April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    He BAH Muntje!!! Sterkte meid!!!!!!!!! KNuffel! Echt heel naar!! :(

Mariska wat vervelend van je handen!!!! Gelukkig kan je genieten van je meisje!

JJ mooie foto's!

Hier:Het eitje was goed gesprongen, moet nu donderdag weer heen om bloed te prikken om te kijken of het progetron ofzoiets :S goed stijgt. En dan 2 weken later een gesprek, ben bang dat ik gewoon verder moet ''proberen''. Nou ja, altijd beter dan dat er iets afwijkends is...

2. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

May 12, 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muntje wat vervelend! Wel hoopvol voor een volgende keer, je weet nu dat het in ieder geval kan. Het is je zo gegunt. We duimen voor een snelle herkansing. Hoe voel je je er onder?

3. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Tja de ene x beter als de andere x, vind het oneerlijk. Maar het gaat beter als van t weekend..

4. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @muntje, neem je tijd om dit te verwerken meid! hopelijk veel steun van omgeving en vrien/man!!!!

@jj1308, oh echootjes!! ik vond dat zalig!! en inderdaad dat buikje word wel heel zichtbaar! geniet ervan!!!

@toekomstigemams, ik denk niet dat je ze zullen laten gewoon proberen hoor, misschien nu eerste maand afwachten, en dan kijken welke behandeling best bij jou past?Hier in belgie is dit toch zo, mijn zus heeft toch enkele behandelingen gekregen, en kijk ze is ondertussen 21weken zwanger na 3jaar proberen!! zij is echt altijd blijven geloven dat ze zwanger ging raken maar dat het gewoon een tijdje ging duren!! ik duim dus dat ze je vlug gaan helpen en dat je eindelijk die vet verdiende 2streepjes krijgt!!

@matonneke hoe gaat het met je?

hier gaat rustig zijn gangetje, morgen naar rva en vdab, om me op de arbeidsmarkt te zetten. ik maak me er niet meer druk over, laat het op me afkomen. Het is hun job om een aangepaste job voor me te vinden........na wat ik hier lees, over miskramen, onderzoeken in kliniek besef ik dat ik gewoon geen recht heb over klagen, ik heb geluk gehad om van de eerste maand zwanger te raken, en dat ik hier met een prachtige dochter van 4maanden zit!!!! (exact vandaag is ze 4maandjes). meiden ik leef echt met jullie mee!!!! echt waar!!! Ik weet hoe iemand daar kan vanaf zien, mijn zus heeft er 3j over gedaan en nu word ze in oktober een fiere mama!!
    xxxxxdikke knuffels xxxxxx

ik ben eens aan het zien wie hier eigenlijk nog vast lid is ons groepje
    matonneke
    mar2bmam
    mariska D
    muntje
    toekomstigemams
    djennes
    jj1308
    abk..(cijfers ben ik vergeten)
    tuttie85

....

neem me niet kwalijk of ik iemand vergeten ben heb eigenlijk niet verder naar beneden gescruld op de pagina's

5. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

Oct 11, 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muntje: wat ontzettend naar zeg! Het is je zo gegund. Heel veel sterkte meid! *knuf*

@Mariska: wat vervelend van je handen, het zit je niet mee zeg. Geniet maar extra van je mooie meisje

@JJ: fijn dat het goed met je gaat. 20 weken echo is nog even spannend dan. Hopelijk is het allemaal in orde. Mooi buikje krijg je :)

Met mij gaat het prima. Ben nog wel snel moe en eet een stuk vaker op een dag om de misselijkheid tegen te gaan. Aan de ene kant is het fijn dat ik geen werk heb, zodat ik nu alle tijd heb om rustig aan te doen. Maar aan de andere kant geeft het ook wel weer stress omdat ik toch echt wel een baan nodig heb. Ik probeer er zo relaxt mogelijk onder te blijven omdat stress natuurlijk niet goed is in de zwangerschap. Maar dat valt niet altijd mee...
    Gisteren weer naar onze frummel mogen kijken. Wat een verschil in grootte zeg! Op de eerste echo was het iets meer dan 1 cm en nu is het bijna 4 cm. Verder zag alles er prima uit. Frummel gaf een mooi showtje weg door ineens om te draaien :) Mooi gezicht! Omdat we ervoor hebben gekozen om geen combi-test te laten doen mogen we met 12 weken nog een echo en dan maken ze er een filmpje van. Service vanuit hun. Daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen! :D
    Ik zal een poging doen om een echofoto erbij te plaatsen.

