April 2012 gestopt met de pil..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liza28, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @toekomstigemams, jeetje ik zou ook in de war zijn. vooral dat de rode duivels niet echt zijn doorgekomen.....zou bloedonderzoek geen uitsluitsel brengen??

2. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Apart. Oud bloed? Ellendig zeg, zou niet weten zo wat dat is. Innesteling is te laat he..

3. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Thanks voor meedenken.. Nog steeds oudbloed (denk ik dan maar), ik ga morgen wel bellen met ha of Zhuis...tenzij het toch nog "normaail" doorzet..:(

4. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @toekomstigemams beetje dat is ook wat... Vreemd. Weet je zeker wanneer je sprong geweest is? Want het kan natuurlijk dat die ook later geweest is? Hopen dat je snel meer duidelijkheid hebt..

Sterkte nog even.
    Xx

5. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Ja weet zeker dat eisprong is geweest, want die werd dit keer bijgehouden in het Zhuis, het is gewoon raar en nieuw voor me, zal allemaal wel normaal zijn :)

Liefs

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Je hoeft niet zo maar aan te nemen hoor dat het erbij hoort. Als je ergens onzeker over bent vraag er dan naar! Als jij het raar vind dan moet je dat aangeven. Helaas blijft één lichaam één wonderbaarlijk iets.

Dikke digiknuffel

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Nou dames!!!!

Na vorige maand een vmk nu dit:

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Bizar!!!

Hopen dat zwangerschap nummer 7 :$ tot een goed eind mag komen!
    Nu nog ergens het besef gaan kweken.

Vanochtend mijn partner op de hoogte gebracht. Ik had hem gisteren wijsgemaakt dat ik pas met een week kon testen :D

Ik heb hem een foto gestuurd van zijn dochter met een papier in de handen:

Ik word grote zus, papa koop jij een bus?

Hij moet deze week 6,5 dag werken en had er zwaar de P in, omdat het allemaal stroef liep. Nu is hij dolgelukkig zei hij!
    Nu gaan we proberen het zo lang mogelijk stil te houden. Hopelijk tot week 16

9. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Jeetje matonneke !! Van harte gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Muntje dankjewel !!! Ik voel mij gezegend. Het besef is er nog niet en vind het nog te onwerkelijk. Dat zal ook nog wel even duren. Over twee dagen nog eens testen. Want na drie misdragen hang ik niet gelijk de vlag uit.

Gisteren wist ik het opeens omdat ik één trekkend gevoel in mijn liezen had. Grappige is dat dit kindje net als ayessa genesteld is op de motor. Hihi

11. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    wauw matonneke!!! superdikke proficiat!! spannend!!
    Jij bent dus echt wel de nr 1 in vruchtbaar zijn:D!! ik ben superblij voor je!
    moet stiekem beetje denken aan vorig jaar, toen hadden we dezelfde dag een positieve test ;) !! Teste je terug vroeg positief?? geniet ervan

12. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @mariska ja ik ben blijkbaar in mijn zeer vruchtbare jaren. Ik heb nu drie dagen voor nod positief getest. Op acht dpo had ik een tuurtest!
    Donderdag of vrijdag nogmaals testen als ze mooi oplopen gaan we een afspraak maken bij de verloskundige. Sowieso voor een vroege echo. In verband met drie miskramen. Dit is zwangerschap nummero 7. Als het nu maar goed gaat.
    De uitgerekende datum zal 28 februari zijn. Hihi

Hoe is het met jou en je kleine grote meid???

13. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @matonneke, super terug een februari kindje, dat zijn de leukste haha!! grâpje. Je kindjes zullen veel aan elkaar hebben.

met mij ca va, wel nog altijd heel erg op de sukkel met die handen, maar ja ik ben al aan zoveel pijn gewend, is gewoon een nieuwe pijn die ik erbij moet nemen.

en met mijn meisje, gohhhh daar kan ik uren over vertellen. Ik ben zo trots op haar, ze is mijn wereld!! Ze doet het zo goed, rollen doet ze intussen ook van rug naar zij en van zij naar rug!! Ze weegt 6kg700 en 61cm. Ondertussen al 2weekjes bezig met groentenpap, dit is wel wat wennen, ze eet voorlopig nog maar 70g. 1keer alles opgegeten, ik was superfier. Mijn vriend was buiten auto aan het wassen, en ik hysterisch met louise haar bordje dat ze alles opgegeten had!! Ik ben echt zo fier op haar!! straks nog foto's plaatsen.....xxxxx

14. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0

Attached Files:

15. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
  16. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    mariska wat een scheetje!!!!! ah wat een poepie zeg!!

en ik had me jou heel anders voorgesteld haha!!

ik heb een dilemma; op cd 12 3 eitjes van boven 20mm

ze hebben ons afgeraden er deze maand iets mee te doen ivm drieling, al wat de kans klein zei ze dat we echt een drieling krijgen. maar de kans is er.
    nu willen wij eigenlijk geen drieling, hoe krankzinnig dit ook klinkt :)
    maar vind het zo zonde deze maand niet te benutten..en mijn man vind dat ook :)

17. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @mariska wat een heerlijk moppie is het. Ik hoop dat het toch nog een keer makkelijker gaat worden met je handen.

