hahaha dikzakje ;) Hoe gaat het nu met je rug?

@Djennes wat heerlijk dat het allemaal goed gaat.. 6kilo ohwwwwww. Benieuwd naar de babykamer.. hihi

@Muntje ik hoop dat het muntje nu eens jouw kant opvalt. (stom grapje:)) Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je mee dat het lange wachten nu beloon mag worden voor jou! Dikke knuffel...

@mariska hoe gaat het nu met jou?

Hier gaat het geestelijk helemaal goed! Lichamelijk kan het beter.
    Ik heb een borstontsteking gekregen. Kamp er nu drie dagen mee en ga van ontzettend koud naar warm naar koud naar zweetaaanvallen. Hoofdpijn, duizelig en dat soort dingen. Bleggggg :( Ayessa wil hierdoor extra vaak drinken omdat de borstvoeding anders is dan normaal. Maar het is gelukkig weer op retour. De plek is minder vurig en hard. Jippie.

Nu kamp ik nog ergens anders mee :)
    We zouden veilig gaan vrijen omdat er allerlei onderzoeken op stapel staan maar hebben het toch niet gedaan.
    23 april ben ik ongesteld geworden. vanaf woensdag 8 mei had ik vruchtbaar slijm. Gisteravond verloor ik 1 drupje bloed en vanochtend verloor ik helder rood bloed. Een beetje en dat is daarna ook weer gestopt tot nu toe :$
    Het is te vroeg voor mijn periode en het is ook anders van textuur. ook heb ik geen krampen of wat dan ook. We schrokken er vanochtend ook wel van. (net een nieuw wit hoeslaken gekocht :x)
    Wat kan dit nu zijn?
    Toch maar even een topic openen hierover!!!

Het gips bij zoonlief is eraf. Heerlijk!

Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend.

xxx

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Update:

Gisteren bij de HAP geweest omdat ik toch wel weer erg veel bloed begon te verloren en begon te trillen en zweet aanvallen kreeg.
    De dokter daar heeft een miskraam vastgesteld. :(

Ik zit nu nog compleet in de ontkenningsfase dat het helemaal niet kan en dat het veel te vroeg is om daar nu zoveel last van te hebben.
    Heb nog steeds erg veel pijn. In tegenstelling tot mijn andere miskramen ben ik er nu echt kapot en down van.
    Compleet nergens meer zin in. Partner is weer gaan werken. Vanavond zouden we naar mijn hoogzwangere schoonzus en zwager gaan, maar no way dat ik daar heen ga!

Ik doe maar lekker een dagje bankhangen :x

11. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Dat meen je niet!
    Sterkte de komende tijd!

12. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Toch nog maar een keertje bellen naar de HAP.
    Ik ben het niet zomaar met die diagnose eens.

De buikpijn blijft inmiddels lekker hangen en trekt ook door naar mijn rug. Het bloeden is van mooi vurig rood naar oud gegaan. Maar geen stolsels. Of wat dan ook. Ik vind de conclusie miskraam ietwat voorbarig.
    Ik wil het gewoon eerst zeker weten. Het is nog te vroeg om te testen dus dat heeft ook geen nut.
    ze gaan me nu binnen een half uurtje terug bellen om mijn vragen te beantwoorden en om eventueel te kijken of ze nog verder willen onderzoeken.

zo niet leuk dit.

Partner ook nog eens aan het werk. :(

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah matonneke, wat onzeker zeg. Ben je al wat wijzer ondertussen?

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen,

helaas ben ik nog niks wijzer.
    Het bloeden gaat nog lekker door en ook de buikpijn is nog aanwezig. Maar ik verlies nog steeds geen stolsels oid.
    Heb er gewoon een beetje de P*** in. :(
    Ik denk er de gehele dag aan, omdat er constant pijn aanwezig is.
    Als ik Ayessa nu voed kan ik haar niet op mijn buik leggen en vast houden omdat mijn buik gewoon te gevoelig is.

Gisteren heeft partner lief wat mensen op de hoogte gebracht. Eigenlijk alleen maar rare reacties. Mensen willen te graag hun mening geven. Vooral omdat Ayessa nog maar 3,5 maand is.

Daardoor vanochtend een gesprek gehad met liefie. Waarom we geen condooms zijn gaan gebruiken. Behalve dat we het een ontzettend onhandig gedoe vinden. Drukt toch de sfeer een beetje.
    Uiteindelijk zei hij: ik weet dat jij nog wel een vierde zou willen, ik wil er nog een vierde en dat geeft mij geen stimulans genoeg om het veilig te willen doen, omdat het zo welkom zou zijn bij ons.
    Daar sloeg hij de spijker op zijn kop. wat heb ik toch een geweldige vent.
    :)

Nu maar gewoon afwachten!

Fijn weekend allemaal nog dames.

15. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Hoe is het nu matonneke,?
    Fijn dat jullie gepraat hebben, jullie zijn beide wel vruchtbaar he :)

Ik hoop dat je lichamelijk en geestelijk snel opknap,

16. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Heey muntje

Hier gaat het vandaag eigenlijk net als gisteren. Weinig bloed verlies en ook echt oud bloed. De buikpijn is zo goed als vertrokken.
    Wel ben ik erg misselijk en moe.... (stress)

Het was echt geen gewone periode. Want dan kan ik in de nacht prima zonder te lekken. nu lekte ik ook als ik plat lag.
    Nog steeds niks aan stolsels verloren, misschien dat het daar ook wel te vroeg voor was.

Lieffie denkt nog steeds dat er wat binnen in mij groeit en over 8 maandjes bij ons zal zijn. Ik denk daar ietwat anders over.
    We gaan morgen alsnog testen halen!

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik allemaal voel en wat ik denk. Zit een beetje in de ontkenningsfase heb ik het idee. VOoral de hele dag druk zijn met van alles en nog wat en zo min mogelijk denken!!!

Hoe gaat het met jou??

xxx

17. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    he bah Matonneke!!!!!!! Heel erg naaR!!
    Ik ben benieuwd naar de uitslag van morgen, succes!!!

18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Pf hoe t met mij gaat.. Heb je ff.. ;)

Moe misselijk steken in de buik steken in de rug..
    Progesteron was 120 . Super hoog maar zegt niks.
    Klachten kunnen wel door hoog progesteron komen dus voel me heel verwarrend ..
    Donderdag ga ik testen denk ik.. Misschien word ik wel ongesteld, omdat ik er nu steken in m'n buik bij krijg..

Fingers crossed!!!!!

19. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Het is donderdag!!!!!!!!!!!!!!!!! EN?????????????

20. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Negatief natuurlijk!!! Viel me tegen wat voel me belabberd , alleen heb nu volop steken.
    Valt me op als ik zit dat het meer is, en als mijn blaas vol is dat m'n buik zeer gaat doen enzo.. Allemaal dat soort dingen. Nog ff geduld zaterdag is het 14 dagen na de eisprong ..

Deel Deze Pagina