April 2012 gestopt met de pil..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liza28, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    En jij morgen je afspraak he.. Succes !!
    Begin je ook ongeduldig te worden? Ik begin er echt moe van te worden de onzekerheid , zeker omdat ik vol klachten zit..

2. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @muntje het kan nog, hou vol! Het blijft moeilijk idd, maar je moet er in geloven en positief blijven!

Bij mijn afspraak allerlei onderzoekjes en toevallig net voor eisprong, dus zijn die meteen bekeken. Ze zag er ongeveer 11 en ze waren ongeveer 10mm. Ik moet nu maandag weer heen om te kijken of goed zijn gegroeid. En dan moet ik woensdag weer om te kijken of ze zijn gesprongen. Of niet natuurlijk ;) ik hou jullie op de hoogte ;)

Fijn weekend!!

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ik denk dat t raak is!!! check mn album! geen knaller maar wel aanwezig, op foto nog minder als in het echt!

4. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend muntje! Op de foto die wat donkerder is zie ik ook wel een streepje.
    Ik zal voor je duimen dat je snel een knaltest krijgt! :D

Met mij gaat het goed. De vermoeidheid wordt wat minder en ook de misselijkheid is controle :)
    3 juni weer een echo. Ben benieuwd hoe het is gegroeid. Spannend!

Fijne week! Xx

5. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Ik zie hem muntje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Een voorzichtige gefeliciteerd! :D

6. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Jaaa Muntje, dat lijkt er zeker op! Zo zagen mijn eerste tests er ook uit :D
    Gefeliciteerd!!

7. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    :D. Slapeloosheid begint dan vroeg hier..

8. toekomstigemams

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Vandaag weer afspraak gehad, eitjes waren bijna niet gegroeid :( dussss of de eisprong is later of ze groeien niet goed.
    Moet woendag nu weer komen om te kijken of ze zijn gegroeid en dan vrijdag weer om te kijken of hij dan is gesprongen. Heb wel een beetje in de stress!!!

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Hm toekomstige mams, snap je stress. Maar probeer zo te denken, als ze niet groeien krijg je misschien medicijnen en is het wel snel raak. Maar ik snap je stress en frustratie..

Morgen ga ik de digitale test doen. Toch spannend:) jammer dat t maat een maar zichtbaar blijft, wilde em bewaren..

10. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Muntje ik zie een duidelijk streepje! ben nieuwschierig wat de digitale zegt! Ik had nog een lichter streepje en toen gaf de digitale al zwanger 1-2 aan!

Toekomstigemams, wat een onzekerheid zeg, maar wel goed dat je onder controle staat duim voor je dat je eitjes gegroeid zijn!

JJ1308, Zie dat jij ook een een jongen verwacht leuk he ;)

Matonneke, Hoe gaat het nu?

Hier gaat alles goed en begin al een aardig buikje te krijgen :)
    Met de babykamer zijn we nog niet veel opgeschoten maar volgens mij word en nu wel tijd om te beginnen. Zaterdag nog wezen shoppen dus de kleren zijn binnen, alleen nog een bh foei zeg wat is dat moeilijk met een grote cupmaat om wat te vinden wie heeft er nog een tip?

Fijne avond!

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Was toch ff spannend hoor, 3 minuten duren best lang :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,6 KB
      Weergaven:
      5
  12. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1812 Mar2BMam, 28 mei 2013
    Laatst bewerkt: 28 mei 2013
    Ik moet nog een boel bijlezen, maar even eerst @Muntje:

GEFELICITEERD!!

Zo, nu een beetje bijgelezen :)

Toekomstigemams, knuffel! Wat een onzekerheid, stress is echt niet goed, maar ik snap dat je het hebt.

Matonneke, hoe is het nu met je? Meestal kloppen je eigen instincten het beste, dus daar goed naar luisteren!