Nou meiden, ik ga maar eens wat aan het huishouden doen. Fijne week! Groetjes!

Attached Files:

6. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

May 12, 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuttie, wat een duidelijke echo! En heerlijk dat je zo'n show kreeg haha, ben je ook al zo verliefd op dat kleine mensje van 4 cm?

Mariska, succes met baanzoeken (meer het zoeken dan het vinden hihi). Mn meisje was gister precies 4 mnd ;)

Gisteren wezen shoppen met mn moeder, kind mee, ze vond het prachtig in al die winkels. De lichtjes, mensen, ze sliep zelfs gewoon. Maar sja, 's avonds prijs betaald, helemaal over prikkeld, wilde niet slapen. Na een tijd van huilen en kroelen en knuffelen weer geprobeerd en toen wilde ze wel gelukkig.

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Heey lieve meiden,

@muntje nee :( dikke knuffel voor jou!

Zwangere dames, heerlijk om te horen dat alles goed gaat en mooie echo foto's en buikfoto's :)

Wat goed dat het eitje gesprongen is en nu duimen dat de uitslag van alle onderzoeken goed is en jullie natuurlijk snel zwanger mogen zijn.

Hoe het hier gaat?
    Compleet van slag! Mijn lijf doet erg raar. Mijn cyclus is compleet van slag en mijn temperatuur schiet werkelijk alle kanten op. Ook nog steeds wat buikpijn en dit beloofd een erg lange ronde te gaan worden. :(

Inmiddels heb ik een huilbaby in huis :( Sinds twee weken doet ze niks anders als huilen huilen huilen! Ze was in zes weken tijd maar 500 gram aangekomen. Derde prikjes gehad. Ze weegt nu 5900 gram en is 63cm. Nu te licht voor haar lengte. Hoofdomvang blijft achter bij de rest. Nog net acceptabel. Zondag voor het eerst wezen zwemmen, ze is in slaap gevallen in het bubbelbad. hihi.
    Maandag het eerste groente hapje gehad, hele potje in één ruk leeg.
    Ook krijgt ze geen borstvoeding meer. Na vier maanden heb ik er nu een punt achter moeten zetten en krijgt ze voeding voor hongerige baby's. Ze zat nog steeds op 7/8 voedingen per dag. Hopen dat het vrolijke weer wat terug komt.
    Ze kan alle kanten op draaien. Van rug naar buik en weer terug. Als ik haar op haar billen zet dan blijft ze zitten. (weg baby)
    Vanochtend eerste behandeling van fysiotherapie voor haar gehad. Omdat ze een afgeplat hoofd heeft aan één kant (voorkeurshouding)
    Volgende week opnieuw. Dan gaan ze een mal van haar hoofdje maken en over een tijdje weer!

De oudste zoon heeft inmiddels zijn gips eraf maar moet ook naar Fysio omdat hij niet meer loopt zoals hij liep :(

Man heeft het erg druk op zijn werk.

Al met al is het erg heftig hier. Ren me rot voor alle afspraken en geregel.

Aanstaande vrijdag mag ik voor mijzelf naar het ziekenhuis! Spannend!

Ik probeer weer wat meer bij te lezen en te reageren sorry daarvoor.

xxx

8. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    hoi meiden,
    kunnen jullie me helpen? ik heb van zaterdag tot dinsdag mijn menstruatie gehad, en nu vandaag heb ik echt bruin/rood slijmverlies.... wat kan dit betekenen, ik heb er echt geen flauw idee van! zou mijn pil niet zwaar genoeg meer zijn? een doorbraakbloeding? maar zo kort op mijn vorige menstruatie??

9. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wat vervelend Mariska! Ik kan je helaas niet helpen, ik ben echt een leek in biologie :) misschien de HA bellen?

Hier vandaag getest, maar zag niks maandag weer, het was natuurlijk ook veel te vroeg :)

Fijn weekend!

10. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Toekomstige mams wanneer had jij nu afspraken bij de gyn staan?

Ik ben gister weer beginnen met clomid. Dankbaar dat t zo snel gaat!!

Apart. Samen gestopt met de pil , en de meeste zijn zwanger of hebben een baby. Kun je zien dat t meestal wel in een jaar gebeurd .

Leuk om te lezen dat jullie er van genieten.
    Fijne dag !!!

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Goedemorgen dames!!!