@muntje Oei tsja wat is wijsheid. Ik kan alleen mijn mening geven ik zou geen maand over slaan. Ik zou het risico nemen! Maar als jullie zeker weten dat drie te veel zou zijn..... hihi
    Hier heb je dus echt helemaal niks aan hè.

:)

Hier vandaag opnieuw getest. Opnieuw positief, maar niet de knaller waar ik op zat te hopen. Hij is iets donkerder dan de vorige test van twee dagen geleden, maar naar mijn mening niet donker genoeg.

Heb vanochtend de huisarts op de hoogte gesteld. Ik heb namelijk twee weken geleden een tekenbeet opgelopen. Mijn stiefvader heeft gisteren de diagnose ziekte van Lyme gekregen. Ik weet dat dit nogal kwaad kan tijdens de zwangerschap. Dus moest overleggen met de huisarts. Vanmiddag kan ik weer bellen naar wat ik moet doen. Moest sowieso een verloskundige bellen. Dat heb ik dus net gedaan. Die belt zo terug om een afspraak te maken!

Ik leef nog compleet in de ontkenningsfase. Vanochtend voor het eerst weer een vlaag van misselijkheid gevoeld. :$ oh nee niet dat weer! bleggg hihi

Vanavond avond nummero 3 lopen van de avond4daagse.

Fijne dag meiden.

xxx

18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Daar is dan ons mooi meisje weer!!! :)

19. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    @muntje, haha me anders voorgesteld? hopelijk val ik niet tegen? :D
    inderdaad een dilemma. Vind het niet echt krankzinnig klinken horen, dat je geen drieling wil! Wij waren al zo verschrikkelijk bang voor een tweeling:D
    en wat ga je nu doen? deze maand benutten??

@matonneke oh jeetje ik hoop dat de misselijkheid meevalt! Ik vind toch de test goed duidelijk!! Positief denken!!! En wat een mooi meisje is je meid? Hoeveel weegt ze al en hoe groot is ze? Eet jou meisje vlot haar groentenpap? en geef jij nog melk bij? Hier wil louise niet echt meer weten van haar melk, maar ik geeft toch nog melk na haar groentepap want voorlopig eet ze maar max 80-90gr das nog te weinig toch?

20. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    @mariska Ayessa is een dikke eter. Ze eet werkelijk waar alles wat ik haar geef. We hebben nu er een beetje ritme in..
    7:30 eerste fles 210ml
    9:30 Fruithapje 1 potje
    11:00 tweede fles 210 ml
    14:30 derde fles 210
    16:30 potje groente
    17:30 vierde fles 210ml
    20:00 vijfde fles 250ml pap

Over de gehele dag drinkt ze ook nog 250ml hele waterige diksap er bij.

Ze woog de laatste keer op het bureau 5980 gram en was 61 cm lang. We mogen 2 juli weer wegen en meten. Ze was vorige keer niet veel aangekomen omdat de voedingswaarde van mijn BV niet genoeg was. Ze had ook aldoor honger honger honger.

Verder is het een heerlijke meid. Ze kan alle kanten op draaien. Ze ligt het liefste op haar buik. Ze gaat zelfs vaak op knieën zitten en schuif dan heen en weer zodat ze vooruit komt :$
    Ze kan ook op haar billen blijven zitten als ik haar neer zet. Dat vind ze geweldig. Als ik dan haar handjes pak gaat ze staan en springt ze op en neer! Te grappig.

;) Ik kan ook wel uren over haar blijven kletsen!!!

Over mijn toch alweer hele grote zoons ook hoor. Of over deze nieuwe zwangerschap. Wat een rollercoaster. We gaan namelijk het huis verbouwen voor meer slaapkamers, we moeten een grotere auto gaan aanschaffen, een andere kinderwagen.
    Maar aan de andere kant durf ik daar helemaal nog niet aan te denken na drie miskramen. Over 18 dagen hebben we de eerste echo. 6 dagen later de intake en nog een echo! Vandaag vier weken zwanger :)

Hele fijne dag meiden.

xxx

Share This Page