Hier alles prima, onze dochter doet het zo goed. Gisteren consultatiebureau, nu 5,8 kg en ruim 62 cm. Heel erg gemiddeld :) Ze kan sinds een week op haar buik rollen, dat is wel erg snel, en ze is er zo trots op (wij ook wel een beetje haha). Volgens het cb is het een meisje dat heel vroeg de wereld wil verkennen en zich daarom zo snel motorisch ontwikkeld. Daarom is ze volgens hen ook veel wakker. Ze maakt al vanaf haar geboorte kruipbewegingen, ze is er nu bijna achter hoe ze haar handen daarbij kan gebruiken dus ik denk dat ze dan zoef en weg is. Het is een super lief en rustig meisje en ze vind alles prima, als ze maar alles kan zien wat er gebeurd. Gisteren met mn moeder ijsje wezen eten en mn meisje zat in haar maxi-cosi lekker te kijken en onze lik bewegingen na te doen haha.
    Mn rug gaat iets beter, maar het varieert, vandaag weer heel stijf.

Het is een mooie dag, geniet er lekker van allemaal!

13. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muntje: Wauw, super zeg! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

@Djennes:fijn dat het goed met je gaat, leuk zo'n klein buikje. Dan wordt het nog een beetje echter :)
    Wat betreft de BH en een grote cupmaat...heel herkenbaar. Ik was ook al even opzoek geweest omdat m'n beugelbh's niet echt lekker meer zitten. Maar het is me ook nog niet gelukt om een goede en redelijk betaalbare bh te vinden. Van het merk Anita schijnen ze goede en stevige zwangerschapsbh's te hebben maar die zijn best wel prijzig. Bij prenatal hadden ze ook wel wat maar die vond ik niet stevig zitten.
    Ik draag nu een goede sportbh. Dat zit eigenlijk ook heel goed.

14. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Muntje gefeliciteerd!

Vandaag bij de lingerie winkel geweest en toch maar een bh moeten bestellen op de gok zit nu op 75H hoop dat het zo blijft.

15. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hallo meiden!!!! wauw zoveel bij te lezen!!!!!!!

eerst en vooral!! @muntje DIKKE DIKKE proficiat!!!!!!! geniet van deze unieke periode!!!

en voor al de andere zwangeren ook nog eens een proficiat, hopelijk niet teveel last van zwangerschapskwaaltjes??? waar blijven buikfoto's en echo foto's????:D

@toekomstigemams al terug gemoeten? we zijn hier met tien tallen dames die volop met je meeduimen en al positieve vibes jou kant uit sturen!!!!

@matonneke, jeetje heftig nieuws.....hoe gaat het nu met je? betekent dit dat jullie dan volop voor een 4de gaan nu?? hoe gaat het met je meidje??

@mar2Bmam wat leuk dat jou meisje zo vlug is!! hier nog geen tekenen van draaien!! Mijn klein madammeke vertikt het om haar buik te liggen :D

even hier een update.

ivm met mijn handen gaat het hier allemaal van kwaad naar erger, zo erg dat ik mijn handen alleen maar kan gebruiken voor mijn meisje, en klein huishoudelijk werk. zelf dit stuk typen is erg pijnlijk voor mij.....maar voor jullie doe ik het toch;)
    Ik ben nu dus ook echt in paniek, omdat ik einde arbeidsongeschikt ben verklaard, wat betekent dat ik geen invaliditeitsuitkering meer krijg. dit omdat er op mijn medisch verslag (herinneren jullie al die testen die ik moest doen tijdens dat ik hoogzwanger was) stond dat ik in aanmerking kom voor heel licht tot licht fysiek belastend werk. ik kom ook in aanmerking voor 33% arbeidsongeschikt. dat wil dus zeggen dat ik zogezegd maar voor beperkte vacatures in aanmerking kom. omdat het dus een verzekeringskwestie heeft invaliditeit me geschorst omdat ik in eindfase zit met verzekeringen...( invaliditeit kan niks meer terugvorderen van verzkeringen) dokter van invaliditeit zei zelf tegen me dat ze er niet mee akkoord gaat maar moet dit doen volgens de wet!!
    ze zei dat ik door de verzekeringen nooit het respect zal krijgen die ik verdien voor wat ik meegemaakt heb en wat ik doormaak, mooi gezegd.....maar ik zit er dus maar mee. volgende week moet ik me dus aanmelden op arbeidsmarkt, ik hou mijn hart vast voor wat ze me gaan aanbieden....ik kan er wel hele dagen om huilen ik heb nu al zoveel pijn.... waar gaat dit allemaal eindigen
    sorry voor dit veeeeel te ingewikkeld stukje, maar ben blij dat ik het wat van me heb kunnen afschrijven!!!