@mariska hmm raar ja van dat bloeden. Is het alweer gestopt? Het komt vaker voor dat je na een bevalling zomaar wat tussentijdse bloedingen hebt. Een beetje een persoonlijke vraag maar heb je daar voor gevreeën? De binnenkant is natuurlijk nog gevoelig!

@toekomstigemams... en en en en en??? ik duim voor je!! (en voor toekomstigepaps)

@muntje wat fijn dat je nu begonnen bent, hoe gaat het verder met je?

Ayessa heeft gisteren voor de tweede keer fysio gehad voor haar voorkeurshouding. Ze doet het ver boven verwachting. Ze kan inmiddels draaien en zitten. Ze heeft dus geen problemen met spieren of iets. Wel een zichtbare afplatting. Ze hebben gisteren een mal gemaakt van haar hoofdje. Ze zou einde van de dag weer bellen met de uitslag. 100 = een perfect gelijk hoofd. 104 is een zichtbare afplatting. 108 is een redelijke afplatting. 110 is toch wel ernstig.
    Bij haar was de verwachting 105/106. Tot onze verbazing en die van de therapeut kwam ze uit op 100,8 :$ We gaan vandaag nog een keer een afdruk laten maken want dat kan niet kloppen. Spannend!
    Als ze rond de 108 zit kan ze over 1,5 maand een helmpje krijgen om dat te corrigeren. Helaas zijn de kosten hiervoor let op!!! €1000,- die je zelf dient te bekostigen!

Mijn hele cyclus is van slag af. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.

Verder geen steek verder gekomen in het ziekenhuis wat betreft mijn afwijking. Binnen 8 weken een MRI laten maken en dan na twee weken weer terug op gesprek!

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!!!

xxx

12. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Jeetje matonneke 1000 euro? Genoeg mensen die dat dus niet kunnen betalen...
    Balen dat je zelf niks ben opgeschoten.. ben maar druk met alle bezoeken enzo..

Met mij gaat t goed hoor, positief blijven he..

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @muntje: ja €1000,- wat een belachelijk hoog bedrag he.. het is wel nodig dat ze dan een helmpje krijgen, maar omdat het cosmetisch is en niet noodzaak krijg je niks vergoed. Natuurlijk wil je niet dat je kind met een scheef hoofd opgroeit dus heb je eigenlijk geen keuze.
    Dus mocht het nodig zijn dan zullen wij het tot de bodem toe uitzoeken en hoe dan ook krijgt ze dan een helmpje, maar pffff laat het geen duizend euro kosten. :)

Dat positief blijven is soms makkelijker gezegd dan gedaan! Het is allemaal een emotionele achtbaan. Ik duim voor jullie mee dat jullie een mooie goede zwangerschap dit jaar mogen verwelkomen en dan volgend jaar een prachtige baby mogen ontvangen!

14. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dag Dames!

@Matonneke wat belachelijk!!!!!!!!!!! pff :(

@Muntje het kan idd raar en verschillend lopen in zo'n jaar

Ik had bijna 2 weken geleden op vrijdag een afspraak om te kijken of de eisprong/zakje weg was. En moest afgelopen dond bloed prikken om te kijken of progestron stijgt en dat duurt 2 weken dus daar moet ik nog een afspraak voor maken als ik ongesteld ben, anders voor een echo ;)
    Maar heb al buikpijn en de bekende klachten en een witte test, dus het rode zal snel komen :(

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Hoe is het vandaag? Wat een onzekere tijden! Hopelijk zijn alle uitslagen goed en weet je snel wat meer!

Ik blijf gewoon stug voor jullie door duimen..

xxxx

16. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Thanks Matonneke !

Nog steeds geen rood , wel onwijze hoofdpijn , buikpijn en misselijk. Denk dat het nu niet meer lang zal duren :(

17. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Hou je het uit om niet toch een testje te doen toekomstige mams?

18. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Ik had het voorgevoel dat ik ongesteld zou worden en dat is nu zo, ben er ook goed ziek bij :(
    Zelfs van werk weggestuurd, laat het dan maar gewoon op tijd komen...

Fijn weekend dames!!

19. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Ah balen. Gelukkig had je dan er voorgevoel al, maar er blijft natuurlijk de hoop.

Fijn weekend dames

20. toekomstigemams

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dames , ik ben helemaal in de war! Misschien hebben jullie een verklaring... Nu 2 dagen echt ziek met overgeven, koud / warm hoofdpijn, echt niet fijn! En heb alleen maar bruinverlies, dit heb ik normaal nooit! Ik heb vandaag maar een testje gedaan en die was negatief! Iemand dit ooit gehad??

Share This Page