nu leuke stukje:D
    mijn meisje doet het zoooooo goed!!!! Wat een lief vrolijk meisje heb ik op de wereld gezet!!!! Ze doet maar 1ding op een dag en dat is lachen,lachen,lachen!!! Door haar vergeet ik al mijn zorgen
    wel vertikt ze het om op haar buik te liggen, zo oefent ze dus niet genoeg haar nekspieren en rollen doet ze voorlopig nog niet....wel kan ze smorgens wakker worden met hoofdje aan voeteinde:D!! haar poepspieren zijn dus wel goed getraind!!! Waar ze dus nog niet wil rollen, wil ze des te hard al rechtop zitten!! en oh wat een nieuwschierige meid?!!! alles wil ze horen en zien en wat doet ze dan...lachen lachen!!! zo luid lachen dat ze er de slappe lach van krijgt!!:D vandaag lachte ze nog harder dan ik al gewend was, ze verschoot er zowaar zelf van:D
    als mensen in mijn maxicosi kijken, dan begin mijn meid spontaan te lachen, iedereen wind ze rond haar klein vingertje...
    al is ze zo klein niet meer....vorige maand woog ze 6kg100 en 58cm.
    benieuwd wat het volgende week word, dan moet ze ook terug 2prikjes krijgen...bah ik zou ze liever zelf nemen en mijn meidje sparen!! maar het is voor haar goed hé!!!
    verder slaapt ze nog altijd goed van 21u30 tot 8u30-9u echt een luxebaby
    wel ondervind ik dat ze haar melk niet meer zo lekker vind, dus waarschijnlijk volgend weekend beginnen we aan de groentenpapjes!!!! spannend, weer een nieuw avontuur!!!!!

xxxxxx dikke zoen en knuffels xxxxx

16. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Hoi allemaal!

Toekomstige mams: hoe zijn je afspraken gegaan?? Is/Zijn er eitje(s) gesprongen?

Djennes: Inderdaad, een jongen! Super!! :D Ja, de babykamer zou wel tijd worden inderdaad ;) Ach, je hebt nog even... Komt vast goed!

Muntje: Hoe is het nu met je? Voel je je goed? Kun je het al beseffen?

Mar2bMam: Fijn dat je meisje het zo goed doet!

Tuttie: Hoe is het met jou verder? Kwaaltjes? Echo's? Etc? Ben benieuwd!

Mariska: Vooruit maar, ik zal weer een paar foto's spammen! Als eerste de echo's, waarvan je op de laatste het geslacht goed kunt zien, en een buikfoto ook maar dan. Verschil zeg, met 4 weken en nu 16 weken!
    Wat een drama zeg met je handen.. en dat je nu weer zou moeten gaan werken terwijl dat niet eens haalbaar is.. Soms is regelgeving zoo krom! Er zijn zoveel mensen die er 'misbruik' van maken maar dat gaat ten koste van de mensen die het wel hard nodig hebben, zo jammer! Heel veel succes en hopelijk komt het uiteindelijk wel goed op de één of andere manier...
    Wel super dat je meisje zo vrolijk is! Dat maakt het nog vol te houden :)

Hier alles prima verder. Nog wel steeds moe, mn ijzer ligt nog wat aan de lage kant dus nu aan de homeopatische middeltjes om het op te krikken in de hoop dat ik dan wat fitter word.
    Vandaag het hartje voor het eerst horen kloppen tijdens de controle. Super zeg!
    Ook staat de 20 weken echo nu gepland, we zijn wel doorverwezen naar het ziekenhuis omdat mijn vriend geboren is met klompvoetjes en het niet zeker is of dit erfelijk is, wordt het voor de zekerheid even extra uitgebreid gecheckt!

Fijne dag!

Bijgevoegde bestanden:

17. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    En de buikfoto's

Bijgevoegde bestanden:

• Buikje.jpg
      Buikje.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      7
  18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb een miskraam gehad. Vanmorgen een echo en volgende week weer , grmbl

19. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Ah neeeeee!!!! Wat erg Muntje! Ontzettend veel sterkte meis!
    Dikke knuffel......

20. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    oh neen muntje!!! ik vind dit zo erg en oneerlijk dat je dit moet meemaken!! als er iets is mag je hier altijd je hart komen luchten hé!! we zijn er voor jou!!!

Deel Deze Pagina